SONIC LOW WING un excelent si economic al doilea avion
#121
Postat 22 February 2013 - 11:14 PM
( parca un minimag?) :pardon:
#122
Postat 23 February 2013 - 08:20 AM
Horja, la 22 February 2013 - 11:14 PM, a spus:
( parca un minimag?) :pardon:
Trebuie sa va inscrieti intr-un club iar un club serios nu o sa va lase cu .. parnaia - :good:
Iar la dilema " TO BE OR NOT TO BE " simetric .. puneti o coala de hartie pe capatul aripii si trageti un contur ..
.. se scapa de pozitia aparatului care a stat sau nu perpendicular pe ceva ..
#123
Postat 23 February 2013 - 08:39 AM
REAL DESIGN, la 23 February 2013 - 08:20 AM, a spus:
Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
#124
Postat 23 February 2013 - 10:15 AM
BogdanStancu, la 23 February 2013 - 08:39 AM, a spus:
M-ai bagat in ceata !
.. cand construiesti aripa nervurile nu vin perpendicular pe planseta si paralele intre ele iar diedrul rezulta
din calele care vin la fiecare nervura in parte sau se pun inclinat si d'acolo iese diedrul ? .. cam naspa varianta
a doua.
Nu ma pricep .. si intreb .. profilul nu se ragaseste in forma nervurilor ? sau daca am nervura simetrica dar punand-o sucita ala e de fapt profilui aripii ? .. parca parca e cam ciudat ... ???
Fisiere atasate
-
Aripa.jpg (80.47K)
Number of downloads: 68
#125
Postat 23 February 2013 - 11:06 AM
REAL DESIGN, la 23 February 2013 - 10:15 AM, a spus:
.. cand construiesti aripa nervurile nu vin perpendicular pe planseta si paralele intre ele iar diedrul rezulta
din calele care vin la fiecare nervura in parte sau se pun inclinat si d'acolo iese diedrul ? .. cam naspa varianta
a doua.
Nu ma pricep .. si intreb .. profilul nu se ragaseste in forma nervurilor ? sau daca am nervura simetrica dar punand-o sucita ala e de fapt profilui aripii ? .. parca parca e cam ciudat ... ???
Gigi,
Bogdan a zis ca, capatul aripii nu este paralel cu celelalte .Practic profilul de la capatul aripii nu este paralel cu celelalte.Are acel unghi de 45 cum zice Bogdan.Asa e la aripa de la Sonic, din ce imi aduc aminte.Horia poate confirma.
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#126
Postat 23 February 2013 - 11:37 AM
oachidori, la 23 February 2013 - 11:06 AM, a spus:
Bogdan a zis ca, capatul aripii nu este paralel cu celelalte .Practic profilul de la capatul aripii nu este paralel cu celelalte.Are acel unghi de 45 cum zice Bogdan.Asa e la aripa de la Sonic, din ce imi aduc aminte.Horia poate confirma.
Pai si atunci .. ori ca ii faci poza, ori ca il copiezi pe un carton .. tot aia vezi cand te uiti la el ... da ma rog ..
#127
Postat 24 February 2013 - 04:57 PM
Jocuti - nejocuri, parnaie sau nu - eu am ars cu el 4 bidoane de gaz, o vara, i-am dat doua trante, l-am lipit si probabil inca mai zboara.
Vine cu viteza mare la aterizare?....Migul 21 vine cu viteza mare la aterizare!....asta - doar planeaza mai mult si fileaza o vesnicie...
Ps - orice aveon isi poate reduce viteza de aterizare daca vine la uncghiul de incidenta la care trebuie!...Uf cati piloti de aeromodele am vazut cum aterizaza cu coada pe sus, cu contactul pe jamba de bot, sau pe trei puncte..si in plina viteza...iar apoi bonturile de viteza inevitabile...
PS - Promit, cand o veni vremea de zbor sa urc filmm cu acelasi model, termic, cu viteze vadit diferite la aterizare...si sa explic ce am scris mai sus...
#128
Postat 24 February 2013 - 05:21 PM
Ciao Sorin
#129
Postat 24 February 2013 - 05:37 PM
Lasand partea de "offtopic"..
Pe mine Sonicul, fiind primul termic RC, dupa multi ani de vise (cand eram copil, Rc cu motor termic, era deja muuullllt prea mult perste ce ne permitea Casa Pionierului) m-a invatat, de fapt m-a facut sa-mi aduc aminte de turul de pista corect evecutat, cu panta de aterizare, cu aterizarea acolo undre vroiam eu. Practic modelul asta m-a invatat sa zbor mai ordonat.
E un trainer excelent, dar ca al doile-a model, cu toate jocurile si profilele lui. E ieftin, trainic, surprinzator de rezistent, destul de iertator. E drept ca-i place viteza si ca la suprasarcina mare sare pur si simplu.
spor la bricolat, si sa-l vedem in zbor cat mai repede!!!
#135
Postat 17 March 2013 - 11:52 AM
Astfel am obtinut CG fara plumb.
A urmat si echilibrarea laterala ca de obicei la lustra.
P53.jpg (162.21K)
Number of downloads: 168
Si cireasa de pe tort :
P55.jpg (256.11K)
Number of downloads: 175
P54.jpg (163.44K)
Number of downloads: 177
#137
Postat 03 July 2013 - 09:26 AM
Al Dvs a zburat pana la urma? Cum?
#138
Postat 05 July 2013 - 06:22 PM
Mihai_supy, la 03 July 2013 - 09:26 AM, a spus:
Al Dvs a zburat pana la urma? Cum?
Sunt departe rau si nu stiu cand voi ajunge sa il zbor.
Ba chiar ma bate gandul sa il bag la vanzari.
:pardon:
Iar vad ca adun cu gramada si nu apuc sa le zbor.
Asta e
Mi-a facut placere sa il pregatesc.
#139
Postat 06 July 2013 - 01:23 PM
Am aruncat o privire la vanzator :wacko:
Incredibil a sarit de la trei sute si un pic la 400 asta e .... :ph34r:
Deci remarcile cu ieftin la marimea lui nu mai sunt de actualitate.
Pacat
Numai bine
#140
Postat 25 March 2015 - 08:28 PM
http://s7.postimg.org/s8bvo0vbu/DSC_0161.jpg
http://s30.postimg.org/nbgn4q9w0/DSC_0162.jpg
Si se mai plangeau unii de kiturile chinezesti cu adevarat,asta macar e facut sub un brand "Phoenix Model" si facut undeva prin Vietnam.In afara de coastele(2) strambe,balamalele sunt puse stramb in vreo 2 locuri(in prima poza la balamaua din mijloc),folia e lipita prost,si e cutata la greu,lipiciul e cu zgarcenie pus.
Il voi motoriza cu un asp46,si am luat niste roti de 85mm ca sa le inlocuiesc pe cele de 55mm din kit.
Credeti ca ar trebui sa intaresc zona trenului de pe aripi ? Nu sunt incepator dar termice n-am mai zburat.
Aceasta postare a fost editata de Ciprian97: 25 March 2015 - 08:31 PM
#141
Postat 25 March 2015 - 10:19 PM
Ciprian97, la 25 March 2015 - 08:28 PM, a spus:
Credeti ca ar trebui sa intaresc zona trenului de pe aripi ? Nu sunt incepator dar termice n-am mai zburat.
Pe primul l-am zburat original fara sa intaresc trenul in aripa.
Vei vedea oricum dupa primele aterizari cand, iti recomand sa verifici soliditatea trenului si daca a fost lipit cat de cat.
Numai bine
#142
Postat 02 April 2015 - 08:50 AM
- Flying weight: 1800-2000
Wing area: 27
Wing loading: 79g/dm2 (la mine e vreo 85)
Evident ca la motorul asta au trebuit si ceva grame in coada ca sa iasa centrajul(vreo 50g).
Poze diseara
Aceasta postare a fost editata de Ciprian97: 02 April 2015 - 08:50 AM
#143
Postat 02 April 2015 - 09:07 PM
Pentru Sonic e IMENS :blink:
Primul in varianta clasic cu motor 4cc tu a avut pana in 1700g
Al doilea cu motor de 7cc si modificarile din acest topic in jur de 1800 si deja se simtea asta la viteza.
Sfat..... incearca sa reduci neaparat
2200g este ..... inca o data ...... prea mult si va fi un pietroi
Bafta
Horia
#144
Postat 02 April 2015 - 09:52 PM
Vedem.Daca e sa crape cheresteaua sau sa zboare nasol nu-i bai ca in 6 zile are alt motor.Si daca e sa-i vina sorocul chiar la prima decolare atunci sa-mi fie invatatura de minte sa nu mai supramotorizez modelele.
Nu ca mi s-a parut mare chestie modelul asta,ba chiar botul inchis e un chin pentru tras tijele de gaz si jamba de bot.Kele nici macar nu vinde varianta 2,cea care are cupola demontabila si accesul e foarte facil.Tot modelul ala de ani si ani il vinde.
Putin mai conteaza acum.E primul termic pentru mine asa ca evident ca am facut greseli.Daca la final zboara eu ma declar multumit.Daca nu,o sa-l trec pe .32 sau il rezolv cu un chibrit.
Aceasta postare a fost editata de Ciprian97: 02 April 2015 - 09:54 PM
#145
Postat 02 April 2015 - 10:10 PM
http://s17.postimg.org/b3b6ov4mm/DSC_0179.jpg
Poza a doua nu prea-mi face cinste,initial am zis ca pun servo metalic pe jamba si acceleratie,pana la urma am zis ca un servo standard chiar si plastic e mai robust decat unul 9g.Avand in vedere ca trece prin bowden si are frecari destule,cred ca am facut bine(merg chiar frumos,daca stau si ma gandesc de cate ori am indoit tijele alea sa miste liber)
Am pus 2 intrerupatoare basculante de 3A bucata in caz ca e unul care se decide sa crape de la vibratii.Puteam sa le pun pe afara dar n-am vrut sa stric aspectul.Bateria de receptie chiar n-are loc altundeva.Fuselajul e complet inacesibil de la servourile de coada in spate.
Primul pas care-l fac e sa schimb bateria cu un 2s 800mah si poate o pot strecura pe aia undeva mai in spate(pe sub servo oare o incapea ceva ?)
Cablul ala servo e ce inseamna sa faci si sa gandesti dupa...am bagat servo de acceleratie inainte sa trag toate firele asa ca ala ramane acolo.
Aceasta postare a fost editata de Ciprian97: 02 April 2015 - 10:13 PM
#146
Postat 02 April 2015 - 10:15 PM
Aceasta postare a fost editata de Ciprian97: 02 April 2015 - 10:16 PM