Modelism - RHC Forum: SONIC LOW WING - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 5 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

SONIC LOW WING un excelent si economic al doilea avion

#61 Useril este offline   Horja 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1882
  • Inregistrat: 10-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Vaucluse

Postat 17 February 2013 - 08:16 PM

Vezi postareaoachidori, la 17 February 2013 - 07:50 PM, a spus:

Horia.
pune te rog cateva poze cu montarea servo-ului pt acceleratie.Ca ma intereseaza cum l-ai facut.
merci

Dupa ce am facut tija si am legat parghia acceleratiei la echea servoului:
Fisier atasat  P11a.jpg (450.75K)
Number of downloads: 71
am pozitionat echea la 90 de grade si parghia acceleratiei la jumatate de cursa
iar fixarea am facut-o cu un mic colier din aluminiu de 0.7mm si suruburi direct in laterala batiului:
0

#62 Useril este offline   stelu82 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1053
  • Inregistrat: 06-January 12
  • Gender:Male
  • Location:craiova dolj
  • Interests:mecanica auto, zborul de orice fel

Postat 17 February 2013 - 08:18 PM

tare sistemulmie nu mia trecut prin cap bafta si mult spor :drinks:
Fly safe, have fun. Measure three times, cut once. The man who makes no mistakes does not usually make anything.
0

#63 Useril este offline   Horja 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1882
  • Inregistrat: 10-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Vaucluse

Postat 17 February 2013 - 08:19 PM

Fisier atasat  P11b.jpg (125.65K)
Number of downloads: 66
0

#64 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2391
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 17 February 2013 - 08:30 PM

intrebare de 20 p: servo-ul este metalic? sau dc nu nu crezi ca se distrug dintii datorita vibratiilor? sau crezi ca daca se misca cu tot ansamblul se reduce acest risc?
Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

#65 Useril este offline   Horja 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1882
  • Inregistrat: 10-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Vaucluse

Postat 17 February 2013 - 09:07 PM

Vezi postareaoachidori, la 17 February 2013 - 08:30 PM, a spus:

intrebare de 20 p: servo-ul este metalic? sau dc nu nu crezi ca se distrug dintii datorita vibratiilor? sau crezi ca daca se misca cu tot ansamblul se reduce acest risc?

Servus
Servoul este destul de obstinent un chinezesc din plastic. La 4g si imensul cuplu nu ai nevoie de metal.
Pe rozi un similar de 9 grame inca e functional si stii cat a zburat.
In principal fiind solidar cu motorul nu vibreaza fata de acesta si imediat pe acceleratie sarcina in dantura este infima adica exact frecarea cilindrului de acceleratie , din pirghis si o componenta data de viteza aerului prin carburator.
Vibratiile pot afecta electronica dar la servourile moderne, simplificand un pic ai doar un chip si potentiometrul.
Oricum solutie este de muuuuult testata, si a pornit in urma discutiilor cu cei care pledau pentru metal de n kile.
Mai mult, la mentor, nivelul vibratiilor ansamblului motor , datorita elasticitatii elaporului , erau chiar importante si nu am avut nici o problema un sezon si jumatate de zbor.
0

#66 Useril este offline   AG-74-HESS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3574
  • Inregistrat: 04-February 08
  • Gender:Male

Postat 17 February 2013 - 09:26 PM

Vezi postareaHorja, la 17 February 2013 - 09:07 PM, a spus:

Servus
In principal fiind solidar cu motorul nu vibreaza fata de acesta

Nu asta e motivul pt care crapa. Ca il pui pe batiu, pe panou sau in model e exact acelasi lucru. Indiferent de pozitie, ``distanta`` dintre gaura de actionare a parghiei de gaz si cea de la servo este constanta indiferent de cat de tare vibreaza modelul; deci vibratiile motorului nu genereaza forte de luat in considerare pentru pinioane in felul subliniat de tine(nu e prins motorul cu dampere lungi sa varieze antraxul dintre gaurile parghiilor). Deasemenea servo de gaz nu-l vei baga niciodata in coada, sa iei in calcul o rezonanta atat de puternica. De obicei crapa de proaste, vibratiile accentuand scurtarea vietii atat din considerente mecanice cat si electrice. Eu iti sugerez sa-l schimbi cu un metal bun, mai ales ca motorul ala nu permite throttle cut. Poate ma insel, dar asa vad pe carburator. Nu cred ca sti cum e sa ramana dihania turata in zbor si sa n`ai ce-i face!

Aceasta postare a fost editata de AG-74-HESS: 17 February 2013 - 09:28 PM

0

#67 Useril este offline   Horja 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1882
  • Inregistrat: 10-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Vaucluse

Postat 17 February 2013 - 09:27 PM

Vezi postareaMihai_supy, la 17 February 2013 - 07:53 PM, a spus:

ei - cilindrul lateral - nu dezechilibreaza modelul - si nu am auzit pe nimeni sa-i puna plumb..Ar trebui totusi tinut cont ca modelul trebuie echilibrat dinamic. Asta e cel mai important. Eventuala greutte laterala - creeaza un moment invers cu cel dat de rotirea elicii - zic si eu.

Fiecare pozitie are avantaje si ezavantaje. Pentru mine - murdaria e ce care hotaraste.

Um aeromodel fiind un obiect in 3D trebuie sa fie echilibrat fata de toate cele trei axe care au centru in punctul de presiune adica punctul de aplicare al fortei care tine avionul in aer adica portanta.
Fata de axa transversala pozitia CG in centru = compoertare neutra, mai in fata =stabilitate mai in spate =instabilitate.
Fata de axa longitudinala, mai multa greutate in partea dreapta ( motorul pus lateral de exemplu ) va genera o cadedere continua pe semiplanul drept care in zbor orizontal trebuie sa il compensezi cu eleraoane dar cand zbori la verticala pentru ranversare sau alte evolutii sau alte evolutii ce fac eleroanele deja bracate ? trebuie sa te lupti tot timpul sa tii avionul pe traiectorie.
La toate avionele totul porneste basic cu echilibrarea fata spate si laterala, iar la cele de acrobatie trec si printr-un proces complex de trimare care urmareste obtinerea echilibrarii dinamice pentru un zbor curat (coane Fanica).
Numai bine

Aceasta postare a fost editata de Horja: 17 February 2013 - 09:31 PM

0

#68 Useril este offline   Horja 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1882
  • Inregistrat: 10-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Vaucluse

Postat 17 February 2013 - 09:39 PM

Vezi postareaAG-74-HESS, la 17 February 2013 - 09:26 PM, a spus:

Nu asta e motivul pt care crapa. Ca il pui pe batiu, pe panou sau in model e exact acelasi lucru. Indiferent de pozitie, ``distanta`` dintre gaura de actionare a parghiei de gaz si cea de la servo este constanta indiferent de cat de tare vibreaza modelul; deci vibratiile motorului nu genereaza forte de luat in considerare pentru pinioane in felul subliniat de tine(nu e prins motorul cu dampere lungi sa varieze antraxul dintre gaurile parghiilor). Deasemenea servo de gaz nu-l vei baga niciodata in coada, sa iei in calcul o rezonanta atat de puternica. De obicei crapa de proaste, vibratiile accentuand scurtarea vietii atat din considerente mecanice cat si electrice. Eu iti sugerez sa-l schimbi cu un metal bun, mai ales ca motorul ala nu permite throttle cut. Poate ma insel, dar asa vad pe carburator. Nu cred ca sti cum e sa ramana dihania turata in zbor si sa n`ai ce-i face!

Cinstit nu am inteles dar
ma repet o tzara si nu-i bai.
Ce se vede a zburat deja , si mai am inca 4 care au zburat si zboara de fro 4 ani FARA NICI UN INCIDENT,
pe motoare de la 4cc la 10cc 2T metanol.
Praxisul rulz
Numai bine

Aceasta postare a fost editata de Horja: 17 February 2013 - 09:40 PM

0

#69 Useril este offline   AG-74-HESS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3574
  • Inregistrat: 04-February 08
  • Gender:Male

Postat 17 February 2013 - 09:46 PM

Da, mai si eu am prins asa ca ma enerva imbarligatura din interior si nu-mi mai dadea la gaura tija de gaz. Daca nu ai inteles, poate am ziz eu repede :D Uite pe scurt:
Un servo prost are sanse maxime sa crape indiferent daca il pui pe batiu sau in model. Nu pozitia il omoara.

PS. Sunt sigur ca daca mai citesti odata intelegi; poate te-ai grabit. Vezi ca gasesti mini metal corona; ieftin si mult superior la ce ai pus... Daca erai mai ``prin zona`` faceam pomana cu tine cu un servo metal, ca vad ca esti harnic si meriti, nu ca mine lenes; lucrez din joi in paste....

Aceasta postare a fost editata de AG-74-HESS: 17 February 2013 - 09:47 PM

0

#70 Useril este offline   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5156
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 17 February 2013 - 10:02 PM

eu am avut pe Sonic, primul servo de acceleratie un Align metalic digital. S-a blocat la un capat de cursa - in zbor - si vreo 8-10 minute am zburat cu motorul in plin. Alex radea, si era de fata....a ametit urmarind modelu in viraje cu motorul in blana, asteptand sa se gate gazul!!!
concluzia - cand e sa se beleasca ceva - se beleste.

Legat de micul tratat de aerodinamica - la modelul asta, eu am avut pus motorul in trei pozitii - si nu am simtit nici o diferenta. Nu i-am pus plumb deloc pe nicaieri. Intre-adevar ii trebuie ceva unghi dreapta si jos, in rest - gaz si zbenguiala!
0

#71 Useril este offline   SORIN CAIUS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2103
  • Inregistrat: 02-November 05
  • Gender:Male
  • Location:Arad
  • Interests:Avioane Ultrausoare, Planoare, Aeromodele , Heli

Postat 18 February 2013 - 10:44 PM

As pune si eu o intrebare fuselajul nu e cumva din placaj? parca asa arata parca se vad la laterale 3 straturi si ma gandesc ca e placaj.

Panourile sunt din placaj nu ?E facut de firma, a fost kit ,sau e facut de tine ?

Nu am mai vazut modele mai noi eu am ramas tot la laterale din balsa si panouri de placaj si m-ar interesa, asa mi-am facut un trainer acum vreo luna

Ciao Sorin
0

#72 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2391
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 19 February 2013 - 08:38 AM

Vezi postareaSORIN CAIUS, la 18 February 2013 - 10:44 PM, a spus:

As pune si eu o intrebare fuselajul nu e cumva din placaj? parca asa arata parca se vad la laterale 3 straturi si ma gandesc ca e placaj.

Panourile sunt din placaj nu ?E facut de firma, a fost kit ,sau e facut de tine ?

Nu am mai vazut modele mai noi eu am ramas tot la laterale din balsa si panouri de placaj si m-ar interesa, asa mi-am facut un trainer acum vreo luna

Ciao Sorin

Asta e modelul: http://phoenixmodels...nix-p-1808.html
Si din ce im aduc aminte e placat cu balsa pe o structura de placaj de 2 mm, parca.
Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

#73 Useril este offline   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5156
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 19 February 2013 - 10:33 PM

lateralele balsa hard de 1 mm. Coastele - placaj 3 straturi 2mm. Lonjeroane balsa, 3x3mm. Am reparat fuselajul asta de doua ori. Ultima data i-am reconstruit borul complet.
0

#74 Useril este offline   Ciprian97 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3950
  • Inregistrat: 19-August 12
  • Gender:Male
  • Location:Third Rock From The Sun

Postat 20 February 2013 - 09:10 AM

Salut,a incercat cineva sa faca acest model electric?Ma gandeam sa-i pun un BL 4240/07 cu esc 70a si 4s 4000mah.Ar fi loc?E prea mare bateria?As intalni dificultati mari?La servo merg 3 bucati corona DS238HV Digital HV MG Micro?
0

#75 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2391
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 20 February 2013 - 01:11 PM

Vezi postareaCiprian97, la 20 February 2013 - 09:10 AM, a spus:

Salut,a incercat cineva sa faca acest model electric?Ma gandeam sa-i pun un BL 4240/07 cu esc 70a si 4s 4000mah.Ar fi loc?E prea mare bateria?As intalni dificultati mari?La servo merg 3 bucati corona DS238HV Digital HV MG Micro?

Nu cred, dar poti fi tu primul!! :drinks: depinde cum va fi centrajul,daca bateria si motorul versus motorul termic vor fi relativ egale ca si greutate.
Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

#76 Useril este offline   Ciprian97 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3950
  • Inregistrat: 19-August 12
  • Gender:Male
  • Location:Third Rock From The Sun

Postat 20 February 2013 - 03:17 PM

Asta ar fi ideea sa iasa mai usor decat termicul.Poate pune cineva o poza cu panoul de foc inainte de orice modificare?
0

#77 Useril este offline   Ciprian97 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3950
  • Inregistrat: 19-August 12
  • Gender:Male
  • Location:Third Rock From The Sun

Postat 20 February 2013 - 03:30 PM

editul...are 2 servo pe eleroane sau doar 1?merg si servo micro sau neaparat standard?
vad ca se poate si electric
Linkul meu

Aceasta postare a fost editata de Ciprian97: 20 February 2013 - 03:32 PM

0

#78 Useril este offline   matei_silviu 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 243
  • Inregistrat: 04-June 07
  • Gender:Male
  • Location:Gent area - Belgium

Postat 20 February 2013 - 04:27 PM

Nu inteleg de ce ti-ai cumpara un model proiectat pentru a fi termic si sa-l faci electric atat vreme cat exista o gramada de aeromodele proiectate pentru a fi electrice.
Trebuie sa tii cont ca nu aia acces in interiorul lui (ca sa schimbi bateria de exemplu) de cat daca scoti aripa complet. Asta este unul din dezavantajele majore pe care le vad eu la conversia termic/electric.
0

#79 Useril este offline   Ciprian97 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3950
  • Inregistrat: 19-August 12
  • Gender:Male
  • Location:Third Rock From The Sun

Postat 20 February 2013 - 05:05 PM

Avantajele electricului in fata termicului sunt multe,in linii mari avem cost,lipsa de mentenanta si de nevoie de scule speciale.Nu mai zic ca nu mai avem mizerie pe model si chinul de a umbla cu metanol(pompe,furtunele rezervoare stutzuri coliere etc etc).Bateria poate fi lasata acolo ca un rezervor.Nu imi spuneti ca scoateti rezervorul din model ca sa ii faceti plinul.Cupola se poate scoate,e suficient.Intrebam si inca intreb,are 2 servo pe elerone?
0

#80 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 20 February 2013 - 06:34 PM

Am analizat de cateva ori optiunea electric v.s. termic

Electricul are avantaje clare :

1 - daca modelul este mic si nu ai nevoie de pack-uri mari si scumpe
2 - daca modelul este mic si packurile se pot incarca repede pe camp de la acumulatorul auto
3 - e super O,K. si daca ai un model mare sau de F3A unde repriza motorului, frana de motor si alte performante pur tehnice ale setup-ului
sunt esectiale .... deci unde se doreste performanta nu doar fun ..

Altfel .. daca modelul este mare cu pack-uri mari ( 6S, 10S ) te uita cucii incarcand la ele pe camp sau dai faliment cumparand suficient de multe pentru o zi de zbor sau ramai fara accu la masina si te rogi sa iti dea vre-un coleg curent daca nu cumva ai ramas singur la zbor ..

Referitor la intretinere .. nu e deloc placut sa cumperi o valiza de pack-uri si sa constati ca desii le-ai tinut pe storage tot timpul ele ca sa iti faca in ciuda se umfla precum o gogosile ..

Metanol sau benzina .. faci plinul si te dai de te saturi .. pack-urile de receptie te tin o zi lejer sau mai ai cel mult inca un set la tine .. nu mai vorbesc de zgomotul unui 4T mare ( 25-30 cmc )
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#81 Userul este online   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 20 February 2013 - 07:14 PM

100% de acord cu RD. Daca, doar comoditatea conteaza, atunci, ne jucam pe simulator...zic si eu.
Multa, multa bafta.

PS. Inca nu m-a convins cineva ca varianta electrica este mai usoara. Nici mai ieftina, daca comparam motoare si baterii din aceeasi clasa, adica de la HK.

Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 20 February 2013 - 07:17 PM

0

#82 Userul este online   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 20 February 2013 - 07:27 PM

Editul....
Ca o copletare la ceea ce a scris RD, as zice ca aplicatia unde electricul este de neinvins ar fi, dupa mine, un motoplanor. Frrrrrrrrrr, te ridici. Opresti motorul, pliezi elicea si te bucuri de planor. Ai coborat prea mult, frrrrrr, te inalti din nou, ratezi aterizarea, frrrrrrrrrrr, etc.
Multa, multa bafta.
0

#83 Useril este offline   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5156
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 20 February 2013 - 07:45 PM

ma bag si io in seama...


electric - pentru Sonic - cred ca va iesii mai greu. Un refulator de 70a, un 3S de vreo 4000 cel putin si un motor care sa traga cam 2,2kg...sigur treci peste greutatea unui OS la 40. Cred ca s-ar putrea decupa ca sa ai acces la acumulator pe sus. Doar ca ar trebuie nitel ranforsata decupatura.

Au mai facut unii pe la Cluj (la mine acasa....) un trainer .60 electric si parca a fost si pe la vanzari...


Sonicul electric?....clar nu va zbura la fel!...si CLAR nu va iesii mai usor, pentru o autonomie de 12-15 minute!
0

#84 Useril este offline   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5156
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 20 February 2013 - 07:50 PM

ups - motorul ala trege 2,3 kile cu 36 A haliti dintr-un 4S!!!!...uf cata bateria!!! Motorul ala costa aproape cat un motor de 6 cmc. Iar bateria - 265 lei de 4000mah., adica cam 8-9 litrii de suc..iar greutatea numai a unui acumulator 4S 4A - 420 de grame!...
Va iesi clar mai greu!
0

#85 Useril este offline   Ciprian97 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3950
  • Inregistrat: 19-August 12
  • Gender:Male
  • Location:Third Rock From The Sun

Postat 20 February 2013 - 08:28 PM

Dar costul demarorului?Bujiilor?Fiselor de bujie?Reglatul motorului?Rodajul(ca si consum)?Daca mai scormonesc la HK gasesc mai usor.Un os max 46 e vreo 500g,la care mai punem 1 servo in plus,combustibil,rezervor,furtune alea alea.

Aceasta postare a fost editata de Ciprian97: 20 February 2013 - 08:31 PM

0

#86 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2391
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 20 February 2013 - 09:32 PM

Vezi postareaCiprian97, la 20 February 2013 - 08:28 PM, a spus:

Dar costul demarorului?Bujiilor?Fiselor de bujie?Reglatul motorului?Rodajul(ca si consum)?Daca mai scormonesc la HK gasesc mai usor.Un os max 46 e vreo 500g,la care mai punem 1 servo in plus,combustibil,rezervor,furtune alea alea.

degeaba,tot nu se compara sunetul unui electric cu cel termic. Poti sa vii cu 100 de argumente. Ele palesc in fata zgomotului unui termic.
Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

#87 Useril este offline   Ciprian97 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3950
  • Inregistrat: 19-August 12
  • Gender:Male
  • Location:Third Rock From The Sun

Postat 20 February 2013 - 09:49 PM

Hai sa nu facem topicul electric vs termic,ci doar adaptarea acestui model in particular la electric.E o chestie de gust ceva mai sensibila,cam ca muzica(fiecare cu ce-i place).Opinii de motoare electrice convenabile?
0

#88 Useril este offline   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5156
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 20 February 2013 - 09:50 PM

CORECT...

si apoi - demaror - nu trebuie,

fise de bujie - Cipriane nu erai cand porneam Radugile cu baterii R20 facute de Elba legate in paralel cu sarme!!!, deci..doar bujii, vreo ..hai sa zic doua, si un bidon de gaz.

Nu incerca sa ne treci pe noi, robii metanoului, pe Helectrice, ca nu se poate!

Numai bine...
0

#89 Useril este offline   SORIN CAIUS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2103
  • Inregistrat: 02-November 05
  • Gender:Male
  • Location:Arad
  • Interests:Avioane Ultrausoare, Planoare, Aeromodele , Heli

Postat 20 February 2013 - 10:22 PM

Cred ca termic ar fi mai practic dar fiecare e liber sa faca ce vrea
Mie imi plac termicele dar nu-mi place cum se murdaresc cu ulei asta e,dar sunt totusi practice si fasnete. Demaror de pornire nu e nevoie se pot porni si cu mana .
Sunt avioane mari care se pornesc cu mana.

Dar sa va spun drept imi fac acum un acrobat electric transformat din termic sa vedem ce iese.

Ciao Sorin
0

#90 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 20 February 2013 - 10:31 PM

Vezi postareaCiprian97, la 20 February 2013 - 08:28 PM, a spus:

Dar costul demarorului?Bujiilor?Fiselor de bujie?Reglatul motorului?Rodajul(ca si consum)?Daca mai scormonesc la HK gasesc mai usor.Un os max 46 e vreo 500g,la care mai punem 1 servo in plus,combustibil,rezervor,furtune alea alea.


ESC-uri arse ? Motoare la care s-au dezlipit magnetii ? .. ca vad ca nu te arunci la AXI, Hacker si d'al d'astea basca chinul pentru macelarirea unui model care nu e dedicat echiparii electrice .. mai bine iei o Katana 30 de la Sebart cu 1,25 anvergura cu 1,25 lungime si doar 1,4 Kg RTF - te dai cu pack-uri 3S de 2200 mAh fara probleme basca ca vine la aterizare mai incet decat un fulg ... acces la pack ? dai canopia la o parte in 3 secunde si poti intra si cu picioarele si cu capul in zona de fixare a pack-ului ... dar cum ai spus totul depinde de ce iti place .. mai trebuie facut insa si ce trebuie cate odata ...

P.S.
Daca ai pack-uri multe sa zicem minim 6-8 bucati trebuie grija la transport .. eu izolez mufele ca sa nu se atinga intre ele accidental in cutia de transport .. am tinut in mana un pack cu mufa MPX ( alea verzi .. mai nou si rosii ) si am facut scurt intre pini cu veregheta de pe deget .. ce a urmat ? .. mai avea putin si se suda de veregheta .. a ciupit din ea .. putea lua si foc in mana .. deci ...

Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 20 February 2013 - 10:35 PM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

Arata acest topic


  • 5 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

13 useri citesc topicul
0 membri, 13 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro