Hpi Sprint 2 Sport/Drift Touring sau Drift
#61
Postat 21 May 2014 - 08:40 PM
Ontopic- capetele de bara rpm au si dezavantajul ca strang prea tare pe bile.fac directia mult mai greoaie. Din pct meu de vedere nu sunt cea mai buna varianta. Poti incerca capete de bara de la modele onroad de competitii si acolo vei simti imbunatatiri drastice.
Ontopic- rpm gasesti si la noi la magazin
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T
Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM
#62
Postat 21 May 2014 - 08:58 PM
#63
Postat 21 May 2014 - 09:38 PM
HpiTrophyRc, la 20 May 2014 - 06:25 PM, a spus:
fix aceeasi problema o am si eu , dar doar la roata din stanga, ma gandeam ca am lovit-o eu dar se pare ca e o problema generala ... daca faci vre-o modificare sa ne-o prezinti si noua pe forum. multumesc !
#64
Postat 22 May 2014 - 02:47 PM
Exista 2 variante de saibe la producatori: de plastic si din aluminiu. Din cauza frictiunii,saibele din plastic isi pot pierde din proprietati, de aceea recomand folosirea saibelor din aluminiu. Acestea nu vor mai avea moarte :)
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T
Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM
#66
Postat 22 May 2014 - 06:25 PM
sandrei, la 22 May 2014 - 02:47 PM, a spus:
Exista 2 variante de saibe la producatori: de plastic si din aluminiu. Din cauza frictiunii,saibele din plastic isi pot pierde din proprietati, de aceea recomand folosirea saibelor din aluminiu. Acestea nu vor mai avea moarte :)
ce solutie propui pt a elimina jocurile mari (din sagetile indicate in poza) . eu acolo am cele mai mari jocuri ...
#68
Postat 22 May 2014 - 09:27 PM
Luati niste capete de bara. Sunt 30ron, ceva de genu. Apoi puteti cauta si ansamblu directie din aluminiu.
Capetele bara sunt principalul upgrade la sprint.
Mai puteti pune un arc mai tare in asamblu de la directie, sa lege cele 2 asambluri ale directiei care oricum sunt legate printro bieleta.
Sprintul facut super ok, trbeuie sa fie exact cum e in poza de jos (alea sunt capete RPM), portfuzete, fuzete aluminiu si cvd pt un unghi mai mare la directie.
Apoi va ganditi si la altceva.
Aceasta postare a fost editata de vgeorge: 22 May 2014 - 09:28 PM
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX5T - truggy nitro
-Mugen MBX6 - buggy nitro
-Kyosho MR03 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale
[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
#70
Postat 22 May 2014 - 11:17 PM
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T
Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM
#71
Postat 22 May 2014 - 11:24 PM
Fiecare punct slab al unei masini RTR se rezolva cu investitii infime de cateva zeci de lei. Doar dorinta trebuie sa fie si sa mai ascultati si de sfaturile celor care mai stiu cu ce se mananca hobby-ul acesta, numit modelism
Aceasta postare a fost editata de sandrei: 22 May 2014 - 11:24 PM
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T
Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM
#73
Postat 25 May 2014 - 03:42 PM
sandrei, la 22 May 2014 - 11:24 PM, a spus:
Fiecare punct slab al unei masini RTR se rezolva cu investitii infime de cateva zeci de lei. Doar dorinta trebuie sa fie si sa mai ascultati si de sfaturile celor care mai stiu cu ce se mananca hobby-ul acesta, numit modelism
Chiar vreau sa primesc sfaturi de la cei mai experimentati doar ca nu stiam cum sa pun niste saibe si sa nu mai aiba jocuri. Oricum am rezolvat problema cu alte capete de bara si un elastic :lol: acuma imi place dinou sprintul :yahoo:
GO .28
Hpi F3.5
Sprint 2 flux
#74
Postat 25 May 2014 - 04:04 PM
Aceasta postare a fost editata de HpiTrophyRc: 25 May 2014 - 04:05 PM
GO .28
Hpi F3.5
Sprint 2 flux
#75
Postat 26 May 2014 - 10:09 AM
Daca o ti in aer si o accelerezi, vezi daca se misca ceva componente de la directie.
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX5T - truggy nitro
-Mugen MBX6 - buggy nitro
-Kyosho MR03 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale
[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
#76
Postat 26 May 2014 - 10:17 AM
vgeorge, la 26 May 2014 - 10:09 AM, a spus:
Daca o ti in aer si o accelerezi, vezi daca se misca ceva componente de la directie.
Am verificat. Cand o accelerez, roata din stanga la care mai are un joc minuscul se duce umpic in dreapta.
GO .28
Hpi F3.5
Sprint 2 flux
#77
Postat 26 May 2014 - 01:20 PM
HpiTrophyRc, la 26 May 2014 - 10:17 AM, a spus:
De unde e acel joc?
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX5T - truggy nitro
-Mugen MBX6 - buggy nitro
-Kyosho MR03 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale
[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
#78
Postat 26 May 2014 - 02:53 PM
Modificari simple si facute cu cap, transforma orice masina :)
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T
Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM
#80
Postat 26 May 2014 - 03:58 PM
HpiTrophyRc, la 26 May 2014 - 10:17 AM, a spus:
Asta este fie din Camber fie e destrans putin servo saverul.
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T
Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM
#81
Postat 26 May 2014 - 04:05 PM
sandrei, la 26 May 2014 - 03:58 PM, a spus:
Servo saverul e strans tare, sigur problema e din camber. Oricum acum folosesc masina la drift si nu simt ca nu ar merge drept. Apropo, credeti ca este bine sa blochez diferentialul asa: ? (Cu agrafe)
Aceasta postare a fost editata de HpiTrophyRc: 26 May 2014 - 04:05 PM
GO .28
Hpi F3.5
Sprint 2 flux
#83
Postat 26 May 2014 - 09:45 PM
Imi ard gura degeaba pe aici. Sa fiti sanatosi...
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX5T - truggy nitro
-Mugen MBX6 - buggy nitro
-Kyosho MR03 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale
[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
#84
Postat 26 May 2014 - 09:52 PM
HpiTrophyRc, la 26 May 2014 - 04:05 PM, a spus:
Eu diful de pe spate, l-am blocat, incredibil dar cu hartie de bucatarie.
Pusa cat mai mult si cat mai presata. De ce? In caz ca vreau sa nu mai fie blocat il deblocam foarte usor.
Asa, daca il faci cu hot glue, stai sa cureti la rotile dintate o gramada.
Cu agrafele nu cred ca e ok, s-ar putea sa se rupa ori dintii, ori agrafele...
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX5T - truggy nitro
-Mugen MBX6 - buggy nitro
-Kyosho MR03 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale
[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
#85
Postat 27 May 2014 - 09:47 AM
vgeorge, la 26 May 2014 - 09:52 PM, a spus:
Pusa cat mai mult si cat mai presata. De ce? In caz ca vreau sa nu mai fie blocat il deblocam foarte usor.
Asa, daca il faci cu hot glue, stai sa cureti la rotile dintate o gramada.
Cu agrafele nu cred ca e ok, s-ar putea sa se rupa ori dintii, ori agrafele...
Si eu am blocat mai demult un dif cu hartie dar nu am pus destula si a inceput sa mearga putin. De data asta pun mai multa si mai presata, dar inca nu stiu daca e cea mai buna idee sa il blochez...tu ce zici? Se comporta mai bine la drift cu el blocat,nu? Fuge spatele mai tare?
GO .28
Hpi F3.5
Sprint 2 flux
#86
Postat 27 May 2014 - 10:21 AM
Complet ajustabil LSD sau Full Locked
http://www.hpiracing.com/en/part/86040
Legat de jocul intre bratele de directie se foloseste acest produs cu mici modificari
http://www.hpiracing.com/en/part/87054
Se pot folosi si piese de la alti producatori
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T
Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM
#87
Postat 27 May 2014 - 12:16 PM
In timp, si one way pe fata.
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX5T - truggy nitro
-Mugen MBX6 - buggy nitro
-Kyosho MR03 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale
[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
#88
Postat 27 May 2014 - 07:31 PM
vgeorge, la 26 May 2014 - 09:45 PM, a spus:
Imi ard gura degeaba pe aici. Sa fiti sanatosi...
nu vorbesti degeaba , pur si simplu nu am inteles ce mi-ai aratat tu prima data in poza. in fine, multumesc din nou pentru sfaturi.
ps. am vazut ca esti si din pitesti, daca vre-odata se face vre-o intalnire cu automodele as vrea sa fiu si eu prezent. sau poate organizam ceva...
#89
Postat 27 May 2014 - 09:02 PM
De ce aluminiu?Fuzete de aluminiu nu este la fel de groasa ca si cea stock, deci nu atinge portfuzeta asa repede.
Totodata este nevoie si de CVD-uri.
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX5T - truggy nitro
-Mugen MBX6 - buggy nitro
-Kyosho MR03 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale
[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
#90
Postat 16 June 2014 - 01:08 PM
Primul proiect: Refacerea unui Sprint 2 intr-o masinuta capabila de un drift cursiv.
Am ales sa refac sprintul si sa nu iau un kit performant datorita placeri de a surubari.
Pe masura ce lucrez la ea o sa pun poze si explicatii.
Astept pareri, sfaturi, critici si incurajari de la voi.
Enjoy