Modelism - RHC Forum: Ansmann truggy Royal Flash Scara 1:10 - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2

Ansmann truggy Royal Flash Scara 1:10 Pareri Pro si Contra Evaluare topic: -----

#31 Useril este offline   NAVOMARIUS 

  • MARIUS
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4699
  • Inregistrat: 04-October 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:AEROMODELE

Postat 23 February 2013 - 07:19 PM

Vezi postareadadart, la 23 February 2013 - 07:18 PM, a spus:

Si motorul trebuie sa se roteasca in sensul acelor de ceasornic (clockwise), la majoritatea automodelelor diferentialul functioneaza counter clockwise - invers sensului acelor de ceasornic, ca urmare trebuie un esc si motor care sa poata ,,lucra normal''pentru Ansmann... Am vazut pe youtube Ansmann-uri Royal cu combouri brushless (diverse marci).


Asteptam sa ne lumineze cineva care deja a facut asta...
Tel 0740850863








Grea 6--POZE CET VEST
0

#32 Useril este offline   C&RDINODINOWOODFAN 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 534
  • Inregistrat: 30-September 12
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI 0730122447
  • Interests:Constructii de tot felul , Pescuit Sportiv ,Drift

Postat 23 February 2013 - 08:40 PM

Daca nu ai revers din programarea ESC-ului care nu-i acelasi lucru cu Backward schimbi firele de la motor intre ele pina se invirte in directia dorita .
0

#33 Useril este offline   hamsterik 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 311
  • Inregistrat: 05-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Rm.Valcea
  • Interests:Automodelism , offroad,
    onroad/drifting.
    Ciclism XC.

Postat 23 February 2013 - 11:07 PM

Daca se invarte in sensul gresit e simplu . Schimbi 2 fire intre ele , nu conteaza care. Nu-i musai sa fie sensored sau sensorless , e un subiect de preferinta , dupa cum s-a repetat , la sensored ai mai multa finete la viteze mici , in rest aceeasi marie cu alta palarie , sau cum era.
Auto : Hpi firestorm flux.
Navo : Homemade.
Aero : Piper J3 cub.
0

#34 Useril este offline   NAVOMARIUS 

  • MARIUS
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4699
  • Inregistrat: 04-October 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:AEROMODELE

Postat 24 February 2013 - 08:12 PM

Un coleg ma sfatuieste sa nu trec neaparat pe brushless,spune ca daca pun un motor cu perii cum trebuie da randament ca si un brushless..Cum ar fi asta,ce ziceti?
Motor

Aceasta postare a fost editata de NAVOMARIUS: 24 February 2013 - 08:12 PM

Tel 0740850863








Grea 6--POZE CET VEST
0

#35 Useril este offline   DanB 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1551
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:computere, electronica, rc

Postat 24 February 2013 - 08:29 PM

De randamentul unui brushless (87..92%) ma tare indoiesc ca o sa te apropii

La sensorless sensul de rotatie se schimba inversind oricare doua fire

La sensored trebuie sa permita esc-ul din programare schimbarea de sens, unele stiu, altele nu
USER BANNED BY ADMIN
0

#36 Useril este offline   vgeorge 

  • Membru Fondator MDT
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2700
  • Inregistrat: 31-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Pitesti

Postat 24 February 2013 - 08:33 PM

Am avut modelul asta, si eu si Parvan si nu recomand nici eu si cred ca nici el combo brushless pe el.
Diferentialele or sa se duca rapid.
Racing
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX5T - truggy nitro
-Mugen MBX6 - buggy nitro
-Kyosho MR03 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale



[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
0

#37 Useril este offline   NAVOMARIUS 

  • MARIUS
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4699
  • Inregistrat: 04-October 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:AEROMODELE

Postat 24 February 2013 - 08:34 PM

Vezi postareavgeorge, la 24 February 2013 - 08:33 PM, a spus:

Am avut modelul asta, si eu si Parvan si nu recomand nici eu si cred ca nici el combo brushless pe el.
Diferentialele or sa se duca rapid.

Atunci zimi te rog frumos ce este mai bun pentru ea sa si alerge si tractiune...
Tel 0740850863








Grea 6--POZE CET VEST
0

#38 Useril este offline   hamsterik 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 311
  • Inregistrat: 05-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Rm.Valcea
  • Interests:Automodelism , offroad,
    onroad/drifting.
    Ciclism XC.

Postat 24 February 2013 - 08:49 PM

Un esc sanatos gasesti la aprox 150-200 lei nou la magazinele de la noi din tara de brushed cu un motor la aprox 130 de lei sport tuned la 15-18T. Asta ca sa te apropii putin de un brushless. Sau cautati in bazar variante asemanatoare , problema e escul ca nu prea se mai gasesc bune si relativ ieftine de cand brushlessul a acaparat piata.
Auto : Hpi firestorm flux.
Navo : Homemade.
Aero : Piper J3 cub.
0

#39 Useril este offline   NAVOMARIUS 

  • MARIUS
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4699
  • Inregistrat: 04-October 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:AEROMODELE

Postat 24 February 2013 - 09:03 PM

Vezi postareahamsterik, la 24 February 2013 - 08:49 PM, a spus:

Un esc sanatos gasesti la aprox 150-200 lei nou la magazinele de la noi din tara de brushed cu un motor la aprox 130 de lei sport tuned la 15-18T. Asta ca sa te apropii putin de un brushless. Sau cautati in bazar variante asemanatoare , problema e escul ca nu prea se mai gasesc bune si relativ ieftine de cand brushlessul a acaparat piata.


Regulator Jamara No limit speed----Nu este ok sa pun un motor tapan pe el?
Tel 0740850863








Grea 6--POZE CET VEST
0

#40 Useril este offline   C&RDINODINOWOODFAN 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 534
  • Inregistrat: 30-September 12
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI 0730122447
  • Interests:Constructii de tot felul , Pescuit Sportiv ,Drift

Postat 24 February 2013 - 11:20 PM

Vezi postareavgeorge, la 24 February 2013 - 08:33 PM, a spus:

Am avut modelul asta, si eu si Parvan si nu recomand nici eu si cred ca nici el combo brushless pe el.
Diferentialele or sa se duca rapid.

Un caz real ... unun mergea cu masina cu 220 Km pe ora si cind l-a oprit politia sa il intrebe de ce merge asa tare a zis ca daca cu atit merge masina el cea faca ... din radiocomanda setezi viteza cu care sa rulezi fara sa fii nevoit sa rupi nimic in masina in plus nu ai consumabile cel putin la motor ... ai sa zici de rulmenti , gresati din cind in cind cu ulei de mecanisme fine au viata interminabila .
0

#41 Useril este offline   C&RDINODINOWOODFAN 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 534
  • Inregistrat: 30-September 12
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI 0730122447
  • Interests:Constructii de tot felul , Pescuit Sportiv ,Drift

Postat 24 February 2013 - 11:37 PM

Vezi postareaNAVOMARIUS, la 24 February 2013 - 08:34 PM, a spus:

Atunci zimi te rog frumos ce este mai bun pentru ea sa si alerge si tractiune...

... motoarele cu cuplu sint cele cu turatii mici 500 - 1000 Kv care de regula foncsan la volti multi 22,4 ...29,8 pentru a avea si viteza dar asta inseamna greutate in plus .
Daca vrei sa ai o idee despre un combo brushless reusit inspirate de la kyosho ... eu la Buggy am mers pe specificatiile lor , bineinteles ca am ales alt model de motor si ESC ca ORION combo este cit massina completa si sint foarte multumit ... alearga cam cu 50Km/ora sare cit il ajuta rampa per ansamblu bine ...apropo de tractiune ... ce vrei sa tractezi cu masina de vrei cuplu la motor ?

Aceasta postare a fost editata de C&RDINODINOWOODFAN: 24 February 2013 - 11:38 PM

0

#42 Useril este offline   NAVOMARIUS 

  • MARIUS
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4699
  • Inregistrat: 04-October 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:AEROMODELE

Postat 25 February 2013 - 04:23 PM

Vezi postareaC&RDINODINOWOODFAN, la 24 February 2013 - 11:37 PM, a spus:

... motoarele cu cuplu sint cele cu turatii mici 500 - 1000 Kv care de regula foncsan la volti multi 22,4 ...29,8 pentru a avea si viteza dar asta inseamna greutate in plus .
Daca vrei sa ai o idee despre un combo brushless reusit inspirate de la kyosho ... eu la Buggy am mers pe specificatiile lor , bineinteles ca am ales alt model de motor si ESC ca ORION combo este cit massina completa si sint foarte multumit ... alearga cam cu 50Km/ora sare cit il ajuta rampa per ansamblu bine ...apropo de tractiune ... ce vrei sa tractezi cu masina de vrei cuplu la motor ?



Nu vreau decat sa pot urca un morman mai mare de pietris cam la 1.5m si sa atinga si a mea undeva la 50km/h....
Tel 0740850863








Grea 6--POZE CET VEST
0

#43 Useril este offline   Radu Cainamisir 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 369
  • Inregistrat: 14-December 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Cars, RC Cars, Girls, Games, PC, etc

Postat 25 February 2013 - 05:07 PM

Vezi postareaNAVOMARIUS, la 25 February 2013 - 04:23 PM, a spus:

Nu vreau decat sa pot urca un morman mai mare de pietris cam la 1.5m si sa atinga si a mea undeva la 50km/h....


Inteleg ca tu vrei un motor bun si implicit un esc pe masura, dar pentru a urca un morman de pietris nu conteaza numai motorul. Cauciucurile tare sa aiba aderenta, iar pentru viteza sau pentru putere te joci cu gearingul. Eu de ex pot urca un morman de pietris cu Blitz-ul meu folosind motorizare brushed :D. Am realizat si eu ca la off road nu iti trebuie un top speed prea mare, ci un cuplu puternic. Mai ales ca acum este moda cu pistele pe mocheta unde chiar nu prea ai nevoie de viteza.Bafta!
Off-road: Team Associated SC10 2wd Factory team
0

#44 Useril este offline   C&RDINODINOWOODFAN 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 534
  • Inregistrat: 30-September 12
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI 0730122447
  • Interests:Constructii de tot felul , Pescuit Sportiv ,Drift

Postat 25 February 2013 - 07:39 PM

Vezi postareaNAVOMARIUS, la 25 February 2013 - 04:23 PM, a spus:

Nu vreau decat sa pot urca un morman mai mare de pietris cam la 1.5m si sa atinga si a mea undeva la 50km/h....

... pentru viteza folosesc un motor cu 2356 Kv , Feigao 540 11L Imagine atasata: 04B5.jpgsi un ESC HK de 190 Amperi de aero Imagine atasata: ESCHK190A_001.jpg... din constructie nu are bec iar singura problema este ca nu pleaca de pe loc ... trebe sa-i dau brinci insa pina string bani merge si asa .
0

#45 Useril este offline   NAVOMARIUS 

  • MARIUS
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4699
  • Inregistrat: 04-October 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:AEROMODELE

Postat 26 February 2013 - 10:03 PM

Dupa lungi dezbateri am achizitionat acest combo...Maine sper sa il montez si va dau de veste ce rezultate are....http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/yahoo.gif

COMBO

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: dtxc3122-esc-lg.jpg
  • Imagine atasata: dtxc3122-motor-lg.jpg

Tel 0740850863








Grea 6--POZE CET VEST
0

#46 Useril este offline   dadart 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 32
  • Inregistrat: 04-December 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 27 February 2013 - 01:06 PM

Vezi postareaNAVOMARIUS, la 26 February 2013 - 10:03 PM, a spus:

Dupa lungi dezbateri am achizitionat acest combo...Maine sper sa il montez si va dau de veste ce rezultate are....http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/yahoo.gif

COMBO

Abia astept sa ne povestesti, am probleme cu un motor 27t brushed care se incinge in 3 min....spur otel 64t si pinion otel 21t.Incerc sa gasesc cel putin un pinion mai mic si niste roti mai mici....
0

#47 Useril este offline   NAVOMARIUS 

  • MARIUS
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4699
  • Inregistrat: 04-October 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:AEROMODELE

Postat 27 February 2013 - 05:37 PM

Astazi am terminat de montat totul si de setat...Am montat si noul servo si un lipo sanatos ......RUPEEEEEEEEEEhttp://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/yahoo.gif

Daca am timp fac si un filmulet mai tarziu...

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSC01144.JPG
  • Imagine atasata: DSC01145.JPG

Aceasta postare a fost editata de NAVOMARIUS: 27 February 2013 - 05:37 PM

Tel 0740850863








Grea 6--POZE CET VEST
0

#48 Useril este offline   NAVOMARIUS 

  • MARIUS
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4699
  • Inregistrat: 04-October 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:AEROMODELE

Postat 03 March 2013 - 09:33 AM

Cam asa merge acum.......
http://www.youtube.c...eature=youtu.be

Aceasta postare a fost editata de NAVOMARIUS: 03 March 2013 - 09:33 AM

Tel 0740850863








Grea 6--POZE CET VEST
0

#49 Useril este offline   Radu Cainamisir 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 369
  • Inregistrat: 14-December 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Cars, RC Cars, Girls, Games, PC, etc

Postat 03 March 2013 - 12:51 PM

Vezi postareadadart, la 27 February 2013 - 01:06 PM, a spus:

Abia astept sa ne povestesti, am probleme cu un motor 27t brushed care se incinge in 3 min....spur otel 64t si pinion otel 21t.Incerc sa gasesc cel putin un pinion mai mic si niste roti mai mici....


Nu ne-ai spus ce masina este si conteaza asta. Eu cred ca la ce motor ai spus se vrea sa fie un crawler. Oricum ai pus un pinion foarte mare si in spur mic pe un brushed de 27T, ceea ce este enorm. Pinionul ala e prea mare chiar si pentru un 20T, defapt nu cred ca e bun pt brushed. Incearca 18-19 maxim si pune un spur mai mare. E ca la bicicleta:

Spur mic, pinion mare= viteza mare, cuplu mic;
Spur mare, pinion mic= viteza mica, cuplu mare;

NAVOMARIUS- felicitari pentru noile achizitii. Ales lucruri foarte bune, spor la jucat si la cat mai putine piese rupte :)
Off-road: Team Associated SC10 2wd Factory team
0

#50 Useril este offline   dadart 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 32
  • Inregistrat: 04-December 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 03 March 2013 - 02:32 PM

Ai perfecta dreptate, numai ca asta este gearingul stock (Ansmann Royal Flash), am rezolvat problema montand un pinion 17T si merge bine - dupa 10 min motorul abia este caldut (masina fiind manevrata de o pustoaica de 12 ani care care nu prea umbla ,,cu manusi'' si viteza este suficienta pentru un incepator).
p.s : nu este loc pentru un spur mai mare fara sa tai din sasiu.
0

#51 Useril este offline   NAVOMARIUS 

  • MARIUS
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4699
  • Inregistrat: 04-October 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:AEROMODELE

Postat 05 March 2013 - 06:01 PM

Au inceput sa apara problemele.....Pinionul motor dupa 4 iesiri in forta deja trebuie altul...
Ma gandesc acum daca se poate monta ambreiaj la aceasta masina?A incercat cineva pana acum?
Tel 0740850863








Grea 6--POZE CET VEST
0

#52 Useril este offline   Mischu LTB 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 582
  • Inregistrat: 16-May 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 05 March 2013 - 07:32 PM

Cu ambreiajul e mai greu, ar trebui modoficat tot ce ai linga coroana, eu am pus pinionul si coroana XSTAR PRO, 100% otel. Dupa asta se va intimpla ce am zis ceva timp in urma, se duc diferentialele. E prea puternic motorul, ar trebui limitat. :pardon:
0

#53 Useril este offline   NAVOMARIUS 

  • MARIUS
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4699
  • Inregistrat: 04-October 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:AEROMODELE

Postat 05 March 2013 - 08:55 PM

Vezi postareaMischu LTB, la 05 March 2013 - 07:32 PM, a spus:

Cu ambreiajul e mai greu, ar trebui modoficat tot ce ai linga coroana, eu am pus pinionul si coroana XSTAR PRO, 100% otel. Dupa asta se va intimpla ce am zis ceva timp in urma, se duc diferentialele. E prea puternic motorul, ar trebui limitat. :pardon:


Sincer cred ca ar avea loc sa fac o incercare cu ambreiajul......Restu imi place la nebunie cum mergehttp://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/clapping.gif
Tel 0740850863








Grea 6--POZE CET VEST
0

#54 Useril este offline   C&RDINODINOWOODFAN 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 534
  • Inregistrat: 30-September 12
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI 0730122447
  • Interests:Constructii de tot felul , Pescuit Sportiv ,Drift

Postat 05 March 2013 - 09:59 PM

Vezi postareaNAVOMARIUS, la 05 March 2013 - 06:01 PM, a spus:

Au inceput sa apara problemele.....Pinionul motor dupa 4 iesiri in forta deja trebuie altul...
Ma gandesc acum daca se poate monta ambreiaj la aceasta masina?A incercat cineva pana acum?

... indiferent ce vei monta pe model , daca dai in transmisie violent se duce de ripa cit ai clipi ... expluatarea masini trebuie sa fie similara cu cea a unui model de 1:1 dar pentru ca pretul este minor in comparatia cu masina de toate zilele nu se merita sa o menajezii , asa ca ...DAII BATAIE .
0

#55 Useril este offline   dadart 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 32
  • Inregistrat: 04-December 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 06 March 2013 - 10:47 AM

Ma bag si eu din nou (scuze)...nu am motorizare brushless pe automodel dar am intalnit o problema similara (fara a se distruge nimic din fericire), patrunderea de pietricele sau pamant la spur = blocare. Am rezolvat problema prin acoperirea tuturor spatiilor libere de sub ,,spur cover''- capacul care acopera spurul. Un lucru pe care l-am observat la cei care aveau montate sisteme brushless mai era si faptul ca le-au facut 2wd si astfel transmisia rezista mai mult. Nu stiu daca iti mai folosesc parerile mele...bafta la vanzare!
0

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2


Raspuns rapid

  

7 useri citesc topicul
0 membri, 7 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro