Trebuie sa va spun de la inceput ca am privit cu scepticism MCPX V1 pe care l-am incercat la Stefan (mersi) si nu mi-a prea placut. Mi s-a parut prea twitchy, si prea lipsit de vlaga.
Am urmarit un pic subiectul cu upgrade-uri de BL dar mi s-a parut complicat.
Odata cu aparitia oficiala a versiunii BL, am zis ca merita incercat, doar si pentru simplu fapt ca e asa de rezistent, te face sa indraznesti sa incerci figuri noi, chiar sigur fiind de un crash.
Am analizat un pic preturile si am vazut ca nu merita luat de peste ocean, platind aici 179 eur livrat in 24 ore.
Pe birou, gata de zbor:
http://imageshack.us/a/img692/5558/imageavi.jpg
Langa Logo 400 se (nu mi-am dat seama dar canopy e in aceeasi schema de culoare)
http://imageshack.us/a/img341/6525/imageobo.jpg
Ca tot vorim de rezistenta, al meu are la ora actuala cam 50 de zboruri, si cred ca in jur de 20 de crashuri.
In cele 20 de crashuri, un singur damage, trenul de aterizare, dar asta pentru ca am lipit un pic pinii de fixare in frame, sa nu mai iasa asa usor la un crash (mi-a zburat de cateva ori cu packul legat - risc de smulgere fire din 3in1).
Cautand pe net si youtube, am ajuns la urmatoarele setari (JR 11X):
D/R: 100
Expo AIL si ELE: 20%
TRAVEL:
135 pe AIL si ELEV pentru a avea rate-ul de roll si flip dorit;
130 pe rudder;
Pentru o autonomie maxima a cozii, am preferat sa reduc un pic curba de pitch (5 si 95 la extreme), dar se poate face din Travel Pitch;
Am activat meniul de Gyro si am dus gainul la maxim (125) la mine.
Tine coada f bine, si merg piroflip-urile de minune.
Pentru packuri am ales Nanotech de 300 de la HK, insa nu cel care inlocuieste direct packul original, ci cel cu conector JST si mufa de egalizare separat, fiind si mai ieftin.
Nu am schimbat mufa la 3 in 1 ci am pus un adaptor, pentru a nu scoate din garantie heli.
Mai revin cu niste poze cand se potoleste vantul si revin cele 16 grade de saptamana trecuta. http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/ph34r.gif
Aceasta postare a fost editata de Primus: 17 March 2013 - 01:09 PM