Modelism - RHC Forum: Modele F3P &AM - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 42 Pagini +
  • « Prima
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • Ultima »

Modele F3P &AM Despre modele si lupta cu gramul

#271 Useril este offline   dan 73 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1513
  • Inregistrat: 06-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bacau
  • Interests:Aeromodelism

Postat 07 November 2014 - 07:19 PM

Poze manual.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: IMG_00221.JPG
  • Imagine atasata: IMG_00212.JPG
  • Imagine atasata: IMG_00191.JPG

0

#272 Useril este offline   dan 73 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1513
  • Inregistrat: 06-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bacau
  • Interests:Aeromodelism

Postat 07 November 2014 - 07:34 PM

Cateva specificatii.
Anvergura-900 mm
Lungime-1088 mm
Greutate complet echipat-58 gr fara frane dinamice si 64 gr cu frane dinamice.

Eu am servo de 3 gr,esc de 0,7gr ,ubec de 1,5 gr ,receptor de 1,8 gr dar as fi multumit sa-l scot in 70 gr.
Cu ajutorul lui Catalin{Bicut} sper sa-l motorizez cu sistem contrarotativ.
0

#273 Useril este offline   ANDUNG 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 493
  • Inregistrat: 11-June 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 07 November 2014 - 08:32 PM

Arata super avionul! Si când mai pui ca are 70g .... Mi-ar placea sa facem o întâlnire si la București anul asta, un fun fly indoor, sper sa reușim.


0

#274 Useril este offline   dan 73 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1513
  • Inregistrat: 06-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bacau
  • Interests:Aeromodelism

Postat 07 November 2014 - 08:38 PM

Vezi postareaANDUNG, la 07 November 2014 - 08:32 PM, a spus:

Arata super avionul! Si când mai pui ca are 70g .... Mi-ar placea sa facem o întâlnire si la București anul asta, un fun fly indoor, sper sa reușim.

Pai eu astept.As veni cu placere.
0

#275 Useril este offline   bicut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1189
  • Inregistrat: 20-June 07
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti

Postat 08 November 2014 - 08:32 AM

Am vazut filmuletul interzis,este unul de teste neprelucrat si fara soundtrack,va pot spune doar ca zboara fantastic de incet,sta singur in orice axa fara compensari ,este mai lent chiar si decat Victory 1s care desi are doar 37g auw este mai mic si super slim.
Asa cum a spus Dan 73 sunteti rugati sa nu redirectionati informatii catre alte forumuri pana la lansarea oficiala.
Sa-l zbori lin Danutz!
0

#276 Useril este offline   bicut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1189
  • Inregistrat: 20-June 07
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti

Postat 08 November 2014 - 08:59 AM

Au ajuns si elicile mele 11cu 3,8 au 2,3g bucata si arata excelent,acum am putina treaba si mai incolo ies la zbor asa ca pe diseara o sa pun poze si sper sa am timp sa fac si primele teste cu contrarotativul.
0

#277 Useril este offline   dan 73 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1513
  • Inregistrat: 06-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bacau
  • Interests:Aeromodelism

Postat 08 November 2014 - 09:20 AM

Vezi postareabicut, la 08 November 2014 - 08:59 AM, a spus:

Au ajuns si elicile mele 11cu 3,8 au 2,3g bucata si arata excelent,acum am putina treaba si mai incolo ies la zbor asa ca pe diseara o sa pun poze si sper sa am timp sa fac si primele teste cu contrarotativul.

Ma bucur Cataline ca au ajuns si ca au intradevar 2,3 gr. Asta inseamna ca Alan e un tip serios.
Astept cu nerabdare testele.
0

#278 Useril este offline   bicut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1189
  • Inregistrat: 20-June 07
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti

Postat 08 November 2014 - 06:54 PM

Poze promise

Imagine atasata: DSCN1170.JPG Imagine atasata: DSCN1172.JPG
0

#279 Useril este offline   bicut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1189
  • Inregistrat: 20-June 07
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti

Postat 12 November 2014 - 08:46 AM

Update la contrarotativ
Dupa cateva teste facute iata rezultatele cu bune si cu rele si am sa incep cu cele rele

1. Este un pic cam zgomotos ,vibratiile angrenajului se transmit in depron ,se poate rezolva cu un pic de vaselina alba pentru angrenaje din plastic sau cu o cruce de forma batiului din microporos de 1/2mm lipita intre model si sistem,mentionez ca in teste nu am folosit deloc lubrifianti.
2. Elicile Glavack de 11* sunt usoare dar foarte flexibile in comparatie cu ce faceam eu de 10^ si deci foarte sensibile la vibratii generand tracking
In cazul meu batiul ansamblului este foarte subtire si foarte flexibil,am stiut dela inceput dar am mers pe ideea ca odata lipit pe model se va rigidiza...asa s-a intamplat dar ramane zona centrala unde este angrenajul si butucul port rulment care vibreaza am rezolvat si asta adaugand 3 vincluri mici intre batiu si butuc, in varianta 1.2 o sa incerc batiu din placa de carbon de 2mm asta daca nu e mult mai grea decat batiul actual cu vincluri cu tot.

Partea buna este ca am ridicat un mulaj de avion de 135g destul de usor deci tractiunea este mai mult decat suficienta ,motorul lucreaza caldut deci lla randament optim si am facut o repriza de 3min in regim supraunitar cu un accu 2s 160mah destul de omorat de anul trecut

Aceasta postare a fost editata de bicut: 12 November 2014 - 08:47 AM

0

#280 Useril este offline   bicut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1189
  • Inregistrat: 20-June 07
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti

Postat 17 November 2014 - 07:02 PM

Gata si al lui Dan, am primit astazi coletul cu rulmentii de la el,Mama Soacra a printat batiuri si propsavere pentru versiunea 2.1 si cam in 2 ore am pus divaisu in picioare :rolleyes:


Imagine atasata: poz-â 1.JPG Imagine atasata: poz-â 2.JPG Imagine atasata: poz-â 3.JPG
0

#281 Useril este offline   bicut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1189
  • Inregistrat: 20-June 07
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti

Postat 17 November 2014 - 07:08 PM

....Acum este facut cu 2 rulmenti
Imagine atasata: poz-â 1(1).JPG Imagine atasata: poz-â 5.JPG Imagine atasata: poz-â 4.JPG

Aceasta postare a fost editata de bicut: 17 November 2014 - 07:10 PM

0

#282 Useril este offline   Mama Soacra 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 678
  • Inregistrat: 27-April 09
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti

Postat 17 November 2014 - 08:32 PM

Padabim, padabum. Ramane sa ne antrenam. http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/pardon.gif
Za Mama Soacra !!!
Nothing special ... only RC !!!
3D Printed - https://plus.google....476954078556961 - album foto
Youtube Channel - http://www.youtube.com/matbogdan
0

#283 Useril este offline   dan 73 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1513
  • Inregistrat: 06-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bacau
  • Interests:Aeromodelism

Postat 17 November 2014 - 08:50 PM

Vezi postareabicut, la 17 November 2014 - 07:02 PM, a spus:

Gata si al lui Dan, am primit astazi coletul cu rulmentii de la el,Mama Soacra a printat batiuri si propsavere pentru versiunea 2.1 si cam in 2 ore am pus divaisu in picioare :rolleyes:


Atasament poz-â 1.JPG Atasament poz-â 2.JPG Atasament poz-â 3.JPG


Multumesc,maestre Catalin.
Astazi am dat comanda si de elicii Glavak.Alan le-a si trimis tot astazi si probabil Vineri ajung la mine.
0

#284 Useril este offline   dan 73 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1513
  • Inregistrat: 06-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bacau
  • Interests:Aeromodelism

Postat 18 November 2014 - 09:46 PM

Chiar daca sunt in concediu nu prea am lucrat la noul model.
Dupa ce am studiat bine manualul m-am apucat incet de traba.Am taiat platbandul de carbon de 0,3x3 pe lungime.Am ranforsat conturul aripii,fuselajului si ampenajelor cu blatband de 0,3x1,5 rezultat din taierea pe lungime.Locasul pentru platband adanc de 1,5 mm din grosimea depronului care este de 3 mm era pretaiat de fabricant.O chestie super desteapta ca eu cu greu cred ca as fi reusit sa fac acest canal.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: IMG_00201.JPG
  • Imagine atasata: IMG_00191.JPG
  • Imagine atasata: IMG_00211.JPG

0

#285 Useril este offline   dan 73 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1513
  • Inregistrat: 06-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bacau
  • Interests:Aeromodelism

Postat 18 November 2014 - 09:52 PM

Apoi am trecut la ranforsarea eleroanelor cu teava carbon de 0,7 mm si tije carbon de 0,5mm si 0,28mm.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: IMG_00181.JPG
  • Imagine atasata: IMG_00171.JPG
  • Imagine atasata: IMG_00161.JPG

0

#286 Useril este offline   dan 73 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1513
  • Inregistrat: 06-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bacau
  • Interests:Aeromodelism

Postat 19 November 2014 - 08:05 PM

Am lucrat putin si in aceasta seara.Am ranforsat cu tije de carbon profundorul.
Intre timp asa cum a zis si Alan,modelul a aparut la vanzare in U.K.
Apare si un film de prezentare cu motor cu o sigura elicie.
Filmul pe care-l am eu trimis de Alan este cu motor contrarotativ si cu frane dinamice.Probabil va aparea si acest filmulet cat de curand.
http://www.flying-do...scek-p-320.html

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: IMG_00291.JPG
  • Imagine atasata: IMG_00281.JPG
  • Imagine atasata: IMG_00271.JPG

Aceasta postare a fost editata de dan 73: 19 November 2014 - 08:06 PM

0

#287 Useril este offline   dan 73 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1513
  • Inregistrat: 06-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bacau
  • Interests:Aeromodelism

Postat 21 November 2014 - 09:59 PM

Astazi am intrat si eu in posesia unui sistem contrarotativ fabricat in Romania.
Pentru asta trebuie sa-i multumesc lui Catalin ''bicut'' si lui Bogdan"mama soacra" :drinks: .
Sistemul asa cum e in poza are 11,8 grame la care se vor adauga doua elicii Glavak de 11x3,8 care au impreuna 4,6 grame.
Deci in total va avea 16,4 grame.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: IMG_00341.JPG

Aceasta postare a fost editata de dan 73: 21 November 2014 - 10:01 PM

0

#288 Useril este offline   bicut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1189
  • Inregistrat: 20-June 07
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti

Postat 21 November 2014 - 10:09 PM

Ba al meu e mai usor!
Am inlocuit axul de otel al motorului cu unul de carbon s folosesc un propsaver mai usor :rolleyes:

Imagine atasata: poza (4).JPG
0

#289 Userul este online   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5156
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 26 November 2014 - 09:05 PM

sunteti tari. Toata lumea investeste. Se pare ca va pregatiti ....ca vine iarna. Eu abia daca mai pot face un looping patrat corect...dar...ma amtrenez din greu. Modelul meu a ajuns la aproape 130 de grame. Si mi se pare usor, iar voi vorbiti de greutati deja cobotate sub 80....Uf ce departe sunt de voi...
0

#290 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2414
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 26 November 2014 - 09:11 PM

V-am prins vrăjitoarelor ! :drinks:
Deci aici eraţi ! Mi-a spus Dan ceva, dar de fiecare dată am uitat să intru şi aici.
Mihai, nu e bai cu 130 de grame. E bun. La zbor cu el. :rolleyes:
Primul model pe care l-am avut (de sală), când au început cei de la Trodat şi ne-au virusat şi pe noi, avea 180 de grame şi spuneam că e uşor. :rofl:
URA şi la zbor fofezelor !
0

#291 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2414
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 26 November 2014 - 09:13 PM

Numai să vedeţi ce "bătălie" o să fie anul ăsta la sală. Modele cât mai uşoare şi clondire cât mai pline. :drinks: <_<
URA şi la zbor fofezelor !
0

#292 Useril este offline   bicut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1189
  • Inregistrat: 20-June 07
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti

Postat 26 November 2014 - 10:08 PM

Sa nu uitati de model pentru f5k pylon indoor acolo e bataie pe bune singura limita e 2smaxim la baterie si maxim 200g :rolleyes:
0

#293 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2414
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 27 November 2014 - 11:17 AM

Altă belea amu. Piloneală F5K. Io zic pas la asta. Mai bine pileală.
URA şi la zbor fofezelor !
0

#294 Useril este offline   bogdan_bacau 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 778
  • Inregistrat: 23-March 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacau

Postat 27 November 2014 - 12:42 PM

Salutare ! O sa va prezint un Model F3P. Care propiu-zis..a suferit cateva modificari si practic..e un prototip.Nu am un manual,si nici habar ce fac 😆.Deja sunt la un al 2 lea model..care tot sper sa-l scot la gata undeva la 60g.C Echipat.Cateva detalii: Lungime 1048mm Anvergura 900mm.Am folosit un depron de 3mm.de la Pilot RC.1200x680 mm placa.L-am proiectat in COREL.Si apoi l-am taiat la laser.Conturu-l avionului are 4mm L-am pus pe cantar fara fara folie si avea 12g.Tot modelul.Apoi m-am apucat de foliat.Am folosit folia neveste-i 😆 care e pt fripturi.😬😬😬.care am lipito cu un sprey prelandez.asa ca din nou pe cantar.14,8g.In Continuare am folosit tije de carbon 0.3 pt ramforsare.Echipamentul are in prezent 45g.Dar o sa ajung la 38g.dupa mine cred ca o sa ies undeva la 60/65g. Max 68g.In functie de frane si de trenul de aterizare.O sa postez cateva fotografii..Asa ca nu mi-ar strica cateva sfaturi din partea voastra.😀

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: rps20141124_232942.jpg
  • Imagine atasata: rps20141124_232959.jpg

0

#295 Useril este offline   bogdan_bacau 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 778
  • Inregistrat: 23-March 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacau

Postat 27 November 2014 - 12:43 PM

Cateva poze.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: rps20141127_011314.jpg
  • Imagine atasata: rps20141127_011336.jpg
  • Imagine atasata: rps20141127_122347.jpg
  • Imagine atasata: rps20141127_122402.jpg
  • Imagine atasata: rps20141126_015857.jpg
  • Imagine atasata: rps20141126_015841.jpg

0

#296 Useril este offline   bogdan_bacau 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 778
  • Inregistrat: 23-March 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacau

Postat 27 November 2014 - 12:46 PM

Iar aici..echipamentul pt el.Dupa cum spune-am mai pot sa scot cam 7g.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: rps20141127_124505.jpg
  • Imagine atasata: rps20141127_124523.jpg

0

#297 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2414
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 27 November 2014 - 01:13 PM

Vezi postareabogdan_bacau, la 27 November 2014 - 12:43 PM, a spus:

Cateva poze.


Bogdane, ai impresia că cei de aici, îţi vor spune altceva decât îţi spunem noi ? Ţi-am scris şi dincolo. Ai pus carboanele total aiurea. Sunt degeaba şi în timpul evoluţiei modelul va suferi torsiuni permanente în funcţie de figuri. Te bat. Clar. Tura asta nu mai scapi. =@
E bine că recunoşti că nu ştii ce faci, dar nu e bine că nu asculţi ce-ţi spun cei care ştiu. În felul ăsta o să faci 100 de modele şi tot degeaba. Să nu mai spun că nici decuparea nu e tocmai OK. Modelul tău are o lipsă totală de structură de rezistenţă. Nu mă refer la faptul că e decupat mult, ci la modelul decupării. Punctele de efort sunt "în aer", la fel şi ancorajele. :excl:
URA şi la zbor fofezelor !
0

#298 Useril este offline   dan 73 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1513
  • Inregistrat: 06-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bacau
  • Interests:Aeromodelism

Postat 27 November 2014 - 01:14 PM

Salut,Bogdan.
Dupa cum vad in poze ranforsarea cu tije de carbon nu ai facut-o cum trebuia.
Uita-te in pozele postate de mine cu Elanor si vezi cam cum ar fi trebuit ranforsate eleroanele si profundorul.
Deasemeni poti veni pe la mine si vezi exact ce si cum.
In unele zone trebuiesc folosite tije/tevi carbon mai groase de 0,3 mm.
Puteai sa decupezi si mai mult partea din fata a fuselajului cat mai aproape de motor.
In ceea ce priveste echiparea electrica dupa cum ti-am mai spus ai putea scadea greutatea prin scoaterea receptorului din carcasa,ambalajul si mufa de egalizare a acumulatorului si capacele pe unde ies firele din servouri.Ai putea sa scapi si de mufele de la servouri.

Aceasta postare a fost editata de dan 73: 27 November 2014 - 01:17 PM

0

#299 Useril este offline   bicut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1189
  • Inregistrat: 20-June 07
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti

Postat 27 November 2014 - 03:11 PM

Asa de inceput nu-i rau!......daaarr daca intrebai inainte sa faci economiseai si timp si bani si sunt sigur ca ai fi primit tot ajutorul de care aveai nevoie :pardon:
Cum au zis si ceilalti hobanarea e varza ,la eleroane se repara unind piramidele intreele cu o tija....la aripi trebuiesc lungite legaturile cu fuselajul pana aproape de extremitati....,profundorul trebuie si el hobanat piramidal cam ca la eleroane si mai vedem pe parcurs.
La electrica.... receptorul e criminal in rest scapa de prelungitoare servo si alte fire inutile.
Spor la meshtereala!
0

#300 Useril este offline   bogdan_bacau 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 778
  • Inregistrat: 23-March 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacau

Postat 27 November 2014 - 04:05 PM

Hoooo 😈😈😈😈am spus ca primesc sfaturi nu critici 😕😕😕😕 si momentan nu e gata modelul...doar ce am inceput...(s-au terminat tijele de carbon) Inca nu sunt gata eleroanele...si la profundor..inca nu am ajuns.Cat despre partea intrados....mai vin niste rervuri tot din depron...ca intarire pentr-u aripi.eu am postat cateva fotografii cu ce am inceput...nu am scris...asta e finalul.
0

Arata acest topic


  • 42 Pagini +
  • « Prima
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • Ultima »

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro