Cupa Moldovei F3J schimbare locatie/ data de organizare
#1
Postat 17 July 2013 - 03:18 PM
Tinand cont de traficul aerian mult intensificat in aceasta vara pe Aeroportul Iasi ca si de activitatea bogata desfasurata pe aerodromul Iasi-Sud situat in imediata apropiere a aeroportului, din considerente de siguranta a zborului si de comun acord cu colegii zburatori de F3J din Brasov am decis sa desfasuram etapa de Cupa Romaniei la aceasta clasa - planificata a se organiza la Iasi in zilele de 19-21 iulie a.c. - pe terenul din Sanpetru unde conditiile sunt excelente.
Competitia va avea loc la o data ulterioara ce va fi comunicata in timp util celor interesati.
Cu multumiri pentru intelegere.
Instructor,
Eugen Ciurariu
Paul MacCready
#2
Postat 01 September 2013 - 01:43 PM
Multumita sustinerii din partea Aeroclubului Teritorial Brasov putem sa facem urmatorul anunt:
Cupa Moldovei la clasa F3J de va organiza pe Aerodromul Sanpetru Brasov in intervalul 13-15 Septembrie a.c.
Competitia se va desfasura in conformitate cu regulamentul FAI in vigoare si amendamentul acceptat de catre FRMd referitor la metoda de lansare (vinci tip F3B si linie de 2x150m) pentru competitiile la nivel national.
La competitie sunt invitati atat sportivii afiliati FRMd cat si cei neafiliati.
Taxele de participare la competitie (categoria "Cupa Romaniei") vor fi incasate de catre Aeroclubul Teritorial Brasov.
Agenda provizorie:
Sambata 14 Septembrie (08:00) - inscriere si sedinta tehnica
Sambata 14 Septembrie (10:00 - 16:00) (runde de calificare si fly off)
Sambata 14 Septembrie (19:00) - festivitate de premiere
Duminica 15 Septembrie - zi de rezerva (pentru situatiile in care conditiile meteo nu permit desfasurarea competitiei in ziua de Sambata)
Va asteptam in numar cat mai mare sa incercam impreuna renumita "termica de Sanpetru".
Paul MacCready
#5
Postat 02 September 2013 - 09:28 AM
Mihai_supy, la 01 September 2013 - 09:26 PM, a spus:
Nu ma pot abtine cand citesc cupa Moldovei..in Brasov..
E asa de aglomerat cerul patriei incat e greu de gasit un petec liber si pentru planoarele noastre. :)
Lasind la o parte autoironia, ne-am bucura sa fie cat mai multi care sa nu se abtina si sa vina cu planorul si carligul de rigoare pentru a-l arunca odata cu noi in concurs.
mvpricop, la 01 September 2013 - 02:00 PM, a spus:
Carnat, berece? ;)
Pun la bataie un drum de la B la BV si retur numai sa ne bucuram impreuna de o bere la un gratar... De zburat nu mai vorbesc :)
#6
Postat 02 September 2013 - 11:40 AM
Mihai_supy, la 01 September 2013 - 09:26 PM, a spus:
Nu ma pot abtine cand citesc cupa Moldovei..in Brasov..
Salut,
Te asigur ca decizia a fost luata in urma unor discutii serioase cu zburatorii de F3J de la Brasov.
Obiectivul nostru - al celor care zboara F3J la Iasi - este sa facem in asa fel incat sa avem parte de cat mai multi participanti. Daca se poate, mai multi decat la CN.
Cum la Iasi se cam codeste lumea sa vina am decis sa... ducem competitia la Mahomed.
M-as bucura sa te avem alaturi de noi. Si mai mult, daca ne ajuti cu disponibilitatea terenului, venim cu placere si la Buzau.
Ganduri bune,
mack_ro
Paul MacCready
#7
Postat 02 September 2013 - 07:25 PM
#9
Postat 09 September 2013 - 10:32 AM
Pe Sanpetru aeromodelistii aeroclubului pun mana de la mana sa intretina pistele si bazele de zbor active,la nivel inalt.
Pe Sanpetru se tine Cupa Moldovei( Noroc cu inimosul nostru dl.Strugaru ,ca altfel ne uitam putzin stramb).
Pe Sanpetru se antreneaza "moca" Aripile/Atantis Brasov(competitor sportiv cu Aeroclubul)fara macar sa intrebe cu ce contribuie
macar simbolic,la ce se intampla aici cu eforturi mari.
Pe Sanpetru,comandantul Aeroclubului Teritorial Brasov,ne cere performanta administrativa si implicare in dotare.
Pe Sanpetru investimin in dotare nu in modele.Intrebare:" Cu ce-i tzine legati de clubul lor,dl.Tomescu,pe aeromodelistii care
fac si performantza?" Raspuns: cu dotare tehnca si logistica(aeromodele si cheltuieli deplasare).
De unde vin banii lor? Sunt curios si eu.
EXPL.Pe baza e zbor de F3...de la Malnitz Austria ora de antrenament panta/camp costa 14 euro.Sunt 17 zburatori care sunt
taxati cu 238 euro pe ora /stau 3 ore egal 714 euro....ne apropiem de costul unui planor de competitie bunicel.
Cu toata stima pentru venerabilul campion de planoare,dl.Iordan,cred ca e timpul ca "seful "lui sa cotizeze substantial,altfel o sa se vada o "Extra mare si rosie"vanand pe cer F3B-uri si F3C-uri.
Personal ma retrag de pe Sanpetru daca Aripile/Atlantis nu platesc pentru folosirea bazei Aeroclubului,chiar numai pentru
antrenament.La competitii sunt liberi sa vina,legitimati la FRMd fiind.
Cand imi cumperi si mie.dl.Tomescu un planor de F3J si o statie Futaba T8FG sau orice T10 asa ,de prietenie,pentru toate cele 180 milioane lei investite de mine in aeroclub ?
Exceptand parerea mea care e si parerea celor 36 aeromodelisti cotizanti in ATB,doresc concurentilor succes in WE urmator!
#10
Postat 09 September 2013 - 04:42 PM
flypol, la 09 September 2013 - 10:32 AM, a spus:
Pe Sanpetru se tine Cupa Moldovei( Noroc cu inimosul nostru dl.Strugaru ,ca altfel ne uitam putzin stramb).
...
Salut,
Pentru ca nu-mi doresc sa se uite nimeni stramb la mine cand vin la Sanpetru (si pentru ca nu sunt inimosul dl. Strugaru) fac urmatoarea precizare:
am luat legatura cu cei responsabili (mai precis dl. Pop Vasile) si numai dupa ce am primit acordul lor (validat inclusiv pe cale oficiala intre AT Iasi si AT Brasov) mi-am permis sa fac anuntul pe forum.
Personal sunt interesat de o competitie F3J la care sa participe cat mai multi concurenti, chiar daca asta inseamna schimbarea locatiei de organizare.
Nu stiu cui folosesc competitii cu putini participanti sau, mai grav, competitii organizate pe hartie.
Nu cunosc detaliile interactiunii AT Brasov - AS Atlantis Aripile Brasov, dar nu vad ce are acest lucru de-a face cu aceasta competitie.
Admir ce se intampla pe terenul de la Sanpetru si-mi doresc ca si alte aerocluburi teritoriale sa urmeze exemplul celor de acolo.
Cu stima,
Iulian Macovei
(mack_ro)
Paul MacCready
#11
Postat 09 September 2013 - 07:12 PM
cu toată stima pe care v-o port mă văd nevoit să aduc cîteva precizări, pentru a mai îndulci un pic tonul discuţiilor din acest topic :
- eu personal cer scuze tuturor zburătorilor de pe Sîmpetru pe care poate involuntar i-am deranjat prin comportarea mea sau a celor din C.S. Atlantis , dar vă asigur că nu a fost decît o proastă comunicare ;
- aşa cum îi cunosc pe toţi membrii zburători de F3J din clubul mai sus menţionat , vă pot asigura de faptul că sunt oameni de caracter , care nu se sustrag niciodată de la orice fel de activitate administrativă sau de la plata taxei pe care a plătit-o fiecare dintre dumneavoastră şi dau vina din nou pe comunicarea defectuoasă pe care undeva mi-o asum ;
- am spus-o şi mă repet aveţi toată consideraţia nostră pentru ce aţi realizat la Braşov ;
- sunt convins că în urma unor discuţii deschise cu dumneavoastră şi cu domnul Cojocaru vom găsi o cale prin care vom putea conlucra la tot ce înseamnă aeromodelism pe Sîmpetru;
- nu putem arunca vina în spatele unui om care după ce a suferit un atac cerebral major şi abia mai merge în baston , vine pe aerodrom să ne ajute cum poate pentru că iubeşte modelismul , aşa cum dînsul o mai poate exprima ;
- singurele modelele de F3J pe care le-am cumpărat prin fondurile clubului au fost achiziţionate de către subsemnatul , personal din Bulgaria , dela NAN, prin 2009 : 2 Xperience şi 2 Shadow ! Atît ! De atunci şi pînă anul trecut am tras din răsputeri de aceste modele iar anul acesta prin fondurile mele personale şi prin măiestria lui Silviu Iordan care a reuşit să aducă la viaţă două modele distruse total , s-a reuşit împrospătarea "flotei" cu două modele XPLORER de 3,5 şi 3,8m ;
- staţiile au fost ale noastre personale de cînd am început acest sport (Graupner şi nu Futaba) iar despre cheltuieli de deplasare vă voi povesti sper cînd vom fuma pipa păcii despre cum am dormit în cort 7 zile la Osiek , în Croaţia şi cum ne spălam la un duş improvizat pe cînd aproape toţi concurenţi stăteau la hotel ;
- nu putem abandona pur şi simplu clubul care atunci cînd nimeni nu ne băga în seamă pe Ghimbav , ne-a adunat,a avut încredere în noi şi ne-a pus la dispoziţie modele (second hand şi nu noi) şi ne-a arătat ce înseamnă performanţă, ce înseamnă echipă . Prin asta eu personal înţeleg LOIALITATE!! Avem măcar o datorie morală acestui club !!
- vă înţeleg supărarea şi vă asigur că în perioada următoare vom intra în legalitate sub toate aspectele .
Cu consideraţie ,
Cristi.
#12
Postat 09 September 2013 - 08:47 PM
Aceasta postare a fost editata de stiganas: 09 September 2013 - 08:48 PM
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#13
Postat 09 September 2013 - 09:13 PM
stiganas, la 09 September 2013 - 08:47 PM, a spus:
Eu sincer nu inteleg de ce trebuie folosit acest topic pentru a regla probleme - a caror justete nu o contest - care n-au a face cu aceasta competitie de F3J si organizatorii ei (AT Brasov si AT Iasi).
Ganduri bune,
mack_ro
Paul MacCready
#14
Postat 10 September 2013 - 08:51 AM
brasovenilor care concureaza.E drept problematica aeromodelismului de pe Sanpetru trebuie discutata in alta parte si aici Cristanu are dreptate.Stiganas de asemenea( desi cred ca nu spun nimic mai mult decat simt si exprim deschis).
Personal ,am mai facut o tentativa de a iesi din Sanpetru,asta e a doua.Probabil vine a treia. Dar cui ii pasa de ce vrea
FlyPol.Important e ca baza aeroclubului destinata aeromodelismului,pentru care numai cdt.Cojocaru stie ce eforturi face,sa se
dezvolte si sa ofere conditii deosebite competitorilor.Sa fiti fericiti!
#15
Postat 10 September 2013 - 09:39 AM
http://www.windfinde...brasov_sanpetru
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#16
Postat 10 September 2013 - 10:02 AM
Până la urmă o astfel de vreme poate fi un antrenor mai bun decât orice sau oricine altcineva.... Cine doreşte să facă performanţă va participa în mod cert.. Probabil timpii nu vor fi nemaipomeniţi, dar ăsta e concursul.
În altă ordine de idei, pentru participanţi există facilităţi de cazare, dar vă rog să confirmaţi din timp participarea la mine (POP Vasile-Petre, sau la d-nul Macavei)
Cu stimă: PVP
#17
Postat 10 September 2013 - 02:19 PM
Sunt sanse mari sa ii taresc cu mine pe Pricop si Borian. Venim sambata dimineata daca nu intervin chestii naspa cu familia, masina, etc. si plecam sambata seara.
Aceasta postare a fost editata de stiganas: 10 September 2013 - 03:01 PM
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#18
Postat 10 September 2013 - 02:37 PM
Mai sunt citeva zile si sper sa ne vedem toti cu bine la zbor.
Ar fi super sa avem cit mai multe confirmari din partea celor care doresc sa zboare la F3J.
Participarea confirmata a lui Marius de mai sus e, in sine, un succes pentru toti cei care vor veni. Daca la fiecare competitie de acum incolo mai reusim sa aducem cel putin un zburator, viitorul suna bine.
Din punctul meu de vedere e bine ca sunt exprimate, si cu/din inima, puncte de vedere legate de activitatile din sfera modelismului. E un semn bun si anume ca le pasa, iar din framintarile celor carora le pasa ies in deosebi lucruri frumoase in timp.
Mai ramine sa bifam celelalte ingrediente cum ar fi intilnirile mai dese si dialogurile si mai dese, in special cu un vin bun pe masa :).
Eu personal cred in puterea exemplului si vad un astfel de exemplu in comunitatea modelistilor de la Brasov. Sunt convins ca vor putea duce acest exemplu si pe viitor - in sensul lucrurilor bune pe care le pot face impreuna.
In rest, sa fim sanatosi, sa ne tina inima la cite-om mai vedea si trage.
Stefan, te asteptam si pe tine bucurosi.
Pentru Victor ar trebui sa aruncam manusa si sa venim cu o provocare :)
Vremea de e buna
Statia ne-o tine umbra
De vremea va fi rea
In vint ne-om arunca
Spor tuturor ... ca e nevoie si sa auzim numai de bine.
PS: In timp ce scriam aceste rinduri am vazut ca Stefan vine nu numai cu ganduri si vesti bune :) Multumim.
#19
Postat 14 September 2013 - 09:02 PM
Concursul a fost excelent, eu am reusit sa fac puncte la fiecare mansa, sa nu rup modelul (al meu si al altora) si, cel mai important, Dl. Iordan, sensei centura neagra 12 dan in planoare a zis ca de acum fac parte din gasca.
Dupa concurs eu si Sorin am fost la Vali unde am mancat, am baut, am povestit, am barfit (cei care au sughitat stiu). Acum sunt acasa. O zi fabuloasa.
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#20
Postat 14 September 2013 - 09:22 PM
Serviciul si oboseala m-au tinut la Bucuresti.
Sinuzita mi-ar fi facut ziua grea pe ploaie.
Am scos modelul din cutii si sper sa-l repar si modific pentru toamna in curs.
Io le zbor pentru popor!
Schaum vor dem Mund,
Und Papier fuer der Fund!
#24
Postat 15 September 2013 - 07:21 AM
Una peste alta lucrurile s-au desfăşurat fără sincope, fiecare persoană implicată ştiind exacte ce are de făcut..., şi uite aşa colaborarea şi comunicarea dintre
două aerocluburi teritoriale a dat roadele scontate.
Nu în ultimul rând vreau să-l menţionez pe domnul F. Robert pentru promptitudinea cu care ne-a ajutat la sonorizarea competiţiei...Mulţumim Robert.
Iar mai jos aveţi şi poze cu evenimentul.
Cu stimă PVP
#25
Postat 15 September 2013 - 10:05 AM
Citeva documente in care se reflecta ce s-a intimplat in ziua de 14 septembrie la competitie:
1. Pilotii inscrisi - Piloti-Inscrisi.pdf (10.17K)
Number of downloads: 106
2. Ordinea de zbor conform tragerii efectuate pe grupe/runde - Piloti-OrdineZbor.pdf (14.76K)
Number of downloads: 72
3. Rezultate detaliate ale zborurilor - Piloti-RezultateZboruri.pdf (18.19K)
Number of downloads: 106
4. Clasamentul general rezultat - Piloti-ClasamentGeneral.pdf (14.12K)
Number of downloads: 110
Cei care doresc sa primeasca rezultatele si in alta forma (xls/csv /... etc) pot sa-mi ceara asta si voi incerca sa le raspund cit de repede se poate.
Personal, multumesc tuturor celor care au venit la zbor.
In ciuda unei dimineti care se arata demotivanta si cicalitoare prin ploaia marunta cu care ne-a intimpinat, dupa ce s-a strins lumea la aerodrom si am intins vinciurile, norii s-au mai risipit si ne-au lasat sa ne facem si noi treaba.
Numai de bine.
Vasile
#27
Postat 15 September 2013 - 10:58 AM
Pentru variante in rezolutie mai mare:
http://aeroclubulias...a-moldovei-f3j/
sau
http://www.facebook....27152730&type=3
Aceasta postare a fost editata de Vasile Strugaru: 15 September 2013 - 11:00 AM
#28
Postat 15 September 2013 - 08:32 PM
La planoare e singurul loc in care clasamentul e pe bune, nu poate fi manarit de nici un arbitru si, mai mult, concursul e prin natura sa cinstit, toata lumea zboara simultan (pe grupe) asa ca toti se bucura de acelasi aer.
Asadar merita incercat, inceputul nu e chiar ieftin dar nici foarte scump. Marius are o statie Turnigy nesoftata, cu receptorul Turnigy care a venit cu statia, cu singura lui antena puse in interiorul fuselajului care are mult carbon (sub canopie) cu planor facut de Vali si zboara de mult timp asa si nu a avut nici o problema, deci se poate.
Pentru cei care spera sa impuste un loc usor pe podium sa nu isi faca sperante. Putinii participanti sunt intre foarte buni si fenomenal de buni.
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#29
Postat 18 September 2013 - 05:44 PM
Desi a adunat un numar mai mic de participanti decat asteptau organizatorii si gazdele( cauza fiind starea vremii), ea poate fi considerata un succes.
Argumente in acest sens sunt:
- cele cinci manse zburate ;
- rezultatele bune inregistrate pe un timp nu tocmai prietenos ;
- respectarea prevederilor FAI privitoare la organizarea si desfasurarea competitiilor la aceasta clasa;
- un plus de calitate la capitolul asigurare tehnica;
- folosirea unui soft care a permis obtinerea rapida a rezultatelor si a clasificarilor normalizate;
- largirea familiei zburatorilor de F3J cu inca un membru care promite.
Cele de mai sus au fost posibile datorita implicarii tuturor ( gazde, organizatori, sportivi) in rezolvarea problemelor si favorizate de atmosfera de colaborare care a domnit.
Prin toate acestea recenta competitie de la Sanpetru se inscrie ca un moment important in ridicarea nivelului competitional al clasei F3J contribuind la promovarea ei in randul aeromodelistilor din tara.
Aduc si pe aceasta cale multumirile mele si ale sportivilor de la AT Iasi gazdelor noastre - domnului comandant Stelian Cojocaru si colegului instructor Pop Vasile Petre - pentru sprijinul acordat si conditiile oferite .
Si de aceasta data Aeroclubul Teritorial "Iosif Silimon" s-a dovedit a fi la inaltime.
Eugen Ciurariu,
instructor aeromodele la AT Iasi