Modelism - RHC Forum: Audax F3A - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 12 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Ultima »

Audax F3A proiect nou pentru 2013

#31 Useril este offline   Bloodhound 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 408
  • Inregistrat: 23-April 08

Postat 09 April 2013 - 06:31 PM

Dupa ce am incheiat lucrul la pozitivul fuselajului, a trebuit sa adaugam suprafetele de separatie dintre cele doua semi-matrite. Acestea au fost taiate laser din MDF si s-au potrivit perfect, confirmand acuratetea formei fuselajului.

Toate suprafetele au fost apoi date cu ceara, am suflat gelcoat-ul de matrita si am adaugat straturile de fibra de sticla cu rasina pentru prima jumatate a matritei de fuselaj.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 21.JPG
  • Imagine atasata: 22.JPG
  • Imagine atasata: 23.JPG
  • Imagine atasata: 24.JPG
  • Imagine atasata: 25.JPG
  • Imagine atasata: 26.JPG

Aceasta postare a fost editata de Bloodhound: 09 April 2013 - 06:31 PM

0

#32 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 09 April 2013 - 07:29 PM

Fiind pe langa meseria asta .. pentru mine .... foarte ingenioasa metoda de separatie .
Chiar ma intrebam cand si cu ce vei taia pe lungime fuselajul din styro si cum vei compensa pierderea de material din taiere ( oricat de subtire ar fi fost "scula "tot ar fi lipsit ceva ) .. super ...

Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 09 April 2013 - 07:30 PM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#33 Useril este offline   Bloodhound 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 408
  • Inregistrat: 23-April 08

Postat 18 April 2013 - 05:36 PM

Prima jumatate a matritei terminata, suprafetele de separatie inlaturate:

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: PSCN4700.JPG
  • Imagine atasata: PSCN4701.JPG
  • Imagine atasata: PSCN4703.JPG
  • Imagine atasata: PSCN4704.JPG
  • Imagine atasata: PSCN4705.JPG

Aceasta postare a fost editata de Bloodhound: 18 April 2013 - 05:36 PM

0

#34 Useril este offline   Bloodhound 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 408
  • Inregistrat: 23-April 08

Postat 18 April 2013 - 05:40 PM

Am atasat cateva imagini cu matrita de fuselaj la final.
Pozele au fost facute imediat dupa deschiderea matritei si scoaterea pozitivului, asa ca suprafetele au ceara pe ele. Le vom lustrui mai tarziu si de asemenea vom taia deschiderea din zona cabinei.

.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: R1190100.jpg
  • Imagine atasata: R1190102.jpg
  • Imagine atasata: R1190103.jpg
  • Imagine atasata: R1190110.jpg
  • Imagine atasata: R1190111.jpg
  • Imagine atasata: R1190112.jpg

0

#35 Useril este offline   Dom*PROFESOR 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1301
  • Inregistrat: 17-April 02

Postat 19 April 2013 - 08:25 PM

Unde lucrezi astea Alex? Acasa?
Daca nu faci multe bucati merge si cu gauri in planul de separatie. Puteai dupa aplicarea planului de separatie sa lipesti pe el o bucsa metalica, umpluta cu silicon.La trecerea la cealalta semimatrita prindeai si cealalta bucsa.
Imi place mult ce faci mai ales ca acum 8 ani faceam si eu pe banda din astea.
Stima
PER ASPERA AD ASTRA!
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
0

#36 Useril este offline   Bloodhound 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 408
  • Inregistrat: 23-April 08

Postat 20 April 2013 - 07:45 AM

Vezi postareaDom*PROFESOR, la 19 April 2013 - 08:25 PM, a spus:

Unde lucrezi astea Alex? Acasa?
Daca nu faci multe bucati merge si cu gauri in planul de separatie. Puteai dupa aplicarea planului de separatie sa lipesti pe el o bucsa metalica, umpluta cu silicon.La trecerea la cealalta semimatrita prindeai si cealalta bucsa.
Imi place mult ce faci mai ales ca acum 8 ani faceam si eu pe banda din astea.
Stima


Lucrez impreuna cu prietenul meu Horia Florian si in afara de frezare, tot ce se vede a fost facut in atelierul lui de la Craiova.

Matritele au 12 bolturi conice pentru centrare pe una din jumatati si gaurile corespunzatoare pe cealalta (cel mai bine se vad in poza a 4-a din postul anterior). Stratificarea pt a doua jumatate de matrita a fost facuta avand bolturile de centrare si pozitivul fixate in prima semimatrita, astfel incat ele sa corespunda perfect.
Restul gaurilor sunt pentru strangerea matritelor cu suruburi.

Aceasta postare a fost editata de Bloodhound: 20 April 2013 - 07:49 AM

0

#37 Useril este offline   Bloodhound 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 408
  • Inregistrat: 23-April 08

Postat 22 April 2013 - 05:10 PM

Cateva poze cu matritele lustruite:

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: SCN5375-2.jpg
  • Imagine atasata: SCN5376-2.jpg
  • Imagine atasata: SCN5377-2.jpg

Aceasta postare a fost editata de Bloodhound: 22 April 2013 - 05:10 PM

0

#38 Useril este offline   Bloodhound 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 408
  • Inregistrat: 23-April 08

Postat 26 April 2013 - 06:17 PM

Cateva detalii despre constructia fuselajului:

Am decis sa folosim Airex C55 in loc de balsa intre straturile de fibra de sticla, deoarece este mai usor, mai rigid si mai usor de lucrat cu el.

Mai intai matritele au fost date cu ceara si suflate cu gelcoat alb. Pentru primul strat am folosit fibra de sticla de 80g, apoi am adaugat airex-ul si tesatura de carbon de 160g in zona botului. Carbonul a fost intarit cu un strat suplimentar de fibra de sticla de 80g, iar ultimul strat a fost de fibra de sticla de 25g acoperind intreaga suprafata. In final totul a fost pus sub vacuum si bagat la cuptor pana rasina epoxidica s-a intarit complet.

Pozele arata matrita suflata cu gelcoat si stratificarea fuselajului dupa ce a fost scoasa de sub vid:

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 1.JPG
  • Imagine atasata: 2.JPG
  • Imagine atasata: 3.JPG
  • Imagine atasata: 5.JPG
  • Imagine atasata: 6.JPG

Aceasta postare a fost editata de Bloodhound: 26 April 2013 - 06:17 PM

0

#39 Useril este offline   Bloodhound 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 408
  • Inregistrat: 23-April 08

Postat 26 April 2013 - 06:28 PM

Primul fuselaj a iesit la 690g, ceea ce e foarte bine pentru prima incercare si luand in consideratie faptul ca nu avem nevoie de o capota pentru motor.
Spre comparatie, cele mai usoare fuselaje in domeniu se invart pe undeva pe la 600g, dar modelele respective au nevoie de o capota motor, ceea ce ne aduce cam la aceeasi greutate totala.

Botul trebuie scurtat ca sa se potriveasca cu conul de 82mm iar marginea cabinei trebuie taiata mai ingust, asa ca vom scapa de ceva grame si acolo.
Avem cateva idei unde am mai putea usura fuselajul, asa ca in mod sigur urmatoarele vor fi si mai usoare.

Cateva poze cu fuselajul, proaspat scos din matrita:

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 21.JPG
  • Imagine atasata: 22.JPG
  • Imagine atasata: 24.JPG

Aceasta postare a fost editata de Bloodhound: 26 April 2013 - 06:28 PM

0

#40 Useril este offline   fly 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3415
  • Inregistrat: 09-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bran Brasov
  • Interests:Jeturi ,f3j ,f5j

Postat 26 April 2013 - 08:16 PM

Superb ,felicitari!
0

#41 Useril este offline   Bloodhound 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 408
  • Inregistrat: 23-April 08

Postat 29 July 2014 - 09:57 PM

Chiar daca a trecut mai mult de un an de la ultima postare, intre timp am mai progresat cu constructia asa ca era momentul sa actualizez topicul.

Dupa scoaterea primului fuselaj din matrita, am trecut la constructia ampenajelor. Pozitivele pentru realizarea matritelor de ampenaj orizontal au fost frezate CNC din MDF. Iata si cateva poze din timpul frezarii:

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: T20130413_131846.jpg
  • Imagine atasata: T20130413_131838.jpg
  • Imagine atasata: T20130413_131838.jpg
  • Imagine atasata: T20130413_130334.jpg
  • Imagine atasata: T20130413_124438.jpg
  • Imagine atasata: T20130413_124513.jpg
  • Imagine atasata: T20130413_125138.jpg

Aceasta postare a fost editata de Bloodhound: 29 July 2014 - 09:58 PM

0

#42 Useril este offline   Bloodhound 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 408
  • Inregistrat: 23-April 08

Postat 29 July 2014 - 10:00 PM

Din pacate nu am facut poze in timpul constructiei matritelor de ampenaj orizontal, dar este foarte asemanatoare cu constructia matritelor de fuselaj.
Am atasat cateva poze cu matritele de ampenaj finalizate:

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSCN8742.JPG
  • Imagine atasata: DSCN8741.JPG
  • Imagine atasata: DSCN8740.JPG
  • Imagine atasata: DSCN8739.JPG

Aceasta postare a fost editata de Bloodhound: 29 July 2014 - 10:00 PM

0

#43 Useril este offline   Bloodhound 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 408
  • Inregistrat: 23-April 08

Postat 31 July 2014 - 06:05 PM

Stratificarea pentru ampenajul orizontal consta in 2 straturi de fibra de sticla de 25g/m2, iar la mijloc airex de 1.2mm grosime. Cam asa arata structura interna a ampenajului:

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSCN8495.JPG
  • Imagine atasata: DSCN8496.JPG
  • Imagine atasata: DSCN8497.JPG
  • Imagine atasata: DSCN8498.JPG

Aceasta postare a fost editata de Bloodhound: 31 July 2014 - 06:05 PM

0

#44 Useril este offline   ALLEN 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3004
  • Inregistrat: 11-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1

Postat 31 July 2014 - 06:29 PM

folosesti balamale clasice? sau kevlar la 45 grade?
_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
0

#45 Useril este offline   Bloodhound 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 408
  • Inregistrat: 23-April 08

Postat 31 July 2014 - 07:17 PM

Balamaua e inglobata in extradosul ampenajului. Stratul de airex e decupat in zona balamalei pentru a lasa invelisul sa flexeze si o banda de peel-ply a fost adaugata pentru intarirea balamalei. Kevlarul am citit ca poate crapa uneori, asa ca am folosit peel-ply.
Iata o poza care arata decuparea stratului de airex si banda de peel-ply adaugata:

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSCN8245.JPG

0

#46 Useril este offline   ALLEN 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3004
  • Inregistrat: 11-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1

Postat 31 July 2014 - 08:29 PM

Vezi postareaBloodhound, la 31 July 2014 - 07:17 PM, a spus:


Iata o poza care arata decuparea stratului de airex si banda de peel-ply adaugata:


banuiam eu ca o faci inglobata. acum vine intrebarea de baraj: la peel-ply adera bine rasina. nu mai stiu pe unde am citit ca un anume tip de peel-ply se exfoliaza de pe fibra, si acest fapt mi-a mai fost confirmat si de un cunoscut. dar nu mai stiu exact care tip de peel-ply.

spor la lucru in continuare. il vedem anul asta sau in primavara?



_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
0

#47 Useril este offline   Bloodhound 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 408
  • Inregistrat: 23-April 08

Postat 31 July 2014 - 09:31 PM

Peel-ply e facut sa se desprinda de rasina, dar trebuie sa tragi tare de el sa il desfaci. Dar la cum e prins la ampenajul meu, intre doua straturi de fibra, ar fi foarte greu sa se desfaca la eforturile normale de utilizare.

Sper sa zboare in toamna asta, timp ar fi dar vor mai fi si multe cheltuieli cu motorul, regulatorul, servourile, etc.
0

#48 Useril este offline   Bloodhound 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 408
  • Inregistrat: 23-April 08

Postat 04 August 2014 - 08:26 PM

Frezarea pozitivelor pentru matritele de aripa:

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: T20130427_125256.jpg
  • Imagine atasata: T20130427_131920.jpg
  • Imagine atasata: T20130427_125321.jpg
  • Imagine atasata: T20130427_125311.jpg
  • Imagine atasata: T20130427_125311.jpg
  • Imagine atasata: T20130427_125256.jpg
  • Imagine atasata: T20130427_131944.jpg
  • Imagine atasata: T20130427_152918.jpg
  • Imagine atasata: T20130427_123951.jpg
  • Imagine atasata: T20130427_132603.jpg
  • Imagine atasata: T20130427_132547.jpg

Aceasta postare a fost editata de Bloodhound: 04 August 2014 - 08:26 PM

0

#49 Useril este offline   Bloodhound 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 408
  • Inregistrat: 23-April 08

Postat 11 August 2014 - 09:40 PM

Matritele de aripa finalizate:

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSCN8721.JPG
  • Imagine atasata: DSCN8723.JPG
  • Imagine atasata: DSCN8724.JPG
  • Imagine atasata: DSCN8725.JPG

Aceasta postare a fost editata de Bloodhound: 11 August 2014 - 09:40 PM

0

#50 Useril este offline   Bloodhound 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 408
  • Inregistrat: 23-April 08

Postat 18 August 2014 - 09:55 AM

Structura interna a aripilor:

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSCN8693.JPG
  • Imagine atasata: DSCN8690.JPG
  • Imagine atasata: DSCN8687.JPG

Aceasta postare a fost editata de Bloodhound: 18 August 2014 - 09:55 AM

0

#51 Useril este offline   Bloodhound 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 408
  • Inregistrat: 23-April 08

Postat 18 August 2014 - 10:05 AM

Invelisul aripilor este facut din 2 straturi de fibra de sticla de 50g/m2, intre ele avand spuma Airex de 2mm grosime. Dupa laminarea cu rasina epoxy totul a fost vidat si bagat la cuptor la o temperatura de 60 de grade.

Toate componentele structurii interne au fost taiate laser; pentru nervurile care sustin tubul de aripa am folosit liteply de 3mm iar pentru lonjeronul principal balsa de 6mm. Acestea au fost considerate componente critice, asa ca au fost laminate cu carbon de 100g/m2 pentru rezistenta mult sporita. De asemenea am adugat cateva fasii de carbon unidirectional intre lonjeronul principal si invelisul aripii. Toate celelalte piese au fost facute din balsa de 2.5mm.
0

#52 Useril este offline   fly 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3415
  • Inregistrat: 09-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bran Brasov
  • Interests:Jeturi ,f3j ,f5j

Postat 18 August 2014 - 05:13 PM

Bravo ,foarte profi ,are o mana Horia ,transmite-i felicitari ,Bravo Bravo ,m-a lasat cu gura cascata ;) :yahoo:
0

#53 Useril este offline   Bloodhound 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 408
  • Inregistrat: 23-April 08

Postat 24 August 2014 - 06:18 PM

Ampenajele au iesit la 104g fiecare, ceea ce e destul de bine fata de greutatea obtinuta de alti fabricanti. Aripile sunt destul de grele pentru F3A (~496g) dar le pot folosi pentru teste si avem destule idei pentru usurarea urmatorului set care il vom construi. Am facut deja decuparile necesare pentru profundor si balamaua de peel-ply pare foarte buna.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: P1011200.JPG
  • Imagine atasata: P1011201.JPG
  • Imagine atasata: P1011203.JPG

Aceasta postare a fost editata de Bloodhound: 24 August 2014 - 06:18 PM

0

#54 Useril este offline   Bloodhound 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 408
  • Inregistrat: 23-April 08

Postat 01 September 2014 - 08:03 PM

Modelul va fi vopsit mai tarziu, dupa primele teste in zbor, asa ca va fi nevoie sa fac directia detasabila. Voi folosi balamale Robart si o tija de carbon demontabila care va trece prin ele.
Structura interna a fost pozitionata cu ajutorul unui sablon de carton. Iata si cateva poze cu constructia directiei:

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 20131104_133907.jpg
  • Imagine atasata: 20131105_211822.jpg
  • Imagine atasata: m20131109_134103.jpg

Aceasta postare a fost editata de Bloodhound: 01 September 2014 - 08:04 PM

0

#55 Useril este offline   Bloodhound 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 408
  • Inregistrat: 23-April 08

Postat 08 September 2014 - 08:21 PM

Fuselajul asa cum iese din matrita este doar o carcasa goala, asa ca a fost nevoie sa adaug unele piese in interior pentru instalarea echipamentelor si pentru rezistenta structurala.

Am inceput cu suportul de prindere a trenului; cadrele verticale au fost taiate din placaj de 2mm iar placa orizontala din placaj de 4mm, toate fiind laminate cu carbon ulterior. Am adaugat piulitele captive M3 pentru prinderea trenului, apoi toata structura a fost asamblata si lipita in interiorul fuselajului.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: P1010878.jpg
  • Imagine atasata: P1010879.jpg
  • Imagine atasata: P1010882.JPG
  • Imagine atasata: P1010883.JPG
  • Imagine atasata: P1010885.JPG
  • Imagine atasata: P1010893.JPG
  • Imagine atasata: P1010920.JPG
  • Imagine atasata: P1010921.JPG
  • Imagine atasata: P1010930.JPG

Aceasta postare a fost editata de Bloodhound: 08 September 2014 - 08:21 PM

0

#56 Useril este offline   fly 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3415
  • Inregistrat: 09-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bran Brasov
  • Interests:Jeturi ,f3j ,f5j

Postat 08 September 2014 - 08:36 PM

Super!!!
0

#57 Useril este offline   Bloodhound 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 408
  • Inregistrat: 23-April 08

Postat 16 September 2014 - 09:19 AM

Multumesc Fly :)

Urmatoarea etapa a fost adaugarea structurii cozii. Forma cadrelor a fost luata din modelul CAD, printata la scara 1:1. Am facut un sablon de carton pe care l-am ajustat un pic pe unde a fost nevoie, apoi am trasat formele pe o bucata de balsa. Am observat ca balsa cedeaza usor cand este solicitata la 90 de grade fata de directia fibrelor, asa ca am adaugat cateva piese de balsa cu fibra perpendiculara. Acestea cantaresc foarte putin, dar fac structura mult mai rezistenta.

Am trasat locatia cadrelor pe suprafata exterioara a fuselajului, apoi folosind o sursa de lumina la interior, am aliniat structura cu marcajele si am lipit-o folosind epoxy si microbaloane.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: P1010935.JPG
  • Imagine atasata: P1010943.JPG
  • Imagine atasata: P1010944.JPG
  • Imagine atasata: P1010948.JPG
  • Imagine atasata: P1010949.JPG
  • Imagine atasata: P1010957.JPG
  • Imagine atasata: P1010965.JPG
  • Imagine atasata: P1010967.JPG
  • Imagine atasata: P1010986.JPG
  • Imagine atasata: P1010987.JPG
  • Imagine atasata: P1011014.JPG

Aceasta postare a fost editata de Bloodhound: 16 September 2014 - 09:20 AM

0

#58 Useril este offline   Bloodhound 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 408
  • Inregistrat: 23-April 08

Postat 23 September 2014 - 07:44 PM

Am adaugat o bucata de placaj de 4mm in coada pentru sustinerea bechiei si am inceput lucrul la alte cateva elemente de structura. Un cadru vertical din balsa va fi adaugat in spatele cabinei si unul orizontal din depron de 6mm cu ranforsari de balsa va fi lipit intre cadrul vertical si structura cozii.
Am montat si trenul de aterizare pentru a vedea cum arata pe model.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: P1010975.JPG
  • Imagine atasata: P1010993.JPG
  • Imagine atasata: P1010999.JPG
  • Imagine atasata: P1011020.JPG
  • Imagine atasata: P1011023.JPG
  • Imagine atasata: P1011024.JPG
  • Imagine atasata: P1011029.JPG
  • Imagine atasata: P1011034.JPG
  • Imagine atasata: P1011035.JPG
  • Imagine atasata: P1011036.JPG
  • Imagine atasata: P1011037.JPG

Aceasta postare a fost editata de Bloodhound: 23 September 2014 - 07:45 PM

0

#59 Useril este offline   pccdtk 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1747
  • Inregistrat: 09-June 02
  • Gender:Male
  • Location:Chitila
  • Interests:Aeromodelism ; Simulatoare RC ; Modelare 3D

Postat 23 September 2014 - 08:00 PM

iti "iese" pur si simplu superb !!!
0

#60 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2391
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 23 September 2014 - 08:07 PM

la asta nu ai mai pus toate aripioarele de la precedentul? nu e cazul? erau de prisos si ai considerat inutil sa le mai pui si la acest model?
Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

Arata acest topic


  • 12 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Ultima »

2 useri citesc topicul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro