Modelism - RHC Forum: Hpi Trophy Truggy 4.6 / Hpi Trophy Truggy Flux - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 7 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Ultima »

Hpi Trophy Truggy 4.6 / Hpi Trophy Truggy Flux Evaluare topic: -----

#61 Useril este offline   sandrei 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1510
  • Inregistrat: 16-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj

Postat 18 March 2013 - 10:20 AM

Acest topic ramane in continuare dedicat HPI TROPHY TRUGGY nitro sau electric. Va rog sa va pastrati calmul si postati la subiect :))
TEAM DURANGO DESC210 2WD
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T

Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM

0

#62 Useril este offline   sandrei 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1510
  • Inregistrat: 16-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj

Postat 19 March 2013 - 11:14 AM

Va rog sa continuati subiectul de conversatii pe tema HPI TROPHY TRUGGY. Sterg pentru a doua oara scandalurile. Daca nu va potoliti incepem sa dam vacante de vara.
TEAM DURANGO DESC210 2WD
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T

Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM

0

#63 Useril este offline   godFather89 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 144
  • Inregistrat: 07-August 12
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:automodelism - incepator

Postat 19 March 2013 - 12:19 PM

Am avut si eu o aterizare proasta cu truggy-ul in weekend (a facut "roata" tiganului de cateva ori) care a rezultat intr-un cap de planetara rupt, suport de brat rupt si tija bratului usor indoita. Azi sper sa ajunga piesele ca sa o refac.
0

#64 Useril este offline   e.cata 

  • Banned
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3386
  • Inregistrat: 22-October 12
  • Gender:Male

Postat 19 March 2013 - 07:26 PM

Vezi postareagodFather89, la 19 March 2013 - 12:19 PM, a spus:

Am avut si eu o aterizare proasta cu truggy-ul in weekend (a facut "roata" tiganului de cateva ori) care a rezultat intr-un cap de planetara rupt, suport de brat rupt si tija bratului usor indoita. Azi sper sa ajunga piesele ca sa o refac.


si nu ai resusit sa imortalizezi momentul ?
macar dupa crash...
mai fac o baie!
0

#65 Useril este offline   godFather89 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 144
  • Inregistrat: 07-August 12
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:automodelism - incepator

Postat 20 March 2013 - 11:12 PM

Din pacate uitasem camera acasa si seara, cum am ajuns, am facut-o bucatele ca era plina de noroi. Dar acum e ca noua... Sper sa fie soare (si uscat) in weekend. Poate fac si o filmare.
0

#66 Useril este offline   aiurica 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1559
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Life

Postat 21 March 2013 - 03:19 PM

am terminat de inlocuit carcasa diferentialului fata si suportul de la brate.
pe langa asta am desfacut toate diferentialele, am schimbat toate rotile cu unele bulletproof si am pus ulei siliconic in diferentiale pentru ca in afara de cel central nu am gasit deloc in ele, doar putina vaselina.
Dupa aceasta operatiune pot spune ca este o placere sa lucrezi la masina asta.Sincer cu exceptia unor mici upgrad-uri , masina asta este de vis pt un utilizator normal.

Desi multi mi-au spus ca vopsitul pe exterior este pierdere de timp, uite ca dupa vreo 3-4 iesiri vopseaua nu a sarit pe nicaieri si nu cred ca nu am lovit-o.( vezi filmulete).

Ready to go!!


http://s24.postimg.org/t90c5uyxt/IMG_1529.jpghttp://s24.postimg.org/7exosbpep/IMG_1530.jpg

http://s24.postimg.org/z4yv703mp/IMG_1532.jpghttp://s24.postimg.org/rrjh81jkx/IMG_1533.jpg

Aceasta postare a fost editata de aiurica: 21 March 2013 - 03:19 PM

0

#67 Useril este offline   e.cata 

  • Banned
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3386
  • Inregistrat: 22-October 12
  • Gender:Male

Postat 21 March 2013 - 09:40 PM

vopseaua de pe exterior atata timp cat ai pregatit suprafata si nu o tarai pe asfalt cu roatele in sus, sta bine si la locul ei.
si eu am un str8 truggy asemanator cu hpi trophy insa de cand mi-am luat hpi savage x, le-am lasat pe toate pe locul 2.
mie imi place foarte mult, si daca ii pui si niste roti cu offset mai mare e foarte stabil si nu se mai rastoarna in viraje.
toate sunt nitro powered, electricele mi se par cam seci, asta pana cand imi scoate peri albi motorul si nu vrea sa porneascahttp://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/rofl.gif

Aceasta postare a fost editata de e.cata: 21 March 2013 - 09:40 PM

mai fac o baie!
0

#68 Useril este offline   aiurica 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1559
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Life

Postat 21 March 2013 - 09:53 PM

Daia mai am o electrica :) e fun si electric dar e prea simplu:)))))
Parca e mai fun cand viata e mai complicata :)
0

#69 Useril este offline   e.cata 

  • Banned
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3386
  • Inregistrat: 22-October 12
  • Gender:Male

Postat 21 March 2013 - 10:27 PM

Vezi postareaaiurica, la 21 March 2013 - 09:53 PM, a spus:


Parca e mai fun cand viata e mai complicata :)


bingohttp://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/friends.gif
mai fac o baie!
0

#70 Useril este offline   godFather89 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 144
  • Inregistrat: 07-August 12
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:automodelism - incepator

Postat 22 March 2013 - 08:55 AM

Vezi postareaaiurica, la 21 March 2013 - 03:19 PM, a spus:

am terminat de inlocuit carcasa diferentialului fata si suportul de la brate.
pe langa asta am desfacut toate diferentialele, am schimbat toate rotile cu unele bulletproof si am pus ulei siliconic in diferentiale pentru ca in afara de cel central nu am gasit deloc in ele, doar putina vaselina.
Dupa aceasta operatiune pot spune ca este o placere sa lucrezi la masina asta.Sincer cu exceptia unor mici upgrad-uri , masina asta este de vis pt un utilizator normal.

Desi multi mi-au spus ca vopsitul pe exterior este pierdere de timp, uite ca dupa vreo 3-4 iesiri vopseaua nu a sarit pe nicaieri si nu cred ca nu am lovit-o.( vezi filmulete).

Ready to go!!

Cum ai pus ulei in diferentiale? In cilindrul diferentialului sau in toata carcasa lui?
Arata fain vopsita!
0

#71 Useril este offline   aiurica 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1559
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Life

Postat 22 March 2013 - 09:22 AM

Vezi postareagodFather89, la 22 March 2013 - 08:55 AM, a spus:

Cum ai pus ulei in diferentiale? In cilindrul diferentialului sau in toata carcasa lui?
Arata fain vopsita!

pai daca am schimbat si angrenajele cu unele din otel, iti dai seama ca am umplut si cilindrul cu ulei.
in carcasa diferentialului am pus doar putina vaselina grafitata pe roti.
ms ;)

Aceasta postare a fost editata de aiurica: 22 March 2013 - 09:22 AM

0

#72 Useril este offline   aiurica 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1559
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Life

Postat 22 April 2013 - 11:29 PM

dupa un sfert de tura in parc la tineretului am rupt planetara fata.
cred ca e un punct slab pt ca si a unui prieten( fix aceiasi masina) s-a rupt tot de acolo.
pur si simplu s-a retezat dupa hex.
mentionez ca era vorba de un damb extrem de usor....f ciudat s-a rupt. :angry:
0

#73 Useril este offline   e.cata 

  • Banned
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3386
  • Inregistrat: 22-October 12
  • Gender:Male

Postat 23 April 2013 - 09:55 AM

pune din astea... sunt mai rezistente ..
mai fac o baie!
0

#74 Useril este offline   aiurica 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1559
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Life

Postat 23 April 2013 - 11:34 AM

Da... Cred ca o sa trec pe dastea... Mai trebuie hex si pini... Vazusem ca multi trec pe dastea de trophy...
0

#75 Useril este offline   e.cata 

  • Banned
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3386
  • Inregistrat: 22-October 12
  • Gender:Male

Postat 23 April 2013 - 09:02 PM

Vezi postareaaiurica, la 23 April 2013 - 11:34 AM, a spus:

Da... Cred ca o sa trec pe dastea... Mai trebuie hex si pini... Vazusem ca multi trec pe dastea de trophy...


acelasi lucru se intampla si pe savage, se rup de unde se termina hex-ul si incepe filetul...
am trecut la din astea cu hex de 17mm de alu si nu am probleme ...
mai fac o baie!
0

#76 Useril este offline   aiurica 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1559
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Life

Postat 24 April 2013 - 03:31 PM

Doar pe fata sau si pe spate?
0

#77 Useril este offline   sandrei 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1510
  • Inregistrat: 16-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj

Postat 24 April 2013 - 07:06 PM

Vezi postareaaiurica, la 24 April 2013 - 03:31 PM, a spus:

Doar pe fata sau si pe spate?



Da un telefon maine si iti dau eu reteta Bulletproof :)
TEAM DURANGO DESC210 2WD
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T

Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM

0

#78 Useril este offline   soarece 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2860
  • Inregistrat: 03-January 13
  • Gender:Male

Postat 24 April 2013 - 11:59 PM

Vezi postareae.cata, la 23 April 2013 - 09:55 AM, a spus:

pune din astea... sunt mai rezistente ..


si se "mananca" cupele mai repede....normal cand pui CVD-uri de alea sa pun si cupe h-d pentru ca CVD-urile aste sunt facute dintr-un otel mai bun fata de cupele stock !

Aceasta postare a fost editata de soarece: 25 April 2013 - 12:00 AM

Ma-ncalt cu tenesii pe dos,am un tricou nike patat de gaura,in cap palarie de paie si pe ochi rayban replica iar pe cheia de la logan scrie renault!
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
0

#79 Useril este offline   aiurica 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1559
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Life

Postat 30 April 2013 - 11:08 PM

dupa o planetara rupta extrem de usor ( plus inca una a unui prieten in aceleasi conditii) si cu ajutorul lui SAndrei( multumiri), am trecut la rigidizarea planetarelor fata, respectiv inlocuirea cupelor spate cu cele de la buggy.
Am inlocuit cupele de pe fata si am pus cvd urile de la truggy, cele de pe buggy fiind mai mici.
Dupa ce un surub nu a vrut sa se desfaca, seara s-a transformat intr-o provocare tehnica, care pe care.
Dupa cateva spirale, si freze diamantate, un disc Dremel diamantat devorate, am reusit sa tai cvd-ul fara sa afectez cupa prea mult.Mai trebuiesc pt trecerea la hex de 17 cel cu piulita si pinii cei mari.Am sa ii confectionez dintr-o bara antiruliu pe care o aveam de rezerva.Sunt aceiasi grosime si am sa o tai cu o freza cu disc diamantat.

si poze:




http://s9.postimg.org/usianpfp7/IMG_1790.jpghttp://s9.postimg.org/w69xj0eyj/IMG_1791.jpghttp://s9.postimg.org/jiu66i01n/IMG_1794.jpg

http://s9.postimg.org/x7a684vy3/IMG_1795.jpghttp://s9.postimg.org/kwh7o29x7/IMG_1796.jpg
0

#80 Useril este offline   e.cata 

  • Banned
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3386
  • Inregistrat: 22-October 12
  • Gender:Male

Postat 01 May 2013 - 11:31 AM

http://s9.postimg.org/usianpfp7/IMG_1790.jpg



astea sunt hub-urile de la hpi?
te-ai scos ca au piulita zimtata si nu ar mai trebui sa se desfaca ...
eu m-am saturat de pus superglue, thread lock si sa tot pierd rotile de pe partea stg a masinei (atat la savage cat si la str8)... noroc ca avem ochi buni si am gasit de fiecare data piulita...

Aceasta postare a fost editata de e.cata: 01 May 2013 - 11:32 AM

mai fac o baie!
0

#81 Useril este offline   aiurica 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1559
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Life

Postat 01 May 2013 - 11:40 PM

da, sunt HPI.
sper sa nu fie prbl....
sa pun totusi thread lock pe ele?



se pare ca motorul meu dupa doar 4,5 litri incepe sa piarda compresie....il trag destul de usor, pare ca are o anumita compresie, dar e clar ca nu mai e ca la inceput.....cam cat credeti ca mai tine?Cam care e durata unui astfel de motor?
Dau vina pe o tura in Tineretului unde am pierdut filtrul si fara sa stiu am rulat asa.prbl ca de acolo i se trage....
0

#82 Useril este offline   e.cata 

  • Banned
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3386
  • Inregistrat: 22-October 12
  • Gender:Male

Postat 02 May 2013 - 08:51 AM

poti pune din ala albastru care vine cu cvd-urile de la HPI.
mai ales daca era praf, l-ai polizat.

poti scoate o saiba si sa ii micsorezi camera de combustie... trebuie sa ai 4 saibe , scoti una raman 3.
acelasi lucru am facut si eu la un savage.
nu se poate estima viata unui motor termic, pt ca cel mai mult conteaza de utilizator si de grija cu care isi trateaza motoarele.
de ex: combustibilul absoarbe apa, daca ai lasat putin in rezervor si nu folosesti masina o perioada indelungata, mai mult ca sigur a ruginit..
procedeul corect de a depozita un motor nitro este:
1. la locul de joaca, dupa ce s-a oprit si nu mai are vizibil combustibil in rezervor, pui glowplug-ul si incerci sa il repornesti pana nu mai porneste.
2. scoti bujia si ii pui 2 3 picaturi de ulei, strangi bujia, si tragi de cateva ori de pull start sa se distribuie uleiul prin motor.
eu asa procedez de cele mai multe ori si am aproape 11 litri printr-un motor SH .21 care ink are compresie buna.
bafta

Aceasta postare a fost editata de e.cata: 02 May 2013 - 08:54 AM

mai fac o baie!
0

#83 Useril este offline   soarece 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2860
  • Inregistrat: 03-January 13
  • Gender:Male

Postat 02 May 2013 - 12:00 PM

Vezi postareaaiurica, la 01 May 2013 - 11:40 PM, a spus:

.....cam cat credeti ca mai tine?Cam care e durata unui astfel de motor?
Dau vina pe o tura in Tineretului unde am pierdut filtrul si fara sa stiu am rulat asa.prbl ca de acolo i se trage....


ala are viata lunga,4 litri e nimic !

Vezi postareae.cata, la 02 May 2013 - 08:51 AM, a spus:

nu se poate estima viata unui motor termic, pt ca cel mai mult conteaza de utilizator si de grija cu care isi trateaza motoarele.


:good:
Ma-ncalt cu tenesii pe dos,am un tricou nike patat de gaura,in cap palarie de paie si pe ochi rayban replica iar pe cheia de la logan scrie renault!
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
0

#84 Useril este offline   aiurica 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1559
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Life

Postat 18 May 2013 - 11:18 PM

yummies...... :pardon:

on my way to buullet poof . :)

fuzeta fata/spate aluminiu, suspension holder front /rear aluminium.
urmeaza ranforsarea de antitorsiune a sasiului cu una care nu sare la impact. cea stoc pe bila si poate cauza neplaceri.Deja a sarit la un impact...

si poze.

http://s22.postimg.org/5ti53mrql/IMG_1375.jpghttp://s22.postimg.org/45izozdv1/IMG_1377.jpghttp://s22.postimg.org/88a0o27zh/IMG_1378.jpg

http://s22.postimg.org/mijkzjobx/IMG_1385.jpghttp://s22.postimg.org/upbkr4eel/IMG_1387.jpg
0

#85 Useril este offline   e.cata 

  • Banned
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3386
  • Inregistrat: 22-October 12
  • Gender:Male

Postat 18 May 2013 - 11:31 PM

Vezi postareaaiurica, la 18 May 2013 - 11:18 PM, a spus:

yummies...... :pardon:

on my way to buullet poof . :)

fuzeta fata/spate aluminiu, suspension holder front /rear aluminium.
urmeaza ranforsarea de antitorsiune a sasiului cu una care nu sare la impact. cea stoc pe bila si poate cauza neplaceri.Deja a sarit la un impact...

si poze.

http://s22.postimg.org/5ti53mrql/IMG_1375.jpg




de astea (suspension holder front /rear aluminium ) am si eu de alu pe str8 si le-am modificat un pic pt a (zic eu) imbunatati rezistenta...
am dat o gaura prin sasiu si suspension holder, am filetat-o cu un tarod si acum am surub ce o tine lipita de sasiu... intareste rezistenta carcasei diff-urilor.
am sa pun si o poza...
acum e prea tarziu..
pretena deja a adormit!

Aceasta postare a fost editata de e.cata: 18 May 2013 - 11:32 PM

mai fac o baie!
0

#86 Useril este offline   e.cata 

  • Banned
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3386
  • Inregistrat: 22-October 12
  • Gender:Male

Postat 18 May 2013 - 11:35 PM

am o protectie de vinil autocolant pe sasiu nu se observa gaura !
mai fac o baie!
0

#87 Useril este offline   aiurica 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1559
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Life

Postat 18 May 2013 - 11:36 PM

adica in loc de holsurub, tu ai penetrat carcasa dif si ai pus surub cu piulita?

daca da, clar e o imbunatatire majora pt ca alea nu stiu cat tin acolo....degeaba e aluminiu daca vor iesi holsuruburile pt ca sunt prinse in plastic.
o sa verific si eu daca pot da gaura pana pe partea cealalta.



le
nu ma prind....
filetul iese prin celalalt holder sau nu?

Aceasta postare a fost editata de aiurica: 18 May 2013 - 11:40 PM

0

#88 Useril este offline   aiurica 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1559
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Life

Postat 18 May 2013 - 11:41 PM

cred ca m-am prins
tu ai un surub de jos in sus care nu ii da voie sa se deplaseze catre spate....si sa numai iasa de acolo....
buna ideea....
0

#89 Useril este offline   e.cata 

  • Banned
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3386
  • Inregistrat: 22-October 12
  • Gender:Male

Postat 18 May 2013 - 11:42 PM

nu!!! gaura e data prin sasiu in holder cu filet in holder!
mai fac o baie!
0

#90 Useril este offline   aiurica 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1559
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Life

Postat 18 May 2013 - 11:43 PM

asta am spus si eu....de jos ( sasiu) in sus.
ms.
la tine pare ca nu se prinde de carcasa de dif....si nici pinurile nu o tin....
la mine si pinurile o mai tin sa nu iasa si suruburile din diff
0

Arata acest topic


  • 7 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Ultima »


Raspuns rapid

  

21 useri citesc topicul
0 membri, 21 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro