Modelism - RHC Forum: Hpi Sprint 2 Sport/Drift - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 4 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

Hpi Sprint 2 Sport/Drift Touring sau Drift Evaluare topic: -----

#31 Useril este offline   sandrei 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1510
  • Inregistrat: 16-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj

Postat 20 November 2013 - 08:20 PM

Si al doilea stie drift. Si primul si al treilea :)
TEAM DURANGO DESC210 2WD
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T

Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM

0

#32 Useril este offline   DanB 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1551
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:computere, electronica, rc

Postat 20 November 2013 - 08:27 PM

In afara de roti, e vreo diferenta la sasiu/setari stock intre versiunile drift si normale?
USER BANNED BY ADMIN
0

#33 Useril este offline   eduardo 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 56
  • Inregistrat: 02-November 13
  • Gender:Male

Postat 20 November 2013 - 08:29 PM

Am intrebat , deoarece , am citit ca pentru drift trebuiesc anumite unghiuri la viraje , nu stiu ce rulmenti , ca totul este codificat pentru mine , iar pe unde intreb raspunsurile sint cam spartane ,cum a fost cu raspunsul la Serpent 400, informatiile sint portionate de un chat continuu , iar un tutorial pentru drift seamana cu un frankenstein .

Aceasta postare a fost editata de eduardo: 20 November 2013 - 08:32 PM

0

#34 Useril este offline   Radu Cainamisir 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 369
  • Inregistrat: 14-December 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Cars, RC Cars, Girls, Games, PC, etc

Postat 20 November 2013 - 08:39 PM

Asa cum spune si cata, toate merg la drift cu cauciucurile potrivite si mici setari specifice driftului (unghiuri roti, diferential spate blocat, etc). Poti sa iei HPI Sprint 2 Drift si e gata de drift fara alte investitii.
Off-road: Team Associated SC10 2wd Factory team
0

#35 Useril este offline   sandrei 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1510
  • Inregistrat: 16-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj

Postat 21 November 2013 - 02:44 PM

Serpent este un model foarte bun pentru Touring datorita layoutului sasiu si raportului de greutati pe sasiu. daca vrei doar drifting poate ar fi mai bine sa incepi cu un sprint 2 pentru ca este mult mai bine optimizat pentru drift : vezi montaj acumulator si electronica pe sasiu si acesta , in plus vei avea pe viitor mai multe piese dedicate driftului disponibile ca si upgrade. de asemenea comunitatea de proprietari de sprint 2 este foarte mare in romania
TEAM DURANGO DESC210 2WD
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T

Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM

0

#36 Useril este offline   eduardo 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 56
  • Inregistrat: 02-November 13
  • Gender:Male

Postat 21 November 2013 - 05:44 PM

Tinind cont ca aveti cea mai de nefuzat oferta la Spprint2 Sport este de luat in calcul aceasta achizitie ,iar daca as gasi un tutorial cu UP Grade-uri ,cum as mari unghiul de viraj , ai fi al doilea punc in balanta , de al treilea punct nici nu ar mai fi nevoie , de fapt al treilea ar fi pentru concursul cu Baja ... Acesta este HPI-ul MEU !!!!

Aceasta postare a fost editata de eduardo: 21 November 2013 - 05:44 PM

0

#37 Useril este offline   cosmin65397 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 296
  • Inregistrat: 06-March 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 21 November 2013 - 06:33 PM

Vezi postareaeduardo, la 21 November 2013 - 05:44 PM, a spus:

Tinind cont ca aveti cea mai de nefuzat oferta la Spprint2 Sport este de luat in calcul aceasta achizitie ,iar daca as gasi un tutorial cu UP Grade-uri ,cum as mari unghiul de viraj , ai fi al doilea punc in balanta , de al treilea punct nici nu ar mai fi nevoie , de fapt al treilea ar fi pentru concursul cu Baja ... Acesta este HPI-ul MEU !!!!



La cate filmulete sunt pe youtube cu sprint 2 si cu cate modificari si upgrade-uri sunt ...
0

#38 Useril este offline   eduardo 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 56
  • Inregistrat: 02-November 13
  • Gender:Male

Postat 21 November 2013 - 07:09 PM

Cind erai mic , parintii tai nu cred ca ti-au spus - asta-i mersul , dai drumul .
Cind ai un forum , cu rubrica dedicata , macar citeva amanunte de detaliu ar fi fost bine venite , de la o comunitate mare , cum spunea Domnul Sandrei .
0

#39 Useril este offline   vgeorge 

  • Membru Fondator MDT
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2700
  • Inregistrat: 31-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Pitesti

Postat 21 November 2013 - 08:11 PM

Sa iti fac eu o lista upgradeurile in functie de importanta lor:

one way
cvd fata
cvd spate

Astea sunt cele mai importante.Apoi vin:
portfuzete si fuzete alum
directie aluminiu
sasiu baza carbon
upperdeck carbon
towere carbon
bascule fata spate aluminiu
amortizoare.

Cred ca sunt singurele upgrade-uri OEM si aftermarket disponibile pt sprint.
Racing
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX5T - truggy nitro
-Mugen MBX6 - buggy nitro
-Kyosho MR03 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale



[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
0

#40 Useril este offline   DanB 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1551
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:computere, electronica, rc

Postat 21 November 2013 - 08:34 PM

Ca si incepator care n-a ajuns inca la CS si nu are oneway, care se da doar in parcare pt. ca din pacate p-aici nu sint piste amenajate, pentru mine personal cel mai mult a contat

- cind am pus o motorizare brushless sensored. Aia fara senzori a fost un dezastru, ca si aia brushed. In rest (repet, pentru distractie in parcare) inca sint surprins cit de previzibil se misca un sasiu entry stock cu setari stock la care nici macar nu m-am obosit sa-i blochez diferentialul spate, doar l-am strins un pic cit sa nu aiba initiativa (deh, ball diff, n-am chef sa decupez rondele de cauciuc ca sa-l blochez)

Fara CS supravietuiesc fara unghiuri indecente de bracaj (hell, am dogbones peste tot, dar se inteleg bine cu praful)

- cind am gasit cauciucurile corecte, care aluneca exact cit trebuie pe suprafata pe care ma dau. Si asa se simt diferente daca e cald sau rece afara.

Evident, dupa ce incepi sa prinzi ideea incepe drumul ala presarat de multe upgrade-uri (vezi lista lui vgeorge) si de reglaje peste reglaje pina aduci masina unde iti place
USER BANNED BY ADMIN
0

#41 Useril este offline   eduardo 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 56
  • Inregistrat: 02-November 13
  • Gender:Male

Postat 21 November 2013 - 09:09 PM

Vezi postareavgeorge, la 21 November 2013 - 08:11 PM, a spus:

Sa iti fac eu o lista upgradeurile in functie de importanta lor:

one way
cvd fata
cvd spate

Astea sunt cele mai importante.Apoi vin:
portfuzete si fuzete alum
directie aluminiu
sasiu baza carbon
upperdeck carbon
towere carbon
bascule fata spate aluminiu
amortizoare.

Cred ca sunt singurele upgrade-uri OEM si aftermarket disponibile pt sprint.

Multumim , in mare mi-a facut o idee , dupa ce am apelat la dex-ul de specialitate .
Hpi-racing nu are o lista cu cele povestite de Dumneavoastra ?
Intreb deoarece i-am dat lista Dumneavoastra lui Gogu si munceste saracul si acum sa o finalizeze , sau s-o fi blocat netu de atitea cerinte ?
0

#42 Useril este offline   cosmin65397 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 296
  • Inregistrat: 06-March 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 21 November 2013 - 09:15 PM

Vezi postareaeduardo, la 21 November 2013 - 07:09 PM, a spus:

Cind erai mic , parintii tai nu cred ca ti-au spus - asta-i mersul , dai drumul .
Cind ai un forum , cu rubrica dedicata , macar citeva amanunte de detaliu ar fi fost bine venite , de la o comunitate mare , cum spunea Domnul Sandrei .


Inca din prima pagina a topicului ai notiuni informative si de upgrade,dar nu sunt tutoriale, iar pe site-ul Hpi de la Cluj vei gasi la sprint si piese de upgrade.
Succes!
0

#43 Useril este offline   FilipMarchis 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 42
  • Inregistrat: 09-October 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 09 February 2014 - 08:58 PM

am si eu un sprint achizitionat de curand. dupa parera voastra unde ar trebui sa imi pun motorul pe fata sau pe spate si de ce?
0

#44 Useril este offline   Radu Cainamisir 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 369
  • Inregistrat: 14-December 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Cars, RC Cars, Girls, Games, PC, etc

Postat 16 February 2014 - 06:09 PM

Lasa masina cum vine ea cu motorul pe spate si mai ajut-o cu cateva greutati pe fata, cel mai bine.
Off-road: Team Associated SC10 2wd Factory team
0

#45 Useril este offline   FilipMarchis 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 42
  • Inregistrat: 09-October 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 16 February 2014 - 09:02 PM

Vezi postareaRadu Cainamisir, la 16 February 2014 - 06:09 PM, a spus:

Lasa masina cum vine ea cu motorul pe spate si mai ajut-o cu cateva greutati pe fata, cel mai bine.

mersi de sfat radu
0

#46 Useril este offline   Kata4 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 258
  • Inregistrat: 25-April 10

Postat 21 March 2014 - 12:56 PM

Filip, la intrebarea ta cu motorul fata sau spate, iti poti raspunde singur; Ce vrei sa "fuga" mai usor, spatele sau fata ?!?! Puntea care vrei sa fuga trebuie sa fie mai usoara.
0

#47 Useril este offline   FilipMarchis 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 42
  • Inregistrat: 09-October 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 18 April 2014 - 10:23 PM

Salut! Am deschis acest forum pentru toti pasionatii de drift detinatori de HPI Sprint 2. Aici puteti pune intrebari, puteti veni cu idei de setari pentru diferite suprafete si puteti pune poze sau filme cu automodelul vostru. Pentru inceput va intreb care ar fi din punctul vostru de vedere setarea ideala pentru mocheta.
0

#48 Useril este offline   FilipMarchis 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 42
  • Inregistrat: 09-October 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 18 April 2014 - 10:25 PM

https://www.youtube....h?v=BbR2HHAmf18
aceeasta este masina mea. aici rulez pe o suprafata acoperita cu granit si folosesc roti T-Drift
0

#49 Useril este offline   HpiTrophyRc 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 122
  • Inregistrat: 21-March 13
  • Gender:Male

Postat 18 May 2014 - 12:48 PM

Pentru cei care aveti sprint 2, nu vi se pare ca cureaua atinge sasiul in unele parti?
RB .12
GO .28
Hpi F3.5
Sprint 2 flux
0

#50 Useril este offline   vgeorge 

  • Membru Fondator MDT
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2700
  • Inregistrat: 31-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Pitesti

Postat 18 May 2014 - 01:52 PM

Ca cureua nu atinge.
Pentru cureaua fata ai un intinzator.
Cea spate atinge fin motorul.
Racing
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX5T - truggy nitro
-Mugen MBX6 - buggy nitro
-Kyosho MR03 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale



[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
0

#51 Useril este offline   HpiTrophyRc 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 122
  • Inregistrat: 21-March 13
  • Gender:Male

Postat 18 May 2014 - 02:28 PM

Vezi postareavgeorge, la 18 May 2014 - 01:52 PM, a spus:

Ca cureua nu atinge.
Pentru cureaua fata ai un intinzator.
Cea spate atinge fin motorul.

Dar e ok sa atinga motorul? La mine incepe sa apara urme pe motor acolo unde atinge
RB .12
GO .28
Hpi F3.5
Sprint 2 flux
0

#52 Useril este offline   vgeorge 

  • Membru Fondator MDT
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2700
  • Inregistrat: 31-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Pitesti

Postat 18 May 2014 - 02:59 PM

Vezi postareaHpiTrophyRc, la 18 May 2014 - 02:28 PM, a spus:

Dar e ok sa atinga motorul? La mine incepe sa apara urme pe motor acolo unde atinge


Iei frumos manualul, si ai sa vezi ca poti sa intinzi cureaua din axul pe care sunt cele 2 pinioane de curele.
Racing
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX5T - truggy nitro
-Mugen MBX6 - buggy nitro
-Kyosho MR03 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale



[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
0

#53 Useril este offline   FilipMarchis 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 42
  • Inregistrat: 09-October 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 18 May 2014 - 09:10 PM

Vezi postareaHpiTrophyRc, la 18 May 2014 - 12:48 PM, a spus:

Pentru cei care aveti sprint 2, nu vi se pare ca cureaua atinge sasiul in unele parti?

eu nu am aceasta problema.. si nu am nici intinzator pe cureaua din spate. intradevar cureaua este foarte aproape de motor. la mine e o distanta de vreo 2-3 mm. asa cum a spus si vgeorge iti poti pune un intinzator sau o curea mai scurta daca gasesti
0

#54 Useril este offline   HpiTrophyRc 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 122
  • Inregistrat: 21-March 13
  • Gender:Male

Postat 20 May 2014 - 06:25 PM

E noarmal jocul pe directie la sprint? Mai ales roata din stanga
RB .12
GO .28
Hpi F3.5
Sprint 2 flux
0

#55 Useril este offline   vgeorge 

  • Membru Fondator MDT
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2700
  • Inregistrat: 31-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Pitesti

Postat 20 May 2014 - 08:01 PM

Sprintul are mari jocuri la directie.
Cea mai buna si la indemana solutie, schimbarea capetelor de bare cu cele de la RPM.Elimina din jocuri.
Racing
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX5T - truggy nitro
-Mugen MBX6 - buggy nitro
-Kyosho MR03 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale



[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
0

#56 Useril este offline   HpiTrophyRc 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 122
  • Inregistrat: 21-March 13
  • Gender:Male

Postat 20 May 2014 - 09:47 PM

Vezi postareavgeorge, la 20 May 2014 - 08:01 PM, a spus:

Sprintul are mari jocuri la directie.
Cea mai buna si la indemana solutie, schimbarea capetelor de bare cu cele de la RPM.Elimina din jocuri.

Si unde le pot gasi?
RB .12
GO .28
Hpi F3.5
Sprint 2 flux
0

#57 Useril este offline   vgeorge 

  • Membru Fondator MDT
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2700
  • Inregistrat: 31-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Pitesti

Postat 21 May 2014 - 03:16 PM

Stiu ca cei de la fxmodells aveau capete RPM
Racing
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX5T - truggy nitro
-Mugen MBX6 - buggy nitro
-Kyosho MR03 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale



[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
0

#58 Useril este offline   Superman 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1274
  • Inregistrat: 16-January 11
  • Gender:Male
  • Location:Giurgiu-Poiana Tapului-Brasov
  • Interests:Berea,femeile si masinile ;)

Postat 21 May 2014 - 03:56 PM

Da intradevar capetele de la RPM sunt muult mai bune dar au si un inconvenient sunt mai mari in pic.adica au mai mult material in compozitie si atinge de roti si nu permite sa virezi chiar la maxim.Vali Obbamma a avut problema asta.
0

#59 Useril este offline   vgeorge 

  • Membru Fondator MDT
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2700
  • Inregistrat: 31-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Pitesti

Postat 21 May 2014 - 05:59 PM

@Superman, Dar, poti pune doar in acele locuri unde nu te incurca cu nimic :)
La bieleta de unghi camber, la bieleta care pleaca din directie si tot asa :)
Poti sa iei niste jante cu offset mai mare :)
Racing
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX5T - truggy nitro
-Mugen MBX6 - buggy nitro
-Kyosho MR03 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale



[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
0

#60 Useril este offline   Superman 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1274
  • Inregistrat: 16-January 11
  • Gender:Male
  • Location:Giurgiu-Poiana Tapului-Brasov
  • Interests:Berea,femeile si masinile ;)

Postat 21 May 2014 - 06:57 PM

Asta asa e.App parca nu mai are farmec driftu ca nu mai esti tu
0

Arata acest topic


  • 4 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4


Raspuns rapid

  

5 useri citesc topicul
0 membri, 5 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro