Hpi Trophy Truggy 4.6 / Hpi Trophy Truggy Flux
#61
Postat 18 March 2013 - 10:20 AM
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T
Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM
#62
Postat 19 March 2013 - 11:14 AM
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T
Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM
#64
Postat 19 March 2013 - 07:26 PM
godFather89, la 19 March 2013 - 12:19 PM, a spus:
si nu ai resusit sa imortalizezi momentul ?
macar dupa crash...
#66
Postat 21 March 2013 - 03:19 PM
pe langa asta am desfacut toate diferentialele, am schimbat toate rotile cu unele bulletproof si am pus ulei siliconic in diferentiale pentru ca in afara de cel central nu am gasit deloc in ele, doar putina vaselina.
Dupa aceasta operatiune pot spune ca este o placere sa lucrezi la masina asta.Sincer cu exceptia unor mici upgrad-uri , masina asta este de vis pt un utilizator normal.
Desi multi mi-au spus ca vopsitul pe exterior este pierdere de timp, uite ca dupa vreo 3-4 iesiri vopseaua nu a sarit pe nicaieri si nu cred ca nu am lovit-o.( vezi filmulete).
Ready to go!!
http://s24.postimg.org/t90c5uyxt/IMG_1529.jpghttp://s24.postimg.org/7exosbpep/IMG_1530.jpg
http://s24.postimg.org/z4yv703mp/IMG_1532.jpghttp://s24.postimg.org/rrjh81jkx/IMG_1533.jpg
Aceasta postare a fost editata de aiurica: 21 March 2013 - 03:19 PM
#67
Postat 21 March 2013 - 09:40 PM
si eu am un str8 truggy asemanator cu hpi trophy insa de cand mi-am luat hpi savage x, le-am lasat pe toate pe locul 2.
mie imi place foarte mult, si daca ii pui si niste roti cu offset mai mare e foarte stabil si nu se mai rastoarna in viraje.
toate sunt nitro powered, electricele mi se par cam seci, asta pana cand imi scoate peri albi motorul si nu vrea sa porneascahttp://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/rofl.gif
Aceasta postare a fost editata de e.cata: 21 March 2013 - 09:40 PM
#68
Postat 21 March 2013 - 09:53 PM
Parca e mai fun cand viata e mai complicata :)
#70
Postat 22 March 2013 - 08:55 AM
aiurica, la 21 March 2013 - 03:19 PM, a spus:
pe langa asta am desfacut toate diferentialele, am schimbat toate rotile cu unele bulletproof si am pus ulei siliconic in diferentiale pentru ca in afara de cel central nu am gasit deloc in ele, doar putina vaselina.
Dupa aceasta operatiune pot spune ca este o placere sa lucrezi la masina asta.Sincer cu exceptia unor mici upgrad-uri , masina asta este de vis pt un utilizator normal.
Desi multi mi-au spus ca vopsitul pe exterior este pierdere de timp, uite ca dupa vreo 3-4 iesiri vopseaua nu a sarit pe nicaieri si nu cred ca nu am lovit-o.( vezi filmulete).
Ready to go!!
Cum ai pus ulei in diferentiale? In cilindrul diferentialului sau in toata carcasa lui?
Arata fain vopsita!
#71
Postat 22 March 2013 - 09:22 AM
godFather89, la 22 March 2013 - 08:55 AM, a spus:
Arata fain vopsita!
pai daca am schimbat si angrenajele cu unele din otel, iti dai seama ca am umplut si cilindrul cu ulei.
in carcasa diferentialului am pus doar putina vaselina grafitata pe roti.
ms ;)
Aceasta postare a fost editata de aiurica: 22 March 2013 - 09:22 AM
#72
Postat 22 April 2013 - 11:29 PM
cred ca e un punct slab pt ca si a unui prieten( fix aceiasi masina) s-a rupt tot de acolo.
pur si simplu s-a retezat dupa hex.
mentionez ca era vorba de un damb extrem de usor....f ciudat s-a rupt. :angry:
#74
Postat 23 April 2013 - 11:34 AM
#75
Postat 23 April 2013 - 09:02 PM
aiurica, la 23 April 2013 - 11:34 AM, a spus:
acelasi lucru se intampla si pe savage, se rup de unde se termina hex-ul si incepe filetul...
am trecut la din astea cu hex de 17mm de alu si nu am probleme ...
#77
Postat 24 April 2013 - 07:06 PM
aiurica, la 24 April 2013 - 03:31 PM, a spus:
Da un telefon maine si iti dau eu reteta Bulletproof :)
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T
Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM
#78
Postat 24 April 2013 - 11:59 PM
e.cata, la 23 April 2013 - 09:55 AM, a spus:
si se "mananca" cupele mai repede....normal cand pui CVD-uri de alea sa pun si cupe h-d pentru ca CVD-urile aste sunt facute dintr-un otel mai bun fata de cupele stock !
Aceasta postare a fost editata de soarece: 25 April 2013 - 12:00 AM
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
#79
Postat 30 April 2013 - 11:08 PM
Am inlocuit cupele de pe fata si am pus cvd urile de la truggy, cele de pe buggy fiind mai mici.
Dupa ce un surub nu a vrut sa se desfaca, seara s-a transformat intr-o provocare tehnica, care pe care.
Dupa cateva spirale, si freze diamantate, un disc Dremel diamantat devorate, am reusit sa tai cvd-ul fara sa afectez cupa prea mult.Mai trebuiesc pt trecerea la hex de 17 cel cu piulita si pinii cei mari.Am sa ii confectionez dintr-o bara antiruliu pe care o aveam de rezerva.Sunt aceiasi grosime si am sa o tai cu o freza cu disc diamantat.
si poze:
http://s9.postimg.org/usianpfp7/IMG_1790.jpghttp://s9.postimg.org/w69xj0eyj/IMG_1791.jpghttp://s9.postimg.org/jiu66i01n/IMG_1794.jpg
http://s9.postimg.org/x7a684vy3/IMG_1795.jpghttp://s9.postimg.org/kwh7o29x7/IMG_1796.jpg
#80
Postat 01 May 2013 - 11:31 AM
astea sunt hub-urile de la hpi?
te-ai scos ca au piulita zimtata si nu ar mai trebui sa se desfaca ...
eu m-am saturat de pus superglue, thread lock si sa tot pierd rotile de pe partea stg a masinei (atat la savage cat si la str8)... noroc ca avem ochi buni si am gasit de fiecare data piulita...
Aceasta postare a fost editata de e.cata: 01 May 2013 - 11:32 AM
#81
Postat 01 May 2013 - 11:40 PM
sper sa nu fie prbl....
sa pun totusi thread lock pe ele?
se pare ca motorul meu dupa doar 4,5 litri incepe sa piarda compresie....il trag destul de usor, pare ca are o anumita compresie, dar e clar ca nu mai e ca la inceput.....cam cat credeti ca mai tine?Cam care e durata unui astfel de motor?
Dau vina pe o tura in Tineretului unde am pierdut filtrul si fara sa stiu am rulat asa.prbl ca de acolo i se trage....
#82
Postat 02 May 2013 - 08:51 AM
mai ales daca era praf, l-ai polizat.
poti scoate o saiba si sa ii micsorezi camera de combustie... trebuie sa ai 4 saibe , scoti una raman 3.
acelasi lucru am facut si eu la un savage.
nu se poate estima viata unui motor termic, pt ca cel mai mult conteaza de utilizator si de grija cu care isi trateaza motoarele.
de ex: combustibilul absoarbe apa, daca ai lasat putin in rezervor si nu folosesti masina o perioada indelungata, mai mult ca sigur a ruginit..
procedeul corect de a depozita un motor nitro este:
1. la locul de joaca, dupa ce s-a oprit si nu mai are vizibil combustibil in rezervor, pui glowplug-ul si incerci sa il repornesti pana nu mai porneste.
2. scoti bujia si ii pui 2 3 picaturi de ulei, strangi bujia, si tragi de cateva ori de pull start sa se distribuie uleiul prin motor.
eu asa procedez de cele mai multe ori si am aproape 11 litri printr-un motor SH .21 care ink are compresie buna.
bafta
Aceasta postare a fost editata de e.cata: 02 May 2013 - 08:54 AM
#83
Postat 02 May 2013 - 12:00 PM
aiurica, la 01 May 2013 - 11:40 PM, a spus:
Dau vina pe o tura in Tineretului unde am pierdut filtrul si fara sa stiu am rulat asa.prbl ca de acolo i se trage....
ala are viata lunga,4 litri e nimic !
e.cata, la 02 May 2013 - 08:51 AM, a spus:
:good:
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
#84
Postat 18 May 2013 - 11:18 PM
on my way to buullet poof . :)
fuzeta fata/spate aluminiu, suspension holder front /rear aluminium.
urmeaza ranforsarea de antitorsiune a sasiului cu una care nu sare la impact. cea stoc pe bila si poate cauza neplaceri.Deja a sarit la un impact...
si poze.
http://s22.postimg.org/5ti53mrql/IMG_1375.jpghttp://s22.postimg.org/45izozdv1/IMG_1377.jpghttp://s22.postimg.org/88a0o27zh/IMG_1378.jpg
http://s22.postimg.org/mijkzjobx/IMG_1385.jpghttp://s22.postimg.org/upbkr4eel/IMG_1387.jpg
#85
Postat 18 May 2013 - 11:31 PM
aiurica, la 18 May 2013 - 11:18 PM, a spus:
on my way to buullet poof . :)
fuzeta fata/spate aluminiu, suspension holder front /rear aluminium.
urmeaza ranforsarea de antitorsiune a sasiului cu una care nu sare la impact. cea stoc pe bila si poate cauza neplaceri.Deja a sarit la un impact...
si poze.
http://s22.postimg.org/5ti53mrql/IMG_1375.jpg
de astea (suspension holder front /rear aluminium ) am si eu de alu pe str8 si le-am modificat un pic pt a (zic eu) imbunatati rezistenta...
am dat o gaura prin sasiu si suspension holder, am filetat-o cu un tarod si acum am surub ce o tine lipita de sasiu... intareste rezistenta carcasei diff-urilor.
am sa pun si o poza...
acum e prea tarziu..
pretena deja a adormit!
Aceasta postare a fost editata de e.cata: 18 May 2013 - 11:32 PM
#87
Postat 18 May 2013 - 11:36 PM
daca da, clar e o imbunatatire majora pt ca alea nu stiu cat tin acolo....degeaba e aluminiu daca vor iesi holsuruburile pt ca sunt prinse in plastic.
o sa verific si eu daca pot da gaura pana pe partea cealalta.
le
nu ma prind....
filetul iese prin celalalt holder sau nu?
Aceasta postare a fost editata de aiurica: 18 May 2013 - 11:40 PM
#88
Postat 18 May 2013 - 11:41 PM
tu ai un surub de jos in sus care nu ii da voie sa se deplaseze catre spate....si sa numai iasa de acolo....
buna ideea....
#90
Postat 18 May 2013 - 11:43 PM
ms.
la tine pare ca nu se prinde de carcasa de dif....si nici pinurile nu o tin....
la mine si pinurile o mai tin sa nu iasa si suruburile din diff