Modele F3P &AM Despre modele si lupta cu gramul
#871
Postat 05 February 2015 - 02:10 PM
Văd că varianta cu cupla normală nu mai este pe stoc.
Marţi seara le-am trimis mail. Nu am primit răspuns până acum.
La mail-urile anterioare primeam răspuns imediat.
Mai mult, în pachetul cu servo-urile ... factură ... nu.
Am fost anunţat că mâine vine cel de-al doilea pachet. Mi-l aduce acasă. De data asta sunt îngrijorat să nu cumva să fie ceva şi cu ăsta.
#872
Postat 05 February 2015 - 02:14 PM
bogdan_bacau, la 04 February 2015 - 10:32 PM, a spus:
Arată bine "Burtica". Spor la treabă şi la zbor. :rolleyes: :clapping:
#876
Postat 06 February 2015 - 05:17 PM
#877
Postat 06 February 2015 - 08:33 PM
Partea buna este ca zboara mai incet si in urcare si in coborare ,prezinta oarece avantaj la tonoul din 8 sferturi,are rata de roll mai mare,iar in hover unde il pui acolo ramane.
Partea nasoala ...virajul de ranversare iese foarte larg,am incercat si cu stop motor mai devreme si pivotare...iese mai strans dar mai stramb,la iesire din picaj ii penduleaza mai mereu coada pana se aliniaza,desi este mai lung nu urca in cuban mai drept si are tendinta sa faca bucle din coada...mici mici dar se vad,opt orizontal cu tonou iese mai urat ...tot din cauza cozii care e cand sus cand jos dupa cum ai nevoie.
Desi agatat in elice zice bine in zbor ,probabil din cauza fragilitatii sunt sigur ca se torsioneaza frame-ul si asta il cam face sa zboare in drift... tijele de 0,5 sun mai usoare decat tubul de 0,7 dar si mai flexibile.
Credeam ca fiind mai mare va avea o tinuta de zbor mai buna dar...ma intorc cu drag la cel de anul trecut decis sa am 10g in plus dar un zbor mai cursiv.
Si ca sa fie complet cand mai aveam 3metri sa-l bag in casa vantul ce sufla cu putere mi-a spart mylar-ul in fuselajul vertical inferior asa ca in stilul caracteristic am trecut in revista ranitii si decedatii .
https://www.youtube....h?v=OuAyUWMSYkA
#878
Postat 06 February 2015 - 09:11 PM
bicut, la 06 February 2015 - 08:33 PM, a spus:
Partea buna este ca zboara mai incet si in urcare si in coborare ,prezinta oarece avantaj la tonoul din 8 sferturi,are rata de roll mai mare,iar in hover unde il pui acolo ramane.
Partea nasoala ...virajul de ranversare iese foarte larg,am incercat si cu stop motor mai devreme si pivotare...iese mai strans dar mai stramb,la iesire din picaj ii penduleaza mai mereu coada pana se aliniaza,desi este mai lung nu urca in cuban mai drept si are tendinta sa faca bucle din coada...mici mici dar se vad,opt orizontal cu tonou iese mai urat ...tot din cauza cozii care e cand sus cand jos dupa cum ai nevoie.
Desi agatat in elice zice bine in zbor ,probabil din cauza fragilitatii sunt sigur ca se torsioneaza frame-ul si asta il cam face sa zboare in drift... tijele de 0,5 sun mai usoare decat tubul de 0,7 dar si mai flexibile.
Credeam ca fiind mai mare va avea o tinuta de zbor mai buna dar...ma intorc cu drag la cel de anul trecut decis sa am 10g in plus dar un zbor mai cursiv.
Si ca sa fie complet cand mai aveam 3metri sa-l bag in casa vantul ce sufla cu putere mi-a spart mylar-ul in fuselajul vertical inferior asa ca in stilul caracteristic am trecut in revista ranitii si decedatii .
https://www.youtube....h?v=OuAyUWMSYkA
Nu fi suparat,cu siguranta urmatorul va fi mai bun.
#879
Postat 06 February 2015 - 11:24 PM
bicut, la 06 February 2015 - 08:33 PM, a spus:
Partea buna este ca zboara mai incet si in urcare si in coborare ,prezinta oarece avantaj la tonoul din 8 sferturi,are rata de roll mai mare,iar in hover unde il pui acolo ramane.
Partea nasoala ...virajul de ranversare iese foarte larg,am incercat si cu stop motor mai devreme si pivotare...iese mai strans dar mai stramb,la iesire din picaj ii penduleaza mai mereu coada pana se aliniaza [...]
Ai păţit cam acelaşi lucru ca şi Victor.
Dacă l-ai scos aşa uşor cum se vedea la cântar, următorul va fi şi mai uşor.
Câteva idei dacă nu te superi : balansul (pendulul) se corectează prin scurtarea fuselajului şi o micşorare sensibilă a secţiunii de fuselaj vertical dintre aripă şi stabilizator. Se apropie foarte mult de o placă şi nu va fi niciodată stabil dacă nu faci o trecere mai vizibilă de la o lăţime la alta, iar direcţia îşi pierde din efect pentru că fileurile de aer sunt prea mult încetinite când ajung la ea.
Lungimea mare îl bagă în efectul de pendul. Braţul de pârghie fiind mare, amplitudinea mişcării va fi mare cu frecvenţă mică, adică exact cât să se vadă bine cu ochiul liber.
Părerea mea (deşi sunt convins că te-ai gândit deja la asta), faci acelaşi model, dar mai scurt cu 60 - 80 mm. La secţiunea verticală păstrezi lăţimea (înălţimea) actuală încă 25 de mm în spatele eleroanelor, după care trebuie să scazi drastic până aproape de derivă. În felul ăsta obligi centrul de presiune să se ducă mai în faţă (adecă la locul lui).
Spor la meşterit. Aştept să-l văd pe următorul. :good: :drinks:
#880
Postat 07 February 2015 - 12:50 PM
Culmea că pe comandă erau 4 servo de un tip şi 4 de alt tip. Mi-au trimis 3, nu 2. Habar nu au ce e cu ei. :D
Le mai dau un telefon Luni să discut direct cu ei. Dacă nu mă înţeleg cum trebuie, le fac plângere la oficiul lor.
#883
Postat 07 February 2015 - 08:12 PM
Acest lucru este necesar avand in vedere ca in trecut au existat discutii si modificari de ultim moment la competitiile de gen care nu fac deloc bine
nici sportului in sine, nici celor care organizeaza si nici celor care participa.
Pentru o transparenta totala si pentru a nu lasa loc de interpretare va rog sa faceti public locul de defasurare al competitiei,programul de desfasurare cu orar ,intrare in sala,timpul acordat antrenamentului ,programul de evolutie curent preliminar si final si regula dupa care se accede in finala,modul de intocmire al clasamentului, obligatiile sportivilor si cluburilor participante si daca nu este prea mult o lista sumara a coeficientilor de depunctare foarte utila din punctul meu de vedere pentru participantii care nu au cunostinte despre cum se face acest lucru.
Sper ca asta o sa ajute !
Va multumesc!
Ps . am postat acelasi lucru si la intalniri cupe concursuri ...aici poate este mai vizibil.
#884
Postat 08 February 2015 - 09:41 AM
Mai mult ca sigur că s-a rezolvat cu balansul. Posibil să fi câștigat ceva și la masa modelului.
Văd că ai postat și aici despre competiție. Văzusem și dincolo și am răspuns acolo după ce am avut ceva discuții preliminare.
Așa cum am discutat la o țigare, totul va fi cu program, inclusiv pauza de "otravă" și de masă.
Aceasta postare a fost editata de ViP_Eol: 08 February 2015 - 09:43 AM
#890
Postat 09 February 2015 - 10:45 PM
bogdan_bacau, la 09 February 2015 - 06:59 PM, a spus:
:D Ce instrument îţi trebuie Diavole ? Nu ai nevoie. Nu ştii să măsori 3 mm ? La lăţimea pe care o văd acolo, cam atât ar veni. Şi dacă sunt 3 gr în loc de 2 gr, ce ? :rofl:
Aceasta postare a fost editata de ViP_Eol: 09 February 2015 - 10:46 PM
#891
Postat 09 February 2015 - 11:07 PM
#892
Postat 09 February 2015 - 11:33 PM
bicut, la 09 February 2015 - 11:07 PM, a spus:
Exactamente de ăla mă duc şi caut mâine la prima oră. :D
Pfff. Nu ai reuşit să dobori recordul lui Pneumonoultramicroscopicsilicovolcaniconioza, dar te-ai apropiat de GASTROPILORODUODENOJEJUNOSTOMIE şi ai egalat DICLORDIFENILTRICLORMETILMETAN, depăşind lejer ELECTROGLOTOSPECTROGRAFIE.
:good:
#898
Postat 11 February 2015 - 12:11 AM
un pic de umbre...la rosu..zici ca e de fabrica..O sa continui asa.Iata si cateva poze.partea proasta e...ca tot nu o sa am timp sa invat programul.si iar nu voi putea concura cu voi.😈😠😠😠😠😠 dar in schimb ma voi distra.
#899
Postat 11 February 2015 - 12:16 AM
ViP_Eol, la 09 February 2015 - 11:33 PM, a spus:
Pfff. Nu ai reuşit să dobori recordul lui Pneumonoultramicroscopicsilicovolcaniconioza, dar te-ai apropiat de GASTROPILORODUODENOJEJUNOSTOMIE şi ai egalat DICLORDIFENILTRICLORMETILMETAN, depăşind lejer ELECTROGLOTOSPECTROGRAFIE.
:good:
Sa ma anuntati si pe mine..cand reveniti in limba romana 😉😉 ca altfel...Ben innerve edeceğiz ve yazıyorum ve ben gibi😃😃😃😃
#900
Postat 11 February 2015 - 06:29 PM
Daca l-a pus pacatul, ce sa-i fac?
Imi place si sper sa nu-l distrug prea repede.
Aceasta postare a fost editata de mvpricop: 11 February 2015 - 06:30 PM
Io le zbor pentru popor!
Schaum vor dem Mund,
Und Papier fuer der Fund!