Modelism - RHC Forum: Modele F3P &AM - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 42 Pagini +
  • « Prima
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • Ultima »

Modele F3P &AM Despre modele si lupta cu gramul

#331 Useril este offline   bogdan_bacau 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 778
  • Inregistrat: 23-March 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacau

Postat 01 December 2014 - 01:21 PM

Vezi postareabicut, la 01 December 2014 - 07:10 AM, a spus:

Bogdan nu te supara dar nu asa trebuiesc vazute lucrurile ,stiu ca e frustrant cand te lupti sa faci ceva si nu iese cum ai fi dorit...asa cum spune si titlul este o lupta cu gramele din care nu iesim mereu invingatori dar invatam unde am gresit si pe viitor avem informatii despre inamic.
Eu am un model de rezerva de 90g si iti pot spune sigur ca diferenta se vede dar nu este ucigatoare ba chiar de multe ori cateva grame in plus si un model mai mare constituie un avantaj ,spre exemplu anul trecut eu am zburat cu rezerva in calificari pentru ca se aseaza mai bine pe anumite programe genul cum avem la sport noi.
Nu toata lumea are model superusor dar au invatat sa le zboare si le zboara foarte bine,dai inainte si pune electrica pe el,scoate-l la zbor,toaca baterii,vezi ce e bine si ce nu,fura secrete de la cei din jur,intreba unde nu esti sigur si rezultatele se vor vedea.
Bafta!

Anul trecut...a fost primul zbor la sala cu un brezer..(mini brezel) 😆 cum so chema..stiu ca aveam undeva la 168g..poate chiar mai mult...evident ca era mig21. Si zbura prea repede...Anul acesta...nu am vrut sa cumpar un model...de pe net..mi sa parut f scump..pt calitatile mele in sala.Asa ca am decis sa construiesc unul...depron si tije= 80lei CA.aveam de anul trecut..echipamentul l-am inoit...cei drept..dar tot acceptabil la pret.240lei.Asa ca nu am riscat.Despre cunostintiele mele de f3p..sunt modice.Am fost incapatanat...si am decis.fara ajutor.( Cum ma dus capu ) 😊 si iata ce a iesit.
0

#332 Useril este offline   mvpricop 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1424
  • Inregistrat: 08-February 06

Postat 01 December 2014 - 07:32 PM

Bogdan, e bine la 90g. Eu am 108g. Nu e cel mai bun avion, dar se poate face treaba cu el.
Nu renunta, ca nu ai de ce. Sala de atletism din Bacau e foarte incapatoare, asa ca e foarte bine.
Am avut si eu model asa de mare, mult mai greu, pe la 125g si mergea foarte bine, numai ca mi l-au distrus dusmanii de clasa care n-au sigurantat bancheta de la masina si au pus frana puternic. ;)

Da-i inainte cu tupeu, ca e bine!
Cu sau fara de motor,
Io le zbor pentru popor!

Schaum vor dem Mund,
Und Papier fuer der Fund!
0

#333 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2414
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 01 December 2014 - 11:29 PM

Nuuuu că tura asta-l tund zero dacă-l aruncă şi pe ăsta. A mai făcut unul şi a spus că e prea greu. Degeaba am insistat şi eu şi Dan să continue. L-a aruncat. Pfff.
URA şi la zbor fofezelor !
0

#334 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2414
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 01 December 2014 - 11:32 PM

Al lui Cosmin iese undeva între 80 şi 90 de grame şi nu se plânge. Am să postez câteva imagini cu ce lucrează juniorul. Numai că el stă la club, "sub talpa" mea. :rolleyes:
URA şi la zbor fofezelor !
0

#335 Useril este offline   bogdan_bacau 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 778
  • Inregistrat: 23-March 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacau

Postat 02 December 2014 - 12:03 AM

Da...Primul l-am aruncat.😕 Deci..Cred ca voi continua.Aseara am lucrat pana la 2 dimi in Corel.Fx. Deja am proiectat un alt model.. . 1021mm pe 948mm. Eleroane mari..ampenaje mari.etc. am lucrat mult la suprafata portanta.Si cred ca am reusit..Mai am de facut cateva modificari la structura si la imbinari...cred...ca voi merge cu contur de 3mm...si o sa-l proiectez in asa fel incat sa intre 3 tije de 0.5 la 1m. Deja azi...am gasit o noua folie..Am procurato din magazinul de cosmetice Sephora 😆.si un adeziv..de plastic..stil sprey pe baza de diluant..( se evaporeaza ) 😬😬😬 super tare.am facut deja un test.Dupa mine...va iesi 22g tot modelul.cu tot cu echii.azi am gasit un material plastic un pic casant...de 0.2.perfect .pt echii.usor ca balsa.o bucata tip A4.cantareste 0.9g.nici macar un 1g. O sa ma apuc de el
0

#336 Useril este offline   cosmin xair 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 251
  • Inregistrat: 22-November 14
  • Gender:Male
  • Location:BACAU
  • Interests:Distractie

Postat 02 December 2014 - 12:06 AM

Care talpa ? :nea: , mai intreaba si omu', cum vine una cum vine alta , daca-i dreapta , daca-i' stramba , daca e pe orbita ?
aprox:88 (+-5)
0

#337 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2414
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 02 December 2014 - 09:33 AM

Vezi postareabogdan_bacau, la 02 December 2014 - 12:03 AM, a spus:

Da...Primul l-am aruncat.😕 Deci..Cred ca voi continua.Aseara am lucrat pana la 2 dimi in Corel.Fx. Deja am proiectat un alt model.. . 1021mm pe 948mm. Eleroane mari..ampenaje mari.etc. am lucrat mult la suprafata portanta.Si cred ca am reusit..Mai am de facut cateva
modificari la structura si la imbinari...cred...ca voi merge cu contur de 3mm...si o sa-l proiectez in asa fel incat sa intre 3 tije de 0.5 la 1m. Deja azi...am gasit o noua folie..Am procurato din magazinul de cosmetice Sephora 😆.si un adeziv..de plastic..stil sprey pe baza de diluant..( se evaporeaza ) 😬😬😬 super tare.am facut deja un test.Dupa mine...va iesi 22g tot modelul.cu tot cu echii.azi am gasit un material plastic un pic casant...de 0.2.perfect .pt echii.usor ca balsa.o bucata tip A4.cantareste 0.9g.nici macar un 1g. O sa ma apuc de el


Bravos, dar termină-l și pe celălalt. Nu strică să ai două. Începi să zbori cu primul până-l termini pe al doilea. Să vezi pe urmă ce mare o să ți se pară sala.
Tot sunt de părere că-l faci prea mare. O anvergură de 850 cu lungimea fuselajului de 900 e destul, dar mărești lățimea aripii. În felul ăsta ai suprafață portantă și frână. Frânele care se practică sunt balast. Solicită motorul, îți cer o elice mai mare care să ventileze suprafețele și-ți strică și aerodinamica și-așa proastă la tipul ăsta de modele.
Dă-i bice că a venit zăpada. Mă bate gândul să fac schiuri pentru Nemesis. Hm. :)
URA şi la zbor fofezelor !
0

#338 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2414
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 02 December 2014 - 09:38 AM

Vezi postareacosmin xair, la 02 December 2014 - 12:06 AM, a spus:

Care talpa ? :nea: , mai intreaba si omu', cum vine una cum vine alta , daca-i dreapta , daca-i' stramba , daca e pe orbita ?
aprox:88 (+-5)


Ni mă la el ! Juniorul a prins aripi. Las' că pun io în funcție catargul de la velierul lui nea Ștefan. Asta pe lângă "talpa" nr. 44 din dotare. :))
URA şi la zbor fofezelor !
0

#339 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2414
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 02 December 2014 - 10:50 PM

Hai să trăiţi... să înfloriţi, ca mer.... Cum ? Nu e încă vremea ? Ooops. :rofl:
Aşa cum spuneam şi i-am promis şi lui Cosmin (cosmin xair) îi voi posta eu lucrarea. E proaspăt pe site şi azi i-am spus ce program să instaleze pentru redimensionarea pozelor. Până învaţă el ... (probabil asta e prima şi ultima dată când pun poze pentru el) :rofl: Învaţă repede.

După cum se observă modelul lui nu are anvergura foarte mare (790 mm), dar aripa şi ampenajul orizontal sunt foarte late. Modelul e lucrat 100 % de el. Singurul lucru la care l-am ajutat până acum a fost uşurarea motorului. Va urma şi uşurarea celorlalte componente. În rest, doar sfaturi/explicaţii şi eventual exemplificat o singură dată. Să nu credeţi că nu are grijă de grame. Are foarte mare grijă şi ţine scris tot ce face. Şi-a fixat o ţintă rezonabilă şi stă călare pe situaţie.

Pozee :

!

!

!

!

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: Model Cosmin.jpg
  • Imagine atasata: Model Cosmin 1.jpg
  • Imagine atasata: Model Cosmin 2.jpg
  • Imagine atasata: Model Cosmin 3.jpg
  • Imagine atasata: Model Cosmin 4.jpg
  • Imagine atasata: Model Cosmin 5.jpg
  • Imagine atasata: Model Cosmin 6.jpg
  • Imagine atasata: Model Cosmin 7.jpg
  • Imagine atasata: Model Cosmin 8.jpg

URA şi la zbor fofezelor !
0

#340 Useril este offline   mvpricop 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1424
  • Inregistrat: 08-February 06

Postat 02 December 2014 - 10:52 PM

Fara eleroane pana in fuselaj (de latime decenta), nu face torque-roll.
Cu sau fara de motor,
Io le zbor pentru popor!

Schaum vor dem Mund,
Und Papier fuer der Fund!
0

#341 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2414
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 02 December 2014 - 10:55 PM

Vezi postareamvpricop, la 02 December 2014 - 10:52 PM, a spus:

Fara eleroane pana in fuselaj (de latime decenta), nu face torque-roll.


După ce-l termină pe ăsta va începe altul. Cu ăsta se va antrena. Are eleroane destul de mari deocamdată. Să înveţe el programul şi pe urmă ... o să aibă şi model.

Hai să trăieşti Victore. :rolleyes:
URA şi la zbor fofezelor !
0

#342 Useril este offline   bicut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1189
  • Inregistrat: 20-June 07
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti

Postat 02 December 2014 - 11:26 PM

Subscriu la ce a zis Victor ,chiar daca sunt mari nu au eficienta in hover sau torque roll pentru ca nu sunt in fluxul de aer generat de elice :pardon: se chinuie si cand zboara la viteze mici ex coborare cu 1/2 tonou aveonul este aproape in stall sus si eleroanele trebuiesc atacate imediat ce incepe sa coboare ca altfel...
0

#343 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2414
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 02 December 2014 - 11:45 PM

:rolleyes: Eh. Nimeni nu e perfect. Era vorba despre lucrare. Planurile le are de la un modelist cu pretenţii. La original, eleroanele erau mult mai mici. Cam pe unde e inserţia de carbon acum. Modelul era deja tăiat, aşa că alte modificări nu s-au putut face.
URA şi la zbor fofezelor !
0

#344 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2414
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 02 December 2014 - 11:46 PM

Cârcotaşilor. :rofl:
URA şi la zbor fofezelor !
0

#345 Useril este offline   bogdan_bacau 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 778
  • Inregistrat: 23-March 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacau

Postat 04 December 2014 - 02:44 AM

Salutare! Astazi...de fapt acum ora 02_38min.. am terminat modelul.😆 deci...nu stiu ce a iesit...sau daca va zbura cum trebuie.Lam cantarit din nou 84g la gata.aaaaa fara acumulator adica +6g. 😬😬😬 a iesit la 90g gata de zbor...nu am avut un suport bun pt cantarire..si oscila la 81/84...dar am zis 84g.iata si cateva poze..in schimb nu sunt multumit de tractiune.cred ca voi merge pe o elicie 8x4'3 ...eu in prezent am una de 9x3.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: rps20141204_023445.jpg
  • Imagine atasata: rps20141204_023432.jpg
  • Imagine atasata: rps20141204_023403.jpg

0

#346 Useril este offline   bicut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1189
  • Inregistrat: 20-June 07
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti

Postat 04 December 2014 - 07:15 AM

Hai ca e bine!,esti gata dar nu elicea este cauza pentru lipsa de tractiune ci bateria asta daca ai folosit bateria prezentata la setup adica DUALSKY 150mah, aveonu meu de rezerva are 92g AUW,are acelasi motor ca si tine si elice ca a ta dar mai mica un pic de pas adica 9cu 2,5 ,zboara bine cu 250mah si la limita timpului unui program cu 2s180mah nanotech.
Daca ii pui 8 cu 4.3 nu castigi traciune ba mai mult risti sa prajesti motorul pentru ca te afli foarte aprope de limita maxima cu greutatea modelului adica 100 g.
+ Un avion mai greu zboara mai bine daca il antrenezi decat unul usor si neantrenat asa ca schimba bateria si incepi sa-l zbori :clapping: :clapping: :clapping:
0

#347 Useril este offline   dan 73 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1513
  • Inregistrat: 06-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bacau
  • Interests:Aeromodelism

Postat 04 December 2014 - 10:31 AM

Vezi postareabogdan_bacau, la 04 December 2014 - 02:44 AM, a spus:

Salutare! Astazi...de fapt acum ora 02_38min.. am terminat modelul.������ deci...nu stiu ce a iesit...sau daca va zbura cum trebuie.Lam cantarit din nou 84g la gata.aaaaa fara acumulator adica +6g. ������������������ a iesit la 90g gata de zbor...nu am avut un suport bun pt cantarire..si oscila la 81/84...dar am zis 84g.iata si cateva poze..in schimb nu sunt multumit de tractiune.cred ca voi merge pe o elicie 8x4'3 ...eu in prezent am una de 9x3.

E foarte bine ,Bogdan.Urmatorul o sa-ti iasa mai usor asa cum vrei tu.Vii pe la mine sa-ti dau baterii de 180 sau 250 mAh.
Astazi voi vorbi pentru sala.
In principiu voi incerca sa obtin accesul in sala pentru Duminica dupa ora 12.
Sarbatorim cu aceasta ocazie si ziua ta :drinks: .

Aceasta postare a fost editata de dan 73: 04 December 2014 - 10:32 AM

0

#348 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2414
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 04 December 2014 - 10:57 AM

Vezi postareabogdan_bacau, la 04 December 2014 - 02:44 AM, a spus:

Salutare! Astazi...de fapt acum ora 02_38min.. am terminat modelul.😆 deci...nu stiu ce a iesit...sau daca va zbura cum trebuie.Lam cantarit din nou 84g la gata.aaaaa fara acumulator adica +6g. 😬😬😬 a iesit la 90g gata de zbor...nu am avut un suport bun pt cantarire..si oscila la 81/84...dar am zis 84g.iata si cateva poze..in schimb nu sunt multumit de tractiune.cred ca voi merge pe o elicie 8x4'3 ...eu in prezent am una de 9x3.


Ai văzut ? Până la coadă e bine. Despre elice am discutat. Acumulatorul e slăbuț cum spunea și Bicuț. Nu dă destulă "zamă". Vii să-i facem cutie pentru transport. Îți pot împrumuta și acumulator până îți cumperi. Ce am eu sunt foarte buni de la well power de 250, dar au 14 gr. Greutate scăzută la acumulator presupune și descărcare mai rapidă plus curent dat mai mic.
La zbor cu tine.
URA şi la zbor fofezelor !
0

#349 Useril este offline   bogdan_bacau 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 778
  • Inregistrat: 23-March 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacau

Postat 04 December 2014 - 02:04 PM

Aaaa...am si eu 5 acum..de 250mh.si aia de 150...erau descarcati toti...nu am apucat sa fac test cu ei.doar ce aveau in ei.astazi...voi face ultimul test.
0

#350 Useril este offline   mvpricop 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1424
  • Inregistrat: 08-February 06

Postat 05 December 2014 - 11:16 AM

Am avut avion de 85g si cu 180mAh nu aveam nici o sansa. Suprafata mare genereaza consum, chiar daca modelul e usor.
Cu sau fara de motor,
Io le zbor pentru popor!

Schaum vor dem Mund,
Und Papier fuer der Fund!
0

#351 Useril este offline   bogdan_bacau 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 778
  • Inregistrat: 23-March 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacau

Postat 05 December 2014 - 01:02 PM

Ieri am facut cateva teste cu 150mh ..la 10 sec sa dus acumulatorul 😆😆😆😆 si hai sa incerc si cu 250mh... la 1 min...sa prajit motorul 😆😆😆 sa incins si a inceput sa dea rateu-ri 😁😁💣 si cred...ca deja motorul de rezerva e pe drum....😀😀😀 am gasit unul la phonix 68lei..pe culoare abastru sidefat...pt 160-200 3D....16g.fara conectori...deja ii schimb axul de 2mm cu unul de carbon..si suruburile de prindere ale eliciei ..si voi ajunge la 14g...asa ca ma incadrez. Am mai avut un motor de asta....si tragea lejer ...200g...al meu avea ...179g...si facea si hover.
0

#352 Useril este offline   bogdan_bacau 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 778
  • Inregistrat: 23-March 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacau

Postat 05 December 2014 - 01:09 PM

Vezi postareabogdan_bacau, la 05 December 2014 - 01:02 PM, a spus:

Ieri am facut cateva teste cu 150mh ..la 10 sec sa dus acumulatorul 😆😆😆😆 si hai sa incerc si cu 250mh... la 1 min...sa prajit motorul 😆😆😆 sa incins si a inceput sa dea rateu-ri 😁😁💣 si cred...ca deja motorul de rezerva e pe drum....😀😀😀 am gasit unul la phonix 68lei..pe culoare abastru sidefat...pt 160-200 3D....16g.fara conectori...deja ii schimb axul de 2mm cu unul de carbon..si suruburile de prindere ale eliciei ..si voi ajunge la 14g...asa ca ma incadrez. Am mai avut un motor de asta....si tragea lejer ...200g...al meu avea ...179g...si facea si hover.

Scuzati...19g si voi ajunge la 16g.iata si o fotografie.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: rps20141205_130826.jpg

0

#353 Useril este offline   dan 73 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1513
  • Inregistrat: 06-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bacau
  • Interests:Aeromodelism

Postat 05 December 2014 - 04:26 PM

Vezi postareamvpricop, la 05 December 2014 - 11:16 AM, a spus:

Am avut avion de 85g si cu 180mAh nu aveam nici o sansa. Suprafata mare genereaza consum, chiar daca modelul e usor.


Eu anul trecut cu model de 105 gr am zburat doar cu acumulatori de 180 mAh.Cu un acumulator faceam programul sport de doua ori.
0

#354 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2414
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 05 December 2014 - 05:29 PM

Vezi postareabogdan_bacau, la 05 December 2014 - 01:09 PM, a spus:

Scuzati...19g si voi ajunge la 16g.iata si o fotografie.

Nu scazi foarte mult în greutate doar schimbând axul și șuruburile. Axul are cam 0,5 gr. Unul de carbon are cca 0,15 gr. Șuruburile au cca 1,2 gr. Dacă pui tijă de carbon scazi la 0,4 gr. Adunat, scazi doar maxim 1,15 gr. E bun, dar trebuie aplicată și metoda Bicuț. Mai scazi cca 3 gr.
URA şi la zbor fofezelor !
0

#355 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2414
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 05 December 2014 - 05:32 PM

Vezi postareabogdan_bacau, la 05 December 2014 - 01:09 PM, a spus:

Scuzati...19g si voi ajunge la 16g.iata si o fotografie.

Pui motorul în freza aia mică și dai cu șmirghel o zi, sau vii la club, ți-l pun în pensetă la strung și e gata în 30 de minute.
E posibil ca motorul să-l fi ars din cauza elicii.
URA şi la zbor fofezelor !
0

#356 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2414
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 05 December 2014 - 05:39 PM

Vezi postareadan 73, la 05 December 2014 - 04:26 PM, a spus:

Eu anul trecut cu model de 105 gr am zburat doar cu acumulatori de 180 mAh.Cu un acumulator faceam programul sport de doua ori.

Ascultă ce spune Victor. Contează foarte mult lățimea aripii, frânele și dacă-i foliat sau frezat. La cele foliate sarcina pe motor e mult mai mare pentru ca folia se comportă ca o "parașută".
URA şi la zbor fofezelor !
0

#357 Useril este offline   dan 73 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1513
  • Inregistrat: 06-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bacau
  • Interests:Aeromodelism

Postat 05 December 2014 - 07:15 PM

Vezi postareaViP_Eol, la 05 December 2014 - 05:39 PM, a spus:

Ascultă ce spune Victor. Contează foarte mult lățimea aripii, frânele și dacă-i foliat sau frezat. La cele foliate sarcina pe motor e mult mai mare pentru ca folia se comportă ca o "parașută".

Eu stiu foarte bine ce spune Victor.
Tu nu ai fost atent sau probabil ai uitat cu ce a zburat Victor.Avionul de 85 gr de care vorbeste Victor e frezat nu foliat.
Conteaza mult latimea aripii,fuselajului,franele,GREUTATEA modelului dar prea putin conteaza pt. motor daca modelul e frezat sau foliat.
Oricum Victor nu are acelasi motor ca a lui Bogdan.
Cred ca motorul lui Bogdan s-a ars din cauza unei elicii neadecvate sau mai sigur din cauza ESC-ului.
Probabil ESC-ul nu avea timingul setat corespunzator pt. acest motor.
0

#358 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2414
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 05 December 2014 - 09:54 PM

Vezi postareadan 73, la 05 December 2014 - 07:15 PM, a spus:

Eu stiu foarte bine ce spune Victor.
Tu nu ai fost atent sau probabil ai uitat cu ce a zburat Victor.Avionul de 85 gr de care vorbeste Victor e frezat nu foliat.
Conteaza mult latimea aripii,fuselajului,franele,GREUTATEA modelului dar prea putin conteaza pt. motor daca modelul e frezat sau foliat.
Oricum Victor nu are acelasi motor ca a lui Bogdan.
Cred ca motorul lui Bogdan s-a ars din cauza unei elicii neadecvate sau mai sigur din cauza ESC-ului.
Probabil ESC-ul nu avea timingul setat corespunzator pt. acest motor.


Cred că o să-l rog pe Victor să-ţi dea nişte lecţii de aerodinamică. :rofl: Până atunci ţine minte că sunt foarte atent la ce citesc şi nu uit nimic (mama ei de treabă cu memoria asta). Contează foarte mult tipul suprafeţei. Pentru motor contează orice îl solicită în plus. Clar, contează foarte mult folierea. Motorul este mai solicitat. Folia se deformează (umflă) mai mult decât depronul frezat. Depronul frezat e poros, lasă aerul să treacă (nu foarte mult, dar destul), folia nu !... Îl las pe Victor ... nu mai spun nimic.
URA şi la zbor fofezelor !
0

#359 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2414
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 05 December 2014 - 09:57 PM

Mă uitam amu ca prostu' unde am scris că a lui Victor e, sau a fost foliat. Nu am scris. :rofl:
URA şi la zbor fofezelor !
0

#360 Useril este offline   dan 73 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1513
  • Inregistrat: 06-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bacau
  • Interests:Aeromodelism

Postat 05 December 2014 - 10:44 PM

Vezi postareaViP_Eol, la 05 December 2014 - 09:57 PM, a spus:

Mă uitam amu ca prostu' unde am scris că a lui Victor e, sau a fost foliat. Nu am scris. :rofl:

Nu ai scris,dar asa mi-ai dat de inteles ca la modelul de 85 gr a lui Victor si din cauza ca ar fi foliat nu are suficienta putere motorul cu un acumulator de 180 mAh.
Eu cred ca faptul ca flambeaza putin folia{ca de fapt nu se umfla ca o parasuta} nu afecteaza asa mult tractiunea motorului ci mai degraba tinuta de zbor a modelului.
Nu am facut facultatea de aeronautica ,dar ma descurc si fara.

Aceasta postare a fost editata de dan 73: 05 December 2014 - 10:45 PM

0

Arata acest topic


  • 42 Pagini +
  • « Prima
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • Ultima »

12 useri citesc topicul
0 membri, 12 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro