Modele F3P &AM Despre modele si lupta cu gramul
#361
Postat 05 December 2014 - 11:06 PM
Greu de zis ca intre frezat si infoliat e vreo mare diferenta. Daca zbori la incidente mari, probabil nu e nici o diferenta.
Dar discutia se intampla din cauza ca sunteti nezburati.
Deci, zburati!
Io le zbor pentru popor!
Schaum vor dem Mund,
Und Papier fuer der Fund!
#362
Postat 06 December 2014 - 12:28 AM
mvpricop, la 05 December 2014 - 11:06 PM, a spus:
Greu de zis ca intre frezat si infoliat e vreo mare diferenta. Daca zbori la incidente mari, probabil nu e nici o diferenta.
Dar discutia se intampla din cauza ca sunteti nezburati.
Deci, zburati!
Zboară puiule, zboară ! :rolleyes:
Nu e chiar aşa de greu să-ţi dai seama Victore. De ceva ani mă folosesc de un mic progrămel care nu m-a minţit până acum. "FoilSim" de la NASA. Programul nu e mare, dar ajută. E un tunel aerodinamic virtual pentru aripă. Bagi caracteristicile care te interesează şi-ţi dă rezultatele.
A ! Programul e gratuit. Nu mai ştiu site-ul de unde l-am luat, dar îl am în PC. Cu siguranţă că se găseşte încă dacă dai o căutare.
Hai să fii sănătos !
:drinks:
#363
Postat 06 December 2014 - 12:49 AM
Am de zis doar atat: Prea multa teorie, prea putina practica si pilotaj.
Model detinut: Identic cu al lui Bicut doar ca mai greu 87-88g ( cu milar )
Propulsie: Contrarotativ ( batiu 3d Printed si cu rulmenti (multzam Dan_73)
Baterie: 160mah 2S
Cu modelul asta si cu bateria din dotare se fac lejer 2 programe sport sau 1-1.5 master. Suficienta energie pentru o mansa.
Pentru antrenament se foloseste 260mah sau 300mah pentru a zbura 8-10 minute ( in functie de cate urcari se fac ) astfel se pot face 3-4 programe sport sau 2-3 master.
Parasuta/neparasuta cu milar sau frezat, la Victor este o alta problema, cel mai probabil motorul nu are randament sau are spire in scurt (care fac sa se piarda din randament ).
Pentru la anul se va trece la 1S si fuselaj de 13-15g, contrarotativ si servoaie, total gramaj nu trebuie sa depaseasca 40 grame RTF. http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/good.gif
Poate va inspira:
Nothing special ... only RC !!!
3D Printed - https://plus.google....476954078556961 - album foto
Youtube Channel - http://www.youtube.com/matbogdan
#365
Postat 06 December 2014 - 09:49 AM
Mama Soacra, la 06 December 2014 - 12:49 AM, a spus:
Am de zis doar atat: Prea multa teorie, prea putina practica si pilotaj.
Model detinut: Identic cu al lui Bicut doar ca mai greu 87-88g ( cu milar )
Propulsie: Contrarotativ ( batiu 3d Printed si cu rulmenti (multzam Dan_73)
Baterie: 160mah 2S
Cu modelul asta si cu bateria din dotare se fac lejer 2 programe sport sau 1-1.5 master. Suficienta energie pentru o mansa.
Pentru antrenament se foloseste 260mah sau 300mah pentru a zbura 8-10 minute ( in functie de cate urcari se fac ) astfel se pot face 3-4 programe sport sau 2-3 master.
Parasuta/neparasuta cu milar sau frezat, la Victor este o alta problema, cel mai probabil motorul nu are randament sau are spire in scurt (care fac sa se piarda din randament ).
Pentru la anul se va trece la 1S si fuselaj de 13-15g, contrarotativ si servoaie, total gramaj nu trebuie sa depaseasca 40 grame RTF. http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/good.gif
Poate va inspira:
Iti multumesc si eu pentru batiu.
In ceea ce priveste modelul de 40 gr a lui Lantsov,l-am tot studiat pe internet.Victor vrea sa faca un model construit astfel.
Iti trebuiesc in jur de 60 de metri de tuburi si tije de carbon.
http://www.rcgroups.....php?t=2298587.
http://www.pauzuolis...sign-victory-1s
Va fi si la vanzare,in jur de 500 Euro cu sistem contrarotativ inclus.
#367
Postat 06 December 2014 - 11:09 AM
Io le zbor pentru popor!
Schaum vor dem Mund,
Und Papier fuer der Fund!
#368
Postat 06 December 2014 - 11:19 AM
mvpricop, la 06 December 2014 - 11:09 AM, a spus:
Da de ce bati in retragere ?
Nu de asta ai cumparat o multime de tevi si tije de carbon.
Am vazut ca ti-au iesit bine canalizoarele din carbon de la actualul model.
#374
Postat 06 December 2014 - 04:21 PM
Cel mai ieftin carbon de gen costa 2,3euro ml fara transpot in medie siluat in cantitati ... crezi ca daca Lantsov ar da 150 euro numai pe carbonul pentru un model il vinde cu 200 arf? ... atata este doar modelul 300 este sistemul total 500 oiroi.
Ca sa te distrezi incearca sa numeri 60ml pe pozele cu kit-ul si cele cu modelul gata hobanat si vezi ii gasesti :drinks: bere de la mine daca nu am dreptate sau rachie dupa preferinte :good:
#375
Postat 06 December 2014 - 04:33 PM
bicut, la 06 December 2014 - 04:21 PM, a spus:
Cel mai ieftin carbon de gen costa 2,3euro ml fara transpot in medie siluat in cantitati ... crezi ca daca Lantsov ar da 150 euro numai pe carbonul pentru un model il vinde cu 200 arf? ... atata este doar modelul 300 este sistemul total 500 oiroi.
Ca sa te distrezi incearca sa numeri 60ml pe pozele cu kit-ul si cele cu modelul gata hobanat si vezi ii gasesti :drinks: bere de la mine daca nu am dreptate sau rachie dupa preferinte :good:
E posibil sa fie scris la deruta ca sa justifice pretul.De fapt 60 de metri sunt spusele unui user de pe rcgroups nu de Lantsov.
#376
Postat 06 December 2014 - 04:43 PM
Bey... am fost la sala cu Soacra vreo 3 ore, am facut cateva zboruri, stati sa vina Soacra acasa ca e in vizita acush ,are un film in telefon si il pun pe forum mai incolo ...sa vezi ras :rofl: :rofl: :rofl:
Asta era la mine
https://www.youtube....eature=youtu.be
#377
Postat 06 December 2014 - 06:39 PM
#378
#379
Postat 06 December 2014 - 11:12 PM
Vor donatii pentru WC Polonia 2015.
https://www.youtube....h?v=qpDnLFxLSGU
Modelul prezentat este USD 800.
Si astfel s-a ajuns ca modelele avansate de F3P sa aibe cel mai mare pret pe gram de departe. Bat jeturile la popou, iar F3A e o gluma proasta.
La 12 dolari/gram sau in jur de 12.5 euro/gram (Victory 1S) nu se mai compara cu nimic. La fel si senzatia de zbor. ;)
Io le zbor pentru popor!
Schaum vor dem Mund,
Und Papier fuer der Fund!
#380
Postat 06 December 2014 - 11:57 PM
#381
Postat 07 December 2014 - 12:32 AM
bogdan_bacau, la 06 December 2014 - 11:57 PM, a spus:
Ăsta e cel de la Robbe. E mare mâncău de curent. E cel de 2s, sau de 3s ? Celui de 3s nu-i va place deloc elicea aia. Două zboruri şi se prăjeşte.
Nu ai venit să mai dai 3 grame jos. Mde.
#382
Postat 07 December 2014 - 12:35 AM
bicut, la 06 December 2014 - 06:39 PM, a spus:
:clapping: :clapping: :clapping: :clapping: :clapping: :clapping:
Bicuţ e cel mai tare. Faină treabă. Ferească-vă Necuratu' să m-apuc eu de dansat în sală. Sare parchetul şi spune lumea că e cutremur.
#384
Postat 07 December 2014 - 11:22 AM
ViP_Eol, la 07 December 2014 - 12:32 AM, a spus:
Nu ai venit să mai dai 3 grame jos. Mde.
Pai...am schimabat axul cu unul de carbon..am pus in loc de suruburi pt elicie..am pus tot carbon...iar crucea care se prindea de motor...am facut una mai usoara din placaj de 2mm.care a venit direct pe haveon.Tot ce mai pute-ai da jos...max 1g la strung.Motorul merge cu 2s.am facut probe..e ok.ne vedem la sala.
#388
Postat 07 December 2014 - 03:30 PM
Se comanda prin email de aici: http://www.freeflightsupplies.co.uk/
Nu costa mult si vine repede.
Io le zbor pentru popor!
Schaum vor dem Mund,
Und Papier fuer der Fund!
#389
Postat 07 December 2014 - 04:02 PM
Concluzii.
Modelul zboara foarte bine si foarte incet.Am o mica problema cu servo de directie,nu revine tot timpul pe zero fiind nevoit sa trimez cand stanga cand dreapta,dar voi rezolva problema.Pe coborare cu frane dinamice activate am reusit sa fac chiar si un tonou si jumatate.In cutit sta singur,am facut spre surprinderea mea chiar si un luping in cutit :) .Am facut 12 zboruri si am avut si doua mici incidente fara urmari,o aterizare pe spate pentru-ca am ramas fara baterie si o rupere de o-ring la una din elicii.Timp maxim de zbor cu acumulator 2S 120 mAh a fost de 7,38 minute.E foarte,foarte bine.
Vor trebui cat mai multe antrenamente.
Voi posta cateva poze si filme.
#390
Postat 07 December 2014 - 04:18 PM
Problema era ca echea avea joc mare cu axul servo. Alte servo la fel nu aveau problema asta.
Am dat cu CA si a mers normal.
Dar am facut zeci de zboruri de proba si nu intelegeam ce se intampla.
Io le zbor pentru popor!
Schaum vor dem Mund,
Und Papier fuer der Fund!