Modelism - RHC Forum: Evolution 3 - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 8 Pagini +
  • « Prima
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Evolution 3 DLG Mulat D box Disser

#151 Useril este offline   edisultan 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2074
  • Inregistrat: 16-March 08
  • Gender:Male
  • Location:Tulcea
  • Interests:Aeromodelism, navomodelism

Postat 25 November 2013 - 12:54 PM

Este un filmuleţ proaspăt pe RC Groups.
Sultan Eduard
0

#152 Useril este offline   F2B 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 921
  • Inregistrat: 30-November 11

Postat 27 November 2013 - 08:00 PM

Jun se joaca cu setari. Intr-o convorbire la telefon a zis ca Evo3 zboara ca Stobel4. Ce compliment a fost. O sa trabuiasca sa fac ampenajul vertical mai mare un pic altfel arata bine. Poti vedea si din video ca vrea sa zbore.
0

#153 Useril este offline   edisultan 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2074
  • Inregistrat: 16-March 08
  • Gender:Male
  • Location:Tulcea
  • Interests:Aeromodelism, navomodelism

Postat 27 November 2013 - 09:12 PM

Zborurile sunt superbe :clapping: .
Sultan Eduard
0

#154 Useril este offline   F2B 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 921
  • Inregistrat: 30-November 11

Postat 02 December 2013 - 09:40 PM

Am fost Duminica afara cu baietii la zbor. Am luat cu mine Evolution1 si Evolution3 la plimbare.
Am schimbat sistemul in ampenajul orizontal de la pull spring la tija de otel. Servoul avea centrare dubla din cauza arcului. Am incercat cu arc si fara si am descoperit ca daca aveam arc centra dublu si fara arc nu veam problema. Deci a trebuit sa elimin arcul si sa schimb la tija. Este mai grasan dar acuma nu am probleme.
Termicele erau moderate sau usoare dar oricum Evo3 se ducea sus in orice era pe acolo. Am lucrat si la tehnica mea de lansare si acuma ajung pe la 55M la lansare.
A fost o zi buna.
0

#155 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8326
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 02 December 2013 - 10:46 PM

Postez eu clipul. Se vede tot ce poate fi mai frumos la un DLG. Un planor bun, un pilot bun. Zborul e elegant si totul pare foarte usor.


Jun nu e un oarecare, Traian are toate motivele si fie mandru


Stie sa lanseze un DLG
http://www.flickr.co...157626627888940
0

#156 Useril este offline   F2B 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 921
  • Inregistrat: 30-November 11

Postat 02 December 2013 - 11:19 PM

Da alea sint primele 3 zboruri facute de Jun cu Evo 3. Nu-mi vedea sa cred si l-am intrebat daca a fost cu adevart primele zboruri. Si a zis ca da. Din observatiile mele este ca daca sint termice chiar si slabe Evo 3 se duce sus. Alt lucru este ca arata si termicele foarte usoere care nu sint utilizabile. De aceea am impins CG in fata un pic.
0

#157 Useril este offline   F2B 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 921
  • Inregistrat: 30-November 11

Postat 03 January 2014 - 08:41 AM


0

#158 Useril este offline   SORIN CAIUS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2103
  • Inregistrat: 02-November 05
  • Gender:Male
  • Location:Arad
  • Interests:Avioane Ultrausoare, Planoare, Aeromodele , Heli

Postat 03 January 2014 - 09:46 AM

Traian,

Arata si zboara fain.
Felicitari.

La Multi Ani

Sorin
0

#159 Useril este offline   F2B 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 921
  • Inregistrat: 30-November 11

Postat 05 January 2014 - 11:03 PM

Jun (#3 la echipa nationala USA F3K) il zboara in video si ma uimit ce poate sa faca in 3 zboruri scurte.
0

#160 Useril este offline   fly 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3415
  • Inregistrat: 09-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bran Brasov
  • Interests:Jeturi ,f3j ,f5j

Postat 05 January 2014 - 11:06 PM

Bravo si numai cuvinte de lauda ,un an bun sa ai :drinks:
0

#161 Useril este offline   F2B 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 921
  • Inregistrat: 30-November 11

Postat 17 February 2014 - 05:34 PM

Cele bune si cele rele.

Cele bune:
Jun zice ca zboara cel putin la fel de bine ca orice alt model de clasa mare alde Stobel Polaris etc.
Clele rele:
1 Cirma este un pic cam mica si are nevoie de o suprafata mai mare. Am facut mulaje noi si an adaugat can 12mm in fata cirmei sa adaug un pic de suprafata. In curind voi avea o piesa complect noa. Ce va fi bun este ca poti sa o schimbi cu celalalta fara nici o problema.
2 Fuselajul in spate era cam slab si se curbeaza cam mult. Am descoperit ca era greseala mea pentru ca nu puneam suficient epoxy si fibra nu era saturata complect cu epoxy.
3 La lansari puternice arcurile esrau prea slabe si ampenjul orizontal era mai puternic decit arcurile. Ce se intimpla este dupa lansare planorul pica pin cind pierdea viteza dupa care ampenajul se ducea la pozitia corecta si intra la normal. Am eliminat complect arcurile si am pus a tija solida de otel de .5mm de la servo la profudor orizontal. La modelul meu nu am nici o problema.
In concluzie nu este minica care nu se pate adresa sau repapra. De fapt mai totul este corect acuma si sint pe drumul cel bun.

Am prins o zi frumoasa afara ieri si am plecat la zburat. Vitul batea un pic si foarte turbulent sub 15M dar am avut parte de niste zboruri lungi si placute si eram fortat sa il aduc jos ca deabea il mai vedeam si era greu sa percep in ce pozitie este in special cind botul era catre mine aprope disparea de pe cer. Am avut cele mai inalte lansari care le-am avut vre-o data. Cred ca eram cu usurinta pe la 55M.
Foarte misto a fost. Chiar daca modelul asta este pe la 300g si urca mai greu, totusi urca mi repede decit orice zbura pe cer in acelasi timp si fugea "ca masina de formula 1". Asa imi place cum zboara ca am lasat Evo1 pe mantinela si am zburat numai Evo3.
0

#162 Useril este offline   F2B 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 921
  • Inregistrat: 30-November 11

Postat 18 February 2014 - 07:49 PM

Am fugit afara in pauza de masa. Termice in fiecare zbor aproape este ridicol de usor. 8) :yahoo:
0

#163 Useril este offline   SORIN CAIUS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2103
  • Inregistrat: 02-November 05
  • Gender:Male
  • Location:Arad
  • Interests:Avioane Ultrausoare, Planoare, Aeromodele , Heli

Postat 18 February 2014 - 08:48 PM

Traian,

da cat aveti voi pauza de masa? ca daca sari peste mese ca sa zbori,te vei imbolnavi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.

Ciao Sorin
0

#164 Useril este offline   F2B 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 921
  • Inregistrat: 30-November 11

Postat 19 February 2014 - 12:24 AM

:rofl: Am pauza de o ora care o impart juma juma halesc si zbor si mai am o pauza la amiaza de 15 min suficient sa dispar de citeva ori pe cer. Nu am timp de zburat si fur timpul pe unde pot. :ph34r:
Am facut 3 zboruri in 15 min dupamiaza asta iar in ultimul zbor a trebuit sa-l aduc jos ca s-a terminat pauza.
0

#165 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 06 April 2014 - 11:01 AM

Traian, poti aprecia din ce vezi aici daca greutatea si pretul sunt corecte ? calitatea e mai greu de apreciat din poze...

http://www.rcgroups....d.php?t=2140433

Nu intentionez sa cumpar, am ceva experienta cu croatii, dar neavand acces la unul de top nu imi pot face o imagine cam pe ce scara se plaseaza. Doar sa stiu daca sunt intrebat sa pot recomanda sau nu.
... cu picioarele pe pamant ...
0

#166 Useril este offline   F2B 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 921
  • Inregistrat: 30-November 11

Postat 06 April 2014 - 09:58 PM

Mi se pare un pic cam greu la 47g si mai mult ma intereseaza distributia greutatii. Din schemele care le au pe internet mi se pare ca trosonul din spate este gros deci grutatea este adugata in coada si nu in bot. planorul cu fuselajul ala va fi pe la 280-300g dar daca ai o aripa cu profil Zone V2 va zbura nemaipomenit.

Sint foarte curios ce experinta ai cu Croatii. Ma gindeam sa fac bisness ci ei.
0

#167 Useril este offline   F2B 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 921
  • Inregistrat: 30-November 11

Postat 30 June 2014 - 03:43 PM

Ce se mai intimpla pe aici?
Mi-am facut o jucarie noua din piese sub standard care au defecte mici. De la 2M departare nici nu poti sa faci o diferenta intre un model clasa intii si modelul asta.
Am balama de Kevlar la acest model. In loc de pull-spring am folosit tija de otel solid pe profundorul orizontal, si am eliminat arcurile complect. Am 4 JR 188 in bot care sint cam slabute, merg cam la limita dar se descurca.
Modelul asta este culoare portocaliu fluorescsnt si se priveste asa de frumos in aer.
Cirma este noua cu suprafata marita cam cu vre-o 20cm patrati mai mult.
Greutatea este pe la 280g ceea ce este foarte acceptabil.
Trebuie sa ma duc mai des la zburat.
AM avut niste surprize la zborul de test unde aveam frecari la suprafete de control si se intepeneau in pozitii aiurea. Dupa ce le-am depistat si rectificat zborurile au decurs normal.
Practicam lansari cu el si cind il aduceam jor prindea la viteza parca era avion de cursa, este foarte curat aerodinamic si vrea sa fuga tot timpul. Este o placaere in zbor.
0

#168 Useril este offline   F2B 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 921
  • Inregistrat: 30-November 11

Postat 11 July 2014 - 03:10 PM

Aici citeva pozne cu jucaria mea noua.
Fisier atasat  IMG_1584 - Copy.JPG (73.84K)
Number of downloads: 68
Fisier atasat  IMG_1585 - Copy.JPG (133.68K)
Number of downloads: 64
Fisier atasat  IMG_1586 - Copy.JPG (238.97K)
Number of downloads: 64
0

#169 Useril este offline   F2B 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 921
  • Inregistrat: 30-November 11

Postat 11 July 2014 - 03:15 PM

Mai multe poze
Fisier atasat  IMG_1587 - Copy.JPG (167.67K)
Number of downloads: 82

Aici in poza arat modificarea de la coada veche la cea noua. Practic totul este identic exceptind am marit la scara in o singura directie (lungime) vreo 12mm mi lata directia sa sm msi multa suprafata. Bordul de ataca s-a mutat in fata 12mm deasemenea. AMbele directii se pot schimba intre ele.
Fisier atasat  IMG_1588 - Copy.JPG (110.64K)
Number of downloads: 84
Fisier atasat  IMG_1590 - Copy.JPG (98.1K)
Number of downloads: 78
0

#170 Useril este offline   F2B 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 921
  • Inregistrat: 30-November 11

Postat 22 July 2014 - 04:16 PM

Sep are ca Evolution W (wood, lemn) devine o realitate.
Am facut niste clacule preeliminare si se pare ca pot face aripa cum mi-am propus. Ideia este sa am o placa de placaj aviatic subtire dedesubt si deasupara cu nervuri intr ele.
O sa incep un topic nou cind voi incepe constructia.
Si apropo am un Gmail acont asa ca pot face Video de acuma in colo si il pot pune pe Tube.
0

#171 Useril este offline   edisultan 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2074
  • Inregistrat: 16-March 08
  • Gender:Male
  • Location:Tulcea
  • Interests:Aeromodelism, navomodelism

Postat 22 July 2014 - 04:32 PM

Interesantă şi deopotrivă atrăgătoare ideea cu "W". Aştept cu nerăbdare construcţia. Lemnul este mult mai aproape cel puţin deocamdată de posibilităţile mele de prelucrare. Toate cele bune.
Sultan Eduard
0

#172 Useril este offline   F2B 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 921
  • Inregistrat: 30-November 11

Postat 22 July 2014 - 06:21 PM

Edi ma voi stradui sa mentin profilul cit mai curat in concordanta cu ceea ce este existent. Deasemenea vreau o platforma eliptica cu torsiune corecta la aripa. In general modelele de lemn au capete de aripi groase si mininca din performanta plus multe nu sint performante pentru ca folosesc profile mai groase. Pe deasupra se adauga complexitatea de constructie. Voi incerca sa adresez toate deficientele modeleor actuale.
0

#173 Useril este offline   edisultan 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2074
  • Inregistrat: 16-March 08
  • Gender:Male
  • Location:Tulcea
  • Interests:Aeromodelism, navomodelism

Postat 22 July 2014 - 08:00 PM

Tocmai de aceea proiectul este o adevărată provocare şi de ce nu o sursă de inspiraţie pentru mulţi.
Sultan Eduard
0

#174 Useril este offline   F2B 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 921
  • Inregistrat: 30-November 11

Postat 18 August 2014 - 03:41 PM

Simbata am avut niste zboruri superbe. Am adaugat greutate in bot si se comporta din ce in ce mai frumos. Practicam lansari si sa stau in termica.

Trebuia sa schimb constant trimul pe profundor orizontal. Un zbor era bine si celalalt lansa orizontal de parca aveam un centru nou la profundor. Se comporta ciudat si foarte inconsistent. Greutatea in bot a ajutat cu inconsistenta asta.
Am descoperit niste probleme cu servourile Jr188. Servoul de profundor functiona intermitent. Zburam si am ajuns pe la 200M sus si nu avea sens sa stau acolo pentru ca era prea usor. A impins mansa in fata sa pun botul in jos si nimica modelul a accelerat tare dar nu vroia sa puna botul in jos. Nu avea multa viteza asa ca nucred ca punea tare multa presiune pe servou, in mod sigur nu era atita presiune ca atunci cind lansezi. Nu stiam ca aveam o problema in momentul dat asa ca am crezut ca termica era foarte puternica si am recurs al elerone am rotit modelul pe spate 180grade si tras sus de mansa si acuma veneam jos (parca era avion de vinatoare). L-am lasat sa pice 100M inainte de al scoate din picaj. Cread ca aveam vre-o 50Km/ora cel putin ca aripile fluierau. M-am mai distrat cu el un pic si l-am adus la aterizare. Veneam descenzind cam 5grade panta fara flaps la viteza mare asa ca am decis sa scurg din viteza inca un pic inainte de a flosi flapsurile (la viteza mare flapsurile forteaza servourile mult) dar cind dadeam sus la mansa nu am avut nici un raspuns de la radio. Urmatorul lucru impact cam la 30Km/ora 5 grade picaj. Am avut noroc ca nimica nu s-a intimplat la model. A scapat cu viata. Voi verifica in primul rind tijele de control si voi schimba servourile.
0

#175 Useril este offline   F2B 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 921
  • Inregistrat: 30-November 11

Postat 23 September 2014 - 04:32 PM

Duminica trecuta Evo3 a scapat cu viata din nou si am aflat de ce aveam probleme la profundor. Initial am crezut ca aveam frecare prea mare la tija de comanda, sau probleme de la servou, dar de fapt problema venea din alta parte. Ce se imtimpla este ca la fiecare zbor schimbam trimul si mu stiam de ce era asa de inconsistent. Dupa ce am aterizat ultima data am pus mina pe profundor se misca liber. Am o placa de aluminiu in care am insertat o placa de G10 (control horn, chestia aia galbuie din poza). Ce s-a initmplat este ca conectia dintre aluminiu si G10 sa dezlipit si profundorul nu mai tinea pozitia. Norocul meu este ca ditanta intre paprtea de deasupra fuselajului si partea de jos de la placa de G10 era sub 1mm si tija intra in aluminiu 2mm deci nu putea sa iasa afara. Daca mai avea 1mm iesea afara si pierdeam complect comada la profundorul orizontal. Alt noroc era ca cu servourile noi am mai multa amplitudine de control decit cu JR188. Asta l-a salvat.

Altfel batea viju un pic mai mult decit imi place termicele erau inguste dar foarte puternice, in alte cuvinte deci conditii dificile. Cu toate astea Evo3 sa comportat bine chiar daca aveam probleme cu profundoru. Cind ajungea sus si era foarte usor de usor de stat acolo il aduceam jos si o luam de la inceput. Nu are rost sa pierd timpul in ceva care stiu. Jun zicea ca oricine pote sta sus, el deasemenea zice lanseaza sus si zboara jos unde este mai greu sa gasesti termice.
Deasemenea am facut scimbari in sistemul de radio. Am scos afara bateriile de MINH si am pus un LIPO de 1000MAh rotund de la HK. Deasemenea am schimbat toate servourile de la Jr188 la KST 245S. Imi plac KSTurile foarte mult. Greutatea aditionala de la servouri nu a afectat tare mult pentru ca stau in fata la CG deci am folosit mai putin plumb in bot la balansare. Apropo am turnat plumbul in mulaj ca sa fie mai compact si l-am impins in fata in bot cit de bine am putut.

Concluzia mea a fost ca atunci cind ai probleme trebuie sa urmaresti si sa investighezi toate posibilatile de esec in sistem care pot produce problema respectiva, chir daca ti se pare ca nutrebuie investigat in puctul respectiv. Eu m-am uitat la tubul de teflon sa fie lipit bine inauntru in fuselaj, m-am uitat sa nu am joc in servo, m-am uitat sa fie profundorul insurubat bine pe laca de aluminiu, dar nu m-am uitat la lipitura dintre placa de aluminiu si tija de G10. Mi-a scapat, si inca mi-a scapat de multe ori ca problema asta era de multa vreme, si eu tot timpul dadeam vina pe alte lucruri.

Fisiere atasate


0

#176 Useril este offline   edisultan 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2074
  • Inregistrat: 16-March 08
  • Gender:Male
  • Location:Tulcea
  • Interests:Aeromodelism, navomodelism

Postat 23 September 2014 - 04:45 PM

Interesant. Ca de obicei, lucrurile mărunte fac diferenţa. Zboruri line în continuare.
Sultan Eduard
0

#177 Useril este offline   F2B 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 921
  • Inregistrat: 30-November 11

Postat 29 September 2014 - 03:28 PM

Bine ce s-a mai intimplat.
Servourile noi cu noua orientare i-mi pace foarte mult. Am amplu control si sint bucuros cum merge. 1S functioneaza foarte bine dar trebuie sa fiu atent cu el sa nu folosesc prea multa baterie si sa pun pe Storage Charge cind termin de zburat. Ieri am zburat cam o ora jumate doua si am folosit 200mAh in timpul ala ceea ce zice ca servourile sint foarte econome la baterie. Mai puteam sa stau afara inca 3-4 ore fara probleme. Da stiu ca eram impotriva la LIPO in bot la DLG dar dupa ce am inceput sa le folosesc mi-am schimbat parerea.
Duminica conditiile erau calme cu cer acoperit si burnita din cind in cind. Termicele erau ori inguste si moderate esu largi si foarte slabe. Vintul aproape zero sau o adiere usoara ceea ce m-a ajutat sa fac niste ajustari fine la sistem. Evolution3 zboara ca un vis. Intr-un zbor eram vre-o 20M sub alt planor in aceiasi termica, iar in mintea mea aveam ceva de demostrat, asa ca cu rabdare vre-o doua minute mai tirziu eram deasupra, :rolleyes: :yahoo: dupa care a devenit prea usor sa stau acolo si nu m-ai invatam minica asa ca am plecat in alta directie si am luat-to de la inceput. In termicele usoare era zbor de supravietuire fara greseli cit de lin posibil dar ce sa zic m-a descurcam cit de cit. Mai trebuie sa programez fail safe la modelul asta.
Deasemenea saptamina trecuta an livrat un model la un tip local de aici, DLGul lui de dinainte era un DLG de la Art hobby. Zbura si avea un zimbet constant. Comentariul lui era: ca se simtea de parca a iesit din B777 si a intrat intr-un F15. Defapt le-a zburat pe amindoua in realitate si inca zboara B777 pentru Delta.
Deci totul este catre bine.
0

#178 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8326
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 29 September 2014 - 09:06 PM

Sunt surprins ca servo KST (china) sunt mai bune ca JR. DLG-ul de la Arthobby pare jucarie.
0

#179 Useril este offline   F2B 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 921
  • Inregistrat: 30-November 11

Postat 30 September 2014 - 08:19 PM

KST245 comparat cu MKSDS65K este mai bun. MKS are foarte multe probleme de calitate si multi aici le aruca la gunoi si le inlocuiesc cu KST. Chiar daca KST sint un pic mai grele (3g) sint foarte consistente si nu au probleme pina una alta. Constructia este similara cu cea de la MKS. KST are aceiasi carcasa de aluminiu, 2 rulmenti, axul este foarte rigid, si cred ca calitatea constructiei este egala cu cea de la MKS. Pe deasupra pretul la KST este la jumatate comaparat cu servourile MKS.

KST comparat cu JR este deasemenea mai bun. In special cind compari KST245 cu JR188. Unicul lucru pozitiv la JR este greutatea, in rest KST il bate la curu gol. KST este mult mai bun comparat cu JR si pe deasupra merge cu 2S sau 1S in acleasi timp. Cind te uiti la valoare parerea mea (in ceea ce priveste servouri pentru DLG) pune KST pe primul loc. Eu sint bucuros cu KST pina una alta si Modelul zboara foarte bine cu ele.

Daca rei sa pui niste servouri decente pe DLG tau eu recomand KST fara rezervari. Hobby king a copiat KST si sint un pic mai ieftine. Daca vrei sa le folosesti, nu am multa informatie despre copia de la HK (TGY 245) decit ca performanta este similara si se pare egala, cu KST.

Traian
0

#180 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8326
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 30 September 2014 - 08:30 PM

Interesant. Din ce stiu eu KST au copiat/clonat fara jena MKS. Si la HobbyKing sunt KST facute de KST cu eticheta de hobbyking.
0

Arata acest topic


  • 8 Pagini +
  • « Prima
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

14 useri citesc topicul
0 membri, 14 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro