Ce-am mai facut in week-end astept sfaturi si sugestii
#1
Postat 05 March 2013 - 10:46 PM
Da a fost nevoie de cateva ore de munca-mai mult a durat sa se usuce lipiciul.
Iata ce a iesit:
Astept sfaturile si mai ales criticile voastre.
bogdan.floria@aeromodelism.ro
bogdanfloria@gmail.com
0757110983
"Norocul astepta tacut stiind viitorul"
#2
Postat 05 March 2013 - 11:28 PM
Oricum e o chestie care zboara foarte tare in filmuletul lor si facuta cu o sageata drept fuselaj.
Atunci m-ia aprins beculetele, eu fiind arcas aveam un pumn de sageti nefolosite. Si de carbon pe deasupra.
Revin cu poze(nu i-am facut inca eleroanele) si filmulet in zbor.
Daca gasesc pdf-ul salvat il pun macar pe ala.
Ok. L-am gasit. Eu l-am facut pe ala mai mare.
Russ40 Trainer 33 dimensions.pdf (17.87K)
Number of downloads: 289
Russ40 Trainer dimensions 2.pdf (19.38K)
Number of downloads: 355
Aceasta postare a fost editata de Travel Air: 05 March 2013 - 11:31 PM
bogdan.floria@aeromodelism.ro
bogdanfloria@gmail.com
0757110983
"Norocul astepta tacut stiind viitorul"
#3
Postat 06 March 2013 - 08:56 AM
Travel Air, la 05 March 2013 - 11:28 PM, a spus:
Oricum e o chestie care zboara foarte tare in filmuletul lor si facuta cu o sageata drept fuselaj.
Atunci mi-a aprins beculetele, eu fiind arcas aveam un pumn de sageti nefolosite. Si de carbon pe deasupra.
Revin cu poze(nu i-am facut inca eleroanele) si filmulet in zbor.
Daca gasesc pdf-ul salvat il pun macar pe ala.
Ok. L-am gasit. Eu l-am facut pe ala mai mare.
Russ40 Trainer 33 dimensions.pdf
Russ40 Trainer dimensions 2.pdf
Si iata si topicul cara m-a inspirat
http://www.rcgroups....ighlight=russ40
bogdan.floria@aeromodelism.ro
bogdanfloria@gmail.com
0757110983
"Norocul astepta tacut stiind viitorul"
#5
Postat 06 March 2013 - 10:16 AM
stelu82, la 06 March 2013 - 10:12 AM, a spus:
E motorul tau acolo, crezi ca trage de ajuns cu 3S?
bogdan.floria@aeromodelism.ro
bogdanfloria@gmail.com
0757110983
"Norocul astepta tacut stiind viitorul"
#10
Postat 13 November 2013 - 01:43 PM
E demult prafuit prin garaj avionul asta, parca erau in inch dimensiunile ca tin minte ca am cautat o rigla cu inch decat sa le transform in cm.
Daca ai drum la Vaslui - sau eu la Piatra, ti-l dau tie, taaare bun trainer a fost. Si e intreg, n-a suferit nici o tranta serioasa.
bogdan.floria@aeromodelism.ro
bogdanfloria@gmail.com
0757110983
"Norocul astepta tacut stiind viitorul"
#12
Postat 13 November 2013 - 08:10 PM
Travel Air, la 13 November 2013 - 02:02 PM, a spus:
A, si sa nu te gandesti ca vreau bani pe ele.
oo super,...de oameni buni sa tot am parte. Nu cred ca o sa am drum la Vaslui sunt cu scoala ocupat,...acusi vine Bacul :angry2:
Mi-ar prinde bine un trainer,..sunt undeva pe la inceput,...si ce am zburat pina acum au fost facute de mine,....ee bune rele,....cum au iesit. As fi recunoscator daca mi le-ati dona :drinks:
#13
Postat 13 November 2013 - 08:51 PM
Cel putin trainerul a fost pentru mine avionul care m-a invatat sa zbor.
Sa stii doar ca sunt doar spuma si echiile de comanda si atat. Tre sa le pui tu servo si motoare.
Sa vedem cum facem cu transportul - poate auzi pe cineva care vine la VS sau eu pe cineva care vine la Piatra sa le puna in portbagaj.
Toate cele bune.
Aterizari line.
Bogdan
bogdan.floria@aeromodelism.ro
bogdanfloria@gmail.com
0757110983
"Norocul astepta tacut stiind viitorul"
#14
Postat 13 November 2013 - 09:44 PM
Travel Air, la 13 November 2013 - 08:51 PM, a spus:
Cel putin trainerul a fost pentru mine avionul care m-a invatat sa zbor.
Sa stii doar ca sunt doar spuma si echiile de comanda si atat. Tre sa le pui tu servo si motoare.
Sa vedem cum facem cu transportul - poate auzi pe cineva care vine la VS sau eu pe cineva care vine la Piatra sa le puna in portbagaj.
Toate cele bune.
Aterizari line.
Bogdan
Poate ma invata si pe mine sa zbor mai bine trainerul, :yahoo: ...da e ok spuma, electronica pun eu pe ele am ceva,...dar sa imi spuneti cam cu ce ar fi ok sa le echipez. Daca o sa aud pe cineva din prieteni ca au drum la Vaslui o sa vb,dar nu e prea sigur. Daca vine cineva din partea dv pe la Piatra ar fi super,sau daca nu prin curier si platesc eu transportul,normal.
#15
Postat 13 November 2013 - 09:49 PM
Power, la 13 November 2013 - 09:44 PM, a spus:
Apropo, Petru este numele meu incintat de cunostinta Bogdan :)
#16
Postat 13 November 2013 - 10:29 PM
Power, la 13 November 2013 - 09:49 PM, a spus:
Numai bine si multe aterizari reusite, Petru.
Referitor la echipare, eu am zburat trainerul cu servo de 9 g, din cele mai ieftine SG50 sau SG90. Am folosit unul pentru eleroane(ai sa vezi cum vine) si doua la profundor si directie.Ai tijele de comanda pe model.
Lazy Boy are doar profundor si directie si are si ala tijele si echiile pe el.
La trainer am avut doar acumulator 3s 2200 mA- 200grame si are loc chiar in bot, dupa motor.Daca ai mai mic si mai usor o sa trebuiasca sa-l pui mai in fata. Motoare am avut la fel ce am gasit pe forum mai ieftin, chinezarii cu diam 28-30 si maxim 80 w, dar cu elici slowfly 9*5 au zburat foarte repede pentru mine.
Sa ai grija la miscarea eleroanelor- ca sa faca la stanga se ridica eleronul din stanga si invers.
Ai acolo la tine in oras un zburator cu state vechi - Andyned- neaparat sa iei legatura cu el si sa faceti maidenul impreuna.
Cu transportul ramane sa intreb si eu pe aici, daca nu apare nimic pana la weekend ti le pun la posta.
Toate cele bune.
Aterizari line.
Bogdan
bogdan.floria@aeromodelism.ro
bogdanfloria@gmail.com
0757110983
"Norocul astepta tacut stiind viitorul"
#17
Postat 13 November 2013 - 11:47 PM
Stima!
#19
Postat 15 November 2013 - 09:55 AM
Power, la 14 November 2013 - 06:24 PM, a spus:
Ok. Sa le zbori sanatos.
Toate cele bune.
Aterizari line.
Bogdan
bogdan.floria@aeromodelism.ro
bogdanfloria@gmail.com
0757110983
"Norocul astepta tacut stiind viitorul"
#20
Postat 20 November 2013 - 09:29 PM
#21
Postat 21 November 2013 - 08:14 AM
Meritul nu este al meu, am gasit schita pe rcgroups.
L-am facut doar datorita ideii cu sageata de arc.
Si s-a dovedit intr-adevar foarte bun trainer.
Acuma referitor la zbor....e totusi un obiect zburator chiar daca are 400g rtf...
E ca un fel de proiectil chiar si la viteza mica...
Gandeste-te ce se putea intampla daca intra intr-o masina in miscare condusa de un sofer mai putin experimentat, sau daca se plimba pe acolo o mamica cu un bebelus in brate....
TREBUIE sa avem mare grija unde zburam...
Referitor la comenzile inversate cand e avionul cu fata la tine am invatat(cred ca de pe net) o smecherie:
dai de stick in partea cu aripa mai jos si se indreapta aripile.
Toate cele bune.
Aterizari line.
Bogdan
bogdan.floria@aeromodelism.ro
bogdanfloria@gmail.com
0757110983
"Norocul astepta tacut stiind viitorul"
#22
Postat 21 November 2013 - 01:18 PM
Power, la 20 November 2013 - 09:29 PM, a spus:
Salut,
Lasind de-o parte zborul si faptul ca, modelul - asa cum spui- avea calitati deosebite, vreau sa spun doua vorbe in legatura cu SIGURANTA, atunci cind decidem sa ridicam de la sol un aparat mai greu decit aerul (nu are importanta greutatea, dimensiunile modelului ). Evident, sintem responsabili de ceea ce facem si de pagubele pe care le producem. Mult mai bine este, sa fim responsabili cu alegerea locului unde zburam: departe de locuinte, drumuri, stilpi de inalta tensiune, etc. ( mai ales atunci cind nu sintem OK cu pilotajul ). In legatura cu incidentul, ai avut mare noroc pentru ca, modelul avea citeva sute de grame. In acelas timp, ai avut ghinion pentru ca modelul a lovit ( incredibil ) o masina a politiei. Eu nu vad nimic nostim sau distractiv in toata aceasta intimplare !. Trebuie sa-ti fie ca o lectie. Din greseli invatam nu ne amuzam.
In ceea ce priveste pilotajul, ceva simulator un strica. Cind avem modelul din fata, iar aripa se inclina spre dreapta dam comanda eleron dreapta ( atit cit trebuie ), cind se inclina spre stinga dam comanda eleron stinga. Nimic mai simplu doar ca , reflexele trebuiesc cultivate, antrenate.
Mult succes !
Aceasta postare a fost editata de aeromax: 21 November 2013 - 01:22 PM