Salutare.
La repezeala si in urma vizionarii citorva filmulete pe net am hotarit sa fac un astfel de model.
Adaug citeva foto cu ceea ce am facut pina acum.
Pagina 1 din 1
Rigger.Primul model de acest fel. Intrebari...
#2
Postat 13 February 2013 - 01:40 PM
Ca si electronica,vreau sa folosesc motorul si esc-ul de pe o auto 1:16.Ca si accu am un pak de3 cell,iar pe carma am disponibil un servo TowerPro MG930 Digi Hi speed.
Arbore si cuplaje home made.
Pe ESC am montat un radiator cu racire pe apa.Asta pepartea cu feturile.
Arbore si cuplaje home made.
Pe ESC am montat un radiator cu racire pe apa.Asta pepartea cu feturile.
Tot ce-ţi provoacă plăcere este ilegal, imoral sau îngraşă !
#3
Postat 13 February 2013 - 01:45 PM
Acum,problema.Axul flexibil este de2mm infasurat pe stanga la fel ca si sensul de rotatie al elicei.Am pus si motorul sa se roteasca in acelasi sens.
Problema apare la carma.Pe ce varianta sa merg?1 sau 2?O montez pe stanga sau pe dreapta?Eu banuiesc ca pestanga dar astept un sfat de la cunoscatori.
Multumesc
Problema apare la carma.Pe ce varianta sa merg?1 sau 2?O montez pe stanga sau pe dreapta?Eu banuiesc ca pestanga dar astept un sfat de la cunoscatori.
Multumesc
Tot ce-ţi provoacă plăcere este ilegal, imoral sau îngraşă !
#4
Postat 13 February 2013 - 06:38 PM
Daca intr-adevar axul este infasurat spre stanga, mergi pe varianta cu carma pe stanga barcii. Tot pe stanga trebuie pus si turn fin-ul.
Datorita sensului de rotatie al elicii, vei lua curbele bine... doar spre stanga.
Eu as mai verifica axul, marea majoritate a axurilor de navo sunt spre dreapta (ca si grosul elicilor, spre stanga gasesti mai greu, mai ales pe M4).
Datorita sensului de rotatie al elicii, vei lua curbele bine... doar spre stanga.
Eu as mai verifica axul, marea majoritate a axurilor de navo sunt spre dreapta (ca si grosul elicilor, spre stanga gasesti mai greu, mai ales pe M4).
#5
Postat 13 February 2013 - 10:57 PM
Axul are 2mm si nu era destinat acestui scop.Nu stiu la ce folosea scula respectiva de pe care l-am luat dar sigur rezista la turatii mari.Scula respectiva ducea pina in 30000/min.
Am sa masor si modelul sa imi spuneti dac iesebine ca si greutate in acele cote.
Stima.
Am sa masor si modelul sa imi spuneti dac iesebine ca si greutate in acele cote.
Stima.
Tot ce-ţi provoacă plăcere este ilegal, imoral sau îngraşă !
#6
Postat 16 February 2013 - 10:56 PM
raoul_bvand, la 13 February 2013 - 01:45 PM, a spus:
Acum,problema.Axul flexibil este de2mm infasurat pe stanga la fel ca si sensul de rotatie al elicei.Am pus si motorul sa se roteasca in acelasi sens.
Problema apare la carma.Pe ce varianta sa merg?1 sau 2?O montez pe stanga sau pe dreapta?Eu banuiesc ca pestanga dar astept un sfat de la cunoscatori.
Multumesc
Problema apare la carma.Pe ce varianta sa merg?1 sau 2?O montez pe stanga sau pe dreapta?Eu banuiesc ca pestanga dar astept un sfat de la cunoscatori.
Multumesc
Eu nu am vazut diferente majore intre cirma pusa pe stinga sau pe dreapta...parca la riggerul cu cirma pe stinga manevrabilitatea in scurt este mai buna (elicea are sensul normal, in sens invers acelor de ceasornic). Conteaza f mult pozitionarea strutului(sus-jos, fata-spate), setarile se schiba de la o elice cu un diametru la altul. Bafta, asteptam filmulete
tel.0745026562
Arata acest topic
Pagina 1 din 1