Kyosho Inferno Conversie din Nitro in Electrica Sortite dezmembrarilor ... redate drumurilor on ori off
#1
Postat 10 January 2013 - 04:00 PM
Mischu 777 hook me up cu un sasiu
cu un ansamblu fata
cu un ansamblu spate
planetare ,diferential central doua viteze
... si o gramada de idei cum mi-as confectiona cele trebuincioase singur , dar cum sint in concediu prelungit si neavind acces la atelier , am mai scormonit prin camara si am dat la schimb o luntre cu punte pe un roller compler ... tot fost termic
#4
Postat 10 January 2013 - 04:21 PM
Mai ales ca eu am ratat converia la kyosho meu
#6
Postat 11 January 2013 - 06:47 PM
#7
Postat 11 January 2013 - 07:50 PM
Flo234, la 11 January 2013 - 06:47 PM, a spus:
De ce? Nu aveti tub de oxigen si masca de gaze?
stima,
Radu
Custom CNC parts GNS Racing
#10
Postat 11 January 2013 - 11:04 PM
C&RDINODINOWOODFAN, la 11 January 2013 - 08:53 PM, a spus:
Asa este, sunt electrice carturile din GrandArena, nu poti sa ai gaze de esapament intr-un mall sau oricare alt spatiu inchis.
#12
Postat 12 January 2013 - 09:12 AM
Totusi 300E pt o conversie la o masina de 500 -1000e tot paote fi scumpa mai ales in criza lui peste cand orice ban conteaza :D Eu unul m-as gandi de 5 ori inainte se ma apuc, deoarece 300e pot insemna totui 1200lei :)
Eu unul am incercat conversia de la termica la electrica pt un kyosho DST , desi am fabricat signgur suportl de motor cu multa rabdare si dremel tools, am ars motoare si esc-uri in teste (periate) pt ca nu am avut bani din prima pt un combo electric.
E costisitor.... dar cum orice hobby este ... na :D
Aceasta postare a fost editata de LooSeR: 12 January 2013 - 09:17 AM
#13
Postat 12 January 2013 - 12:45 PM
Pretul de 300 Euro era varianta superlativa a modelului ,... daca as fi avut bani astia ,imi luam un model electric 1:10 RTR pentru sala ,iar cu o bujie calda rupeam zapada-n parc cu Baggy Nitro ,insa a fost fan ... cu adunatul pieselor , cu montarea lor , cu scormonitul in marea carte dupa informatii ,... sa vezi cum dintr-o mina de piese redai asfaltului o masina .
Ca motorizare , am un robberoxy 3640 cu 2250 Kv , cu care probez salupele , si care din cuza consumului mare nu va fi utilizat pe vre-un model ,dar deocamdata face servici pe buggy 1:8 cu un pinion de 12T
#15
Postat 14 February 2013 - 12:00 PM
Aceasta postare a fost editata de C&RDINODINOWOODFAN: 14 February 2013 - 12:01 PM