Modele F3P &AM Despre modele si lupta cu gramul
#272
Postat 07 November 2014 - 07:34 PM
Anvergura-900 mm
Lungime-1088 mm
Greutate complet echipat-58 gr fara frane dinamice si 64 gr cu frane dinamice.
Eu am servo de 3 gr,esc de 0,7gr ,ubec de 1,5 gr ,receptor de 1,8 gr dar as fi multumit sa-l scot in 70 gr.
Cu ajutorul lui Catalin{Bicut} sper sa-l motorizez cu sistem contrarotativ.
#275
Postat 08 November 2014 - 08:32 AM
Asa cum a spus Dan 73 sunteti rugati sa nu redirectionati informatii catre alte forumuri pana la lansarea oficiala.
Sa-l zbori lin Danutz!
#277
Postat 08 November 2014 - 09:20 AM
bicut, la 08 November 2014 - 08:59 AM, a spus:
Ma bucur Cataline ca au ajuns si ca au intradevar 2,3 gr. Asta inseamna ca Alan e un tip serios.
Astept cu nerabdare testele.
#279
Postat 12 November 2014 - 08:46 AM
Dupa cateva teste facute iata rezultatele cu bune si cu rele si am sa incep cu cele rele
1. Este un pic cam zgomotos ,vibratiile angrenajului se transmit in depron ,se poate rezolva cu un pic de vaselina alba pentru angrenaje din plastic sau cu o cruce de forma batiului din microporos de 1/2mm lipita intre model si sistem,mentionez ca in teste nu am folosit deloc lubrifianti.
2. Elicile Glavack de 11* sunt usoare dar foarte flexibile in comparatie cu ce faceam eu de 10^ si deci foarte sensibile la vibratii generand tracking
In cazul meu batiul ansamblului este foarte subtire si foarte flexibil,am stiut dela inceput dar am mers pe ideea ca odata lipit pe model se va rigidiza...asa s-a intamplat dar ramane zona centrala unde este angrenajul si butucul port rulment care vibreaza am rezolvat si asta adaugand 3 vincluri mici intre batiu si butuc, in varianta 1.2 o sa incerc batiu din placa de carbon de 2mm asta daca nu e mult mai grea decat batiul actual cu vincluri cu tot.
Partea buna este ca am ridicat un mulaj de avion de 135g destul de usor deci tractiunea este mai mult decat suficienta ,motorul lucreaza caldut deci lla randament optim si am facut o repriza de 3min in regim supraunitar cu un accu 2s 160mah destul de omorat de anul trecut
Aceasta postare a fost editata de bicut: 12 November 2014 - 08:47 AM
#282
Postat 17 November 2014 - 08:32 PM
Nothing special ... only RC !!!
3D Printed - https://plus.google....476954078556961 - album foto
Youtube Channel - http://www.youtube.com/matbogdan
#283
Postat 17 November 2014 - 08:50 PM
bicut, la 17 November 2014 - 07:02 PM, a spus:
poz-â 1.JPG poz-â 2.JPG poz-â 3.JPG
Multumesc,maestre Catalin.
Astazi am dat comanda si de elicii Glavak.Alan le-a si trimis tot astazi si probabil Vineri ajung la mine.
#284
Postat 18 November 2014 - 09:46 PM
Dupa ce am studiat bine manualul m-am apucat incet de traba.Am taiat platbandul de carbon de 0,3x3 pe lungime.Am ranforsat conturul aripii,fuselajului si ampenajelor cu blatband de 0,3x1,5 rezultat din taierea pe lungime.Locasul pentru platband adanc de 1,5 mm din grosimea depronului care este de 3 mm era pretaiat de fabricant.O chestie super desteapta ca eu cu greu cred ca as fi reusit sa fac acest canal.
#286
Postat 19 November 2014 - 08:05 PM
Intre timp asa cum a zis si Alan,modelul a aparut la vanzare in U.K.
Apare si un film de prezentare cu motor cu o sigura elicie.
Filmul pe care-l am eu trimis de Alan este cu motor contrarotativ si cu frane dinamice.Probabil va aparea si acest filmulet cat de curand.
http://www.flying-do...scek-p-320.html
Aceasta postare a fost editata de dan 73: 19 November 2014 - 08:06 PM
#287
Postat 21 November 2014 - 09:59 PM
Pentru asta trebuie sa-i multumesc lui Catalin ''bicut'' si lui Bogdan"mama soacra" :drinks: .
Sistemul asa cum e in poza are 11,8 grame la care se vor adauga doua elicii Glavak de 11x3,8 care au impreuna 4,6 grame.
Deci in total va avea 16,4 grame.
Aceasta postare a fost editata de dan 73: 21 November 2014 - 10:01 PM
#289
Postat 26 November 2014 - 09:05 PM
#290
Postat 26 November 2014 - 09:11 PM
Deci aici eraţi ! Mi-a spus Dan ceva, dar de fiecare dată am uitat să intru şi aici.
Mihai, nu e bai cu 130 de grame. E bun. La zbor cu el. :rolleyes:
Primul model pe care l-am avut (de sală), când au început cei de la Trodat şi ne-au virusat şi pe noi, avea 180 de grame şi spuneam că e uşor. :rofl:
#294
Postat 27 November 2014 - 12:42 PM
#297
Postat 27 November 2014 - 01:13 PM
bogdan_bacau, la 27 November 2014 - 12:43 PM, a spus:
Bogdane, ai impresia că cei de aici, îţi vor spune altceva decât îţi spunem noi ? Ţi-am scris şi dincolo. Ai pus carboanele total aiurea. Sunt degeaba şi în timpul evoluţiei modelul va suferi torsiuni permanente în funcţie de figuri. Te bat. Clar. Tura asta nu mai scapi. =@
E bine că recunoşti că nu ştii ce faci, dar nu e bine că nu asculţi ce-ţi spun cei care ştiu. În felul ăsta o să faci 100 de modele şi tot degeaba. Să nu mai spun că nici decuparea nu e tocmai OK. Modelul tău are o lipsă totală de structură de rezistenţă. Nu mă refer la faptul că e decupat mult, ci la modelul decupării. Punctele de efort sunt "în aer", la fel şi ancorajele. :excl:
#298
Postat 27 November 2014 - 01:14 PM
Dupa cum vad in poze ranforsarea cu tije de carbon nu ai facut-o cum trebuia.
Uita-te in pozele postate de mine cu Elanor si vezi cam cum ar fi trebuit ranforsate eleroanele si profundorul.
Deasemeni poti veni pe la mine si vezi exact ce si cum.
In unele zone trebuiesc folosite tije/tevi carbon mai groase de 0,3 mm.
Puteai sa decupezi si mai mult partea din fata a fuselajului cat mai aproape de motor.
In ceea ce priveste echiparea electrica dupa cum ti-am mai spus ai putea scadea greutatea prin scoaterea receptorului din carcasa,ambalajul si mufa de egalizare a acumulatorului si capacele pe unde ies firele din servouri.Ai putea sa scapi si de mufele de la servouri.
Aceasta postare a fost editata de dan 73: 27 November 2014 - 01:17 PM
#299
Postat 27 November 2014 - 03:11 PM
Cum au zis si ceilalti hobanarea e varza ,la eleroane se repara unind piramidele intreele cu o tija....la aripi trebuiesc lungite legaturile cu fuselajul pana aproape de extremitati....,profundorul trebuie si el hobanat piramidal cam ca la eleroane si mai vedem pe parcurs.
La electrica.... receptorul e criminal in rest scapa de prelungitoare servo si alte fire inutile.
Spor la meshtereala!
#300
Postat 27 November 2014 - 04:05 PM