Modele F3P &AM Despre modele si lupta cu gramul
#92
Postat 10 March 2013 - 01:15 PM
Motorul e '' brushless tata!'' am insa o mare nelamurire ,ieri in sala la turatii aproape de max aveam niste vibratii care se transmiteau in model si de aici un zgomot ciudat,am tot verificat elicea sa stea bine in hub crezand ca ea este sursa ,nu a fost asa ,ajuns acasa am dat elicea jos si am vazut ceva care m-a cam pus pe ganduri ... oala motorului oscileaza nasol rause vede si din spate ,distanta magnetilor pana la stator este diferita .
De la un motor low cost din HK parca te astepti sa fie ceva aiurea dar la asta care se vrea 'cream' ...hm!
La varful axului pe hub bataia nu este vizibila,poate din cauza diametrului mult mai mic asa ca o sa zbor cu el asa cum este,nu am ce sa fac,am facut si un filmulet si chiar vroiam sa il pun cadou lui Nicolas Pietu pe Rc-groups dar m-am razgandit caci pana la urma nu le face el.
Hai zi ceva cu 'divaisu'!
#95
Postat 10 March 2013 - 02:05 PM
Asta erea,nu am vazut pana acum t-uri cu suprafete mobile si in plus ma uitam la film si nu intelegeam de ce coboara asa incet ca frane are da' mici rau.
Parerea mea... ideea este geniala un servo de 2g in plus si 3g de t-uri dar se reduce drastic viteza in liniile de coborare si am vazut ca le-a deschis si in torque roll ,acolo au alt efect iti centreaza axa profundorului in fluxul de aer al elicei si o tine in presiune reducand astfel numarul de corectii pe profundor :rolleyes:
Sunt curios tare daca si motorul tau are aceeasi problema cu al meu ,ia da cu ochiu' un pic in el te rog!
#98
Postat 10 March 2013 - 02:25 PM
Manufacturer of all E-FLITE motors. They also manufacture all the "HIMAX" motors, sold by MAXX PRODUCTS - http://www.maxxprod.com -and distributed as: e.g. "Multiplex Himax", "JPEnerg" and "TopModel XPower" motors.
Some of their motors are also marked as "HIMARK" motors -especially in Australia / New Zealand / Far East.
They also probably make the Turnigy "EasyMatch" motors -which appear identical to E-Flite motors
Numele lui Pietu pe ele e doar marketing, a fost luat la intrebari pana acum vreun campion de schi pentru ca unuia i s-au rupt Rossignol-urile ?
#99
Postat 10 March 2013 - 02:42 PM
Schiurile nu le-am rupt eu,le-am cumparat strambe , nu fac mare caz si nu ma deranjeaza atata timp cat isi fac treaba.
Cum am spus nu este vina lui dar... asocierea numelui cu un produs genereaza costuri suplimentare regasite in pretul de vanzare si eu cred ca totusi elanul lui cu care prezinta acest motor ar trebui temperat un pic ,ca sa nu mai aplaudam toti. ca in comunism
Am plecat la sala ca sunt tare neantrenat!
#100
Postat 10 March 2013 - 02:48 PM
bicut, la 10 March 2013 - 02:05 PM, a spus:
Asta erea,nu am vazut pana acum t-uri cu suprafete mobile si in plus ma uitam la film si nu intelegeam de ce coboara asa incet ca frane are da' mici rau.
Parerea mea... ideea este geniala un servo de 2g in plus si 3g de t-uri dar se reduce drastic viteza in liniile de coborare si am vazut ca le-a deschis si in torque roll ,acolo au alt efect iti centreaza axa profundorului in fluxul de aer al elicei si o tine in presiune reducand astfel numarul de corectii pe profundor :rolleyes:
Sunt curios tare daca si motorul tau are aceeasi problema cu al meu ,ia da cu ochiu' un pic in el te rog!
L-am alimentat pe al meu{motor} acum si nu pare sa aiba problema pe care o are al tau.
Dar in zilele urmatoare o sa intru si eu in sala sa fac primele zboruri si am sa vad daca apar vibratii.O sa te tin la curent.
#102
Postat 10 March 2013 - 07:11 PM
-figuri un pic mai largi
-ranversare mai cu cadere pe verticala
-opt cuban cu semitonoul la centru
Evident, cat se poate. ;)
Daca critic, asta nu inseamna ca le mine iese ce zic.
Fa ce zice popa, nu ce face el. ;)
N-am sunet aici sa aud haraitul motorului.
Imi pare rau de asta.
La mine elicea are gaura mai mare cu vreo 0.5mm fata de butuc. O sa incarc cu epoxi/carbon.
Inca n-am reusit sa fac sa mearga servo HK282A. S-ar putea sa nu-i placa 5V.
Io le zbor pentru popor!
Schaum vor dem Mund,
Und Papier fuer der Fund!
#103
Postat 10 March 2013 - 07:22 PM
Motorul.. atata timp cat se invarte si trage e ok da' stii tu ,,boala lunga -moarte sigura'' .
Am implinit 2,5 ore in sala si incet incet se vede (ieri am avut 1,5 ore si azi 1),deocamdata ma multumesc si cu astea e mai bine decat deloc. :good:
Ps.am ars 3 pack-uri facand 8-uri dealea stii tu thailandeze :good:
Aceasta postare a fost editata de bicut: 10 March 2013 - 07:25 PM
#105
Postat 10 March 2013 - 09:15 PM
Am muncit tot weekendul.
Stiu ca e urat, dar asa stiu sa le fac. ;)
Am ars trei servo in seara asta: doua HK282A si un Blue Arrow 3014 - unul de la Lindinger de 7.9 Euro, il gasiti.
Astea mici nu par sa aiba protectie la inversare. Ori astea HK au invers + cu -.
Speram la 80g, dar o sa iasa pe la 90 probabil.
Aceasta postare a fost editata de mvpricop: 10 March 2013 - 09:15 PM
Io le zbor pentru popor!
Schaum vor dem Mund,
Und Papier fuer der Fund!
#106
Postat 10 March 2013 - 09:38 PM
Bravos ! hai cu unu de 70g natiune!
Imi pare rau sincer pentru servo-uri da asta ,trebe sa te gandesti ca face parte din sport ,cum zice unguru' No pain,no game!
#107
Postat 11 March 2013 - 07:59 AM
bicut, la 10 March 2013 - 02:05 PM, a spus:
Asta erea,nu am vazut pana acum t-uri cu suprafete mobile si in plus ma uitam la film si nu intelegeam de ce coboara asa incet ca frane are da' mici rau.
Parerea mea... ideea este geniala un servo de 2g in plus si 3g de t-uri dar se reduce drastic viteza in liniile de coborare si am vazut ca le-a deschis si in torque roll ,acolo au alt efect iti centreaza axa profundorului in fluxul de aer al elicei si o tine in presiune reducand astfel numarul de corectii pe profundor :rolleyes:
...
Ma intreb daca aceste suprafete au un efect mult diferit fata de a avea spoilere in aripi... sper sa nu fi comis vreo erezie :unsure:
#108
Postat 11 March 2013 - 08:46 AM
Trebuie sa ai rabdare si sa sapi intr-un morman de ineptii in discutiile de la hobbyking (sau il desfaci si te lamuresti)
mvpricop, la 10 March 2013 - 09:15 PM, a spus:
Astea mici nu par sa aiba protectie la inversare. Ori astea HK au invers + cu -.
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#109
Postat 11 March 2013 - 10:16 AM
renatoa, la 11 March 2013 - 07:59 AM, a spus:
La iceput aceste modele ereau mai simple ,au fost adoptate ulterior tot felul de ''zorzonele'':franele ,eliciile cu pas mic si diametru mare,motoare contrarotative ,canalizoare si acum vedem aceste canalizoare cu suprafete mobile.
Toate au fost adoptate datorita necesitatii nu ca si ornament ,cresterea complexitatii programelor a adus nevoia de a reduce drastic viteza de deplasare si de coborare ,probabil efectul t-urilor cu suprafete mobile in reducerea vitezei este mai mic decat al eliciilor de 10'' contrarotative si cu pas mic dar mult mai mare decat al franelor obisnuite adevarul il vom sti insa cand ii vom vedea sau nu pe toti cu acestea.
Probabil stiti cu toti cam cat costa 1 ora in tunelul de vant si daca ma credeti sau nu va asigur ca. sunt cateva tari care isi ajuta sportivii de performanta cu studii in tunel pentru competiile la nivel mondial ,este vorba de prestigiu si de mandrie nationala ,nu este cazul la noi,vom fi obligati sa ne ducem crucea multa vreme de aici in colo.
Studiul modelului in tunel nu te face campion dar probabil te poate ajuta sa evoluezi,pe tine si sportul in sinea lui !
Nu sunt inginer in aerodinamica dar logica mea imi spune ca presiunea dubla exercitata de cele doua suprafete mobile din t-uri este mai mare decat cea a franelor simple de dimensiuni normale nu 'parasute' si creeaza drag doar atunci cand este nevoie,in plus daca te uiti la clipul cu pricina ai sa vezi ca in torque roll are 0 corectii pe profundorlucru deloc neglijabil avand in vedere ca in mod normal trebuie sa muncesti mult acolo
#110
Postat 11 March 2013 - 09:32 PM
Am lipit si servourile. E complicat cu amplasarea ESC/BEC/baterie, centrajul, dar sper sa fie bine.
Aceasta postare a fost editata de mvpricop: 11 March 2013 - 09:33 PM
Io le zbor pentru popor!
Schaum vor dem Mund,
Und Papier fuer der Fund!
#111
Postat 11 March 2013 - 09:54 PM
mvpricop, la 11 March 2013 - 09:32 PM, a spus:
pai sunt si de 1,5A. Nu sunt cu mult mai mari.
Doua astfel de integrate duc servourile de pe un termic . (4xS3003+1GWS park size)
De exemplu - NCV7805 - scoate 5V 1A. La capsula cred ca e la fel cu cel din poza...sau asa pare. Din 2S nu se incalzeste mai deloc. Daca esti manaci la "pistolit fludor", poti da regulatorul de tensiune afara din regulator...numai sa-l poti identifica.
Aceasta postare a fost editata de Mihai_supy: 11 March 2013 - 09:56 PM
#112
Postat 11 March 2013 - 10:49 PM
Cu manareala la letcon, ce sa zic, n-a fost rau, desi a durat mult. Sa vedem daca si functioneaza.
Si eu ma gandeam sa extrag dintr-un BEC ceea ce trebuia, dar am mers pe stabilizatorul cu pricina.
Io le zbor pentru popor!
Schaum vor dem Mund,
Und Papier fuer der Fund!
#113
Postat 12 March 2013 - 10:32 AM
http://www.rcgroups....d.php?t=1841005
Sincer nu am crezut ca voi primi acest model pana in momentul cand am fost sunat astazi de un lucrator DHL si am fost intrebat de adresa la care locuiesc.
Cam asa se prezinta PEGASUS dupa cum scrie pe aripa si PENESAS COVERING dupa cum este numit pe rc-groups.
#117
Postat 12 March 2013 - 11:56 AM
Cum nu am pompa de vid voi folosi metoda militianului -Iesi afara cu mainile sus!,esti incercuit! :rolleyes:
Pentru injectarea hidrogenului in sistem ma voi folosi de toate relatiile pe care le detin in posturi cheie de conducere pe principiul
:Asta e nepotul meu si e mai destept ca aeru'! :pardon:
Lasand gluma la o parte ei il dau 110-130g auw ,sunt sigur ca folosind un set-up bun se poate ajunge la 100-105g ,nu este rau dar nici genial ,mai mult ca sigur greutatea extra provine din materialul folosit la impanzire si din faptul ca nu este exagerat de gaurit,se poate insa folosi cu succes ca si al 2-lea model, pentru antrenamente.
#118
Postat 12 March 2013 - 12:15 PM
mvpricop, la 12 March 2013 - 11:51 AM, a spus:
Pai chiar se poate freza la greu din model. E tehno promitatoare.
Intradevar are multa suprafata lasata nedecupata dar in comparatie cu cel frezat de mine care a iesit la 33g frame-ul asta are 43g si este si un pic mai mic ca si suprafata,10g inseamna mult si ca sa le scot ar trebuii indepartata folia si decupat mai mult apoi reinfoliat,prin frezarea partilor ramase disponibile se pot scoate maxim 4g si nu se merita,in ambele cazuri ar deveni 'the ugly one!'
Il voi construi asa cum este si il voi folosi ca rezerva la rezerva la rezerva la rezerva :blink:
#119
Postat 12 March 2013 - 12:22 PM
bicut, la 12 March 2013 - 11:56 AM, a spus:
...
Chiar ma gandeam... intre foliile alea doua de mylar nu o merge injectat niste heliu ? :unsure: