Modelism - RHC Forum: Modele F3P &AM - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 42 Pagini +
  • « Prima
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • Ultima »

Modele F3P &AM Despre modele si lupta cu gramul

#1021 Useril este offline   mvpricop 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1424
  • Inregistrat: 08-February 06

Postat 25 January 2016 - 10:42 PM

Poate intre 1s si 2s.

Cine nu vrea sa investeasca in delicateturi pentru precizie poate sa mearga la aero muzical cu componente mai obisnuite, dar sa te dai cu o torpila direct pe muzica e cam mult. Ma rog, daca ai in spate vreo suta de ore de zbor tare (hard & low), atunci poate avea sens.

La concurs am avut torpila cu 50% motor, dar comenzi foarte proaste. Nu am avut timp in concurs sa fac reglaj si nu m-am dat cu torpila decat la curse. Pe muzica il faceam praf si loveam pe careva.

Asa ca in final nu e simplu, dar zborul in sala e fantastic. De ani de zile tot pompam pe forum, dar pana alaltaieri, nu am avut succes cu promovarea.. ;-)
Cu sau fara de motor,
Io le zbor pentru popor!

Schaum vor dem Mund,
Und Papier fuer der Fund!
0

#1022 Useril este offline   bicut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1189
  • Inregistrat: 20-June 07
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti

Postat 25 January 2016 - 10:49 PM

Vezi postareaRedDevil, la 25 January 2016 - 10:12 PM, a spus:

Motor turnigy 2204 1400kv, pentru modele 3d maxim 220 grame. Regulator 12 A h-king


Imi pare rau dar cu ce ai tu poti scoate un model de minim 110 g asta daca esti super atent cu restul daca nu poate sari usor de 140g si devine greu de zburat in sala chiar si pentru un pilot cu multa experienta.
Maxim ce poti face daca vrei de cumparat este BREEZE EVO sau FLUID ambele la phoeni.X
0

#1023 Useril este offline   ANDUNG 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 493
  • Inregistrat: 11-June 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 25 January 2016 - 11:14 PM

Ma bag si eu la unul 2s cred- trebuie sa mai studiez care ar fi diferenta intre 1s si 2s insa ma tenteaza ceva la 70g si cu contrarotativ :-) Super initiativa ta, multumim!


0

#1024 Useril este offline   bicut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1189
  • Inregistrat: 20-June 07
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti

Postat 25 January 2016 - 11:40 PM

Andu!
In momentul de fata in lume exista cateva tipuri de modele in varianta 1s mai mult sau mai putin competitive.
Capul de serie este Victory 1s full carbon facut de Alexey Lantsov si desi a fost aruncat pe piata ca fiind viitorul in F3P si costa mai mult decat aurul pur raportat la gram nu a facut mare branza ,chiar Donatas s-a incapatanat sa il foloseasca la CM din Polonia de anul trecut si a pierdut din cauza asta si locul 2 pe care il ocupa de 3 ani .
De ce? ..pai pentru ca este mai mic are dezavantajul ca nu are linearitate in zbor ca unul mai mare ,pe romaneste zboara un pic mai beat desi e cu 20g mai usor decat Trivia lui Bruckmann si a lui Baumgardner.
In plus constrans de greutate nu poate folosi cu succes elici mai mari de 10 si are deci nevoie de frane la care multi au renuntat,se zboara mai bine fara ele,deranjeaza in zborul de precizie mai ales in programe super complicate.
Are si un avantaj>>> diametrul de bracaj in orice axa este mai mic si intr-o sala mica se descurca mai bine decat un 2s.
Alternativa Elanor S mult mai ieftin ,depron carbon nu prea are nevoie de frane ,frecarea mare este oferita de suprafetele decupate in depron dar nu am vazut deloc sa fie folosit inca in competitii la nivel mare.
Sa nu fiu gresit inteles daca cineva are atatia bani la nivelul tarii noastre oricare dintre cele doua poate fi un super model, am atras doar atentia ca nu tot ce e frumos impachetat face banii ceruti.
Sunt sigur ca daca ne punem mintea se face imediat si model 1s la costuri pe masura noastra.
0

#1025 Useril este offline   bicut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1189
  • Inregistrat: 20-June 07
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti

Postat 25 January 2016 - 11:45 PM

Pe romaneste Victory costa 500euro modelul kit,1000 euro model kit +electronica +contrarotativ,1500 euro model asamblat gata de zbor.
Elanor s costa din cate stiu in jur de 170 euro doar kit-ul
0

#1026 Useril este offline   RedDevil 

  • Pfiu Drace, zboara!!!
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 2111
  • Inregistrat: 16-March 13
  • Gender:Male
  • Location:Targoviste
  • Interests:Aero, 3D

Postat 26 January 2016 - 03:32 AM

Vezi postareabicut, la 25 January 2016 - 10:49 PM, a spus:

Imi pare rau dar cu ce ai tu poti scoate un model de minim 110 g asta daca esti super atent cu restul daca nu poate sari usor de 140g si devine greu de zburat in sala chiar si pentru un pilot cu multa experienta.
Maxim ce poti face daca vrei de cumparat este BREEZE EVO sau FLUID ambele la phoeni.X


Mersi, la breeze evo si eu m-am uitat dar nu la phoeni.x ci la lindinger, de ce sa platesc si comision ungurului????
Fly it, like you stole it!
0

#1027 Useril este offline   RedDevil 

  • Pfiu Drace, zboara!!!
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 2111
  • Inregistrat: 16-March 13
  • Gender:Male
  • Location:Targoviste
  • Interests:Aero, 3D

Postat 26 January 2016 - 08:19 AM

Vezi postareabicut, la 25 January 2016 - 10:49 PM, a spus:

Imi pare rau dar cu ce ai tu poti scoate un model de minim 110 g asta daca esti super atent cu restul daca nu poate sari usor de 140g si devine greu de zburat in sala chiar si pentru un pilot cu multa experienta.
Maxim ce poti face daca vrei de cumparat este BREEZE EVO sau FLUID ambele la phoeni.X


Am cantarit acum motorul cu esc-ul are 33.4 grame, dar mai se pot scade, am renuntat la invelisul esc-ului, la eticheta si la firele spre motor(am lipit motorul direct pe esc) si am castigat 4 grame, mai am de inlocuit firele catre baterie, mufa jxt e mare, ce mufe folositi voi si ce fire mai usoare pentru baterie?
Fly it, like you stole it!
0

#1028 Useril este offline   bicut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1189
  • Inregistrat: 20-June 07
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti

Postat 26 January 2016 - 08:21 AM

In prima pagina a topicului poti gasi cateva explicatii despre cum poti face motorul 2204 mai usor si mai departe cam ce electronica am combinat mai demult cu acest motor .
Daca poti cumpara un esc turnigy plush de 6ah ,este mult mai usor decat ce ai tu si este suficient daca scoti modelul pana la 110g.
0

#1029 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2414
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 27 January 2016 - 09:25 AM

Pentru competițiile din țară nu știu dacă mai aveți timp de construit și oricum nu e rentabil să cumpărați de la magazinele de profil decât ”Elanor” (Modelul pe care-l are Dan, sau următoarea variantă), sau să vă dați bine pe lângă Bicuț să vă facă unul de-al lui (după părerea mea, sensibil superior Elanor-ului). Tot Bicuț va poate face si sistemul de contra-rotativa, asa ca profitati de el cat mai este in tara. :rolleyes: Pentru elice nu aveti decat sursa externa - cele de carbon, sau sa le faceti din balsa (nu recomand), dar sunt extrem de dificil de facut si daca ati atins elicea de ceva, crapa imediat.
Spor la mestereala si ... "inmultiti-va !!!" :clapping:

P.S. Inca o data felicitari pentru evenimentul de la Bucuresti.
URA şi la zbor fofezelor !
0

#1030 Useril este offline   MLGore 

  • Dream Team Forever
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2332
  • Inregistrat: 08-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 28 January 2016 - 11:42 AM

Hai ca m-am hotarat. De dragul diversitatii, o sa merg pe 1s(gresisem mai sus cand am scris ca aleg intre 2 si 3s, voiuam sa spun intre 1 si 2s). Am comandat Elanor S si piesele pt. contrarotative. O sa scot si planurile modelului ca sa avem un punct de plecare pt. modificari si imbunatatiri. Servo am luat Spectrum A2010, esc MI-3, doua motoare de cca 5g de pe HK (unul cu kv2000 celalalt cu 3000), va tin la curent. Multumesc mult Bicut pt. ca m-ai pus la treaba si nu ma uita cu comanda de carboane, urmatorul pas va fi un model de la 0 full carbon.
Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
0

#1031 Useril este offline   dan 73 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1513
  • Inregistrat: 06-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bacau
  • Interests:Aeromodelism

Postat 28 January 2016 - 02:37 PM

Vezi postareaMLGore, la 28 January 2016 - 11:42 AM, a spus:

Hai ca m-am hotarat. De dragul diversitatii, o sa merg pe 1s(gresisem mai sus cand am scris ca aleg intre 2 si 3s, voiuam sa spun intre 1 si 2s). Am comandat Elanor S si piesele pt. contrarotative. O sa scot si planurile modelului ca sa avem un punct de plecare pt. modificari si imbunatatiri. Servo am luat Spectrum A2010, esc MI-3, doua motoare de cca 5g de pe HK (unul cu kv2000 celalalt cu 3000), va tin la curent. Multumesc mult Bicut pt. ca m-ai pus la treaba si nu ma uita cu comanda de carboane, urmatorul pas va fi un model de la 0 full carbon.

Felicitari pentru achizitie si pentru faptul ca te-ai hotarat sa revii la competitiile F3P.
Pentru sistemul contrarotativ vei merge pe varianta lui Catalin sau te-ai gandit sa faci alta varianta ?

Intre timp am vorbit cu Alan si se pare ca are in teste un model full carbon.La pret va fi mai ieftin ca modelul lui Lantsov.E posibil sa apara la vanzare la sfarsitul lui Februarie.
0

#1032 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2414
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 28 January 2016 - 09:30 PM

Vezi postareaMLGore, la 28 January 2016 - 11:42 AM, a spus:

[…], doua motoare de cca 5g de pe HK (unul cu kv2000 celalalt cu 3000), va tin la curent. […]


E posibil să nu meargă numai cu 1 s. Ai nevoie de turație mare. Nu mai țin minte exact, dar parcă Bicuț mergea cu o turație de ~ 30.000 la un raport de 1/4 pentru elice de 11x3 wide. Știu că discutasem cu el de turații de 35.000-40.000 cu raport de 1/10 cu elice de 12 sau de 13x2,5 wide.
Ce făcusem eu avea raport de 1/6 cu elice de 12x3,2 și 12x2,7, dar înguste că nu ducea motorul la raportul ăsta, elice wide. Trăgea cam 750 gr.
Tot Bicuț te scoate la liman. :)
URA şi la zbor fofezelor !
0

#1033 Useril este offline   bicut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1189
  • Inregistrat: 20-June 07
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti

Postat 28 January 2016 - 10:41 PM

Pentru saptamana viitoare se intentioneaza o comanda la carbon, costul de transport este de 17 euro dar este mic fata de cat se recupereaza la cantitate.
Pana acum din Pitesti suntem 3>> eu Simi si Racasanu.
Din Bucuresti Victor si Costin deocamdata
Daca mai este cineva care doreste sa spuna si daca nu stie ce cantitati si dimensiuni are nevoie sa intrebe aici,in functie de ce tip de model alege.
Ar fi cam asa>
depron>carbon>mylar >anv 900,lungime 950 trebuiesc 12m *0,5+3m tub 0,7+2m platbanda 3*0,13
>anv800,lungime 850 trebuiesc 13m *0,5 +1m tub 0,7 +2m platbanda 3*0,13
full carbon>mylar >anv900>>>32m*0,5+5m tub 0,7
>anv800 24m *0,5 +10m*0,3
http://www.x-hz.com/...ategorie&cat=13
0

#1034 Useril este offline   bicut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1189
  • Inregistrat: 20-June 07
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti

Postat 28 January 2016 - 10:53 PM

@Viorel
motor 2300kw ,2s,reductie 1-4 >>2300*8v -adica 18.400 pe din 4 adica 4600 la ax in gol
Mlgore are motor 3700,1s reductie avem marja intre 1-3 pana la 1-5 mie imi da bine tot cu 1-4 3700 la ax in gol>>>la un model de maxim 40g

He He! ai gresit la tine aveai poate 75g nu 750 tractiune
0

#1035 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2414
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 28 January 2016 - 11:23 PM

[quote name='bicut' timestamp='1454014394' post='840254']
@Viorel
motor 2300kw ,2s,reductie 1-4 >>2300*8v -adica 18.400 pe din 4 adica 4600 la ax in gol
Mlgore are motor 3700,1s reductie avem marja intre 1-3 pana la 1-5 mie imi da bine tot cu 1-4 3700 la ax in gol>>>la un model de maxim 40g

Hi, hi, hi ... ai dreptate ... 75 nu 750. Viteza.
Am spus că nu mai țineam minte precis, dar raportul folosit de tine l-am ținut minte. Discuția despre turații mari cu raport pe la 1/10 am avut-o la masă când ți-am spus ce am folosit. Oricum, ar fi bun dacă ați ajunge și voi la 1/10 cu elice de 13, numai că nu se găsesc roți dințate pentru asta.

Ai ajuns la model de 40 RTF ?
URA şi la zbor fofezelor !
0

#1036 Useril este offline   bicut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1189
  • Inregistrat: 20-June 07
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti

Postat 29 January 2016 - 08:26 AM

Ai ajuns la model de 40 RTF ?
[/quote]

Costin <MLGore> a comandat Elanor S, setup-ul este pentru 1s , o sa fie primul in Ro. cu 1s si cel mai usor avion :rolleyes:
0

#1037 Useril este offline   MLGore 

  • Dream Team Forever
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2332
  • Inregistrat: 08-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 29 January 2016 - 04:16 PM

Hai ca eu nu am apucat sa raspund, dar a punctat foarte bine Bicut in locul meu. Intr-adevar am ales ElanorS care iese in 40 grame. Am zis sa avem si planurile de la unul mic, pt 1s, ce se preteaza in sali inghesuite. Totodata voi dezvolta si sistemul de contrarotative pt. 1s. Va voi tine la curent cu evolutia proiectului.
Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
0

#1038 Useril este offline   MLGore 

  • Dream Team Forever
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2332
  • Inregistrat: 08-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 29 January 2016 - 07:14 PM

Intre timp am proiectat reductorul. O prima estimare facuta de sw imi indica 7.99 grame cu tot cu motor de 4.7 grame fara propsavere si elice.
Imagine atasata: mecanica.JPG

Astept observatii.
Materiale folosite:
placa carbon de 1 si 0,5mm
tija carbon de 1
teava carbon de 2 si 4mm
rulmenti 1mm si 4mm
saibe distantiere plastic
pinioane din link-ul lui Bicut
Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
0

#1039 Useril este offline   MLGore 

  • Dream Team Forever
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2332
  • Inregistrat: 08-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 29 January 2016 - 07:31 PM

Si o sectiune:
Imagine atasata: mecanicasectiune.JPG
Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
0

#1040 Useril este offline   bicut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1189
  • Inregistrat: 20-June 07
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti

Postat 29 January 2016 - 08:13 PM

Asta ziceeam>>Imagine atasata: IMG_0745.JPG Imagine atasata: IMG_0746.JPG
0

#1041 Useril este offline   bicut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1189
  • Inregistrat: 20-June 07
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti

Postat 29 January 2016 - 08:22 PM

Observatie!
Cred ca ar trebui sa scurtezi lungimea cutiutei la maxim 20mm <mie imi da cam 25mm din poza luand in considerare ca motorul tau are 14mm diametru> si sa lungesti axul extern ca sa elimini eventuale oscilatii la varful axului interior.
0

#1042 Useril este offline   MLGore 

  • Dream Team Forever
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2332
  • Inregistrat: 08-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 29 January 2016 - 11:21 PM

Am facut-o de 15 intre capace si am usurat-o.Greutate estimata: 7.4grame. Cam asa arata acum :
Imagine atasata: mecanica.JPG
Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
0

#1043 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2414
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 30 January 2016 - 12:52 AM

Vezi postareaMLGore, la 29 January 2016 - 11:21 PM, a spus:

Am facut-o de 15 intre capace si am usurat-o.Greutate estimata: 7.4grame. Cam asa arata acum :
Atasament mecanica.JPG


Hm. <_< Crucea de prindere trebuie să fie în spate, lângă motor, altfel ai de decupat cam mult din botul modelului. Trebuie să stabilești unde prinzi elicele și să te duci cu tubul exterior până aproape de primul rotor, altfel axul de 1 mm intră în oscilații. Pentru început arată foarte bine. :good:
URA şi la zbor fofezelor !
0

#1044 Useril este offline   MLGore 

  • Dream Team Forever
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2332
  • Inregistrat: 08-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 30 January 2016 - 09:01 AM

Vezi postareaViP_Eol, la 30 January 2016 - 12:52 AM, a spus:

Hm. <_< Crucea de prindere trebuie să fie în spate, lângă motor, altfel ai de decupat cam mult din botul modelului. Trebuie să stabilești unde prinzi elicele și să te duci cu tubul exterior până aproape de primul rotor, altfel axul de 1 mm intră în oscilații. Pentru început arată foarte bine. :good:

Suportul cu crucea de prindere poate fi montat si langa motor daca va fi cazul, desi nu cred, iar axul are 1mm doar la trecerea prin rulmenti , in rest e trecut printr-o teava de 2.
Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
0

#1045 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2414
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 30 January 2016 - 03:15 PM

Vezi postareaMLGore, la 30 January 2016 - 09:01 AM, a spus:

Suportul cu crucea de prindere poate fi montat si langa motor daca va fi cazul, desi nu cred, iar axul are 1mm doar la trecerea prin rulmenti , in rest e trecut printr-o teava de 2.


Mda. Fiecare alege varianta constructivă pe care o dorește, dar vorbeam din experiența calculării, proiectării și construcției unui asemenea sistem, ușor și funcțional, plus schimbul de păreri cu Bicuț. Pe lângă verificarea în practică (sistemul lui Bicuț echipează aproape toate modelele din țară, iar al meu a funcționat perfect până i-am rupt din neatenție o elice), am avut și confirmarea că ce am calculat (un raport cât mai mare cu elice mare) a fost bun prin faptul că un asemenea sistem a fost construit - raport de 1/10 cu elice de 12 (parcă).
Sistemul conceput de mine e dificil de construit din cauză că necesită un strung mic de precizie, un strungar priceput, materiale greu de găsit și scumpe și tratament electro-chimic, plus elice de balsa -deloc ușor de realizat și foarte sensibile.
Varianta aleasă de tine este la fel de accesibilă ca a lui Bicuț, similară ca funcționalitate.
Observații: "Crucea - fixare de model în 3 puncte, iar a patra latură cu scop de fixare a motorului. La varianta ta, a patra latură e degeaba, în afara cazului în care duci niște hobane de rigidizare pe ea. Modelul Elanor S are o recomandare de sistem fără elice de 9-12 gr. În cazul în care duci sistemul tău mai în spate, un acumulator 1s de 180 mAh nu va avea cine știe ce influență în centrarea modelului. Modelul nu-ți acordă prea multe variante. Nu am văzut S-ul decât în poze, dar l-am văzut destul pe al lui Dan.
- Suporții de elice. Spuneam că suportul frontal, de pa axul de 1 trebuie lipit de axul exterior cu intermedierea unei flanșe, având și rol de blocare a axului mic să nu fie aruncat afară. În reprezentarea ta, axul mic este prea lung și mă ducea cu gândul că vrei să pui rotorul mai în față lucru care ar duce la oscilații. Despre distanța dintre rotoare îți spune Bicuț mai multe. Eu am folosit alt principiu care nu se potrivește la angrenajele folosite de voi.
Știu că scriu mult, dar sper că nu te-am plictisit, ori supărat, iar observațiile mele să-ți folosească.
Spor la meșterit și felicitări pentru achiziție. :)
URA şi la zbor fofezelor !
0

#1046 Useril este offline   MLGore 

  • Dream Team Forever
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2332
  • Inregistrat: 08-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 30 January 2016 - 03:53 PM

Stai linistit, discutiile sunt constructive si orice parere e binevenita. Intre timp am renuntat la cutie in favoarea unei tevi de carbon de fi8 cu 7la interior, e mult mai usor sa aliniezi rulmentii in varianta asta. Cam asta e varianta finala pretabila atat la raport de 5:1 cat si la 4:1.
Imagine atasata: mecanica.JPG

Aceasta postare a fost editata de MLGore: 30 January 2016 - 03:54 PM

Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
0

#1047 Useril este offline   MLGore 

  • Dream Team Forever
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2332
  • Inregistrat: 08-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 30 January 2016 - 04:03 PM

Si o sectiune. Axele vor avea un joc axial de 0.05mm iar rulmentii vor avea exteriorul lipit de teava port-rulment.
Imagine atasata: mecanicasectiune.JPG


greutatea in momentul asta e 8.1g inclusiv motorul care e estimat la 4.9 g cu pinion cu tot.

Aceasta postare a fost editata de MLGore: 30 January 2016 - 04:05 PM

Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
0

#1048 Useril este offline   ANDUNG 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 493
  • Inregistrat: 11-June 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 30 January 2016 - 06:03 PM

Catalin, asa cum am discutat ma alatur si eu pe lista de comenzi pentru carbon, pentru varianta carbon+depron+mylar de 900x950mm.


0

#1049 Useril este offline   mvpricop 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1424
  • Inregistrat: 08-February 06

Postat 30 January 2016 - 10:02 PM

Credeam ca ramaneti pe muzica, dar vad ca ceva v-a facut pe unii sa vreti si de-astalalt. ;)
Cu sau fara de motor,
Io le zbor pentru popor!

Schaum vor dem Mund,
Und Papier fuer der Fund!
0

#1050 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2414
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 02 February 2016 - 12:33 AM

Vezi postareaMLGore, la 30 January 2016 - 04:03 PM, a spus:

Si o sectiune. Axele vor avea un joc axial de 0.05mm iar rulmentii vor avea exteriorul lipit de teava port-rulment.
Atasament mecanicasectiune.JPG


greutatea in momentul asta e 8.1g inclusiv motorul care e estimat la 4.9 g cu pinion cu tot.


Nu-mi dau seama de ce ar iesi asa greu. Facut din carbon ar trebui sa-ti iasa in maxim 2,5 - 2,8 fara motor. Poate chiar mai usor. Mie imi iesise la 2,67 gr., dar dintr-un dural cu mult magneziu. Totusi carbonul ar trebui sa fie sensibil mai usor.
URA şi la zbor fofezelor !
0

Arata acest topic


  • 42 Pagini +
  • « Prima
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • Ultima »

11 useri citesc topicul
0 membri, 11 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro