Pagina 1 din 1
curatare motor
#5
Postat 30 March 2013 - 10:15 AM
`dasa, la 29 March 2013 - 05:16 PM, a spus:
cum curat un brushless?
ii desfaci siguranta din fund, separi rotoru de stator si apoi bobinajul statorului il dai bine pe polizor pe toate partile, apoi cu o freza cu o piatra cu granulatie mare dai bine pe interioru rotorului pe magneti. asta pentru un outrunner:D
Fly it, like you stole it!
#8
Postat 30 March 2013 - 05:24 PM
moga77, la 30 March 2013 - 05:09 PM, a spus:
la scobit in nas :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:
nuuu !
Dupa sfaturile date cred ca va scobiti cu ele in c-r iar unii din prea multa pasiune au ajuns deja la creier
cu scarpinat'u ... eu zic mai bine sa turnati putin beton B400 .. nu in motor ci in zona de scarpinat ..
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
#9
Postat 30 March 2013 - 05:50 PM
La asa intrebare, asa raspunsuri. E ca si cumai intreba: eu cum ma spal pe maini ?!?! asta in cazul in care se presupune ca esti modelist, o astfel de intrebare e mai mult decat retorica, pentru ca modelismul impune sa nu fi A-tehnic
Aceasta postare a fost editata de zgr_44: 30 March 2013 - 05:52 PM
Lucrurile sunt simple.......noi le complicam...
#11
Postat 02 April 2013 - 09:53 PM
Cam cum cureti un blender in bucatarie, doar ca la motor poti folosi un solvent nu foarte "agresiv". Izolatia firelor nu cred ca e atacata foarte usor, dar e bine sa nu insisti.
Poate mai important ar fi sa eviti sa mai bagi grasime in motor. Daca ai inclinatii spre unsoare, treci pe motor termic. Si daca ai posibilitatea, putin aer comprimat cred ca te-ar ajuta la final.
Scuze pentru mesajele anterioare. Dupa o iarna lunga si plictisitoare ne agatam de orice ocazie...
Multa bafta!
Poate mai important ar fi sa eviti sa mai bagi grasime in motor. Daca ai inclinatii spre unsoare, treci pe motor termic. Si daca ai posibilitatea, putin aer comprimat cred ca te-ar ajuta la final.
Scuze pentru mesajele anterioare. Dupa o iarna lunga si plictisitoare ne agatam de orice ocazie...
Multa bafta!
Adresa email: bitex25@yahoo.com
Telefon: 0721 385365
Telefon: 0721 385365
#12
Postat 02 April 2013 - 10:08 PM
`dasa, la 02 April 2013 - 09:27 PM, a spus:
Ce raspunsuri de .... eu intrebam serios cum curat bobinajul de grasime.
Cum a scris un coleg, scoti siguranta de pe ax si apoi extragi rotorul. Poti scapa de eventualul span de metal folosind banda adeziva obisnuita, iar depunerile de grasime cu un solvent slab gen neofalina. Spalarea se face fara rulmenti. Acestia pot fi decapsati cu un varf dur si ascutit de ac si unsi cu o vaselina mai fluida dupa spalarea in acelasi tip de solvent si uscare, apoi recapsati. Montarea se face exact in ordine inversa. E bine sa nu deranjezi axul din rotor pentru a nu-l dezechilibra.
Gigi Sterian
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
#13
Postat 03 April 2013 - 06:27 PM
bitex, la 02 April 2013 - 09:53 PM, a spus:
Cam cum cureti un blender in bucatarie, doar ca la motor poti folosi un solvent nu foarte "agresiv". Izolatia firelor nu cred ca e atacata foarte usor, dar e bine sa nu insisti.
Poate mai important ar fi sa eviti sa mai bagi grasime in motor. Daca ai inclinatii spre unsoare, treci pe motor termic. Si daca ai posibilitatea, putin aer comprimat cred ca te-ar ajuta la final.
Scuze pentru mesajele anterioare. Dupa o iarna lunga si plictisitoare ne agatam de orice ocazie...
Multa bafta!
Poate mai important ar fi sa eviti sa mai bagi grasime in motor. Daca ai inclinatii spre unsoare, treci pe motor termic. Si daca ai posibilitatea, putin aer comprimat cred ca te-ar ajuta la final.
Scuze pentru mesajele anterioare. Dupa o iarna lunga si plictisitoare ne agatam de orice ocazie...
Multa bafta!
Nu este nici o suparare,stiu cum este cand vrei sa faci o gluma si toti sunt intepati.
:drinks:
Arata acest topic
Pagina 1 din 1