SONIC LOW WING un excelent si economic al doilea avion
#32
Postat 13 February 2013 - 09:56 PM
Aceasta postare a fost editata de Mihai_supy: 13 February 2013 - 10:01 PM
#33
Postat 13 February 2013 - 10:15 PM
Nu va trebui sa am o viteza mare data de motor ci voi profita de marimea suprafetei de comanda.
Este mai bine sa am posibilitatea de a o putea micsora din setarile statiei decat sa mai plang dupa.
Aceasta postare a fost editata de Horja: 13 February 2013 - 10:20 PM
#34
Postat 13 February 2013 - 10:24 PM
Mihai_supy, la 13 February 2013 - 09:56 PM, a spus:
YAK-ul din filmulet l-am avut si intr-adevar facea cutitul super.
#35
Postat 14 February 2013 - 06:35 AM
Totusi, parerea mea ca aceasta evolutile se face din motor, cu ajutorul direciei..Aici conteaza portanta fuselajului cel mai mult, dar si forta motoruli.
Cu directia marita numai sa nu fi obligat sa folosesti DR, ca atunci chiar ca e munca in zadar.
uite, spre exemplificar, ce multa directie e nevoie pentru un knife edge.
images.jpeg (3.23K)
Number of downloads: 45
#37
Postat 15 February 2013 - 08:41 PM
Motorul care statea asteptand un model este un TT 42 Thunder Tiger de 7 cc foarte usor si extrem de fiabil. Acelasi tip de motor l-am avut pe Rozi de 2,2 Kg si a zburat 2 sezoane fara probleme si fara semne de oboseala.
Deci am inceput prin a-i face loc pe panoul de foc:
P5.jpg (254.58K)
Number of downloads: 43
Si a astupa gaurile date pentru un batiu de talia motarelor de 4cc:
P6.jpg (231.2K)
Number of downloads: 44
#40
Postat 15 February 2013 - 08:48 PM
P9a.jpg (266.71K)
Number of downloads: 35
Doua piese de intarire suplimentare pentru trenul de sarma
care de altfel este o solutie clasica insa extrem de permisiva si prietenoasa
la aterizare chiar daca pista este mai accidentata sau 'chilotul'
(amintiri despre controversata exprimare moldovineasca.....
domnul Navigator mare justitiar si regulamentarist... stie)
mai putin atent
P9b.jpg (191.68K)
Number of downloads: 35
Aceasta postare a fost editata de Horja: 15 February 2013 - 08:52 PM
#43
Postat 15 February 2013 - 09:27 PM
#44
Postat 17 February 2013 - 01:34 AM
Mihai_supy, la 15 February 2013 - 09:27 PM, a spus:
Constient ca in ceea ce spui ai perfecta dreptate, si eu am oroare de mizeria care se face , dar......am stat drept si am incercat sa judec stramb.
La final, anticipand un pic, a fost pus in pozitie verticala, pozitie care are neajunsurile ei dar si cateva avantaje. Voi argumenta pro si contra in alegerea acestei pozitii si discutia evident va fi deschisa
Numai bine
#45
Postat 17 February 2013 - 02:45 PM
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#46
Postat 17 February 2013 - 04:29 PM
oachidori, la 17 February 2013 - 02:45 PM, a spus:
Asa e, anticipand un pic.
Am pregatit deja pozele pentru aceasta sectiune si o voi aborda fara doar si poate , cu o 'disertatie depre cursa diferentiala mecanica si este intr-adevar singura problema functionala la acest model.
Vedem cum o putem imbunatati pentru a scoate curse simetrice sau cu miscare diferentiala a eleroanelor corecta.
#47
Postat 17 February 2013 - 04:45 PM
Dupa rima tranta, i-am rotit motorul in asa fel incat toba sa vina pe sub model, si de atunci la toate termicele mele (4 la numar) am pus motorul la fel. La Yak - tub de cauciuc, dar reduce nitel puterea...
#52
Postat 17 February 2013 - 07:42 PM
PS - tot ai umblat la borul modelului- mai bine-i intoprceai si motorul ala...(am si eu un fix!)
Aceasta postare a fost editata de Mihai_supy: 17 February 2013 - 07:43 PM
#53
Postat 17 February 2013 - 07:46 PM
Mihai_supy, la 17 February 2013 - 04:45 PM, a spus:
Asa este .
Daca se pune cu cilindrul in jos:
avantaje
- murdarirea este mult diminuata deoarece se poate adauga un furtun de prelungire
dezavantaje:
- acces dificil la bujie cu mataniile de riguare
- probabilitatea de ineca motorul mult mai usor
- la unele motoare intr-adevar functionarea nu este acceasi , dar nu este o regula,
eu am pus un Magnum 046 precum si TT-ul acesta si au mers impecabil
- relanti posibil mai mare din cauza umectarii si implicit a racirii ei
In ambele cazuri esapamentul este exact pe aripa. Depine de care dintre ele. Trebuie decupat o laterala. Am incercat cu un Magnum .40, dar ala nu vroia pur si simplu sa porneasca cu cilindrul in jos, pornea doar cu demarorul.
Dupa rima tranta, i-am rotit motorul in asa fel incat toba sa vina pe sub model, si de atunci la toate termicele mele (4 la numar) am pus motorul la fel. La Yak - tub de cauciuc, dar reduce nitel puterea...
Cu prelucrarea unei laterale sau taierea celor doua si confectionarea unei capote ar mai fi :
1.Pozitionarea cu cilindrul lateral la 90 grade :
Avantaje:
-murdarirea mica
-acces usor la bujie
-functionare similara cu cea vertical in sus.
Dezavantaje:
- ce imi vine in minte acu mai mult plumb pe aripa pentru echilibrarea laterala.
- evident mai multa munca
2. Pozitionarea cu toba sub model ( ce adoptata de Mihai)
Avantaje:
-murdarirea
Dezavantaje:
- ca toba sa ajunga sub fuselaj este nevoie de coborat axa de tractiune
- o parte din dezavantajele pozitiei liliac (cap in jos :D )dar diminuate deoarece unghiul cilindrului va fi undeva la 60 grade
Aceasta postare a fost editata de Horja: 17 February 2013 - 07:46 PM
#55
Postat 17 February 2013 - 07:50 PM
pune te rog cateva poze cu montarea servo-ului pt acceleratie.Ca ma intereseaza cum l-ai facut.
merci
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#56
Postat 17 February 2013 - 07:53 PM
Fiecare pozitie are avantaje si ezavantaje. Pentru mine - murdaria e ce care hotaraste.
#57
Postat 17 February 2013 - 07:55 PM
Number of downloads: 46
La acceleratie un fioros albastru de 4grame :rolleyes:
Desi batiul cu motorul si servoul de acceleratie le aveam gata montate
deoarece au mai functionat,
in urma unei machetari de verificare a CG am mutat motorul mai in fata
cat mi-a permis batiul gata taiat
#60
Postat 17 February 2013 - 08:00 PM
Dreapta din panoul de foc asa cum vine el de la mama lui :
Fisiere atasate
-
Unghi Dr.jpg (203.49K)
Number of downloads: 40 -
Unghi Jos.jpg (162.9K)
Number of downloads: 37