Modele F3P &AM Despre modele si lupta cu gramul
#61
Postat 02 March 2013 - 10:30 PM
Eu zic ca tine 0.8A, nu imi inchipui ca si astea ajung in stall, la asemenea solicitare... :unsure:
3 bucati SG90 au reusit sa dea peste cap un BEC de 1A pe un P47, dar diferenta este enorma intre cum zbura ala si cum zboara astea indoor.
Iar daca poti merge direct pe 2s, de ce nu ?
#64
Postat 03 March 2013 - 08:17 AM
Puteti citi aici despre fenomen, si chiar si teorie, destul de consistenta.
http://en.wikipedia....ki/Disk_loading
Cu o paranteza, in multicoptere jocul de glezna e mai mult din kv, pentru ca elicile sunt perechi contrarotative, si oferta nu este chiar asa generoasa, sa ai de unde alege cu pas mai mic sau mai mare.
90% din piata de elici de multicoptere are pasul in plaja 4.5-5"
@bicut. in descrierea servou-ului numarul 2 de mai sus, avem niste date care ar fi valoroase, daca servo-ul nu ar fi mult mai anemic decat ce vrei sa folosesti dumneata.
Consum curent: 4 mA static, 120 mA in sarcina, 350 mA in stall
Chiar si asa, de bagat la baza de cunostinte.
Aceasta postare a fost editata de renatoa: 03 March 2013 - 08:20 AM
#67
Postat 03 March 2013 - 08:45 AM
Mihai_supy, la 02 March 2013 - 09:52 PM, a spus:
...
As simple as that.!
Adica nu ai vazut ce mi-au raspuns mie cand am sugerat motoare mici ? :)
Eu totusi, fara sa citesc nimic de F3P, numai pe baza experientei de la "ventilatoare", daca ar fi sa fac ceva mic de sub 200 grame, mi-as pune banii pe asta:
http://www.hobbyking...idProduct=14554
De ce? Pentru ca este cel mai mic de 24 poli, iar in mk motoarele astea rulz, obtin aceasi tractiune ca unul standard de 12/14 poli la jumatate de turatie. Victor mi se pare ca mi-a replicat ca ar fi prea puternic, cine ne impiedica sa incercam un setup la 1s ?
Chiar as dori sa finantez o comparatie versus 2204, se baga cineva ?
Aceasta postare a fost editata de renatoa: 03 March 2013 - 08:46 AM
#68
Postat 03 March 2013 - 10:03 AM
In alta ordine de idei amandoua sunt grele fata de ce se cere acum,programele au devenit din ce in ce mai complicate si greutatea finala a modelului conteaza enorm ,se incearca deasemenea reducerea prin orice mijloc a acceleratiei in coborare verticala si de aici si din dorinta de anula cuplul generat de elicile mari in comparatie cu marimea modelelor s-au nascut motoarele contrarotative ,pentru anul in curs mai sunt inca motoare normale dar sunt sigur ca in viitor se va renunta.
Deja la nivel international sunt incheiate majoritatea competiilor de gen si la noi mai este una singura si foarte aproape deci nu prea mai este timp pentru experimente.
Uite aici prezentul ,viitorul????
http://www.rcgroups....=1390240&page=6
#70
Postat 03 March 2013 - 11:12 AM
eu vin cu o alta intrebare, legata de mylar: zburam la nivelul celor de afara, incat sa merite chinul acoperirii cu mylar? si aici vorbesc strict in nume propriu, stiu ce pot si cat pot si nu gred ca merita sa ma chinui cu el. stiu ca un model cu cat este mai usor zboara mai bine si mai incet, dat si la o miscare aiurea de stick... plang dupa timpul si munca depusa. imi place ca bicut a luat in calcul toate variantele si a ales cea mai buna varianta.can am facut primul indoor, copie dupa nexus, am muncit de mi-au sarit capacele. plus mizeria facuta la frezare, de ma bestelit nevasta 3 zile. acum ca exista acces mai usor la CNC, merg pe aceasta varianta. dar sa fac un scheletron si sa dau cu el de pamant... WTF, poate doar daca ajung cel putin la nivelul lui 100%.
bicut, ai cantarit toate piesele ma model inainte de asamblare? ma fierbe... Morback-ul, unltimul kit avea 48g neasamblat. is curios de diferenta.
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
#72
Postat 03 March 2013 - 03:47 PM
#74
Postat 06 March 2013 - 07:47 PM
ALLEN, la 03 March 2013 - 11:12 AM, a spus:
Ma bag si eu, desi nu sunt in domeniu: am vazut discutii in care laudau acoperirea cu mylar pentru ca iese mai usor decat frezat, si fara sa te chinui sa frezezi.
Dar de unde mylar?
#76
Postat 06 March 2013 - 08:12 PM
-depronul taiat 43,6g toate componentele mai putin papucii si franele pe care nu le-am taiat inca.
-la aceasta greutate se adauga bordul de aripa din carbon 2,5g pe care l-am lipit inainte de frezare pentru a elimina tensiunile .
-in stadiul actual vopsit si frezat partial are 37g( mai am de frezat jumatatea superioara a fuselajului,o bucata mica din jumatatea inferioara ,deriva si sfg-urile).. estimez greutatea totala a pieselor din depron frezate la 34,5 -35g ,sa nu uitam ca din astea daca vrem doar depron scadem 2,5g carbonul din aripa si lipiciul aferent,vopseaua am facut ceva teste si a luat 0.2 g pentru aripa deci cam 1g tot modelul.
#77
Postat 06 March 2013 - 08:18 PM
Allen daca al tau are 48g frezat e o problema cu freza cred! mi-am dat eu seama ca daca ii dai repede topeste depronul si nu ia din greutate
#78
Postat 06 March 2013 - 08:23 PM
pai tocmai asta e, ca viteza de rotatie la CNC a fost setata in asa fel incat sa taie, nu sa topeasca. eu mai banui depronul, ce am luat anul asta are un alt cod de bare (codul de fabricatie), fata de cel de anul trecut. mi s-a parut si la mana mai greu, nu am fost inspirat sa-l cantaresc inainte.
Aceasta postare a fost editata de ALLEN: 06 March 2013 - 08:27 PM
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
#83
Postat 09 March 2013 - 03:15 PM
bicut, la 09 March 2013 - 09:06 AM, a spus:
Ti-a iesit foarte bine. Te invidiez.
Eu acuma desenez, frezez, desenez, frezez.
Dar am un depron cam greu.
Sa ne arati cum a zburat.
Io le zbor pentru popor!
Schaum vor dem Mund,
Und Papier fuer der Fund!
#84
Postat 09 March 2013 - 07:18 PM
De filmat ... am luat aparatul la mine si inainte de primul zbor l-am pus pe o masa in sala sa filmeze dar din cauza de memorie insuficienta a filmat doar decolarea ,poze am insa cateva facute de Bogdan (Mama Soacra) cu telefonul si cu lumina din fata .
Ma duc si maine la sala si o sa fiu sigur ca am ce imi trebuie ca sa filmez.
#87
Postat 10 March 2013 - 10:45 AM
Eu nu ma pot abtine sa nu observ ca are motor mic si nici elicea nu e asa mare... as zice 8"
Aceasta postare a fost editata de renatoa: 10 March 2013 - 10:46 AM
#88
Postat 10 March 2013 - 11:27 AM
Divaisu' in sinea lui are mare legatura cu aripioarele pe care le mentionezi!!
Hai ca e mura-n gura!!!