Modele scara 1/18 - Toti Producatorii Un colt restrans al miniaturilor
#92
Postat 21 May 2015 - 09:21 AM
hassel, la 20 May 2015 - 07:40 AM, a spus:
S-ar putea sa ai dreptate, ideea e ca nu am rupt pana acum nici un dogbone, dar am rupt vreo 3 cupe diferential, am ales sa fac dogbone-urile mai mult in joaca si pentru ca sunt o piesa relativ simpla. Sincer cupele ma dor cel mai tare pentru ca nu le gasesc la noi separat si in caz ca nu mai ai rezerve e greu sa faci o improvizatie care sa tina.
Acum parerea mea este ca un sistem complet si bine proiectat trebuie sa aiba un punct de cedare, in principiu acest punct ar fi una din piesele cel mai usor de schimbat. Maverick Ion si in general masinile 1/18 au rotile dintate, spur-ul din plastic (fara optiuni de upgrade), in concluzie un sistem complet metal ar duce la costuri mai mari si timp pierdut pentru ca schimbarea unui diff e mai costisitoare decat un dogbone sau un link. Urmand aceeasi logica axul de transmisie aluminiu e un must have, trebuid sa desfaci practic toata masina in cazul unei defectiuni.
Syma S36 Helicopter 350Mah upgraded Battery
#94
Postat 25 May 2015 - 09:51 AM
Am lipit capacul cu superglue pe toata circumferinta, alte recomandari? Un surub mic de 0.5 mm ar fi ideal dar nu am burghiu atat de mic, 1.5 minim si buza are 2 mm.
Syma S36 Helicopter 350Mah upgraded Battery
#95
Postat 27 May 2015 - 12:25 PM
Mihai Olimpiu, la 25 May 2015 - 09:51 AM, a spus:
Am lipit capacul cu superglue pe toata circumferinta, alte recomandari? Un surub mic de 0.5 mm ar fi ideal dar nu am burghiu atat de mic, 1.5 minim si buza are 2 mm.
M-am documentat pe internet si capacul sare din cauza motorului brushless VEGA POWER in momentul unei coliziuni frontale directe mai puternice, practic axul central fiiind destul de greu din cauza inertiei loveste in capacul spate forțînd-ul incet incet sa iasa. Solutia care am gasit-o este montarea unui distantier intre motor si roata dintata, limitand astfel miscarea axului central. Am folosit un cap de pompa cositor din teflon din care am taiat un distantier. Am uns bine angrenajul si gata, problem solved. In cel mai rau caz il impinge maxim 0.5 mm. Aceasta problema nu o veti avea in cazul motoarelor brushed de la Maverick. Pentru desfacerea acelui surub este necesara o cheie hexagonala de 1.5 (destul de greu de gasit).
O alta problema comuna Maverick ION/Himoto este gaurile in care se prinde caroseria de la buggy. Acele gauri comunica direct cu compartimentul diferentialelor si incet dar sigur pe acolo intra foarte mult praf si nisip. Eu le-am lipit/inchis cu adeziv de pantofi. Aceasta modificare trebuie facuta la toate modelele cu exceptia buggy-ului.
P.S.: Scuze daca am transformat acest thread intr-un monolog, dar incerc sa postez informatii utile pentru toti posesorii.
Aceasta postare a fost editata de Mihai Olimpiu: 27 May 2015 - 12:26 PM
Syma S36 Helicopter 350Mah upgraded Battery
#96
Postat 11 November 2015 - 02:02 PM
Syma S36 Helicopter 350Mah upgraded Battery
#97
Postat 12 November 2015 - 03:57 PM
Mihai Olimpiu, la 11 November 2015 - 02:02 PM, a spus:
Am eu clona de la HobbyKing (Basher PitBull).
Inca nu am rupt transmisia (n-am abuzat-o foarte tare) dar amortizoarele sunt praf, nu tin deloc uleiul: capacul nu se infileteaza bine pe tub si nu tine o-ring-ul cum trebuie, probabil si la o-ringurile de jos curge. Masina a venit cu aproximativ 10% ulei in amortizoare... Intr-adevar primesti ce platesti.
Am comandat amortizoarele de aluminiu de la Himoto, sunt curios daca sunt mai bine facute.
1/10 Onroad: MST RMX-D VIP, Tamiya TT-01E, M-05
1/8 Offroad: Kyosho Inferno MP9 TKI3 :: Axial Yeti XL :: Traxxas Summit
Small: Turnigy Nitro Buggy 1/16 :: Basher PitBull 1/18 :: Losi Micro SCTE 1/24
#98
Postat 07 December 2015 - 02:52 PM
A, niste caroserii de schimb si adeziv pentru plastic... neaparat.. :)
Aceasta postare a fost editata de Mihai Olimpiu: 07 December 2015 - 02:53 PM
Syma S36 Helicopter 350Mah upgraded Battery
#99
Postat 23 April 2016 - 06:56 AM
Nu am apucat sa o testez sa vad ce poate, căci de abia ce mi-a intrat în posesie.
Deci: dacă cineva are un esc original de dat, sau măcar o placă de bază a esc-ului original sunt deschis la dialog...
Dar până una alta....ma poate lamuri cineva la ce servește mini întrerupătorul cu trei poziții de pe ESC? Cel cu S neutral si R ? Vorbesc de esc-ul original de pe mini Recon, modelul RSC 18?
Rahatii-is sefi in loc sa puta
Iar oamenii adevarati sunt sufocati de-acesti rahati....
#103
Postat 25 April 2016 - 05:16 PM
Una peste alta îmi mențin părerea.....este o glumă de masina acest mini Recon. Am încercat să încarc amortizoarele cu ulei siliconic nou. Le-am desfăcut, le-am șters, verificat, șlefuit puțin corpul pt o etanșare mai buna in capac. Nimic! 0, nada, nein, nici un rezultat.....pierd uleiul la o apăsare mai puternică. Dar este de înțeles pt ca nu poți face elemente etanșe cu tipul sau mai bine spus gradul acesta de finisaj. Ori folosești material de calitate, ori un plastic care să fie super calitativ. Acest compozit este așa de ochii lumii, căci calitatea lasă mult de dorit, mai ales în ceea ce privește elementele care au prelucrări mai complexe. Corpul amortizoarelor de exemplu. Capacul din partea inferioară a amortizorului este lamentabil prins de corp prin sistemul ingenios de crestare cu guler.
Nici la E Savage nu ai niste super amortizoare, dar parcă nici așa în glumă nu sunt tratate. De aceea spun că acest mini Recon este o gluma de mașinuta. Sunt curios ce piese de upgrade poți folosi pentru el....
Până și stiloul meu Pelikan cu pompita este mai etanș decât amortizoarele acestui mini Recon.
Aceasta postare a fost editata de master: 25 April 2016 - 05:19 PM
Rahatii-is sefi in loc sa puta
Iar oamenii adevarati sunt sufocati de-acesti rahati....
#105
Postat 08 May 2016 - 08:28 PM
Rahatii-is sefi in loc sa puta
Iar oamenii adevarati sunt sufocati de-acesti rahati....
#106
Postat 13 May 2016 - 11:14 PM
Rahatii-is sefi in loc sa puta
Iar oamenii adevarati sunt sufocati de-acesti rahati....
#107
Postat 13 May 2016 - 11:38 PM
De fapt a pocnit miezul de ferită al bobinei....oare de ce? Nu în sarcina, nu în mers, pus si simplu la pornirea din întrerupător.
Rahatii-is sefi in loc sa puta
Iar oamenii adevarati sunt sufocati de-acesti rahati....
#108
Postat 16 May 2016 - 04:14 PM
BAJA 5SC 30cc gas
Hobbytech str8 rally electric conversion
#109
Postat 16 May 2016 - 07:01 PM
Ai dat pe ea 200.....sincer.....ce vroiai sa primesti de banii astia?
Vrei o masina care sa nu fie o gluma? Iti vand o masina 1/18 la 1000 ron sa spunem. Nu se incalzeste, este stabila, merge inainte si inapoi.Prinde 80 hm/h in 2 sec Nu are telecomanda insa. Na....nu suntem perfecti.
Te bagi?
Aceasta postare a fost editata de aiurica: 16 May 2016 - 11:28 PM
#110
Postat 16 May 2016 - 10:14 PM
hassel, la 16 May 2016 - 04:14 PM, a spus:
daca gasesti traxxas chiar si second la 200 lei,cumpar eu 10.Modelele amintite sunt de cel putin 3-4 ori suma data pe recon
Axial SCX10.3
Absima Sherpa
Axial Base Camp
#111
Postat 16 May 2016 - 10:16 PM
master, la 13 May 2016 - 11:14 PM, a spus:
Daca vrei un lucru sigur,schimbi tot comboul si sti ca e pus de tine si nu sunt probleme la el
Axial SCX10.3
Absima Sherpa
Axial Base Camp
#112
Postat 17 May 2016 - 07:10 AM
Kitty, la 16 May 2016 - 10:14 PM, a spus:
Nici macar nu am insinuat ca s-ar gasi traxxas la 200 lei ... tocmai de asta am zis initial de pretul jucariei versus pretul unui sistem de receptie .. si am si specificat .. de 2 ori chiar ca reconul e aproape o jucarie!
BAJA 5SC 30cc gas
Hobbytech str8 rally electric conversion
#113
Postat 21 May 2016 - 11:36 AM
hassel, la 16 May 2016 - 04:14 PM, a spus:
Asa este! Au crăpat si mosfetii.Astept acum un alt ESC.Dar dacă lucrurile stau așa cum spui, va trebui să schimb întreg combo-ul. De înfășurarea arsă de pe rotor nu am știut și mașina nu mergea sacadat sau dădea vreun semn. S-a încins motorul după cele 15 minute, intradevar, dar nu exagerat.
Sau, ii pun ESC de brushed si o vând completă.
Rahatii-is sefi in loc sa puta
Iar oamenii adevarati sunt sufocati de-acesti rahati....