Modelism - RHC Forum: Slegers Skyhawk 120 - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Slegers Skyhawk 120 TD plane

#1 Useril este offline   F2B 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 921
  • Inregistrat: 30-November 11

Postat 01 February 2013 - 03:15 AM

Am vrut sa am un model usor de zburat si am pus mina pe un kit pe care am pletit 275 de dolari. Relativ ieftin daca te gindesti la un moel de 3M anvergura.
Are un fuselaj de fibra de sticla cu aripi de polistiren si Obechi deasupra. Nu este cine stie ce super model dar ma bucur de el nu planuiesc sa ma duc cu el la competitii. Vreau sa am ceva decent cu care sa ma duc sa ma bucur de un timp frumos in liniste la zbor.

http://www.rcgroups....d.php?t=1787754 daca va intereseaza puteti urmari si aici.
0

#2 Useril este offline   F2B 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 921
  • Inregistrat: 30-November 11

Postat 06 February 2013 - 09:02 PM

Pozne :rolleyes:
Am inceput sa mi lucrez la proiectul asta. Ampenajul este structura clasica cu nervuri si lonjeroane. Am placat sus si jos cu balsa incepind la lojeronul principal si pina in bordul de atac. la centru am un tub de inox care accepta tija de carbon. Un prieten aici mia taiat cu laserul nervurile. puteam sa pun un bisturiu pe basla sau fac un blok clasic dar asa este mai usor si mai precis.

Fisiere atasate


0

#3 Useril este offline   F2B 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 921
  • Inregistrat: 30-November 11

Postat 06 February 2013 - 09:08 PM

mai multe pozne

Fisiere atasate


0

#4 Useril este offline   edisultan 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2074
  • Inregistrat: 16-March 08
  • Gender:Male
  • Location:Tulcea
  • Interests:Aeromodelism, navomodelism

Postat 25 February 2013 - 08:34 PM

Am văzut progresele pe celălalt forum, deosebit de frumos.
Sultan Eduard
0

#5 Useril este offline   F2B 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 921
  • Inregistrat: 30-November 11

Postat 26 February 2013 - 06:42 PM

Ceva nu mi-a placut la ampenajul orizontal. Ce nu mi-a placut este faptul ca era foarte fragil. Poate daca puneam chesoane se facea mai dur dar mi-era teama sa-l tin in mina. Blasa aia de .8mm care am folosito sa plachez era asa de fragila ca mi-a intrat mina prin el. da avea 12g cind era gata dar din punct de vedere parctic mi-era teama ca se va rupe in zbor. Mi-e lene sa fac sabloane asa ca l-am sunat pe prietenul meu cae intimplator are o masina de taiat cu laser i-am dat file noi si am facut un profundor nou cu constructie putin scimbata si am folosit balsa de 1,5mm deasupra plus am o aliniere mai buna la sistemul de montare. rezultatul pina una alta este 18g plus trebuie sa pun ceva in capat sa termin treaba. Probabil pe la 20g plus acoperirea. Un pic cam greu dar cu siguranta nu se va rupe in mina sau in zbor. Am pus citeva poze pentru comparatie.

Fisiere atasate


0

#6 Useril este offline   F2B 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 921
  • Inregistrat: 30-November 11

Postat 26 February 2013 - 06:54 PM

Constructia este relativ simpla.
Am lipit planul pe o bucata de MDF. Asta este chestia care se foloseste la mobila acuma PAL cred ca se cheama dar nu stiu sigur. Dupa care am lipit nervurile direct pe plan (binenteles ca planul este sacrificat in acest fel dar imi trebuie numai o data).
Am tait foaia de blalsa de la bordul de atac si am pus o fisie de vreo 6mm ce carbon unidirectionar in loc de lojeron. Dupa aia am puso pe sub nervuri si am lipito in pozitie cu CA. Chesoanele au urmat de la un capat la altul si am fost atent sa le pun intre nervuri sa atinga nervurile si sa fiu sigur ca se duc pina jos. Am lasat chesoanele vreo 2-3mm deasupra nervurilor. Am pus un scoci dublu in fata si in spatele chesoanelor (acesta floseste in loc de stop sa nu slefuiesc prin nervuri) si am folosit un bloc plat cu smirghel si amsmirgheluit pina am atins partea de sus a nervurilor (asta era evident pentru ca vedeam cin se schimba culoarea maro inchis de la taiatul cu laser). Poti vedea in poza cum se schimba culoarea.

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de F2B: 26 February 2013 - 06:55 PM

0

#7 Useril este offline   F2B 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 921
  • Inregistrat: 30-November 11

Postat 26 February 2013 - 07:09 PM

Cind am pus chesoanele am creat o cutie care va avea tubul pentru montare. De fapt sint doua cutii in fiecare parte 4 in total.
Am pus capace la tuburi, (nu aveam nevoie de lipici inauntru in tub) capacele erau o bucatica de balsa lipita cu CA. Am asamblat sistemul l-am pozitionat si l-am aliniat cu atentie. Dupa aia am amestecat epoxi la care am adaugat microbalone, am pus lipiciul asta intr-o seringa si am umplut cutiile in jurul tuburilor, cu grija sa nu se verse in afara.
Vezi rezultatul.

Fisiere atasate


0

#8 Useril este offline   F2B 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 921
  • Inregistrat: 30-November 11

Postat 26 February 2013 - 07:12 PM

Urmatorul pas a fost bordul de fuga.
Am taiat doua bucati de balsa 1,5mm cam 15mm latime si am lipit dedesubt si alta deasupra ca un senvis unde nervurile sint in mijloc dupa care am placat totul si am slefuit.
A mai ramas sa ma ocup da capatul de ampenaj.

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de F2B: 26 February 2013 - 07:13 PM

0

#9 Useril este offline   F2B 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 921
  • Inregistrat: 30-November 11

Postat 11 March 2013 - 06:20 PM

Nu am zis minca de proiectul asta pentru ca nu prea am timp de el. Aproape tot timpul de rezerva care a ramas dupa doua servicii si bebelas il folosesc sa fac Evolution 3. Am terminat ampenajele orizontale. Ele au iesit la 18g fiecare si ma bucur ca am scapat cu numai 6g in plus comparat cu primul set care l-am facut. Ce imi place foarte mult esta ca a iesit nult mai solid si tubul pa care l-am pus este sufficient de strins sa alunece pe tija de carbon, care asambleaza cele doua jumatati de ampenaj, dar nu iese afara cu usurinta. Mai trabui sa tai la baza in spate cam 30 de grade o tesire sa las spatou pentru cirma, apropos de grautate cred ca voi mai scapa de un gram doi de acolo. Alt lucru care imi place este ca nu imi intra degetele prin el si este dur torsional.
Acuma ma ocup de cirma iar balamalele imi dau de furca un pic. Chestia este ca nu am un system classic cu bordul de atac facut la 45 de grade si centrul balamalei la muchia din fata. Bordul de atac este rotund ca la un planor scara si trebuie sa ingrop punctul de flexiune al balamalelor in centrul cilindrului. Fac asta ca sa am o trazitie curata in jurul fuselajului plus arata mai profesional. O sa pun ceva poze cind ajung acasa. Alt lucru de care trebuie sa tin cont este ca tija de la ampenajul orizontal este foarte apropape de cirma cind este in pozitia de sus si trebuie sa fiu sigur ca nu se loveste, placa care tine balamalele de la cirma.
Dup ace termin asta, urmatorul lucru este sa lipesc tuburile care tin aripile in fuselaj.
0

#10 Useril este offline   F2B 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 921
  • Inregistrat: 30-November 11

Postat 11 March 2013 - 07:29 PM

Nu am zis nimica despre cind am inceput despre proiectul asta.
Primul lucru pe care l-am facut a fost cintarirea tuturor componentelor.
Aripile 380gx2=680g
la care am adaugat bord de atac bord de fuga and pus bord de atac la flaps si capat de aripa din balsa pe care l-am slefuit cu grija. Mai trebuie sa finisez aripa si sa adaug servourile. In present sint in jur de 400g.
Amplenaj Orizontal 51g (din kit) La acesta trebuie adaugat system de control tije de lemn pe bord de atac bord de fuga capete de balsa si impinzire.
Ampenajul vertical ma gindeam ca o sa iasa pe la 25g
Fuselajul gol 260g.
Acuma am incercat sa anticipez greutatea totala. Si am luat tot ceea ce este in coada Apenaje plus sero pentru orizontal si am zis 60g orizontal + 25g Vertical + 10g servo in coada= 95g
Astia 95g trebuie balansate cu greutate in bot cam proportie 1 la 4 adica patru grame in bot pentru fiecare gram in coada. Deci in total 95x5=475g cozi si greutate in bot plus aripi fuselaj ceva piese 200g venea la 1710g. la toate astea trebuie sa fie si fifisat. Asa ca am ajuns la concluzia ca voi avea un purcelus in aer si pentru ca nu vreau sa-l tai de craciun l-am pus pe o cura de slabire.
Intrebarea era de unde sa tai greutatea. Din aripi nu pot si nici din fuselaj, desi am gasit si acolo mai tirziu un pic de greutate care am scos-o afara. An gasit o gramada de greutate in plus care statea in coada. Ampenajul era 51g plus restul sa fie terminat venea la 60g la care trebuia sa adaug un servou. Cirma ma gindeam ca o sa iasa pe la 25g.
Daca vrei sa faci un model usor concentreazate la coada pentru ca fiecare gram care il dai jos are 4 fratiori (grame) in bot care ii tin companie sa nu se plictiseasca asa singurel in coada. Asa ca 10g in minus in coada sint de fapt 50g in munus la model.
Si am inceput: Am mutat servoul in bot si la reveredre 10g. Am decis sa fac un profundor complect nou care acuma se pare ca va fi in jur de 40g gata asa ca la revedere alte 20g. Acuma cirma este pe la 12g plus virf si impinzire va fi la 20g maximum asa ca la revedere alte 5g. Am taiat fuselajul in spate sa acomodez o cirma mai mare, Imi place sa am control pozitiv, si cind am cintarit ce am taiat din fuselaj era 18g de fibra de sticla deci la revedere alte 18g. In total 10+20+5+18=53g si cu fratiorii din bot total 265g care o sa-mi permita sa adaug vopsea si alte lucruri linistit.
Deci acuma sint pe la 1710-265+150g vine la 1595g hai sa zicem un kil sasesute la un moel de 3M anvergura nu este rau de tot. poate sint putin cam optimist dar daca sint sub 1800g sint bine. :yahoo: :good:
0

#11 Useril este offline   edisultan 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2074
  • Inregistrat: 16-March 08
  • Gender:Male
  • Location:Tulcea
  • Interests:Aeromodelism, navomodelism

Postat 11 March 2013 - 09:48 PM

Scurt şi la obiect ca de obicei. Rîndurile de mai sus sunt un adevărat ghid referitor la ce trebuie făcut pentru a menţine în limite decente greutatea unui model aflat în construcţie.
Sultan Eduard
0

#12 Useril este offline   F2B 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 921
  • Inregistrat: 30-November 11

Postat 12 March 2013 - 04:42 AM

Vezi postareaedisultan, la 11 March 2013 - 09:48 PM, a spus:

Scurt şi la obiect ca de obicei. Rîndurile de mai sus sunt un adevărat ghid referitor la ce trebuie făcut pentru a menţine în limite decente greutatea unui model aflat în construcţie.


Da un pic vorbaret dar mai bine dau o undita si momeala decit sa dau un peste in fiecare zi. Eu cred ca este important sa inveti sa gindesti practic si util, si in acelasi timp sa te lepezi de legi si reguli stricte. Atunci cind ai un bagaj de scule poti alege ua sau poti combina doua sau mai multe sa faci treaba. Multumesc de compliment Edi.
0

#13 Useril este offline   F2B 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 921
  • Inregistrat: 30-November 11

Postat 12 March 2013 - 04:53 AM

Si citeva pozne. Acuma cintaresc aproximativ 18g fiecare.

Fisiere atasate


0

#14 Useril este offline   F2B 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 921
  • Inregistrat: 30-November 11

Postat 22 March 2013 - 07:01 PM

Am inceput munca de aliniere a tuburilor in fuselaj. Am sa pun niste poze cind o sa-l lipesc in noaptea asta cind ajung acasa. Ideea pe care o urmaresc este sa pun un pic de lipici sa tine tuburile in pozitia finala dupa care demontez aripa adaug lipici si fac lipirea finala.
0

#15 Useril este offline   F2B 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 921
  • Inregistrat: 30-November 11

Postat 25 March 2013 - 05:03 PM

In sfirsit am gasit un pic de timp sa lipesc tuburile in fuselaj. Alinierea era dificila pentru ca aripile nu se potriveau perfect pe fuselaj. Fuselajele facute in anii 90 erau facute deobicei in matrite slefuite de mina, din cauza asta cele doua jumatati nu sint exact in oglinda. Am incercat sa gasesc cel mai bun compromis si asa o sa fie de acuma in colo. Sper ca am facut corect dar nu o sa stiu pina ce voi merge la primul zbor. Ca sa ailiniez aripile am folosit doua bucati de placaj, in care am taiat forma de jos a profilului de aripa,care au fost lipite la 90 de grade vertical pe un bloc de placaj. In asa fel partea decupata de jos este identica stinga dreapta. Am asezat aripa deasupra montata cu tija principala si secundara. Deci asa aripa sta suspendata in aer si practic am cele doua jumatati in acelasi plan. In fuselaj am facut gaurile pentru tuburi, aste sint suficinet de mari ca sa am joc intre tub si gaura. Deasupre la fuselaj am lipit citeva placute de balsa, una in fata si una in spate asa ca atunci cind fuselajul practic cade jos pe deasupra aripii si se odihneste pe placutele de balsa. Am folosit scoci sa tin lucrurile in pozitie si am verificat ca cirma sa fie verticala. Deasemenea am verficat sa am distanta de la virful aripii la centrul cozii egala. Alinierea este importanta. Am turnat epoxi, in care am pus micro baloane sa-l ingros, in gauri si acuma astept sa se usuce. O sa pun poze cind ajung acasa.
0

#16 Useril este offline   F2B 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 921
  • Inregistrat: 30-November 11

Postat 26 March 2013 - 04:21 PM

POZNE :rolleyes:

Fisiere atasate


0

#17 Useril este offline   F2B 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 921
  • Inregistrat: 30-November 11

Postat 26 March 2013 - 04:24 PM

Fuselajul si planuri originale. Partea din dreapta liniei neger a fost taiata si cintarea 18g. Deci acolo deja eram 18g mai putin in coada. Puteti vedea schita care am facut-o pentru cirma noua.

Fisiere atasate


0

#18 Useril este offline   F2B 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 921
  • Inregistrat: 30-November 11

Postat 26 March 2013 - 04:27 PM

Aripi inainte si dupa. Lemn de tei in fata spate placaj de 1mm in capat la Flaps Eleron Balsa in capat

Dupa

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de F2B: 26 March 2013 - 04:29 PM

0

#19 Useril este offline   SORIN CAIUS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2103
  • Inregistrat: 02-November 05
  • Gender:Male
  • Location:Arad
  • Interests:Avioane Ultrausoare, Planoare, Aeromodele , Heli

Postat 27 March 2013 - 12:33 PM

La fuselaj se vede o portiune mai galbena portiunea aia e ranforasta cu kevlar? sau e altceva?

Ciao Sorin
0

#20 Useril este offline   tetea 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 759
  • Inregistrat: 04-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Iasi

Postat 27 March 2013 - 01:57 PM

Salut,
Am o intrebare....cu ce ai lipit balsa?
Multumesc anticipat
Adrian
0

#21 Useril este offline   F2B 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 921
  • Inregistrat: 30-November 11

Postat 27 March 2013 - 03:07 PM

Sorin da este Kevlar. Cred ca este o fiside de kevlar de 55g pe metru patrat care este sub fibra de sticla.
Adrian eu folosesc un Superglue care este compatibil cu spuna. http://www.hobbyking...idProduct=8449. Lipiciul asta este subtire asa ca suprafetele trebuie sa fie bine potrivite plat pe plat fara gauri. Daca ai gauri atunci trebuie lipici mai gros. Alta alternativa sa unpli gauri cu lipici subtire este sa pui praf sau microbalone in gaura si pune o picatura ce CA acolo. Apropo am folosit lipiciul asta la toate lipiturile in aripa pina in momentul dat. Nu recomand sa-l folosesti la tije de comanda. Sper sa ajute.
0

#22 Useril este offline   F2B 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 921
  • Inregistrat: 30-November 11

Postat 09 September 2013 - 05:11 PM

In sfirsit am gasit un pic de timp sa ma ocup si de acest model. Im ultima vreme am fost foarte ocupat cu Evo3 DLG.
Am impinzit cu fibra de sticla aripile flapsurile si eleroanele pentru ca vreau sa am durabilitate. Am atast fibra de sticla (22g/M2) cu rasina MGS. MGS este UV protective. Am pus fibra de sticla numai pe intrados si extrados de la bordul de atac la cel de fuga si gata. Am o bagheta de lemn de tei la bordul de atac si cel de fuga asa ca este suficient de dur. Am adaugat ceva greutate cu asta dar nu cred ca voi avea probleme in viitor si grautatea asta este pe CG. Tot lenuml este sigilat bine asa ca pote sa si ploua pe el ca nu voi avea probleme. Vreau sa ma bucur mai mult de modelul asta mai mult de un an de zile.
Am impizit cozile cu Solarfilm si am vobsit fuselajul cu primul strat de primer alb.
Dupa ce am pus fibra de sticla pe Flapsuri si pe Eleroane am impinzit cu Solarfilm deasemenea dar numai pentru culoare. Am impinzit si cozile cu Solarfilm deasemenea.
Urmatorul lucru care trebuie facut este sa instalez servourile in aripi si sa trag firele. O sa folosesc un conector de computer la aripa.
O sa fac poze cind ajung acasa.
0

#23 Useril este offline   SORIN CAIUS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2103
  • Inregistrat: 02-November 05
  • Gender:Male
  • Location:Arad
  • Interests:Avioane Ultrausoare, Planoare, Aeromodele , Heli

Postat 11 September 2013 - 12:48 AM

Traian

asteptam pozele.

Ciao Sorin

Aceasta postare a fost editata de SORIN CAIUS: 11 September 2013 - 12:49 AM

0

#24 Useril este offline   F2B 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 921
  • Inregistrat: 30-November 11

Postat 12 September 2013 - 11:38 PM

A murat bateria la aparatul de futografiat nu gasesc redresorul sa incarc bateria asa ca nu am poze pina una alta.
Am continuat lucrul la model si am cositorit firele la servourile din aripa si am lipit la baza aripii mufa. Azi incerc sa lipesc mufa care sta in fuselaj.
Miine poate instalez definitiv servourile in aripa si tijele de control. Nu mai este mult.
0

#25 Useril este offline   F2B 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 921
  • Inregistrat: 30-November 11

Postat 16 September 2013 - 09:04 PM

Poze Pozne

Fisiere atasate


0

#26 Useril este offline   F2B 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 921
  • Inregistrat: 30-November 11

Postat 16 September 2013 - 09:06 PM

Poze
Cirma 19.5g Ampenaj 21.5g

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de F2B: 16 September 2013 - 09:07 PM

0

#27 Useril este offline   edisultan 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2074
  • Inregistrat: 16-March 08
  • Gender:Male
  • Location:Tulcea
  • Interests:Aeromodelism, navomodelism

Postat 16 September 2013 - 09:45 PM

Superb :clapping: , fără cuvinte.
Sultan Eduard
0

#28 Useril este offline   F2B 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 921
  • Inregistrat: 30-November 11

Postat 22 September 2013 - 07:40 AM

Am facut inca putina munca.
Am pus putin carbon sa intaresc folia de furnir unde vor salasui serovurile. Ma gindeam ca nu stiu daca fisia aia de 1mm de furnir va sta intr-o bucata si va rezista la soc. Daca aterizez mai urit si bag eleroanele sau flapsurile sau amindoua prin iarba tot socul se va duce prin tija de comanda la servo si la fisia de furnir pe care va fi servoul. Si m-am gindit ca mai bine sa intaresc.
Am lipit mufa in fuselaj care conecteaza servourile din aripi.
Si am lipit o bucatica de balsa deasupra la ampenajul vertical. Cam atita.
Mai am de slefuit bucatica de basa pe cirma. Instalat tijele de comanda la flapsuri eleroane si cirma. Mai am de lipit servourile din aripi in pozitia finala vopsit si slefuit final.
Nu mai este mult.
0

#29 Useril este offline   F2B 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 921
  • Inregistrat: 30-November 11

Postat 26 September 2013 - 03:47 PM

AM instalat Tijele de comanda la flaps si eleroane si am pregatit tijele de comanda.
Am pus o bucata de balsa sus pe coada sa completez fuselajul si am slefuito.

Nu stiu daca stiti asta dar este un tric care trebuie facut sa ai trazitie buna cind slefuiesti balsa care are ceva dur linga ea. Daca slefuiesti asta o sa tai din balsa mai mult si faci o groapa unde ai facut imbinarea. Ca sa nu ai asta intareste balsa cu CA in zona care va fi slefuita. Pune CA (mediu sau gros) pe balsa si cu un servetel il intinzi si impregnezi balsa. Dupa aceea slefuiesti si o sa ai o tranzitie buna. Daca trebuie repeta aplicarea de CA.
Balsa care este tratata cu CA este usor de vobsit si nu se inbiba cu vobsea asa de mult ca cea care nu are CA.
An folosit tehnica asta in citeva locuri in modelul asta. Am folosito la capetele de aripa unde am tranzitie de la lenm Obechi la Balsa in capatul de la aripa, Am folosito cind am facut placutele din zona ampenajului orizontal care sint lipite de fuselaj si la bucata de blsa din virf la coada.

Mai am de instalat o tija de comanda la cirma si de vobsit fuselajul si aripile. Dupa aia lipesc cirma in pozitie si lipesc servourile in aripa si cirligul de remorcare la troliu. Poate mai in colo voi face si un dispozitiv de remorcare cu avion. Dar cred ca voi face dupa ce fac primele zboruri.
0

#30 Useril este offline   F2B 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 921
  • Inregistrat: 30-November 11

Postat 14 October 2013 - 04:01 PM

Am furat niste timp si m-am ocupat un pic cu modelul asta. Am instalat cirma si tija de control. Vreau sa spun ca merge ca pe rulmenti. Fuselajul a fost vobsit cu alb si arata foarte bine. Toate ijele de control in aripi sint in pozitie si trebuie sa decid ce pozitii voi folosi la servouri. Trebuie sa acomodez pentru a folosi flapsuri si pozitia neutra nu va fi corecta ca sa am suficicent cotrol, uneori ai nevoie de 15-20 de grade diferenta de la punctul neutru al servoului sa acomodezi pentru flaps. Cum decid asta voi face instalarea finala a tijelor de comanda.
Sint aproape gata de zbor. :yahoo:
0

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

11 useri citesc topicul
0 membri, 11 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro