Modelism - RHC Forum: SONIC LOW WING - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 5 Pagini +
  • « Prima
  • 3
  • 4
  • 5
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

SONIC LOW WING un excelent si economic al doilea avion

#121 Useril este offline   Horja 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1882
  • Inregistrat: 10-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Vaucluse

Postat 22 February 2013 - 11:14 PM

Mai in gluma ...... daca vin anu asta cu parnaia asta o sa bat sigur acrobatul de pe locul 5 in campionatul NATIONAL de F3A.
( parca un minimag?) :pardon:
0

#122 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 23 February 2013 - 08:20 AM

Vezi postareaHorja, la 22 February 2013 - 11:14 PM, a spus:

Mai in gluma ...... daca vin anu asta cu parnaia asta o sa bat sigur acrobatul de pe locul 5 in campionatul NATIONAL de F3A.
( parca un minimag?) :pardon:


Trebuie sa va inscrieti intr-un club iar un club serios nu o sa va lase cu .. parnaia - :good:

Iar la dilema " TO BE OR NOT TO BE " simetric .. puneti o coala de hartie pe capatul aripii si trageti un contur ..
.. se scapa de pozitia aparatului care a stat sau nu perpendicular pe ceva ..
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#123 Useril este offline   Flying Kettle 

  • Adevaratul ceaun zburator!
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2498
  • Inregistrat: 17-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 23 February 2013 - 08:39 AM

Vezi postareaREAL DESIGN, la 23 February 2013 - 08:20 AM, a spus:

puneti o coala de hartie pe capatul aripii si trageti un contur ..
Aia e, ca nu se poate, planul capatului aripii e la cca 45 de grade fata de planul vertical.
Nu mancati de pe jos! Dauneaza grav sanatatii !

Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
0

#124 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 23 February 2013 - 10:15 AM

Vezi postareaBogdanStancu, la 23 February 2013 - 08:39 AM, a spus:

Aia e, ca nu se poate, planul capatului aripii e la cca 45 de grade fata de planul vertical.

M-ai bagat in ceata !

.. cand construiesti aripa nervurile nu vin perpendicular pe planseta si paralele intre ele iar diedrul rezulta
din calele care vin la fiecare nervura in parte sau se pun inclinat si d'acolo iese diedrul ? .. cam naspa varianta
a doua.
Nu ma pricep .. si intreb .. profilul nu se ragaseste in forma nervurilor ? sau daca am nervura simetrica dar punand-o sucita ala e de fapt profilui aripii ? .. parca parca e cam ciudat ... ???

Fisiere atasate

  • Fisier atasat  Aripa.jpg (80.47K)
    Number of downloads: 68

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#125 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2391
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 23 February 2013 - 11:06 AM

Vezi postareaREAL DESIGN, la 23 February 2013 - 10:15 AM, a spus:

M-ai bagat in ceata !

.. cand construiesti aripa nervurile nu vin perpendicular pe planseta si paralele intre ele iar diedrul rezulta
din calele care vin la fiecare nervura in parte sau se pun inclinat si d'acolo iese diedrul ? .. cam naspa varianta
a doua.
Nu ma pricep .. si intreb .. profilul nu se ragaseste in forma nervurilor ? sau daca am nervura simetrica dar punand-o sucita ala e de fapt profilui aripii ? .. parca parca e cam ciudat ... ???

Gigi,
Bogdan a zis ca, capatul aripii nu este paralel cu celelalte .Practic profilul de la capatul aripii nu este paralel cu celelalte.Are acel unghi de 45 cum zice Bogdan.Asa e la aripa de la Sonic, din ce imi aduc aminte.Horia poate confirma.
Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

#126 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 23 February 2013 - 11:37 AM

Vezi postareaoachidori, la 23 February 2013 - 11:06 AM, a spus:

Gigi,
Bogdan a zis ca, capatul aripii nu este paralel cu celelalte .Practic profilul de la capatul aripii nu este paralel cu celelalte.Are acel unghi de 45 cum zice Bogdan.Asa e la aripa de la Sonic, din ce imi aduc aminte.Horia poate confirma.


Pai si atunci .. ori ca ii faci poza, ori ca il copiezi pe un carton .. tot aia vezi cand te uiti la el ... da ma rog ..
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#127 Useril este offline   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5156
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 24 February 2013 - 04:57 PM

...ce v-am starnit cu profilul ala simetric!...sau cum ii ziceti voi - asimetric...


Jocuti - nejocuri, parnaie sau nu - eu am ars cu el 4 bidoane de gaz, o vara, i-am dat doua trante, l-am lipit si probabil inca mai zboara.
Vine cu viteza mare la aterizare?....Migul 21 vine cu viteza mare la aterizare!....asta - doar planeaza mai mult si fileaza o vesnicie...

Ps - orice aveon isi poate reduce viteza de aterizare daca vine la uncghiul de incidenta la care trebuie!...Uf cati piloti de aeromodele am vazut cum aterizaza cu coada pe sus, cu contactul pe jamba de bot, sau pe trei puncte..si in plina viteza...iar apoi bonturile de viteza inevitabile...

PS - Promit, cand o veni vremea de zbor sa urc filmm cu acelasi model, termic, cu viteze vadit diferite la aterizare...si sa explic ce am scris mai sus...
0

#128 Useril este offline   SORIN CAIUS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2103
  • Inregistrat: 02-November 05
  • Gender:Male
  • Location:Arad
  • Interests:Avioane Ultrausoare, Planoare, Aeromodele , Heli

Postat 24 February 2013 - 05:21 PM

Pai e simplu, vii cu unghi de incidenta mai mare pe panta si automat scade viteza aterizezi pe 2 puncte pe trenul principal. Da pentru asta trebuie sa stii sa zbori.

Ciao Sorin
0

#129 Useril este offline   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5156
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 24 February 2013 - 05:37 PM

...astea-s valabile la alea mari - ca astea chiar daca trag 5 bonturi - nu moare nimeni, deci viteza si pozitia pe panta de aterizare, aia care "incepe de la virajul 3" nu e asa de importanta la aeromodele, si nici aterizarea la T nu e asa importanta, iar pista de cele mai multe ori e mai lata si balariile nu conteraza....


Lasand partea de "offtopic"..

Pe mine Sonicul, fiind primul termic RC, dupa multi ani de vise (cand eram copil, Rc cu motor termic, era deja muuullllt prea mult perste ce ne permitea Casa Pionierului) m-a invatat, de fapt m-a facut sa-mi aduc aminte de turul de pista corect evecutat, cu panta de aterizare, cu aterizarea acolo undre vroiam eu. Practic modelul asta m-a invatat sa zbor mai ordonat.
E un trainer excelent, dar ca al doile-a model, cu toate jocurile si profilele lui. E ieftin, trainic, surprinzator de rezistent, destul de iertator. E drept ca-i place viteza si ca la suprasarcina mare sare pur si simplu.

spor la bricolat, si sa-l vedem in zbor cat mai repede!!!
0

#130 Useril este offline   Horja 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1882
  • Inregistrat: 10-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Vaucluse

Postat 15 March 2013 - 05:23 PM

Unde ramasesem?
Ah Da La aripa.
Deci pentru mai chiori ca mine m-am hotarat ca sa adaug un elemente de vizibilitate ca sa nimeres si Braila :
Fisier atasat  P44.jpg (223.95K)
Number of downloads: 40
0

#131 Useril este offline   Horja 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1882
  • Inregistrat: 10-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Vaucluse

Postat 15 March 2013 - 05:25 PM

Fisier atasat  P45.jpg (283.24K)
Number of downloads: 82

Fisier atasat  P46.jpg (193.01K)
Number of downloads: 81
0

#132 Useril este offline   Horja 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1882
  • Inregistrat: 10-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Vaucluse

Postat 17 March 2013 - 11:40 AM

Ultima parte de modificari:
Bechia de coada.
Pregatire structura cu decupare balsa, adaugare baghete balsa tare 6x6
Fisier atasat  P30.jpg (173.89K)
Number of downloads: 65 Fisier atasat  P31.jpg (160.61K)
Number of downloads: 64

Fisier atasat  P32.jpg (134.47K)
Number of downloads: 61
0

#133 Useril este offline   Horja 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1882
  • Inregistrat: 10-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Vaucluse

Postat 17 March 2013 - 11:43 AM

Pregatire placa bechie din placaj de 2 si balsa distantier intre baghete :
Fisier atasat  P33.jpg (157.88K)
Number of downloads: 54 Fisier atasat  P34.jpg (190.97K)
Number of downloads: 56
Lipirea pe pozitie

Fisier atasat  P35.jpg (212.42K)
Number of downloads: 57
0

#134 Useril este offline   Horja 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1882
  • Inregistrat: 10-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Vaucluse

Postat 17 March 2013 - 11:45 AM

Pregatire bechie care necesita prelungire :
Fisier atasat  P36.jpg (250.63K)
Number of downloads: 67
fixare Fisier atasat  P37.jpg (244.96K)
Number of downloads: 60
Si final:

Fisier atasat  P38.jpg (164.56K)
Number of downloads: 74 Fisier atasat  P39.jpg (168.33K)
Number of downloads: 74
0

#135 Useril este offline   Horja 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1882
  • Inregistrat: 10-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Vaucluse

Postat 17 March 2013 - 11:52 AM

Pentru pozitia Centruli de greutate am avut putin de lucru , adica a trebuit sa mut motorul mai in fata cu 8mm si pachetul de lipo l-am amplasat sub rezervor , in fata nervurii in care intra aripa.
Astfel am obtinut CG fara plumb.
A urmat si echilibrarea laterala ca de obicei la lustra.
Fisier atasat  P53.jpg (162.21K)
Number of downloads: 168

Si cireasa de pe tort :
Fisier atasat  P55.jpg (256.11K)
Number of downloads: 175

Fisier atasat  P54.jpg (163.44K)
Number of downloads: 177
0

#136 Useril este offline   Horja 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1882
  • Inregistrat: 10-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Vaucluse

Postat 17 March 2013 - 11:55 AM

Greutate hmmmmmmmmmmmmmmm aici nu imi place , cam grelut dar in limite :pardon:
Fisier atasat  P60.jpg (490.87K)
Number of downloads: 59
0

#137 Useril este offline   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5156
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 03 July 2013 - 09:26 AM

ala de a fost la mine a avut cam aceeasi greutate, si a zburat cu OS LA 40 fara probleme.

Al Dvs a zburat pana la urma? Cum?
0

#138 Useril este offline   Horja 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1882
  • Inregistrat: 10-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Vaucluse

Postat 05 July 2013 - 06:22 PM

Vezi postareaMihai_supy, la 03 July 2013 - 09:26 AM, a spus:

ala de a fost la mine a avut cam aceeasi greutate, si a zburat cu OS LA 40 fara probleme.

Al Dvs a zburat pana la urma? Cum?

Sunt departe rau si nu stiu cand voi ajunge sa il zbor.
Ba chiar ma bate gandul sa il bag la vanzari.
:pardon:
Iar vad ca adun cu gramada si nu apuc sa le zbor.
Asta e
Mi-a facut placere sa il pregatesc.
0

#139 Useril este offline   Horja 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1882
  • Inregistrat: 10-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Vaucluse

Postat 06 July 2013 - 01:23 PM

Ce inseamna reclama......
Am aruncat o privire la vanzator :wacko:
Incredibil a sarit de la trei sute si un pic la 400 asta e .... :ph34r:
Deci remarcile cu ieftin la marimea lui nu mai sunt de actualitate.
Pacat
Numai bine
0

#140 Useril este offline   Ciprian97 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3950
  • Inregistrat: 19-August 12
  • Gender:Male
  • Location:Third Rock From The Sun

Postat 25 March 2015 - 08:28 PM

Mi-am tras si eu unul.Cumva,kit-ul meu a fost facut intr-o zi de Vineri pe la ora 3-4 dupa-masa de un vietnamez plictisit care numai la model nu se gandea.



http://s7.postimg.org/s8bvo0vbu/DSC_0161.jpg



http://s30.postimg.org/nbgn4q9w0/DSC_0162.jpg




Si se mai plangeau unii de kiturile chinezesti cu adevarat,asta macar e facut sub un brand "Phoenix Model" si facut undeva prin Vietnam.In afara de coastele(2) strambe,balamalele sunt puse stramb in vreo 2 locuri(in prima poza la balamaua din mijloc),folia e lipita prost,si e cutata la greu,lipiciul e cu zgarcenie pus.
Il voi motoriza cu un asp46,si am luat niste roti de 85mm ca sa le inlocuiesc pe cele de 55mm din kit.
Credeti ca ar trebui sa intaresc zona trenului de pe aripi ? Nu sunt incepator dar termice n-am mai zburat.

Aceasta postare a fost editata de Ciprian97: 25 March 2015 - 08:31 PM

0

#141 Useril este offline   Horja 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1882
  • Inregistrat: 10-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Vaucluse

Postat 25 March 2015 - 10:19 PM

Vezi postareaCiprian97, la 25 March 2015 - 08:28 PM, a spus:


Credeti ca ar trebui sa intaresc zona trenului de pe aripi ? Nu sunt incepator dar termice n-am mai zburat.

Pe primul l-am zburat original fara sa intaresc trenul in aripa.
Vei vedea oricum dupa primele aterizari cand, iti recomand sa verifici soliditatea trenului si daca a fost lipit cat de cat.
Numai bine
0

#142 Useril este offline   Ciprian97 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3950
  • Inregistrat: 19-August 12
  • Gender:Male
  • Location:Third Rock From The Sun

Postat 02 April 2015 - 08:50 AM

L-am gatat si pe al meu.Nu stiu de unde s-au adunat gramele dar la final am sarit de 2,2kg.Motorizarea e un asp 46a(mare,stiu,insa ce am gasit mai mic era de 32).
- Flying weight: 1800-2000
Wing area: 27
Wing loading: 79g/dm2 (la mine e vreo 85)

Evident ca la motorul asta au trebuit si ceva grame in coada ca sa iasa centrajul(vreo 50g).
Poze diseara

Aceasta postare a fost editata de Ciprian97: 02 April 2015 - 08:50 AM

0

#143 Useril este offline   Horja 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1882
  • Inregistrat: 10-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Vaucluse

Postat 02 April 2015 - 09:07 PM

Servus
Pentru Sonic e IMENS :blink:
Primul in varianta clasic cu motor 4cc tu a avut pana in 1700g
Al doilea cu motor de 7cc si modificarile din acest topic in jur de 1800 si deja se simtea asta la viteza.
Sfat..... incearca sa reduci neaparat
2200g este ..... inca o data ...... prea mult si va fi un pietroi
Bafta
Horia
0

#144 Useril este offline   Ciprian97 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3950
  • Inregistrat: 19-August 12
  • Gender:Male
  • Location:Third Rock From The Sun

Postat 02 April 2015 - 09:52 PM

Ei 2,1kg dupa ce am adus motorul mai aproape de panoul de foc.De usurat e cam imposibil(poate sa mut cumva bateria de receptie tocmai in profundor ca sa nu mai pun plumb)fara sa schimb motorul cu un asp 32 dar nu stiu ce fel zboara cu 5,25cm3 ai lui(vorbesc si eu de parca stiu cum zboara cu 7,5cm3http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/biggrin.gif) insa la greutate scad dintr-un foc 125g+ plumbul din coada si brusc nu mai e asa greu(vreo 200g in minus)
Vedem.Daca e sa crape cheresteaua sau sa zboare nasol nu-i bai ca in 6 zile are alt motor.Si daca e sa-i vina sorocul chiar la prima decolare atunci sa-mi fie invatatura de minte sa nu mai supramotorizez modelele.
Nu ca mi s-a parut mare chestie modelul asta,ba chiar botul inchis e un chin pentru tras tijele de gaz si jamba de bot.Kele nici macar nu vinde varianta 2,cea care are cupola demontabila si accesul e foarte facil.Tot modelul ala de ani si ani il vinde.

Putin mai conteaza acum.E primul termic pentru mine asa ca evident ca am facut greseli.Daca la final zboara eu ma declar multumit.Daca nu,o sa-l trec pe .32 sau il rezolv cu un chibrit.

Aceasta postare a fost editata de Ciprian97: 02 April 2015 - 09:54 PM

0

#145 Useril este offline   Ciprian97 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3950
  • Inregistrat: 19-August 12
  • Gender:Male
  • Location:Third Rock From The Sun

Postat 02 April 2015 - 10:10 PM

http://s17.postimg.org/ceecjlaum/DSC_0177.jpg
http://s17.postimg.org/b3b6ov4mm/DSC_0179.jpg


Poza a doua nu prea-mi face cinste,initial am zis ca pun servo metalic pe jamba si acceleratie,pana la urma am zis ca un servo standard chiar si plastic e mai robust decat unul 9g.Avand in vedere ca trece prin bowden si are frecari destule,cred ca am facut bine(merg chiar frumos,daca stau si ma gandesc de cate ori am indoit tijele alea sa miste liber)
Am pus 2 intrerupatoare basculante de 3A bucata in caz ca e unul care se decide sa crape de la vibratii.Puteam sa le pun pe afara dar n-am vrut sa stric aspectul.Bateria de receptie chiar n-are loc altundeva.Fuselajul e complet inacesibil de la servourile de coada in spate.

Primul pas care-l fac e sa schimb bateria cu un 2s 800mah si poate o pot strecura pe aia undeva mai in spate(pe sub servo oare o incapea ceva ?)
Cablul ala servo e ce inseamna sa faci si sa gandesti dupa...am bagat servo de acceleratie inainte sa trag toate firele asa ca ala ramane acolo.

Aceasta postare a fost editata de Ciprian97: 02 April 2015 - 10:13 PM

0

#146 Useril este offline   Ciprian97 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3950
  • Inregistrat: 19-August 12
  • Gender:Male
  • Location:Third Rock From The Sun

Postat 02 April 2015 - 10:15 PM

De observat si motorul sau suruburile acestuia,de la elicoptere sunt obisnuit sa verific orice surub sa fie strans.Din 6 vreo 4 erau stranse bine,1 mai mergea 2 ture iar celalalt avea filetul varza.La carburator ambele suruburi(de prindere) pacatoase.Acolo am schimbat si am pus si locktite albastru ca nu ma astept sa umblu prea tarziu acolo.

Aceasta postare a fost editata de Ciprian97: 02 April 2015 - 10:16 PM

0

Arata acest topic


  • 5 Pagini +
  • « Prima
  • 3
  • 4
  • 5
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

5 useri citesc topicul
0 membri, 5 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro