new machine build router cnc
#33
Postat 06 April 2013 - 03:01 PM
katran, la 05 April 2013 - 05:51 PM, a spus:
As fi vrut sa fac si un test de gravare , dar n-am cu ce ...
gravare: parca aveai un suport si 10 placute...
vorbim luni de setul de pensete...
Aceasta postare a fost editata de BogdanStancu: 06 April 2013 - 03:02 PM
Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
#34
Postat 07 April 2013 - 01:47 PM
katran, la 02 April 2013 - 06:32 PM, a spus:
le produc acolo , au si un website . N-am auzit pana acum de firma asta , Hertz , dar se pare ca
au chestii bune . L-am alergat nitel sa vad ce stie , si am ramas destul de placut impresionat ... TIR mai mic
de 0.01mm , tureaza la 18.000 , si nici nu face zgomot ...prea mult ...rezonabil , mai ales ca are ventilator in cur ,
pentru racire .
Transportul cat a costat?
Pe ebay zice de 140 usd.
Stima.
#36
Postat 07 April 2013 - 02:51 PM
#40
Postat 15 April 2013 - 05:52 PM
katran, la 14 April 2013 - 06:22 PM, a spus:
cheers.
Nu merge mail:
Mail delivery failed: returning message to sender
A message that you sent could not be delivered to one or more of its
recipients. This is a permanent error. The following address(es) failed: gabriel_niculae@aol.com
SMTP error from remote mail server after initial connection: host mailin-04.mx.aol.com [205.188.103.2]: 554- (RTR:BL) http://postmaster.in...s/554rtrbl.html
Am incercat si PM, se pare ca e plina casuta si nu mai accepta mesaje noi. Ti-am trimis un SMS mai devreme.
#42
Postat 02 May 2013 - 07:32 PM
identice cu prima . O sa le fac in paralel , probabil o sa dureze ceva ...
Componentele exista , mai putin suruburile cu bile , ca le tine DHL-ul in depozit ... Sper sa le primesc dupa sarbatori .
Nu deschid alt topic , nu e necesar ... continuam aici . O sa pun poze pe masura ce avansez cu lucrul .
Uite prima ...
http://i1187.photobucket.com/albums/z400/romatsa/1-101_zpsa4a9de3e.jpg
#44
Postat 04 May 2013 - 09:56 AM
mihaighe, la 03 May 2013 - 08:38 AM, a spus:
Te referi la mese ? Sunt practice , se pot strange si depozita usor ... plus ca-mi place mie
sa fie lucrurile ordonate si frumos aranjate ... chestie de dambla .
O.K , am mai ciorsait cateva piese ... cred ca ma opresc pe perioada sarbatorilor . Am desfacut si
motoarele de frezare din cutii sa vad cum se prezinta ...
http://i1187.photobucket.com/albums/z400/romatsa/1-101_zps1ef7352f.jpg
http://i1187.photobucket.com/albums/z400/romatsa/2-76_zps48140602.jpg
#47
Postat 07 May 2013 - 02:15 PM
Au venit suruburile , sunt O.K ( drepte , curate , prelucrarile capetelor corecte ) . Atat doar ca lagarele
sunt pentru rulmenti 7201B ( 32x12x10 ) , iar eu proiectasem blocurile pentru 7200 ( 30x10x9 ) ... Si am si
comandat rulmentii ... acu' trebuie altii , ca nu modific suruburile ...
Am pus un surub in pozitie , sa vad cum se aseaza ( intamplator mai aveam un set 7201B prin sertare , de la Vasile ... )
Se misca foarte frumos , fara trepidatii sau alte alea ... Stepper-ul se aliniaza corect , la fel si blocurile de
rulmenti/piulita .
Deocamdata atat , maine plec la Sighisoara toata gasca , ma intorc abia sambata ... Iar de luni incep munca . Eu speram
sa termin cu mesele ambelor masini saptamana asta , plus componentele portalurilor , dar se pare ca n-o sa reusesc ...
http://i1187.photobucket.com/albums/z400/romatsa/1-101_zps142ecad9.jpg
........................................................................................................
#51
Postat 11 May 2013 - 08:25 PM
http://i1187.photobucket.com/albums/z400/romatsa/2-76_zps0a037eb6.jpg
http://i1187.photobucket.com/albums/z400/romatsa/1-101_zpsad390316.jpg
................................
#52
Postat 19 May 2013 - 12:12 PM
#53
Postat 19 May 2013 - 12:26 PM
La cat este de mica si rigida, cu o tija de doi lei aplicata unde trebuie, eliminai o gramada de cheltuiala in plus.
#54
Postat 19 May 2013 - 01:25 PM
Chestie de dambla ... am testat designul asta de l-au luat dracii , deocamdata n-am gasit
altul mai stabil . I-mi place mie cum se aseaza , cum se aliniaza ... Nu-i mare lucru un surub si un
motor in plus ... contribuie major la rigiditate si precizia de lucru .
In momentul de fata nu exista suruburi decat din 2 in 14 ... si sta teapana . Cand o fi sa le demolez
pentru build-ul final , o sa pun toate suruburile ( intra vreo 3 kile la fiecare ) ...
#56
Postat 19 May 2013 - 07:50 PM
poate sunt masini industriale care folosesc un singur surub dar deja vorbim de alta clasa
alea-s maini proiectate si testate de o armata de oameni, cu resurse, cu bani si cu experienta
ei isi permit sa faca un calcul care sa se reflecte in realitate, noi, nu prea :)
in schimb, incercam metoda mai "ruseasca" care in mare parte din cazuri face ce trebuie
poate nu optimizam la maxim design-ul in acest fel dar obtinem rezultatele asteptate
si, cum spunea si katran, un motor cu un surub in plus nu e cine stie ce ca bani
nu mareste cu mult pretul masinii insa rezultatele sunt mai sigure si mai "fire and forget"
cam din cauzele astea eu prefer si pe Z sa am doua motoare, avantajele, raportat la pret, sunt nete
Gone Sailing! S/Y Haimana
#57
Postat 01 June 2013 - 08:11 PM
http://i1187.photobucket.com/albums/z400/romatsa/1-101_zps3819f885.jpg
http://i1187.photobucket.com/albums/z400/romatsa/2-76_zpsad358041.jpg
................................
#58
Postat 09 June 2013 - 09:00 PM
http://i1187.photobucket.com/albums/z400/romatsa/2-76_zps9c38adde.jpg
http://i1187.photobucket.com/albums/z400/romatsa/1-101_zps7928b63f.jpg
...............................................................