Modele scara 1/18 - Toti Producatorii Un colt restrans al miniaturilor
#61
Postat 13 February 2013 - 09:51 PM
o sa ii fac o verificare in weekend si daca e cazul sa i le frezez si eu putin.
stiu ca trebuie palpaici sau buzzer pe lipo, ma indoiesc ca un esc ieftin are, vroiam sa vad doar daca tine la voltaj 2S, ca cineva mai sus zicea ca a ramas fara motor :))))
pe deasupra, i-as pune un miniradiator pe motor si un pinion un pic mai mic, ca sa compensese surplusul de putere si turatie de la Lipo, ca o sa zboare cu 20-30% mai repede si mai nervos, dar sa nu omoare motorul de la atata tuning.
STR8 Hobbytech EP buggy 1:8 (4s)
Kyosho miniZ MA010 AWD drifter Subaru Impreza STI
Kyosho miniZ MR03W: RM Porsche GT911, Atomic VDS 94mm MM
noname 3 channel coaxial heli (cred ceva echivalent Syma So32)
Anexe:
Kyosho Mad Force Kruiser MT VE 1/8 4WD
HPI Bullet MT 3.0
HPI Mini Recon 1:18
Nimic nu iti face placere daca nu te si chinuie ...
#62
Postat 13 February 2013 - 09:53 PM
Pe cind aveam xray m18, aveam un lipo obosit, mai avea spre 1400mAh, si tinea vreo treisfert de ora in regim de drift
Pe traxxas 1/16 cu nimh de 2800 (2x1400 - cf. incarcatorului) dupa jumatate de ora e game over (e drept scara reala e mai spre 1/14 sau 1/12)
#63
Postat 13 February 2013 - 10:25 PM
1/10 Hpi Blitz-Racing Beast (Work In Progress)
May contain traces of nitro, human flesh and craziness.
#64
Postat 15 February 2013 - 09:02 AM
#65
Postat 15 February 2013 - 02:46 PM
1/10 Hpi Blitz-Racing Beast (Work In Progress)
May contain traces of nitro, human flesh and craziness.
#66
Postat 15 February 2013 - 11:43 PM
#67
Postat 16 February 2013 - 11:09 PM
azi am avut ceva timp de mesterit la ea.
am testat-o si cu packuri de receptie de 6V NiMh, ca aveam cateva si din astea. Merge ok. Cred ca asta e cea mai buna varianta pentru pustiulica.
Am testat-o si cu un pack 2S de LiPo, dar nu mult, ca incepea sa friga motorul.
in continuare, si dupa frezare, tot nu imi place cum vireaza. un pic mai mult, dar tot putin.
directia zici ca e lant de bicicleta facut din ciorapi de dama.
amortizoare cu capace sarite, unul de tot, oricum toate curse, unul strambat de ala micu, nu stiu cum, ca s-a dat doar prin casa...
diferentialele stranse de crapa. si ele franeaza mult modelul la viraje. din pacate nu am reusit sa le reglez, nu cred ca au arc, ci o garnitura de presiune....
si mi-e ciuda ca are o intarziere cumplita la comenzi (probabil din cauza ca nu am umblat prea mult cu Tx-uri de RTR ...)
Asa ca pentru mine nu stiu ce sa imi iau.... mai studiez modelul MT18 de la Xray sa vedem.
STR8 Hobbytech EP buggy 1:8 (4s)
Kyosho miniZ MA010 AWD drifter Subaru Impreza STI
Kyosho miniZ MR03W: RM Porsche GT911, Atomic VDS 94mm MM
noname 3 channel coaxial heli (cred ceva echivalent Syma So32)
Anexe:
Kyosho Mad Force Kruiser MT VE 1/8 4WD
HPI Bullet MT 3.0
HPI Mini Recon 1:18
Nimic nu iti face placere daca nu te si chinuie ...
#68
Postat 17 February 2013 - 07:37 PM
#70
Postat 28 February 2013 - 09:16 PM
#72
Postat 01 March 2013 - 07:25 PM
#74
Postat 10 March 2013 - 12:05 PM
1/10 Hpi Blitz-Racing Beast (Work In Progress)
May contain traces of nitro, human flesh and craziness.
#75
Postat 17 March 2013 - 07:51 PM
#77
Postat 19 March 2013 - 10:17 PM
#78
Postat 19 March 2013 - 10:22 PM
#79
Postat 24 March 2013 - 07:55 AM
#81
Postat 22 April 2013 - 08:21 PM
#82
Postat 23 April 2013 - 05:58 PM
Xray T3 2010
Xray M18
Traxxas Mini Revo
Hpi Sprint modata pt drift
Heli Colibri 3axes
Losi Mini Crawler (for sale)
Losi Micro T (for sale)
Robitronic Scalpel PanCar(for sale)
#83
Postat 25 April 2013 - 03:42 PM
Si mie imi face asa, mai ales cu packul de 6V (tine doar cateva minute de mers pana incepe), la packul de 7,2V tine vreo 15 minute.
La un moment dat daca vrei sa ii dai acceleratie maxima se opreste o secunda complet, apoi se reporneste Rx-ul.
Mananca destul de mult motorasul ala stock....
Si face la fel si cu alt ESC (am mai incercat cu un Thor 16A), deci clar e de la receptor, care e foarte sensibil la plaja tensinii de alimentare.
Nu cred ca mananca un servo cu angrenaje metalice mai mult decat motorul.
Daca puteti incerca cu un alt Tx/Rx intai cred ca ar fi relevant pt identificarea cauzei problemei.
Rx-ul e posibil sa fie prea slab conceput.
STR8 Hobbytech EP buggy 1:8 (4s)
Kyosho miniZ MA010 AWD drifter Subaru Impreza STI
Kyosho miniZ MR03W: RM Porsche GT911, Atomic VDS 94mm MM
noname 3 channel coaxial heli (cred ceva echivalent Syma So32)
Anexe:
Kyosho Mad Force Kruiser MT VE 1/8 4WD
HPI Bullet MT 3.0
HPI Mini Recon 1:18
Nimic nu iti face placere daca nu te si chinuie ...
#85
Postat 05 August 2013 - 03:54 PM
#86
Postat 19 April 2015 - 04:48 PM
Am adaugat o bara fata si in partea din spate (camionul e perfect simetric, fata/spate, stanga/dreapta) ceea ce adauga destul de multa protectie pentru sesiunile de bashing.
Caroseria am ranforsat-o cu niste fibra si un lipici de pantofi, e mult mai rezistenta acum, si nu se mai rupe, cel mult se crapa!
Pe ESC am montat o mica bucata de plastic ce ar trebui sa confere putina protectie impotriva prafului.
Pinii pentru caroserie i-am prins cu o ata, sunt mult mai greu de pierdut acum ...
Toate stickerele sunt refacute, incepeau sa cada farurile/stopurile dupa sesiunile prin zapada/noroi, am pus folie de plastic peste si dedesupt apoi lipite cu folie dublu adeziva de caroserie... a fost fun!
Ce am stricat pana acum:
-un Diff Outdrive dupa o sesiune pe munte, cu panta de 45% grade.
-Caroseria crapata in 2 locuri
- am pierdut pinul de la baterie dar i-am facut unul nou din sarma de cupru de 1mm
Syma S36 Helicopter 350Mah upgraded Battery
#87
Postat 20 April 2015 - 11:30 AM
E aceeasi masina doar ca are aceste upgrade-uri deja facute, m-a scutit de o gramada de bani (daca as fi convertit Maverick-ul la brushless). M-am incadrat cu 675 deci vreo 200 RON+, eu zic ca a meritat!
Oricum parerea mea este ca varianta brushless e foarte rapida, poate prea rapida, de exemplu in apartament nu am nici o sansa sa ma dau, la cea mai mica atingere a acceleratiei masina practic s-a izbit in cel mai apropiat obstacol, foarte greu sa mentin o viteza scazuta a modelului. Cred ca variantele brushed sunt mult mai adecvate pentru indoor!
Sub masina am pus acum si 2 fasii de plastic ce fac o treaba excelenta pentru protectia sasiului (2 resturi de plastic etansare buza cada, montate cu banda dublu adeziva)
P.S.: Body-ul e din policarbonat, cei cu statii de lipit pot folosi un CD vechi pentru a lipi crapaturile (e tot policarbonat ), atata timp cat nu depasiti 200 grade (incepe sa se arda si devine casant).
Aceasta postare a fost editata de Mihai Olimpiu: 20 April 2015 - 11:33 AM
Syma S36 Helicopter 350Mah upgraded Battery
#88
Postat 11 May 2015 - 09:01 PM
Arata excelent!
Aceasta postare a fost editata de Mihai Olimpiu: 11 May 2015 - 09:03 PM
Syma S36 Helicopter 350Mah upgraded Battery
#89
Postat 18 May 2015 - 11:12 AM
- Cupe diferential 4 bucati
- Dogbones 4 bucati
- Ax transmisie
Toata Distractia ar fi vreo 180 RON :(
Problema e ca cel mai bun pret ar fi AsiaTees, o varianta apropiata ca pret dar din Europa cunoasteti? macar iau piesele partial
Mai tarziu as vrea sa schimb si:
- diferential cu 4 roti mici (nu stiu unde sa gasesc), dupa upgrade-uri sigur va ceda ceva, in princiupiu ce e de plastic.
- roti conice transmisie otel.
Syma S36 Helicopter 350Mah upgraded Battery
#90
Postat 20 May 2015 - 12:02 AM
4 Dogbone-uri home made din conductor aluminiu de 16. Prelucrarea am facut-o doar la mana, rezultatele, ei bine, peste asteptari!
Ce a inceput intai ca o joaca acum cred ca devine un proiect, urmand axul de transmisie, si de ce nu restul pieselor. Nu inteleg, sau ma rog nu stiu cum se conecteaza aceste piese in locul celor de plastic. Se folosesc alte suruburi am vazut cu un fel de adaptor?
Am fost putin sceptic cand am vazut cat de moale este conductorul de aluminiu, dar ca piesa finita este foarte, foarte dura, nu pot sa o indoi cu mana decat cu eforturi foarte mari, mult mai solide decat piesele de plastic.
Syma S36 Helicopter 350Mah upgraded Battery