Va rog sa ma ajutati cu ceva sfaturi in realizarea acestui proiect , se da una bucata Thunder-Tiger , ST1 nitro si as vrea sa il transform din nitro in electric , ceva sfaturi / poze ar fi de bun augur in incercarea de a realiza acest proiect , ma intereseaza cam toti pasii pe care trebuie sa ii urmez ( acum stiu ca trebuie sa dau motorul nitro jos de pe masina si rezervorul ), realizarea suportului pentru motor etc.
Cu stima
Pagina 1 din 1
Transformare nitro - electric Truggy
#2
Postat 13 April 2013 - 02:24 PM
http://www.ultimater...ad.php?t=153727
Aici ai toti pasii conversiei, si ce a folosit, pentru a face conversia, plus cateva video, in care este masina in functiune! Mad truck, awesome speed!
Aici ai toti pasii conversiei, si ce a folosit, pentru a face conversia, plus cateva video, in care este masina in functiune! Mad truck, awesome speed!
BAJA 5SC 30cc gas
Hobbytech str8 rally electric conversion
#3
Postat 17 April 2013 - 06:32 AM
hassel, la 13 April 2013 - 02:24 PM, a spus:
http://www.ultimater...ad.php?t=153727
Aici ai toti pasii conversiei, si ce a folosit, pentru a face conversia, plus cateva video, in care este masina in functiune! Mad truck, awesome speed!
Aici ai toti pasii conversiei, si ce a folosit, pentru a face conversia, plus cateva video, in care este masina in functiune! Mad truck, awesome speed!
Merci l-am vazut si pe asta cu ceva timp in urma , ma gandeam poate a reusit cineva sa faca conversia asta home-made , daca ma apuc sa dau comanda acolo ma costa cat nu face toata masina , in mod deosebit sistemul de prindere al motorului pe sasiu ma interesa
#4
Postat 17 April 2013 - 06:40 AM
marian.dumitru74, la 17 April 2013 - 06:32 AM, a spus:
Merci l-am vazut si pe asta cu ceva timp in urma , ma gandeam poate a reusit cineva sa faca conversia asta home-made , daca ma apuc sa dau comanda acolo ma costa cat nu face toata masina , in mod deosebit sistemul de prindere al motorului pe sasiu ma interesa
Vezi ca la vinzari am avut un KYOSHO DST transformat din termic in electric, totul home made si este mai simplu decit crezi. In doua ore suportul e facut folosind produse Hornbach. Pe masina a fost montat chiar si un Novak Balistik 4,5T (550) si a rezistat fara cele mai mici probleme terenului si rampelor din Tineretului.
#5
Postat 17 April 2013 - 07:04 AM
Mischu LTB, la 17 April 2013 - 06:40 AM, a spus:
Vezi ca la vinzari am avut un KYOSHO DST transformat din termic in electric, totul home made si este mai simplu decit crezi. In doua ore suportul e facut folosind produse Hornbach. Pe masina a fost montat chiar si un Novak Balistik 4,5T (550) si a rezistat fara cele mai mici probleme terenului si rampelor din Tineretului.
Am vazut ceva acolo , pare un profil L din aluminiu , iar pentru suportul motorului parca tot un L din aluminiu dar cu laturile mai mici decat cel de la motor
#6
Postat 17 April 2013 - 07:32 AM
Din comoditate am facut suportul bateriei din acel cornier de Al care in final s-a dovedit chiar o solutie buna. Suportul motor este facut tot din profil L de Al care are trei prinderi pe masina, una in sasiu si doua suruburi care il tin fixat in suruburile care original tineau sabotii de frina. Dificil este sa masori foarte exact distantele si pozitiile suruburilor ca sa dai gaurile de prindere si apoi gaurile motorului. Restul e simplu, gaurit, taiat, ovalizat gauri si daca mai ai chef la final aspectul comercial.
Arata acest topic
Pagina 1 din 1