Modelism - RHC Forum: Hpi Trophy Truggy 4.6 / Hpi Trophy Truggy Flux - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 7 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Ultima »

Hpi Trophy Truggy 4.6 / Hpi Trophy Truggy Flux Evaluare topic: -----

#31 Useril este offline   aiurica 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1559
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Life

Postat 21 February 2013 - 10:58 PM

se pare ca doar dupa noua zile produsul a ajuns la posta!
mi se pare f tare!
9 zile pt o comanda din state....e cam putin.

pe de alta parte, am gasit o planetara la Blitz cu un capat caruia ii iesea nitul, iar celalalt capat cu bila sparta....neplacut.
0

#32 Useril este offline   Radu Cainamisir 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 369
  • Inregistrat: 14-December 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Cars, RC Cars, Girls, Games, PC, etc

Postat 22 February 2013 - 07:34 AM

Si eu am una fisurata probabil de la rugina dar nitul ala intra usor inapoi cu un ciocanel
Off-road: Team Associated SC10 2wd Factory team
0

#33 Useril este offline   aiurica 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1559
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Life

Postat 22 February 2013 - 05:16 PM

daca e fisurata cu siguranta se va sparge.

am fost si am luat un set si le schimb pe abele.
am ridicat azi si spurul cu slipery clutch de la posta, iar diseara il pun pe masina.
revenim cu poze
0

#34 Useril este offline   aiurica 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1559
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Life

Postat 23 February 2013 - 12:02 AM

iata si poze cu minunea metalica.
nu prea ma pricep eu, dar pare ca este ce trebuie.
Imediat ce l-am pus, ovalizarea de la rulajul celuilalt spur a disparut.
acum, profesionistii spun ca e mai bine sa cedeze spurul de plastic decat altceva metalic...om trai si om vedea... :drinks:





http://s18.postimage.org/m0l1hqb3p/IMG_1165.jpghttp://s18.postimage.org/m34x4ker9/IMG_1166.jpg

http://s18.postimage.org/6ixje14mt/IMG_1167.jpghttp://s18.postimage.org/57ps5k911/IMG_1168.jpg

Aceasta postare a fost editata de aiurica: 23 February 2013 - 12:03 AM

0

#35 Useril este offline   Radu Cainamisir 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 369
  • Inregistrat: 14-December 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Cars, RC Cars, Girls, Games, PC, etc

Postat 23 February 2013 - 02:00 AM

Felicitari pentru noua achizitie. Este prima data cand vad un spur metalic, doar am auzit de ele. Nu stiu greutatea lui sau alte detalii dar am o intrebare pentru cine stie: avnad un spur metalic ca cel din poze nu iti trebuie si un motor mai puternic care sa il invarteasca?

Ma gandesc ca supui mai multa presiune pe motor cu un spur metalic decat cu un plastic. Aurica aici nu ai probleme deoarece stiu ca ai un motor foarte puternic care pentru ceilalti cu motoare mai slabute nu stiu ce sa zic.
Off-road: Team Associated SC10 2wd Factory team
0

#36 Useril este offline   aiurica 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1559
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Life

Postat 23 February 2013 - 01:36 PM

Eu nu cred ca mergand cu motorul stock brushed , se va simti vreo diferenta notabila.
Poate sa fie mai bine pt ca ansamblul de ambreiaj este extrem de bine echilibrat
0

#37 Useril este offline   aiurica 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1559
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Life

Postat 27 February 2013 - 08:35 AM

Singurul lucru negativ de pana acum este ca toceste dupa 10 min pinionul.E drept era de aluminiu
Am schimbat cu unul de otel si acum totul e ok

Incercand sa pun pinionul de 18 stock care eta din otel am constatat ca nu ajunge la spurul de 80. Acum merg 23 / 80
0

#38 Useril este offline   sectoristu 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 387
  • Inregistrat: 23-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 27 February 2013 - 09:08 AM

Vezi postareaaiurica, la 27 February 2013 - 08:35 AM, a spus:

Singurul lucru negativ de pana acum este ca toceste dupa 10 min pinionul.E drept era de aluminiu
Am schimbat cu unul de otel si acum totul e ok

Incercand sa pun pinionul de 18 stock care eta din otel am constatat ca nu ajunge la spurul de 80. Acum merg 23 / 80


Salut,

Felicitari inca o data pentru participarea la concurs si pentru bestia aia de blitz. Sincer, cand am vazut cum face pe 3s, am crezut ca-i explodeaza transmisia. La stilul asta, in curand o sa se toceasca si cupele de la diferential asa ca poti plasa deja o comanda :clapping:
0

#39 Useril este offline   Radu Cainamisir 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 369
  • Inregistrat: 14-December 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Cars, RC Cars, Girls, Games, PC, etc

Postat 03 March 2013 - 01:02 AM

Ai creat un monstrulet din Blitz si te felicit pentru asta, dar sta in curbe? Intreb deoarece nu am ajuns la concus si nu am apucat sa il vad.
Vad ca te-ai pus tare de tot pe upgrade-uri la el dar sa ti cont ca nu este tocmai o masina profesionala sa zic asa. Nu stiu daca componentele ei stock pot rezista prea mult, si oricum la foarte multa putere devine instabila. Eu zic ca mai bine investesti intr-o masina care poate sa zic asa...


P.S. zic toate astea pt. ca am si eu Blitz si stiu ca pentru a-si face treaba bine trebuie foarte multe schimbate si mare bataie de cap cu el.

Aceasta postare a fost editata de Radu Cainamisir: 03 March 2013 - 01:03 AM

Off-road: Team Associated SC10 2wd Factory team
0

#40 Useril este offline   aiurica 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1559
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Life

Postat 05 March 2013 - 10:15 PM

Blitz-ul a disparut din ograda!
continuam cu Truggy si cu noua bijuterie incepand cu vineri, un Slash Ultimate.

Aceasta postare a fost editata de aiurica: 05 March 2013 - 10:16 PM

0

#41 Useril este offline   Radu Cainamisir 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 369
  • Inregistrat: 14-December 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Cars, RC Cars, Girls, Games, PC, etc

Postat 05 March 2013 - 10:55 PM

Slash Ultimate?

Poze? Poze? Poze?
Off-road: Team Associated SC10 2wd Factory team
0

#42 Useril este offline   aiurica 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1559
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Life

Postat 05 March 2013 - 11:10 PM

Vezi postareaRadu Cainamisir, la 05 March 2013 - 10:55 PM, a spus:

Slash Ultimate?

Poze? Poze? Poze?

de vineri si poze! :)
0

#43 Useril este offline   Radu Cainamisir 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 369
  • Inregistrat: 14-December 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Cars, RC Cars, Girls, Games, PC, etc

Postat 05 March 2013 - 11:14 PM

poate ne vedem in weekend la pista MRT din Parcul Tineretului
Off-road: Team Associated SC10 2wd Factory team
0

#44 Useril este offline   Kata4 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 258
  • Inregistrat: 25-April 10

Postat 12 March 2013 - 04:49 PM

Felicitari pt achizitie. Combo-ul Velineon te-a convins de calitatea Traxxas ?!!? Calitate "bashing" ca sa zic asa .... Sper ca ai luat varianta LCG ...:D

In parc la "pista MRT", m-am chinuit eu cu un Slash4WD, sambata trecuta, si in afara faptului ca l-am umplut de praf, nu prea am reusit sa il tin pe "traseu". Pista e plina de gropi iar masinile sar ca broastele. Am incercat si un ST, dar cu roti cam chele, renuntand dupa 2-3 ture.

Pista este "praf" si la propriu si la figurat. Resturi de mancare pt. cainii maidanezi, gardul rupt, gropi, mantinele lipsa. Se vede ca traim in romanica, tara plina de vandali. Sa nu-mi spuna cineva ca ruptura din gard a fost facuta de copii ...:D
0

#45 Useril este offline   aiurica 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1559
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Life

Postat 12 March 2013 - 05:57 PM

da, e vb de ultimate cu LCG si lipo;mai vine cu fuzete fata spate de aluminiu si cateva gadgeturi interesante.
am fost pe pista de la Grand Arena.pot spune ca pt un stock este ok pe o pista.
Evident ca nu are cum sa concureze la clasa asta cu masini dedicate pentru concurs.Insa pentru un amator ca mine este mai mult decat imi doresc.
0

#46 Useril este offline   Kata4 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 258
  • Inregistrat: 25-April 10

Postat 12 March 2013 - 06:05 PM

Aaaa....daca e varianta LCG ...atunci nu se mai rastoarna :D
Dar pentru mocheta, merita ceva gume mai moi ... Proline sau HB.
Cat despre statia TQi, merita un iPod Touch orice generatie mai veche decat cea actuala. Evident NEJailberak-uit :D. Orice iDevice "spart" .... nu mai este la fel de stabil precum unul cu SO-ul original Apple.
0

#47 Useril este offline   aiurica 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1559
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Life

Postat 12 March 2013 - 06:19 PM

nu o musc pasta cu orice device spart.....nici mort!
imi voi hackui orice telefon oricand.Nu ma intereseaza conceptiile conform carora eu fur si altii muncesc pt mine.....
la fel si in cazul filmelor....voi lua oricand filme si le voi vedea gratis.
nu dau doi bani pe ideeile preconcepute sau nu conform carora daca toti am face la fel ce s-ar mai intampla.
fiecare poate face ce vrea, eu aleg varianta gratis.
moral sau nu .....
discutia este mult prea lunga si nu cred ca e locul potrivit.



cat despre poze sa nu fiu offtopic se gasesc in topicul cu slash .Aici a ramas doar pentru truggy
0

#48 Useril este offline   Kata4 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 258
  • Inregistrat: 25-April 10

Postat 12 March 2013 - 06:35 PM

Nu ma refer la "furat" muzica, filme, etc ....
Era doar un sfat in cunostinta de cauza. M-am ocupat de tot ceea ce inseamna segmentul professional al companiei Apple, pentru Europa Centrala si de Est. Cunosc (zic eu) "in depht" cam toate produsele Apple, inclusiv cele non-Pro, cum ar fi iPod Touch, iPhone, etc.
Repet, e doar un sfat pur tehnic/practic cu referire strict la iPod Touch in cazul de fata. Take it or leave it ... No offence :D
0

#49 Useril este offline   Memento 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 179
  • Inregistrat: 14-February 13
  • Gender:Male

Postat 12 March 2013 - 07:05 PM

Pai in loc sa va vaitati ca nu sta masina pe pista mai bine ati cumpara niste arcuri moi si un ulei 25wt-35wt si niste cauciucuri proline Caliber/Gladiator. :good:
0

#50 Useril este offline   Radu Cainamisir 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 369
  • Inregistrat: 14-December 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Cars, RC Cars, Girls, Games, PC, etc

Postat 12 March 2013 - 07:17 PM

Modelul asta de Slash din cate stiu are un centru de greutate special plasat pentru ca atunci cand se rastoarna sa vina in picioare, nu?
Off-road: Team Associated SC10 2wd Factory team
0

#51 Useril este offline   Memento 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 179
  • Inregistrat: 14-February 13
  • Gender:Male

Postat 12 March 2013 - 07:31 PM

Vezi postareaRadu Cainamisir, la 12 March 2013 - 07:17 PM, a spus:

Modelul asta de Slash din cate stiu are un centru de greutate special plasat pentru ca atunci cand se rastoarna sa vina in picioare, nu?


Nu cred :))) :rofl:
0

#52 Useril este offline   Kata4 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 258
  • Inregistrat: 25-April 10

Postat 12 March 2013 - 09:30 PM

Radu, lasand mistourile unora, ideea cu Slash rasturnabil sau nu ....este urmatoarea;

Varianta initiala de Slash 4WD, era o masina de bashing, de distractie, foarte rezistenta, cu un sasiu destul de inalt, implicit cu o garda la sol foarte mare, pentru a trece usor peste obstacole gen pietre, bolovani, etc, atat de intalnite in zonele neamenajate pt curse. Setarea generala a Slash-ului "out of the box" era una overdamped, moale, cu mult body roll, ce implica un comportament total neadecvat curselor. Pe o pista cu aderenta scazuta, Slash-ul fie supravireaza daca te infigi in acceleratie, fie subvireaza. Pe suprafete cu aderenta mare, la viraje mari, se rastoarna ... tocmai din cauza cetrului de greutate ridicat. Poti imbunatati usor comportamentul cu un set de bare de torsiune (swaybars) si cu setarea punctului superior de prindere al amortizoarelor. Nu infuenteaza prea tare schimbul fin al gradului de vascozitate al uleiului din pistoane, cel putin nu in cazul rostogolirii.
Anul trecut, Traxxas au revizuit modelul Slash 4x4, cea mai importanta schimbare fiind....ghici care ?!?
La orice cursa de SC 4WD, la care se face inspectie tehnica, Slash-ul "pica" din start pentru ca nu corespunde la dimensiuni ...

Ca masina de bashing ... nu am vazut inca una mai funny si mai "tare" in sensul direct al cuvantului .... poate doar noua WR8 de la HPI ?!? :D

Aceasta postare a fost editata de Kata4: 12 March 2013 - 09:32 PM

0

#53 Useril este offline   Radu Cainamisir 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 369
  • Inregistrat: 14-December 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Cars, RC Cars, Girls, Games, PC, etc

Postat 13 March 2013 - 08:03 PM

Kata multumesc mult pentru toate detaliile. Nu am intrebat doar ca sa ma aflu in treaba, ci pentru ca m-ar fi interesat achizitionarea unuia si voiam sa stiu mai multe despre el. Am intalnit weekendul trecut in pista MRT un baiat incepator cu un Slash mai nou si am vazut ca mergea mult mai bine ca mine cu blitz-ul. Blitz-ul meu in curbe ,din cauza tractiunii spate, pierea controlul si se invartea sa zic asa, ceva gen drift, iar Slashul mergea foarte bine. Ei bine...baiatul ala mi-a zis chestia cu centrul de greutate si vedeam ca orice facea pica in picioare imediat. Merci inca odata pt. raspuns!
Off-road: Team Associated SC10 2wd Factory team
0

#54 Useril este offline   Memento 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 179
  • Inregistrat: 14-February 13
  • Gender:Male

Postat 13 March 2013 - 08:08 PM

Vezi postareaRadu Cainamisir, la 13 March 2013 - 08:03 PM, a spus:

Kata multumesc mult pentru toate detaliile. Nu am intrebat doar ca sa ma aflu in treaba, ci pentru ca m-ar fi interesat achizitionarea unuia si voiam sa stiu mai multe despre el. Am intalnit weekendul trecut in pista MRT un baiat incepator cu un Slash mai nou si am vazut ca mergea mult mai bine ca mine cu blitz-ul. Blitz-ul meu in curbe ,din cauza tractiunii spate, pierea controlul si se invartea sa zic asa, ceva gen drift, iar Slashul mergea foarte bine. Ei bine...baiatul ala mi-a zis chestia cu centrul de greutate si vedeam ca orice facea pica in picioare imediat. Merci inca odata pt. raspuns!


1. Mergea mai bine pentru ca masina era probabil 4x4
2. Blitz-ul tau in curbe.......in primul rand trebuie sa ai cauciucurile adecvate pentru pista, apoi arcurile, uleiul din amortizoare si diferential, setari ale amortizoarelor pe bascule si tower-e. Majoritatea masinilor RTR sunt varza pe pista fara aceste modificari.
3. Ti-a zis chestia cu centrul de greutate ? banuiesc ca ti-a zis ca Slash-ul are centrul de greutate in nori ? Masinile de la Traxxas sunt cele mai proaste masini pentru pista si concursuri.
0

#55 Useril este offline   aiurica 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1559
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Life

Postat 13 March 2013 - 11:37 PM

cand te-ai dat ultima data cu un slash lcg?
intreb ca sa aflam cu totii daca ce spui e veridic sau doar e foarte usor sa vbsti...
daca comparam cu masini de competitie....atunci nu avem ce discuta.
eu am cerut parerea unui profesionist duminica la pista si a fost placut impresionat de cum sta pe pista.
cu modificari de bun gust, este o masina care se descurca binisor.Evident nu va castiga concursuri...dar nu pt asta este facuta.
0

#56 Useril este offline   Radu Cainamisir 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 369
  • Inregistrat: 14-December 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Cars, RC Cars, Girls, Games, PC, etc

Postat 14 March 2013 - 02:20 PM

Eu stiam ca e facut mai mult pentru "tavaleala", adica sa reziste socurilor.
Off-road: Team Associated SC10 2wd Factory team
0

#57 Useril este offline   aiurica 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1559
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Life

Postat 17 March 2013 - 04:39 PM

o plimbarica prin IOR cu Truggy
asta pana am observat ca s-a rupt un suport fata si a taiat cele doua suruburi din diferential, ce a dus si la distrugerea carcasei acestuia.


0

#58 Useril este offline   Mad Max 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 504
  • Inregistrat: 11-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Rc Racing.ro, Automodelism

Postat 17 March 2013 - 06:36 PM

Vezi postareaMemento, la 13 March 2013 - 08:08 PM, a spus:

Masinile de la Traxxas sunt cele mai proaste masini pentru pista si concursuri.


Eu cred ca tu nu sti despre ce vorbesti . Incearca sa nu mai faci afirmatii decat dupa ce folosesti tu modelul despre care vorbesti. Documenteazate , citeste , foloseste , vorbeste !

Acel Traxxas cu centrul de greutate jos o sa faca surprize la concursuri. Chiar eu am sa particip cu unu anu asta la competitiile outdoor. Pe linga ca este extrem de rezistent, acum modelul nou este si foarte stabil gratie noului sasiu si amortizoarelor noi.

Aceasta postare a fost editata de Mad Max: 17 March 2013 - 06:36 PM

0

#59 Useril este offline   Memento 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 179
  • Inregistrat: 14-February 13
  • Gender:Male

Postat 17 March 2013 - 06:41 PM

Vezi postareaMad Max, la 17 March 2013 - 06:36 PM, a spus:

Eu cred ca tu nu sti despre ce vorbesti . Incearca sa nu mai faci afirmatii decat dupa ce folosesti tu modelul despre care vorbesti. Documenteazate , citeste , foloseste , vorbeste !

Acel Traxxas cu centrul de greutate jos o sa faca surprize la concursuri. Chiar eu am sa particip cu unu anu asta la competitiile outdoor. Pe linga ca este extrem de rezistent, acum modelul nou este si foarte stabil gratie noului sasiu si amortizoarelor noi.


Sunt proaste. Poti sa fii fan in continuare.
0

#60 Useril este offline   hamsterik 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 311
  • Inregistrat: 05-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Rm.Valcea
  • Interests:Automodelism , offroad,
    onroad/drifting.
    Ciclism XC.

Postat 17 March 2013 - 10:40 PM

Stiu ca e greu sa accepti ca fan al altei comapnii ca cei de la traxxas au venit cu ceva ce pare bun dar sa il vedem cum se va descurca.De la traxxas singurul model care imi place este summitul , restul mi se par niste corcituri nereusite.
Auto : Hpi firestorm flux.
Navo : Homemade.
Aero : Piper J3 cub.
0

Arata acest topic


  • 7 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Ultima »


Raspuns rapid

  

10 useri citesc topicul
0 membri, 10 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro