Modelism - RHC Forum: motor de drujba - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

motor de drujba motor de drujba pt aeromodele

#31 Useril este offline   MUGUREL. 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 744
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male

Postat 18 February 2014 - 07:33 PM

Salutare,

http://www.rcunivers...conversions-92/ aici gasiti tone de informatii privind conversia motoarelor industriale de toate felurile si capacitatile.

Spor la treaba
Mugurel
0

#32 Useril este offline   SORIN CAIUS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2103
  • Inregistrat: 02-November 05
  • Gender:Male
  • Location:Arad
  • Interests:Avioane Ultrausoare, Planoare, Aeromodele , Heli

Postat 18 February 2014 - 08:35 PM

Mugurel,

multumim pentru informatii, sunt asa de multe ca nu stiu de unde sa incep.

Ciao Sorin
0

#33 Useril este offline   L.E.Gall 

  • ex Triple Crash
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 237
  • Inregistrat: 02-April 11
  • Gender:Male
  • Location:Sf Gheorghe
  • Interests:navo+aero
    preferate veliere si planoare

Postat 23 March 2014 - 06:12 AM

:hi: L-am achizitionat ! Haos total ! La magazin mi se cere 235 lei, achit electronic, pe bon apare 230 lei. Acum citesc cartea tehnica,(nu are detalii tehnice despre motor,deoarece pe taietorul de lemne nu-l intereseaza decit sa functioneze) si ramin iarasi blocat : scrie 62 cc ,turatie maxima 10500 rpm si o putere de 3,2kw la 7000 de ture. Cum nu l-am scos inca din cutie si nici nu este in locuinta,urmeaza sa verific in cursul saptaminii viitoare. :drinks:
L.E.Gall
0

#34 Useril este offline   L.E.Gall 

  • ex Triple Crash
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 237
  • Inregistrat: 02-April 11
  • Gender:Male
  • Location:Sf Gheorghe
  • Interests:navo+aero
    preferate veliere si planoare

Postat 30 March 2014 - 06:29 AM

:hi: In realitate are numai 52 cc . Dupa probe , mai bine zis dupa ce va fii pornit si demontat revin cu poze . :drinks:
L.E.Gall
0

#35 Useril este offline   catamures 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 279
  • Inregistrat: 20-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Targu Mures

Postat 29 May 2014 - 11:49 PM

Vezi postareaL.E.Gall, la 30 March 2014 - 06:29 AM, a spus:

:hi: In realitate are numai 52 cc . Dupa probe , mai bine zis dupa ce va fii pornit si demontat revin cu poze . :drinks:

Ceva nou ? Ai reusit cu modificarea ?
Statie: Turnigy 9x
AERO: Wing Dragon, EDGE 540T, Planor Guppy homemade, EZ Glider Pro, BEAVER 2,5m, Robbe ARCUS 1.8m, BETA1400, ST MX2, ArtTech P51-D Mustang, Lil Ripper homemade, FT BloodyWonder homemade, Micro Cessna homemade, Robbe SeaGull 2,2m
HELI: Angel 300, LRP Disco Hornet, clona SYMA 107
AUTO: CARSON CPT 27cc, LRP Blast S10 TX
0

#36 Useril este offline   Ion_Bumbu 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 37
  • Inregistrat: 26-January 13
  • Gender:Male

Postat 08 June 2014 - 07:57 PM

Am eu o drujba cu motor de 52cc.
Cinstit puterea lasa de dorit , turatia la maxim era de 8500rpm , doar cu lantul pe ea.
La ce depaseste orice asteptari is vibratiile!
Par a fi copiate dupa drujbele Zenoah.

Grig

Aceasta postare a fost editata de Ion_Bumbu: 08 June 2014 - 07:57 PM

0

#37 Useril este offline   L.E.Gall 

  • ex Triple Crash
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 237
  • Inregistrat: 02-April 11
  • Gender:Male
  • Location:Sf Gheorghe
  • Interests:navo+aero
    preferate veliere si planoare

Postat 10 June 2014 - 04:40 AM

Vezi postareacatamures, la 29 May 2014 - 11:49 PM, a spus:

Ceva nou ? Ai reusit cu modificarea ?


Momentan inca nepornit , tras pe linie de asteptare pina finalizez alte proiecte .
L.E.Gall
0

#38 Useril este offline   f4u corsar Bv 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 115
  • Inregistrat: 27-January 15

Postat 05 September 2015 - 09:30 PM

Astai tot ? La ce concluzie ati ajuns? merita motoru de drujba modificat?
0

#39 Useril este offline   L.E.Gall 

  • ex Triple Crash
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 237
  • Inregistrat: 02-April 11
  • Gender:Male
  • Location:Sf Gheorghe
  • Interests:navo+aero
    preferate veliere si planoare

Postat 17 October 2015 - 11:43 AM

Vezi postareaf4u corsar Bv, la 05 September 2015 - 09:30 PM, a spus:

Astai tot ? La ce concluzie ati ajuns? merita motoru de drujba modificat?

:hi: Deocamdata ,in lucru , conform unor colegi nu se comporta prea bine ,nu-i contrazic pina la proba contrarie . In mare modificarea este gata. Nu-mi placea galeria de absorbtie originala ,care este din cauciuc ,deci elastica , la forta servomecanismului s-ar fii deformat deci acceleratia nu ar fii fost macsima.Abia am gasit o bucata de AL 60*50*50 pt a executa piesa respectiva . Conform YOUTUBE multa lume zboara cu motoare modificate de la fierastraie la cositoare si multe alte utilaje care le-au considerat bune de transformat. Am ramas surprins cind am vazut un filmulet al unui tinar african unde pina si elicea era facuta cu cutitul! :drinks:
L.E.Gall
0

#40 Useril este offline   L.E.Gall 

  • ex Triple Crash
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 237
  • Inregistrat: 02-April 11
  • Gender:Male
  • Location:Sf Gheorghe
  • Interests:navo+aero
    preferate veliere si planoare

Postat 26 May 2017 - 08:35 PM

Dupa un car de vreme,aproape un an si jumatate, ieri l-am montat. Astazi dupa o groaza de probe si aproape mi-am rupt umarul a pornit(uitasem si care dintre intrari in carburator este pt pompa si care alimentarea).Noroc cu topicul despre carburatoare Walbro. Intradevar la relanti are trepidatii destul de maricele dar in turatie aproape dispar.Cu elicea mica 19*8 cam...Periculos!!!.Poate din lipsa de experienta ori prea ma inclin catre siguranta si integritate fizica dar intradevar asa este .
L.E.Gall
0

#41 Useril este offline   L.E.Gall 

  • ex Triple Crash
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 237
  • Inregistrat: 02-April 11
  • Gender:Male
  • Location:Sf Gheorghe
  • Interests:navo+aero
    preferate veliere si planoare

Postat 14 December 2017 - 06:00 PM

Vezi postareaL.E.Gall, la 17 October 2015 - 11:43 AM, a spus:

:hi: Deocamdata ,in lucru , conform unor colegi nu se comporta prea bine ,nu-i contrazic pina la proba contrarie . In mare modificarea este gata. Nu-mi placea galeria de absorbtie originala ,care este din cauciuc ,deci elastica , la forta servomecanismului s-ar fii deformat deci acceleratia nu ar fii fost macsima.Abia am gasit o bucata de AL 60*50*50 pt a executa piesa respectiva . Conform YOUTUBE multa lume zboara cu motoare modificate de la fierastraie la cositoare si multe alte utilaje care le-au considerat bune de transformat. Am ramas surprins cind am vazut un filmulet al unui tinar african unde pina si elicea era facuta cu cutitul! :drinks:


Nu era african . Baiatul este din Indonezia:
https://www.youtube....h?v=RLw-sjVTeRg
L.E.Gall
0

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro