Hpi Trophy Truggy 4.6 / Hpi Trophy Truggy Flux
#31
Postat 21 February 2013 - 10:58 PM
mi se pare f tare!
9 zile pt o comanda din state....e cam putin.
pe de alta parte, am gasit o planetara la Blitz cu un capat caruia ii iesea nitul, iar celalalt capat cu bila sparta....neplacut.
#33
Postat 22 February 2013 - 05:16 PM
am fost si am luat un set si le schimb pe abele.
am ridicat azi si spurul cu slipery clutch de la posta, iar diseara il pun pe masina.
revenim cu poze
#34
Postat 23 February 2013 - 12:02 AM
nu prea ma pricep eu, dar pare ca este ce trebuie.
Imediat ce l-am pus, ovalizarea de la rulajul celuilalt spur a disparut.
acum, profesionistii spun ca e mai bine sa cedeze spurul de plastic decat altceva metalic...om trai si om vedea... :drinks:
http://s18.postimage.org/m0l1hqb3p/IMG_1165.jpghttp://s18.postimage.org/m34x4ker9/IMG_1166.jpg
http://s18.postimage.org/6ixje14mt/IMG_1167.jpghttp://s18.postimage.org/57ps5k911/IMG_1168.jpg
Aceasta postare a fost editata de aiurica: 23 February 2013 - 12:03 AM
#35
Postat 23 February 2013 - 02:00 AM
Ma gandesc ca supui mai multa presiune pe motor cu un spur metalic decat cu un plastic. Aurica aici nu ai probleme deoarece stiu ca ai un motor foarte puternic care pentru ceilalti cu motoare mai slabute nu stiu ce sa zic.
#36
Postat 23 February 2013 - 01:36 PM
Poate sa fie mai bine pt ca ansamblul de ambreiaj este extrem de bine echilibrat
#37
Postat 27 February 2013 - 08:35 AM
Am schimbat cu unul de otel si acum totul e ok
Incercand sa pun pinionul de 18 stock care eta din otel am constatat ca nu ajunge la spurul de 80. Acum merg 23 / 80
#38
Postat 27 February 2013 - 09:08 AM
aiurica, la 27 February 2013 - 08:35 AM, a spus:
Am schimbat cu unul de otel si acum totul e ok
Incercand sa pun pinionul de 18 stock care eta din otel am constatat ca nu ajunge la spurul de 80. Acum merg 23 / 80
Salut,
Felicitari inca o data pentru participarea la concurs si pentru bestia aia de blitz. Sincer, cand am vazut cum face pe 3s, am crezut ca-i explodeaza transmisia. La stilul asta, in curand o sa se toceasca si cupele de la diferential asa ca poti plasa deja o comanda :clapping:
#39
Postat 03 March 2013 - 01:02 AM
Vad ca te-ai pus tare de tot pe upgrade-uri la el dar sa ti cont ca nu este tocmai o masina profesionala sa zic asa. Nu stiu daca componentele ei stock pot rezista prea mult, si oricum la foarte multa putere devine instabila. Eu zic ca mai bine investesti intr-o masina care poate sa zic asa...
P.S. zic toate astea pt. ca am si eu Blitz si stiu ca pentru a-si face treaba bine trebuie foarte multe schimbate si mare bataie de cap cu el.
Aceasta postare a fost editata de Radu Cainamisir: 03 March 2013 - 01:03 AM
#40
Postat 05 March 2013 - 10:15 PM
continuam cu Truggy si cu noua bijuterie incepand cu vineri, un Slash Ultimate.
Aceasta postare a fost editata de aiurica: 05 March 2013 - 10:16 PM
#42
#44
Postat 12 March 2013 - 04:49 PM
In parc la "pista MRT", m-am chinuit eu cu un Slash4WD, sambata trecuta, si in afara faptului ca l-am umplut de praf, nu prea am reusit sa il tin pe "traseu". Pista e plina de gropi iar masinile sar ca broastele. Am incercat si un ST, dar cu roti cam chele, renuntand dupa 2-3 ture.
Pista este "praf" si la propriu si la figurat. Resturi de mancare pt. cainii maidanezi, gardul rupt, gropi, mantinele lipsa. Se vede ca traim in romanica, tara plina de vandali. Sa nu-mi spuna cineva ca ruptura din gard a fost facuta de copii ...:D
#45
Postat 12 March 2013 - 05:57 PM
am fost pe pista de la Grand Arena.pot spune ca pt un stock este ok pe o pista.
Evident ca nu are cum sa concureze la clasa asta cu masini dedicate pentru concurs.Insa pentru un amator ca mine este mai mult decat imi doresc.
#46
Postat 12 March 2013 - 06:05 PM
Dar pentru mocheta, merita ceva gume mai moi ... Proline sau HB.
Cat despre statia TQi, merita un iPod Touch orice generatie mai veche decat cea actuala. Evident NEJailberak-uit :D. Orice iDevice "spart" .... nu mai este la fel de stabil precum unul cu SO-ul original Apple.
#47
Postat 12 March 2013 - 06:19 PM
imi voi hackui orice telefon oricand.Nu ma intereseaza conceptiile conform carora eu fur si altii muncesc pt mine.....
la fel si in cazul filmelor....voi lua oricand filme si le voi vedea gratis.
nu dau doi bani pe ideeile preconcepute sau nu conform carora daca toti am face la fel ce s-ar mai intampla.
fiecare poate face ce vrea, eu aleg varianta gratis.
moral sau nu .....
discutia este mult prea lunga si nu cred ca e locul potrivit.
cat despre poze sa nu fiu offtopic se gasesc in topicul cu slash .Aici a ramas doar pentru truggy
#48
Postat 12 March 2013 - 06:35 PM
Era doar un sfat in cunostinta de cauza. M-am ocupat de tot ceea ce inseamna segmentul professional al companiei Apple, pentru Europa Centrala si de Est. Cunosc (zic eu) "in depht" cam toate produsele Apple, inclusiv cele non-Pro, cum ar fi iPod Touch, iPhone, etc.
Repet, e doar un sfat pur tehnic/practic cu referire strict la iPod Touch in cazul de fata. Take it or leave it ... No offence :D
#52
Postat 12 March 2013 - 09:30 PM
Varianta initiala de Slash 4WD, era o masina de bashing, de distractie, foarte rezistenta, cu un sasiu destul de inalt, implicit cu o garda la sol foarte mare, pentru a trece usor peste obstacole gen pietre, bolovani, etc, atat de intalnite in zonele neamenajate pt curse. Setarea generala a Slash-ului "out of the box" era una overdamped, moale, cu mult body roll, ce implica un comportament total neadecvat curselor. Pe o pista cu aderenta scazuta, Slash-ul fie supravireaza daca te infigi in acceleratie, fie subvireaza. Pe suprafete cu aderenta mare, la viraje mari, se rastoarna ... tocmai din cauza cetrului de greutate ridicat. Poti imbunatati usor comportamentul cu un set de bare de torsiune (swaybars) si cu setarea punctului superior de prindere al amortizoarelor. Nu infuenteaza prea tare schimbul fin al gradului de vascozitate al uleiului din pistoane, cel putin nu in cazul rostogolirii.
Anul trecut, Traxxas au revizuit modelul Slash 4x4, cea mai importanta schimbare fiind....ghici care ?!?
La orice cursa de SC 4WD, la care se face inspectie tehnica, Slash-ul "pica" din start pentru ca nu corespunde la dimensiuni ...
Ca masina de bashing ... nu am vazut inca una mai funny si mai "tare" in sensul direct al cuvantului .... poate doar noua WR8 de la HPI ?!? :D
Aceasta postare a fost editata de Kata4: 12 March 2013 - 09:32 PM
#53
Postat 13 March 2013 - 08:03 PM
#54
Postat 13 March 2013 - 08:08 PM
Radu Cainamisir, la 13 March 2013 - 08:03 PM, a spus:
1. Mergea mai bine pentru ca masina era probabil 4x4
2. Blitz-ul tau in curbe.......in primul rand trebuie sa ai cauciucurile adecvate pentru pista, apoi arcurile, uleiul din amortizoare si diferential, setari ale amortizoarelor pe bascule si tower-e. Majoritatea masinilor RTR sunt varza pe pista fara aceste modificari.
3. Ti-a zis chestia cu centrul de greutate ? banuiesc ca ti-a zis ca Slash-ul are centrul de greutate in nori ? Masinile de la Traxxas sunt cele mai proaste masini pentru pista si concursuri.
#55
Postat 13 March 2013 - 11:37 PM
intreb ca sa aflam cu totii daca ce spui e veridic sau doar e foarte usor sa vbsti...
daca comparam cu masini de competitie....atunci nu avem ce discuta.
eu am cerut parerea unui profesionist duminica la pista si a fost placut impresionat de cum sta pe pista.
cu modificari de bun gust, este o masina care se descurca binisor.Evident nu va castiga concursuri...dar nu pt asta este facuta.
#57
Postat 17 March 2013 - 04:39 PM
asta pana am observat ca s-a rupt un suport fata si a taiat cele doua suruburi din diferential, ce a dus si la distrugerea carcasei acestuia.
#58
Postat 17 March 2013 - 06:36 PM
Memento, la 13 March 2013 - 08:08 PM, a spus:
Eu cred ca tu nu sti despre ce vorbesti . Incearca sa nu mai faci afirmatii decat dupa ce folosesti tu modelul despre care vorbesti. Documenteazate , citeste , foloseste , vorbeste !
Acel Traxxas cu centrul de greutate jos o sa faca surprize la concursuri. Chiar eu am sa particip cu unu anu asta la competitiile outdoor. Pe linga ca este extrem de rezistent, acum modelul nou este si foarte stabil gratie noului sasiu si amortizoarelor noi.
Aceasta postare a fost editata de Mad Max: 17 March 2013 - 06:36 PM
#59
Postat 17 March 2013 - 06:41 PM
Mad Max, la 17 March 2013 - 06:36 PM, a spus:
Acel Traxxas cu centrul de greutate jos o sa faca surprize la concursuri. Chiar eu am sa particip cu unu anu asta la competitiile outdoor. Pe linga ca este extrem de rezistent, acum modelul nou este si foarte stabil gratie noului sasiu si amortizoarelor noi.
Sunt proaste. Poti sa fii fan in continuare.
#60
Postat 17 March 2013 - 10:40 PM
Navo : Homemade.
Aero : Piper J3 cub.