Modelism - RHC Forum: motor de drujba - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

motor de drujba motor de drujba pt aeromodele

#1 Useril este offline   Neacsu_Leonid 

  • ex Fantom
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 286
  • Inregistrat: 23-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara

Postat 09 February 2013 - 03:29 PM

buna ziua! dupa cum spune si titlu..am avut o drujba model american la care sa uzat lama pe care sta lantu..de fapt asa am si primito gata uzata.. am incercar sa o salves si sa'i adaptez o alta lama de nu se potriveste nici una,, asa ca am stat si m-am gandit..ma daca si asa nu mai se poate salva hai sa fac un avion din ea :rolleyes: zis si facut am pus mana pe chiei si pe flex si intr-o clipita am ramas doar cu motoru oauu am zis astai :yahoo: motoru arata bine compresie are.. joc in ambielaj nu are.. DAR :blink: ce sa vezi..sensul lui de rotatie e invers adica la fel ca al ceasului..la naiba am zis eee acum ce ma fac :unsure:
intrebarea mea este unde pot sa gasesc elice cu pas invers? m-am tot uitat pe la diferite magazine de modelism si nu am gasit daca stiti voi unde as putea sa gasesc asa ceva va rog sa ma indrumati :drinks:

Aceasta postare a fost editata de Neacsu_Leonid: 09 February 2013 - 03:30 PM

Teatrul e circ si filmul minciuna.
Stirile tac, mutii vor sa ne spuna,
Ca nimeni n-aude cand orbii vad tot,
Si noi ne-ncalzim punand paie pe foc.
0

#2 Useril este offline   old-boy 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 887
  • Inregistrat: 13-June 03
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca

Postat 09 February 2013 - 07:36 PM

Construieste un model cu motor pusher si ai rezolvat problema.
Tot mai bine pe picioare cand te sprijini pe pamant
0

#3 Useril este offline   MLGore 

  • Dream Team Forever
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2332
  • Inregistrat: 08-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 09 February 2013 - 10:31 PM

Vezi postareaold-boy, la 09 February 2013 - 07:36 PM, a spus:

Construieste un model cu motor pusher si ai rezolvat problema.


sau: intorci pistonul 180grade fata de biela si muti senzorul de aprindere in oglinda fata de linia mediana a cilindrului si ai schimbat sensul la motor!

Aceasta postare a fost editata de MLGore: 09 February 2013 - 10:32 PM

Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
0

#4 Useril este offline   ViorelX 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 537
  • Inregistrat: 06-October 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov
  • Interests:modelism, electronica, mecanica

Postat 09 February 2013 - 10:34 PM

Motorul ar trebui sa mearga si invers. Schimbi sensul de rotatie al demarorului si modifici avansul.
0

#5 Useril este offline   Neacsu_Leonid 

  • ex Fantom
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 286
  • Inregistrat: 23-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara

Postat 10 February 2013 - 12:36 PM

Vezi postareaMLGore, la 09 February 2013 - 10:31 PM, a spus:

sau: intorci pistonul 180grade fata de biela si muti senzorul de aprindere in oglinda fata de linia mediana a cilindrului si ai schimbat sensul la motor!

..si daca intaorc pistonu la 180 grade...acolo din cite stiu eu are niste ferestre de admisie si evacuare si cred ca din start se va rupe segmentii?? o zic pt ca am patito cu o motoreta am pus din gresala pistonu invers si la prima tentativa de pornire sau rupt capetii la segmenti..nu vad rostu de a intoarce pistonu invers intradevar senzoru e o varianta si ar fi una buna dar nustiu admisia daca se mai face asa de bine schimbandui sensul de rotatie..din cite cred eu acest motor nu are ferestre de anmisie si e pe muziicuta(un fel de supapa de sens)
Teatrul e circ si filmul minciuna.
Stirile tac, mutii vor sa ne spuna,
Ca nimeni n-aude cand orbii vad tot,
Si noi ne-ncalzim punand paie pe foc.
0

#6 Useril este offline   MLGore 

  • Dream Team Forever
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2332
  • Inregistrat: 08-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 10 February 2013 - 05:56 PM

De obicei gaura de bolt e dezaxata fata de axa pistonului, pt. un regim de vibratii mai bun. daca motorul tau e construit asa, atunci e musai sa rasucesti pistonul 180 grade. Bineinteles ca va trebui sa muti stiftul de blocare al segmentului (daca e cazul) astfel incat fanta segmentului sa nu pice in dreptul unei ferestre. Dupa asta muti aprinderea si il poti porni in sens invers fata de cel proiectat.
Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
0

#7 Useril este offline   takeoff 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1029
  • Inregistrat: 25-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Calarasi
  • Interests:Elicoptere,elicoptere,elicoptere si apoi tot ce zboara...

Postat 10 February 2013 - 08:25 PM

Vorbesti cu Wabo si-ti face elici cu pasul invers si ai terminat treaba,problema ca de la un motor pana la un model e cale lunga.
spor
0

#8 Useril este offline   Neacsu_Leonid 

  • ex Fantom
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 286
  • Inregistrat: 23-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara

Postat 10 February 2013 - 08:35 PM

despre acest motor e vorba...dar nu cred ca va mai fi nevoie sa ma prea complic.. am sa ai fac doar o reductie pt elice frezez vechea turbina de raceire si cu timpu am sa il trec pe o aprindere electronica...acum stau si ma gandesc daca difuzorul de aer sta bine acolo in spatele elicei oare nu il ineacha cu aer prea mult?
in cea dea doua poza am facut o mica sageata catre o chestie de plastic din care iasa noua fire de care e lagat un condensator de deparazitare(cred eu) oare ce sa fie in interiorul acelei carcase de plastic?...

Fisiere atasate


Teatrul e circ si filmul minciuna.
Stirile tac, mutii vor sa ne spuna,
Ca nimeni n-aude cand orbii vad tot,
Si noi ne-ncalzim punand paie pe foc.
0

#9 Useril este offline   soarece 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2860
  • Inregistrat: 03-January 13
  • Gender:Male

Postat 10 February 2013 - 09:33 PM

Vezi postareaMLGore, la 09 February 2013 - 10:31 PM, a spus:

sau: intorci pistonul 180grade fata de biela si muti senzorul de aprindere in oglinda fata de linia mediana a cilindrului si ai schimbat sensul la motor!


chiar daca reuseste o sa-l uzeze excesiv in ture,fiinca camasa si pistonul is uzate intr-ul fel anume corespunzand sensului de rotatie,inversand se duce naibii tot....dar nu-l faci asa sa mearga invers,ba din contra:ai sa-l faci praf.

Vezi postareaViorelX, la 09 February 2013 - 10:34 PM, a spus:

Motorul ar trebui sa mearga si invers. Schimbi sensul de rotatie al demarorului si modifici avansul.


asta ramane de vazut,e mai plauzibila decat cea de sus si chiar realizabila dar tot nu-i "bisericeasca"...o sa se beleasca acel motor....

parerea mea: cauta o elica "pe invers" daca nu gasesti fa-o...exita freze/strunguri/randaline/masini de rectificat plan-paralele/aparate performante de sudura cu acuratete mare....etc....ia ambelajul cu tine si vb. undeva la un atelier mecanic,si fa pe ambelaj si sitemul de prindere...etc....

LE e cam mare acel motor,pe auto ar sade mai ok :rolleyes:

Aceasta postare a fost editata de soarece: 10 February 2013 - 09:34 PM

Ma-ncalt cu tenesii pe dos,am un tricou nike patat de gaura,in cap palarie de paie si pe ochi rayban replica iar pe cheia de la logan scrie renault!
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
0

#10 Useril este offline   Neacsu_Leonid 

  • ex Fantom
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 286
  • Inregistrat: 23-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara

Postat 11 February 2013 - 11:25 AM

ramane asa cum se vade in prima poza! am sa'i fac o reductie pentru elice si mai niste mici adaptari..cum ar fi prinderea lui pe panoul de foc..galeria de evacuare trebuie modificata si ar mai fi difuzorul de aer..dar acolo cred ca voi pune un filtru de aer..in general cam asta ar fi...m-am tot uitat pe la unii pe youtube si in mare parte asa au procedat..inafara de faptu ca volanta aia arata cam urat si e cam grea ..dar merge si asa si daca voi vi multumit de rezultate ma refer pe aeromodel desi am vazut ca se comporta chiar bine..de tras trage destul de binisor cu timpu il inbunatatesc eu ... :rolleyes: cam asta a fost pana acum cand il termin voi reveni cu poze si poate si cu un filmulet cu aeromodelu dar asta mai dureaza...pana atunci numai bine si aterizari placute :drinks:

Aceasta postare a fost editata de Neacsu_Leonid: 11 February 2013 - 11:28 AM

Teatrul e circ si filmul minciuna.
Stirile tac, mutii vor sa ne spuna,
Ca nimeni n-aude cand orbii vad tot,
Si noi ne-ncalzim punand paie pe foc.
0

#11 Useril este offline   Neacsu_Leonid 

  • ex Fantom
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 286
  • Inregistrat: 23-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara

Postat 17 February 2013 - 05:30 PM

am renuntat la cel din imaginele anterioare in favoarea altui motor asta mi se pare mult mai ok plus ca aprinderea e pe senzor.. cam asa arata mai am putin de lucru si ar cam fi gata.. urmeaza modelu dar pina acolo mai e ceva de lucru..
momentan nu l-am pornit dar zilele aste il voi porni si revin cu date poate si un filmulet..

Fisiere atasate


Teatrul e circ si filmul minciuna.
Stirile tac, mutii vor sa ne spuna,
Ca nimeni n-aude cand orbii vad tot,
Si noi ne-ncalzim punand paie pe foc.
0

#12 Useril este offline   MUGUREL. 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 744
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male

Postat 17 February 2013 - 06:27 PM

Salutare,

pana aici arata bine, dar nu te grabi cu modelul, porneste motorul, vezi ce putere are, adica ce turatie atinge si functie de elice poti sa iti dai seama de putere, vezi ce greutate are si pe urma vei putea alege un model. Apropo ce e elice e cea din poza si ce capacitate cilindrica are motorul?

Spor la mesterit :clapping:

Mugurel
0

#13 Useril este offline   Neacsu_Leonid 

  • ex Fantom
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 286
  • Inregistrat: 23-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara

Postat 17 February 2013 - 07:03 PM

Vezi postareaMUGUREL., la 17 February 2013 - 06:27 PM, a spus:

Salutare,

pana aici arata bine, dar nu te grabi cu modelul, porneste motorul, vezi ce putere are, adica ce turatie atinge si functie de elice poti sa iti dai seama de putere, vezi ce greutate are si pe urma vei putea alege un model. Apropo ce e elice e cea din poza si ce capacitate cilindrica are motorul?

Spor la mesterit :clapping:

Mugurel

salut!
elicea e de 12x5 dar nu asta va ramane voi pune alta mai mare cred ca 18x6.. motoru nu stiu ce capacitate are nu scrie nicaieri :unsure: dar nu cred ca depaseste 50cc..turatia nu o voi putea masura din cauza ca nu am cu ce.. tot ce pot sa masor va fi tractiunea... cat despre model parca ma bate gandu sa imi fac unu...
Teatrul e circ si filmul minciuna.
Stirile tac, mutii vor sa ne spuna,
Ca nimeni n-aude cand orbii vad tot,
Si noi ne-ncalzim punand paie pe foc.
0

#14 Useril este offline   MUGUREL. 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 744
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male

Postat 17 February 2013 - 09:33 PM

Pai pe la benzinare conversii cam asa ar trebui sa fie alese elicile:

25-26cc 17x8-18x8 poate fi 16x8
30cc-18x10
35-36cc-19x8 19x10
40-45cc -20x8 20x10
50cc 22x8

aceste date sunt dupa rcuniverse dar mai trebuie vazuta si starea motorului, uzura sau performantele pe care motorul nou le are sau avea.

Bafta.
Mugurel
0

#15 Useril este offline   Neacsu_Leonid 

  • ex Fantom
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 286
  • Inregistrat: 23-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara

Postat 20 March 2013 - 10:26 PM

Mugurel uite motoru de la tine l-am pornit merge super sunt multumit de el esti un maestru in ale motoarelor :drinks: inca nu am terminat rodaju dar il termin in curand...

ps: tot ce pot sa spun despre omu asta e ca e un maestru omu se pricepe de minune la motoare si nu numai.. cinste lui...

Fisiere atasate


Teatrul e circ si filmul minciuna.
Stirile tac, mutii vor sa ne spuna,
Ca nimeni n-aude cand orbii vad tot,
Si noi ne-ncalzim punand paie pe foc.
0

#16 Useril este offline   L.E.Gall 

  • ex Triple Crash
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 237
  • Inregistrat: 02-April 11
  • Gender:Male
  • Location:Sf Gheorghe
  • Interests:navo+aero
    preferate veliere si planoare

Postat 15 February 2014 - 06:19 AM

:hi: In curind se implineste anul si nu s-a mai dezvoltat aceasta idee. Fiind interesat si eu de a trece la motoare termice .iar carburantul cel mai la indemina este benzina ,rog pe colegul "Mugurel",care stiu ca are experienta in acest domeniu,citeva detalii in legatura cu transformarea axului principal al motorului la varianta "Aero". Multumesc anticipat !

Zboruri placute si aterizari line ! :drinks:
L.E.Gall
0

#17 Useril este offline   SORIN CAIUS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2103
  • Inregistrat: 02-November 05
  • Gender:Male
  • Location:Arad
  • Interests:Avioane Ultrausoare, Planoare, Aeromodele , Heli

Postat 15 February 2014 - 11:09 AM

M-am uitat si eu prin piata pe la drujbe, cositori etc, motoarele de vreo 40- 50 cm3 sunt pe la 600-800 de Ron nu am gasit mai ieftine, asta ca nu au motoare separat si le vand cu tot cu utilaj.
La pretul asta cred ca e mai rentabil sa iei un motor de la HK macar nu mai ai nimic de modificat la el.

Poate are cineva alte idei mai bune, astept cu interes.

Ciao Sorin
0

#18 Useril este offline   L.E.Gall 

  • ex Triple Crash
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 237
  • Inregistrat: 02-April 11
  • Gender:Male
  • Location:Sf Gheorghe
  • Interests:navo+aero
    preferate veliere si planoare

Postat 15 February 2014 - 12:26 PM

Asta toamna am intrat intr-un magazin de specialitate unde cel mai ieftin produs era peste 600lei si am intrebat de motoare de schimb . Raspunsul a fost : Comandam piesele si iti montam un motor ,dar pretul va fii aproape dublu ca tot utilajul nou ! In decembrie discut cu o ruda despre motoare SH de motofierastrau , ii spun despre ce doresc si .... ramin masca dar si neincrezator. Si-a cumparat unutilaj nou cu doar 23o lei.In cursul lunii ianuarie gasesc magazinul, aici in oras si intradevar ,sint dou tipuri ,referitor la pret 230 si 250 lei . Ambele au motoare de 52 cc, diferenta este de marimea lamei de taiere .Nu ma mai interesat numele produsului, producator,mai mult ca sigur China , si... cam acesta incape in portofel (valoarea),din pacate !.
L.E.Gall
0

#19 Useril este offline   LaserCut 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 289
  • Inregistrat: 08-November 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 15 February 2014 - 12:57 PM

Erau la merlin in toamna motocositoare cu 250ron, motor de 26 cred.
0

#20 Useril este offline   SORIN CAIUS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2103
  • Inregistrat: 02-November 05
  • Gender:Male
  • Location:Arad
  • Interests:Avioane Ultrausoare, Planoare, Aeromodele , Heli

Postat 15 February 2014 - 01:10 PM

Exact asa mi-au zis si mie ca motorul separat costa dublu fata de tot utilajul?!!!

L.E.Gall da si tu numele magazinului si numele utilajului sa vedem despre ce motoare e vorba la 52 cm3 trebuie sa aibe vreo 4-5 CP si ar fi bun.Pretul ar fi chiar super modificarile nu cred ca ar fi o problema.
Pana la urma mici un motor de aeromodel dedicat chinezesc nu cred ca ar tine mai mult.

Ciao Sorin
0

#21 Useril este offline   MUGUREL. 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 744
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male

Postat 15 February 2014 - 02:40 PM

Salutare,

motorul din discutie costa in general 200-250 ron(e chinezesc) si e de 52cc (e identic cu TGY52 de pe HK ca si piese) , aprindrea in jur de 150-200 ron, cuplajul pentru elice in general pana in 100ron. Daca mai trebuie sa faci prelucrari mecanice in jur de 50ron. Total 500-600ron. Un motor pe HK EU de 52cc e 230$ plus 10$transportul aproximativ 840lei(3.5lei/ 1$). Deci nu se merita. Eu am facut mai multe dar conditiile au fost altele. Unul de 45cc l-am folosit 3ani si inca merge perfect. Am folosit ulei Mobil-1 full sintetic in amestec 25:1. Porneste la prima pala.
Acum sunt foarte ieftine si mai accesibile decat acum 4-5ani. Sfatul meu cumpara unul nou chiar chinezesc, intretinut si cu ulei bun iti va da saisfactii mari.

Succes
Mugurel

PS E intradevar si placerea de al modifica si de a surubari. Dar trebuie ales ce e mai important aeromodelismul sau mecanica.

Aceasta postare a fost editata de MUGUREL.: 15 February 2014 - 02:42 PM

0

#22 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9329
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 15 February 2014 - 03:06 PM

Ar mai fi o varianta, pentru a impaca capra cu varza. Este un motor chinezesc, dedicat pentru aeromodele, care se vinde demontat...am uitat cum se cheama. Era si ieftin.
Multa, multa bafta.

Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 15 February 2014 - 03:06 PM

0

#23 Useril este offline   SORIN CAIUS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2103
  • Inregistrat: 02-November 05
  • Gender:Male
  • Location:Arad
  • Interests:Avioane Ultrausoare, Planoare, Aeromodele , Heli

Postat 15 February 2014 - 05:59 PM

Mugurel,

Am si eu cateva nelamuriri deoarece nu am avut pana acum motoare pe benzina, la motorul de drujba de care se discuta in post exista o aprindere, aia nu se poate folosi si pe aeromodele?De ce?
Ce ar mai trebui modificat? Carburatorul e utilizabil si pe aeromodele?

Modificarea pentru mine e o joaca deoarece am strung, freza, CNC, etc.

Intradevar TGY 52 e relativ ieftin, 196,93 $ cu tot cu transport de pe HK Olanda aproximativ 700 de Roni, dar mai raman totusi 450-500 de Roni care se pot folosi la altceva.
Te rog lamureste-ma si pe mine cum sta treaba.
Multumesc .

Ciao Sorin
0

#24 Useril este offline   MUGUREL. 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 744
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male

Postat 15 February 2014 - 07:12 PM

Salut Sorin,

problema e simpla, in principiu. Dar mai complicat e de scris pentru ca ar fi relativ mult. Putem vorbi la telefon, eventual ne si putem intalni. Eu sunt din Lugoj. Numarul meu e 0744620446. In weekend la orice ora iar in cursul saptamanii dupa ora 18.00 sau sms si sun eu cand pot..

Weekend placut.
Mugurel.

PS: nu mai poti primi PM-uri.
0

#25 Useril este offline   SORIN CAIUS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2103
  • Inregistrat: 02-November 05
  • Gender:Male
  • Location:Arad
  • Interests:Avioane Ultrausoare, Planoare, Aeromodele , Heli

Postat 15 February 2014 - 07:54 PM

Mugurel, nici tu nu poti primi mesaje, eu am sters acum mesageria.

Ciao Sorin
0

#26 Useril este offline   MLGore 

  • Dream Team Forever
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2332
  • Inregistrat: 08-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 15 February 2014 - 08:30 PM

Vezi postareadan_mitea, la 15 February 2014 - 03:06 PM, a spus:

Ar mai fi o varianta, pentru a impaca capra cu varza. Este un motor chinezesc, dedicat pentru aeromodele, care se vinde demontat...am uitat cum se cheama. Era si ieftin.
Multa, multa bafta.



CRRC Pro de 40 cmc!
Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
0

#27 Useril este offline   SORIN CAIUS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2103
  • Inregistrat: 02-November 05
  • Gender:Male
  • Location:Arad
  • Interests:Avioane Ultrausoare, Planoare, Aeromodele , Heli

Postat 16 February 2014 - 10:32 AM

Asta e fain arata bine dar pentru mine ar fi mai bun unul de 50-55 Cm3,

In plus asa cum e in kit e mai scump ca TGY 52.

Ciao Sorin
0

#28 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9329
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 17 February 2014 - 02:06 PM

Despre TGY 52:
http://www.hobbyking...s.asp?TID=13676
Si nu-i singura opinie.
Multa, multa bafta.
0

#29 Useril este offline   SORIN CAIUS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2103
  • Inregistrat: 02-November 05
  • Gender:Male
  • Location:Arad
  • Interests:Avioane Ultrausoare, Planoare, Aeromodele , Heli

Postat 18 February 2014 - 12:28 PM

Dane,

nu ma grabesc sa cumpar deocamdata nici un motor dar ma informez, TGY52 ar fi la limita de jos ca putere cred eu pentru ATM (aeromodel tinta militara) am unul si vreu sa-l refac si s-a il folosesc si pentru tractat planoare.

Oricum pana la acest proiect trebuie sa termin un planor, si un acrobat electric deci va mai dura ca stau prost cu timpul.

Dar decat sa dau 700 ron pe ceva ce tine sa zicem 50 de ore (daca tine , nu stiu cat tine) mai bine dau 250 de roni ca tot atata tine.
Asta daca nu cumva vreau sa cumpar de la Hirth un motor de drona care scoate 7 CP dar care costa ghici ? 7000 Euro!!!!!!!!!!!!! am zis 7000 De Euro si tine sigur 100 de ore, garanteaza Hirth , dupa 100 de ore obligatoriu se trimite la capitala la Hirth.
Ce zici e tare nu?Acuma nu de mult a mai primit o comanda de 50 de bucati de la nu stiu ce armata.

Ciao Sorin
0

#30 Useril este offline   L.E.Gall 

  • ex Triple Crash
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 237
  • Inregistrat: 02-April 11
  • Gender:Male
  • Location:Sf Gheorghe
  • Interests:navo+aero
    preferate veliere si planoare

Postat 18 February 2014 - 02:33 PM

:hi: Am fost ieri sa ma interesez despre datele tehnice. Stoc zero.Au promis ca saptamina viitoare vor aduce.
Dorinta mea este aceeasi ,Sorine, si eu tot un aerotractor vreau sa fac pt planoare.Revin cind sosesc din nou in comert aceste motoare.
L.E.Gall
0

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

8 useri citesc topicul
0 membri, 8 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro