MLGore, la 09 February 2013 - 10:31 PM, a spus:
sau: intorci pistonul 180grade fata de biela si muti senzorul de aprindere in oglinda fata de linia mediana a cilindrului si ai schimbat sensul la motor!
chiar daca reuseste o sa-l uzeze excesiv in ture,fiinca camasa si pistonul is uzate intr-ul fel anume corespunzand sensului de rotatie,inversand se duce naibii tot....dar nu-l faci asa sa mearga invers,ba din contra:ai sa-l faci praf.
ViorelX, la 09 February 2013 - 10:34 PM, a spus:
Motorul ar trebui sa mearga si invers. Schimbi sensul de rotatie al demarorului si modifici avansul.
asta ramane de vazut,e mai plauzibila decat cea de sus si chiar realizabila dar tot nu-i "bisericeasca"...o sa se beleasca acel motor....
parerea mea: cauta o elica "pe invers" daca nu gasesti fa-o...exita freze/strunguri/randaline/masini de rectificat plan-paralele/aparate performante de sudura cu acuratete mare....etc....ia ambelajul cu tine si vb. undeva la un atelier mecanic,si fa pe ambelaj si sitemul de prindere...etc....
LE e cam mare acel motor,pe auto ar sade mai ok :rolleyes:
Aceasta postare a fost editata de soarece: 10 February 2013 - 09:34 PM