Ice9, la 02 February 2014 - 02:39 PM, a spus:
Ideea este ca upgrade-urile metalice la genul asta de elicopter, il transforma in cu totul alta idee, decat cea pentru care a fost construit - crash rezistant...practic - costa mult si sunt dispuse la indoire, lucru care nu se intampla in cazul plasticului, destul de elastic in cazul asta si al carbonului (la ax ma refer in special).
Sau pilotezi exceptional si nu-l dai jos de multe ori, sau doar de dragul bling-bling-ului.
Altfel, ramai la plastic, ca asa se invata cel mai bine. :)
Corect 100%, eu de asta si l-am luat, ca 3d trainer, si a facut toti banii, si-a luat cazaturi urate din care nu ar fi ramas nimic in cazul unui heli mai mare. Fiind un cal de bataie nu l-am upgradat decat cu coada din carbon plin, in rest a trebuit sa cumpar piese care s-au rupt dupa multe cazaturi (sunt la al 3lea platou ciclic, al doilea landing gear, elici de coada am vreo 5, tiranti vreo 10, doua cozi, am schimbat motorul de coada etc). Deja pt piesele stock cred ca am dat vreo 80 de euro...e suficient, ar trebui sa fiu nebun sa mai bag bani in cadru de carbon si piese metalice. Singurul upgrade bine venit din punctul asta de vedere ar fi platoul ciclic in metal, imbunatateste semnificativ zborul.. la fel e bun sa iei o elice de coada KBDD sau Plantraco, fac coada mai fixa.
Aceasta postare a fost editata de optyqus: 02 February 2014 - 04:02 PM