Am mai mesterit un pic la model.
Cumpar chestii si in loc sa le montez imediat pe modele, o fac peste un an, sau chiar mai mult.
A venit vremea sa pun receptorul Jeti de 1.6g si ESC-ul YEP de 1g (ca i-am scos cablaraia grea).
Receptorul e facut responsabil. Se vede ditamai procesorul pe el, de fapt sunt cate unul (diferite) pe fiecare parte. Apoi e lacuit, ca sa zbori fara tipla. Plotii unde se lipesc firele nu sunt lacuiti. In cutiuta este inca un termocontractant si stickerele de rigoare, care indica numarul canalului, masa, plus, semnal, etc.
Mi-a luat vreo 5 ore sa inlocuiesc chestiile vechi. Lipituri fine, repetate intre ESC si motor....
Munca periculoasa, ca riscam sa lipesc in scurt una alta.
Am avut mare noroc cu sculele colegilor de atelier: pasta de lipit, letcon termostabilizat cu cioc ascutit. Pentru electronisti poate e ceva obisnuit, dar pentru amatori e destul de elegant.
A trebuit sa lipesc si cu mana stanga, in premiera mondiala.
In loc de BEC am pus circuitul L1117 DP-5.0 - sursa 5V. Ca acum 3 ani, am pus o tablita de cutie de bere pentru racirea circuitului, ca se incalzeste periculos. Adica se incalzea tare cu 4 servo Blue Arrow 3g.
Modelul curent are un singur servo cu pricina si doua si mai mici, de 2.5g. Probabil consuma mai putin, ca n-am observat incalzirea radiatorului.
Am eliminat vreo 4 g din model: avea 63, are 59g, fara acumulator.
Se mai pot aseza un pic cablurile, dar am renuntat, pentru ca trebuie incarcate si bateriile.
Bateria nu se fixeaza in cel mai elegant mod, dar nu le poti avea pe toate.
Avionul e de la Bicut, evident.
Aceasta postare a fost editata de mvpricop: 26 December 2015 - 08:06 PM