Hpi Sprint 2 Sport/Drift Touring sau Drift
#1
Postat 20 March 2013 - 08:34 PM
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T
Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM
#2
Postat 21 March 2013 - 12:09 AM
Dupa mine, daca vrei sa il folosesti la drift ai nevoie neaparat de oneway pe fata.Bara fixa spate ti-o faci din diferentialul cu care vine.
Mai mult decat atat eu am intors sasiul invers si astfel am avut motorul pus in fata.Varianta finala nu este cea din poze, ci cu ceva modificari.
Servo nu mai avea parghia mare, am mutat servo mai aproape de motor, am umblat la upper deck pt a merge lin cureaua.
Masina a plecat de la mine si apoi de la fiecare proprietar a mai primit cate o modificare ceva.
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX5T - truggy nitro
-Mugen MBX6 - buggy nitro
-Kyosho MR03 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale
[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
#3
Postat 13 June 2013 - 12:00 AM
O sa incerc intai sa gasesc o setare de drift cu configuratie initiala, apoi o sa mut motorul in fata si o sa vad diferente in comportament.
Din acel punct voi decide daca trebuie sau nu CS.
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX5T - truggy nitro
-Mugen MBX6 - buggy nitro
-Kyosho MR03 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale
[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
#4
Postat 12 July 2013 - 09:43 PM
Care sunt piesele necesare pentru Counter Steer la Sprint.
Ce potriveste si de la ce producator.
am hotarat ca fara CS nu se mai poate, deci am nevoie de aceste informatii :)))
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T
Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM
#7
Postat 22 July 2013 - 09:56 AM
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T
Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM
#8
Postat 23 July 2013 - 11:58 AM
Aero: DX6i,FalconWing,UltimateS,TelinK Yak55-M ; Auto:Sanwa Mx-3x,TA5-VDF Drift,SC10 4x4 fr Street.
KEEP IT SLIDEWAYS
#9
Postat 24 July 2013 - 11:36 PM
dupa o experienta neplacuta cu un sasiu cica de drift, am zis ca faca pasul catre un sprint 2.
am luat de pe forum un roller de sport si o caroserie de Porsche Falken, care mie personal mi se pare extrem de atragatoare.Evident ca nu prea pare de drift dar poate fi facuta analogia cu Mustangul si daca ne uitam cat e de frumoasa, uitam ca e touring :pardon:
Nu am luat si rotile de touring pt ca oricum vroiam drift.....apoi au inceput problemele :)
offsetul la caroseria asta e pe fata de 9 cu 31 mm anvelopa, iar pe spate de 14 cu 34....destul de neplacut.
Am reusit cu ajutorul sfaturilor lui Andrei, sa pun niste roti cu offset de 9 si anvelope de 26.Nu arata rau dar vreau roata sa umple golul ala. :).Asa am decis sa comand jantele originale cu 9mm fata si 14 spate, si pe fata voi pune anvelopele de pe cele vintage iar pe spate voi face o mica inginerie....voi vedea ce si cum.In rest s-a alezat putin la fuzete sa fie unghiul mai mare, cvd uri fata, si daca aveam un combo Velineon, am zis sa il utilizez pasta.Am blocat si diff spate, urmand sa iau un oneway pe fata curand.
in rest....orice sfat e binevenit.
si 2 poze :)
f multumit de cum arata! :yahoo:
http://s22.postimg.org/dqt81nksd/IMG_2376.jpghttp://s22.postimg.org/mn405lbel/IMG_2377.jpg
http://s22.postimg.org/t23129i4d/IMG_2374.jpghttp://s22.postimg.org/xcmablcl9/IMG_2375.jpg
Aceasta postare a fost editata de aiurica: 24 July 2013 - 11:38 PM
#10
Postat 25 July 2013 - 06:28 AM
O sa o schimbi in scurt timp :)
Daca imi permiti 2 sfaturi:
1. neavand o poza cu roller-ul, bannuiesc ca la diferentiale are o protectie.Trebuie sa o dai jos, in caz ca iti intra o piatra sa nu rupa cureaua.
2.Incearca ceva plumb pe fata, sub bumper.
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX5T - truggy nitro
-Mugen MBX6 - buggy nitro
-Kyosho MR03 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale
[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
#11
Postat 25 July 2013 - 06:42 AM
O sa pun niste poze cu ea faa caroserie ca nu stiu la ce te referi.
Plumb cam cat?
Multumesc
#12
Postat 25 July 2013 - 06:48 AM
Uite la ce ma refeream.
Te dai cu masina si daca nu vireaza,nu are suficienta aderenta pe fata pui plumb pana te intelegi cu ea :)
Aceasta postare a fost editata de vgeorge: 25 July 2013 - 06:49 AM
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX5T - truggy nitro
-Mugen MBX6 - buggy nitro
-Kyosho MR03 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale
[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
#13
Postat 25 July 2013 - 07:07 AM
Oricum nu ma dau pe asfalt ci doar pe gresie sau mocheta.
Multumesc.
#14
Postat 25 July 2013 - 07:54 AM
#15
Postat 25 July 2013 - 08:12 AM
Cehii merg la europene cu x-ray si sunt destul de sus in clasament.
http://www.oldskullc...opean-rc-drift/
Clasamentul de anul trecut din Cehia.Anul asta vor fi mai multi romani acolo http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/drinks.gif
#16
Postat 25 July 2013 - 08:23 AM
Poti sa fi un pilot super bun si sa mergi cu un jaf de masina.Daca sti sa o setezi pe placul tau,ai castigat.
Da stiam si eu ca xray este foarte popular la drift dar numai in Europa.Si campionatul din UK tot cu un T2 s-a castigat.
Eu tot pandesc un xray t1 evo 2 sa il fac de drift dar apar din ce in ce mai rar, chiar si pe ebay.
Aceasta postare a fost editata de vgeorge: 25 July 2013 - 08:24 AM
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX5T - truggy nitro
-Mugen MBX6 - buggy nitro
-Kyosho MR03 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale
[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
#17
Postat 25 July 2013 - 08:59 AM
Si da fara pilot poti sa ai masina masinii. Dar si fara masina nu e bine (vezi Schumacher dupa ce a plecat de la Ferrari). Parca tot mai bine e sa ai si pilot si masina. Poate cistigi cu un jaf de masina daca esti singurul pilot bun, dar daca vine alt pilot bun cu o masina buna, ce te faci.
#18
Postat 25 July 2013 - 12:54 PM
Restul e doar istorie.
Prbl nu imi voi propune sa castig vreun campionat national de drift... A fost cea mai la indemana posibilitate pt a incepe si sectiunea de drift.
#19
Postat 28 July 2013 - 09:37 PM
vgeorge, la 25 July 2013 - 06:48 AM, a spus:
Uite la ce ma refeream.
Te dai cu masina si daca nu vireaza,nu are suficienta aderenta pe fata pui plumb pana te intelegi cu ea :)
Corectare pentru ca imi place mult sa il contrazic pe George :)
Modelele noi, incepand cu 2012 de SPRINT2 nu mai au nevoie de taieturi la carcasele de protectie pentru diferential. Acest lucru este facut direct in fabrica. Cei care au modelele vechi, pot achizitiona suportii de diferential gata taiati. De asemenea si sasiul a fost optimizat incepand cu acele modele, pentru a scapa cat mai repede de pietricelele care isi faceau de cap pe modelele vechi.
Aiurica, lasa caroseria mai jos si vei mai umple golul respectiv. Momentan e ultra ridicata parca e jeep :)
Aceasta postare a fost editata de sandrei: 28 July 2013 - 09:39 PM
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T
Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM
#20
Postat 17 August 2013 - 04:54 PM
am desfacut si curatat totul, cu toate ca nu era nevoie, masinuta a fost livrata curata.
e model 2012 si arata foarte bine si daca a fost rulata pe afara, a fost rulata putin..
am vazut ca multi dintre voi ati adus motorul in fata, din cate imi dau seama e relativ usor de facut schimbarea asta, ducand doar bumper-ul pe spate si viceversa + suportii de caroserie..
ce avantaje ar avea si daca (cum ma dau eu cu ea ocazional intr-o parcare subterana cu strat poliuretanic peste asfalt) ma ajuta sa fac drifturi mai usor?
masina este stoc.
am deblocat diff-ul spate si am pus in ambele 500.000cst, acum sunt semiblocate, adik se invart foarte greu cu mana, cu cauciucurile de drift cred ca nici nu se misca..
#21
Postat 17 August 2013 - 05:49 PM
Nu du motoru. Pare simplu, insa ai mult de furca cu directia.
Pune plumb sub bumber fata.
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX5T - truggy nitro
-Mugen MBX6 - buggy nitro
-Kyosho MR03 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale
[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
#23
Postat 17 August 2013 - 08:07 PM
vgeorge, la 17 August 2013 - 05:49 PM, a spus:
Nu du motoru. Pare simplu, insa ai mult de furca cu directia.
Pune plumb sub bumber fata.
si cam cat plumb sa pun ? 30g? 60g? sau in functie de cum se comporta masina..
tin sa precizez ca o sa ma dau cu ea intr-o parcare subterana, pe o suprafata foarte fina, cauciucata (sapa autonivelanta poliuretanica)
s-a mai amestecat cu vaselina aia verde ce o pune HPI si acum si-a mai dat drumu oleak fata... e ok.
Aceasta postare a fost editata de e.cata: 17 August 2013 - 08:08 PM
#24
Postat 17 August 2013 - 10:02 PM
Deci daca poti face drift cu sprint2 pe pista cu siguranta pe strada sau in parcare o sa se descurce perfect chiar si fara plumb sau alte modificari,cu conditia sa alegi cauciucuri potrivite pentru suprafata pe care te dai.
Daca nu intri pe pista cam cu orice model poti face un drift decent.
Eu o sa incerc sa-mi fac roti de drift pentru short course(banuiesc ca nu axista in magazine),sa am cu ce sa ma dau pe strada.
Aceasta postare a fost editata de Jet: 17 August 2013 - 10:03 PM
Aero: DX6i,FalconWing,UltimateS,TelinK Yak55-M ; Auto:Sanwa Mx-3x,TA5-VDF Drift,SC10 4x4 fr Street.
KEEP IT SLIDEWAYS
#25
Postat 17 August 2013 - 10:28 PM
Jet, la 17 August 2013 - 10:02 PM, a spus:
Deci daca poti face drift cu sprint2 pe pista cu siguranta pe strada sau in parcare o sa se descurce perfect chiar si fara plumb sau alte modificari,cu conditia sa alegi cauciucuri potrivite pentru suprafata pe care te dai.
Daca nu intri pe pista cam cu orice model poti face un drift decent.
Eu o sa incerc sa-mi fac roti de drift pentru short course(banuiesc ca nu axista in magazine),sa am cu ce sa ma dau pe strada.
rotile sunt hpi, cele din pozele lui Aiurica.
am incercat si eu pe 1/8 sc cu niste tevi de pvc, ei bine nu se poate numi drift, aluneca prea tare..
#26
Postat 17 August 2013 - 11:41 PM
#28
Postat 18 August 2013 - 05:30 PM
Lasati masina stoc faceti 20 ture, puneti 20g iara 20 de ture apoi puteti urca cu 5 sau 10g
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX5T - truggy nitro
-Mugen MBX6 - buggy nitro
-Kyosho MR03 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale
[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti