Modele F3P &AM Despre modele si lupta cu gramul
#241
Postat 01 February 2014 - 10:01 PM
Eu am vazut acum vreo doua luni pe un site chinezesc un asemenea coaxial cu un singur motor si m-am gandit ca ar merge la F3P.
Vorbisem chiar si cu Victor de aceasta varianta.
Tu cu aceasta ocazie mi-ai comfirmat ca se poate adapta pentru F3P.
Daca o sa fac rost de unul o sa apelez la tine pt. o pereche de elicii.
#242
Postat 01 February 2014 - 10:18 PM
#244
Postat 02 February 2014 - 08:43 AM
Eu mai am pe drum o comanda hk care din greseala lor a fost plimbata prin tari exotice si a intarziat enorm( este din 24 dec 2013) se pare ca acum este pe drumul cel bun, ideea este ca acolo am un motor de 9g 2300kv varianta de rezerva in care asta de 7g nu avea suficienta tractiune si pe care il astept pentru a incerca varianta cu fulii pe o elice si pinioane pe cealalta elice,sunt 90% sigur ca o sa mearga si acolo o sa pot
jongla un pic cu raport diferit intre elici.
Deci daca ai avea un motor asemanator as putea incerca sa fac un sistem pentru tine , altfel comandat acum ar ajunge prea tarziu caci CN -ul bate la usa.
Bogdan( Mama Soacra) are si el in aceeasi comanda motorul pentru el si bate pasul pe loc din cauza asta, le violeaza mortii si ranitii chinezilor de 20 de ori pe zi dar nu il ajuta cu nimic.
#246
Postat 02 February 2014 - 03:22 PM
http://www.hobbyking...ner_3000kv.html
Asta este motorul care il astept si cred ca ar merge cu modele de 100g:
http://www.hobbyking..._Outrunner.html
#248
Postat 03 February 2014 - 07:33 PM
Mi-am mai zburat si eu oratania, am mai modificat-o un pic. Nu se trimeaza deloc pe directie, dar banuiesc ca e din cauza frigului.
Zbor intr-o hala neincalzita, la 0 grade. Acumulatorii mici pe frig nu ma ajuta deloc (180mAh). Sunt obligat sa merg pe 250-300mAh, asa ca avionul pe langa greutatea maricica mai e si ingreunat cu o baterie prea mare. Din cauza frigului, depronul se contracta atat de mult incat unele tije din carbon flambeaza. Banuiesc ca am un flambaj alternant la fuselaj in zona directiei: pe-o parte pe alta, care face trimajul imposibil (la sol nu se vede nimic special). Sper ca intr-o sala incalzita sa mearga normal, dar daca ramane asa cum e, nu-i bine deloc pentru F3P-ul autohton. ;)
De-abia astept sa intru intr-o sala decenta, asa ca Danut, multumesc pentru ca te straduiesti sa o obtii, desi nimic nu e gratis.
Io le zbor pentru popor!
Schaum vor dem Mund,
Und Papier fuer der Fund!
#250
Postat 04 February 2014 - 01:30 PM
Dar tot ramane problema cu directia. Mai trebuiesc patine la jambe si asta e.
Io le zbor pentru popor!
Schaum vor dem Mund,
Und Papier fuer der Fund!
#252
Postat 04 February 2014 - 05:25 PM
Ii mai pun niste tije, poate se mai intareste.
Io le zbor pentru popor!
Schaum vor dem Mund,
Und Papier fuer der Fund!
#255
Postat 09 February 2014 - 07:08 PM
A fost excelent, ca si in multe alte ocazii.
Aceasta postare a fost editata de mvpricop: 09 February 2014 - 07:08 PM
Io le zbor pentru popor!
Schaum vor dem Mund,
Und Papier fuer der Fund!
#257
Postat 28 February 2014 - 12:34 PM
si aici avem rotitzele-----
http://www.aliexpres...1139721571.html
Bafta la mestereala!
#258
Postat 01 March 2014 - 10:13 AM
I am proud to present new masterpiece from Sergej & Alex Glavak. It is brand new coaxial system, which can swing also 11inch wide props!
Weight of the complete system with 11inch props and orings is 14,4gr, system with 10inch props and orings is 13,8gr. This is very impressive!
After 60 flights I can say that I like the system very much. It provides very good braking on downlines and also torque effect is really eliminated.
#259
Postat 01 March 2014 - 10:19 AM
http://www.rhcforum....post__p__712897
#261
Postat 06 March 2014 - 06:24 PM
bicut, la 01 March 2014 - 10:19 AM, a spus:
http://www.rhcforum....post__p__712897
merci !
Am gandit un sistem contrarotativ asemanator si in cel mai scurt timp o sa il si realizez !
revin cu poze !
Prezent : --- Yak 55 SP Extreme Flight OS MAX 55AX --- --- Futaba T6EX
Trecut :
AUTO
Prezent :
#262
Postat 06 March 2014 - 06:26 PM
Prezent : --- Yak 55 SP Extreme Flight OS MAX 55AX --- --- Futaba T6EX
Trecut :
AUTO
Prezent :
#264
#265
Postat 04 November 2014 - 06:09 PM
dorumatei55, la 04 November 2014 - 06:06 PM, a spus:
22.7g cu eliciile de la tine
#266
Postat 04 November 2014 - 07:33 PM
#268
Postat 04 November 2014 - 11:14 PM
Mai trebuie doar echilibrat. ;)
Intre timp au aparut alea de 13-14g, sau chiar mai usoare.
Cine are, poate sa cumpere model Victory de la Alexei Lantsov cu motor contrarotativ si elice, la 500 Euro. Urmariti subiectul:
http://www.flyinggia...ead.php?t=91837
Aceasta postare a fost editata de mvpricop: 04 November 2014 - 11:15 PM
Io le zbor pentru popor!
Schaum vor dem Mund,
Und Papier fuer der Fund!
#269
Postat 05 November 2014 - 07:50 AM
Are acum 10,4g cu propsavere si inele prindere elici va avea 11g , am pe drum doua elici de 11cu 3,8 de 2,3g bucata Glavack deci in total 15,6g.
Cel de anul trecut cu gearbox avea 22g cu doua elici de 10-3,8...3,3g bucata deci 15,4g sistemul iar modelul 84g rtf , a mers bine dar erau bune cateva grame in minus sau 10g de tractiune in plus.
Motorul actual are ceva mai mare cuplu si a fost usurat la greutatea celui de anul trecut adica 7,3g
#270
Postat 07 November 2014 - 07:16 PM
Si pentru-ca vine iarna si urmeaza sa intram sa zburam in sala,m-am gandit ca pentru noul sezon sa incerc un model nou si binenteles mai usor.
Initial ma gandisem sa-mi fac construiesc singur un nou model,dar dupa mai multe discutii cu unii si cu altii si in special cu Bicut si mvpricop am hotarat ca mai bine imi cumpar un kit nou.Ca sa imi construiesc eu unul de la zero oricum ar fi trebuit sa-mi cumpar depron usor,mylar,tije si tevi subtiri de carbon,etc.Mare parte dintre aceste materiale nu le gaseam in tara si ar fi trebuit sa le cumpar de afara cu transport destul de scump.
Asa ca timp de o saptamana am tot cautat pe internet un model competitiv si m-am hatarat la un "ELANOR 2014 feather".
Am luat legatura prin email cu Alan Goljevscek producatorul acestui model si i-am transmis ca vreau sa cumpar acest model.
In urma email-ului trimis de mine el mi-a transmis ca deja a proiectat si produs un nou model,Elanor 2015 care este mai usor si mai competitiv fata de versiunea 2014.
De mentionat ca noul model Elanor 2015 nu a aparut la vanzare la niciun magazin de specialitate si nici pe internet nu poate fi gasit/vizualizat,urmand dupa cum mi-a transmis Alan ca in cursul acestei luni sa-l promoveze si sa-l puna la vanzare in magazinele de modelism.
Binenteles el mi-a trimis pe email informatii,poze si un film cu el zburand acest nou model.
Asa ca Luni am facut plata si astazi am primit noul Elanor 2015.Coletul a ajuns in stare perfecta.
Kitul este lucrat profesionist,foarte usor,mylarul lipit foarte bine si contine tot ce este nevoie pentru asamblare,tije,tevi de carbon,echii de carbon,folie mylar pentru reparatii.
Manualul contine 52 de pagini si este foarte detaliat.
Modelul nefiind inca scos spre vanzare am cerut acordul lui Alan pentru a posta detalii si poze.
Pe masura ce il voi construi voi posta aici detalii,poze si eventual primul zbor.