Modelism - RHC Forum: Patrueliciul - cuadrocopter romanesc - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 6 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Patrueliciul - cuadrocopter romanesc donati informatii contra sincere multumiri

#1 Useril este offline   Biciclistu 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 140
  • Inregistrat: 24-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:fotografie, motocross, bjj, chitara clasica, modelism, vinul rosu

Postat 24 June 2010 - 03:11 PM

Plecand de la ideea ca patrueliciul este usor zburabil si mai putin tremuricios, am decis sa incerc si eu unul pe principiul ca si Ion face pentru ca este deasemeni om ... or samfing ... :huh:
Am citit despre aceasta si mi-am format o idee de ansamblu, stiu ce piese electronice am nevoie, ma descurc eu sa-i croiesc un cadru, dar la subtilitati am nevoie de donatiile voastre informationale!
In mintea mea s-a creat ideea ca bratele mai lungi (pana la un punct) cresc stabilitatea, motorul mai puternic invarte o elice mai mare, care cu cat e mai mare poate ridica o greutate mai mare, dislocand un volum mai mare de aer... la mai maareeee... shit, man, i'm proud of me!
Am vazut un nene pe rcgroups care a facut un patruelici cam de 1000mm intre 2 motoare opuse, stabil nevoie mare si ridica tot echipamentul necesar filmare+fpv. Super, cam asta e si ideea mea, impinsa puuutin mai departe dar nu cu mult, pe motive ca am echipament ceva mai greu si oricum, daca merge zburaciosu bine poate ii leg si un dslr de gat. Filmarile si fotografiile lui Laur73 ma urmaresc si noptile, nu-mi mai dau pace, dar el a ales calea practica, profi, biznis, iar eu pe cea a sufletului meu de poet nedescoperit http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif
M-am hotarat la aceleasi dimensiuni insa nu si la aceleasi materiale, lemnul aducandu-mi aminte de copilarie si de povestile cu cei 3 purcelusi. Prefer aluminiul sa nu vina lupu cel rau sa-mi rupa betele si sa-mi prapadesc vechitura mea de camera video. Am comandat bare de aluminiu 40/20 dar nu au pe stoc, vin peste 2 saptamani asa ca ma duc azi in Hornbach sa caut ceva. Teste de rezistenta au facut altii, eu numai m-am holbat la munca lor si am descoperit ca pot linistit sa pun teava rectangulara mult mai mica, de ex 10x20 dar nu prea exista asa ca 20x20 e la fel de buna. Asta pentru ca, cf calculelor mele sofisticate si mai ales precise, obiectul final gata de zbor fpv pentru filmare/fotografie va avea intre 3 si 6 kg, +/- cateva sutimi de gram! Asa ca ma pregatesc pt ce e mai rau, un 4-5 kg la decolare cu un pack zdravan de baterii.
Si acum vine partea frumoasa, ca pana manufacturez eu buburuza trebe sa comand electronicile la HK. Primul val de intrebari se refera la motoare, esc si elici. Logica mea se incordeaza si elucubreaza: Daca vrem sa ridicam (sa zicem) 6kg, trebuie ca fiecare motor sa ridice minim 1500g. Deci cautam cel mai economic motor in stare sa ridice macar acest minim si care are nevoie de un amperaj cat mai mic (esc mai ieftin). Ne uitam apoi ce elici si esc se potrivesc pt el si plasam comanda. Asta e logica mea suferinda de boli copilaresti.. dar va las pe voi sa donati o parere si o teorie mai realista, daca binevoiti, sarumana


PS: urmatorul val de intrabari mai tarziu, daca ma mai suportati

Aceasta postare a fost editata de stiganas: 27 June 2010 - 09:23 AM

CELE MAI URATE AEROMODELE SUNT CELE CARE NU INCAP IN LIFT!
0

#2 Useril este offline   Laur73 

  • fotograf aerian
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1855
  • Inregistrat: 26-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Filmari si fotografie aeriana

Postat 24 June 2010 - 07:44 PM

Si pe mine ma bate gindul sa incerc unul home made mai mare decit ala pe care i-l am acum . Vreau sa folosesc partea de stabilizare de la gaui ( este 200$). Pentru inspiratie te poti uita aici :
http://www.rcgroups....d.php?t=1174262
6 kg este enorm . Ce vrei sa ridici cu el ?O sa-ti trebuiasca pacuri foarte mari si o sa ai timp redus de zbor . Eu am optat pentru urmatoarea configuratie cu care cred ca pot ridica o incarcatura utila de 1-1,5 kg.( in afara de greutatea Quadu-lui )
-motoare 4 buc http://www.hobbyking.com/hobbycity/store/u...?idProduct=5691 pret $53.12
-esc 4 buc http://www.hobbyking.com/hobbycity/store/u...?idProduct=2163 pret $47.24
-elicii inca nu am gasit , i-mi trebuie 11X4,7 Pusher 2 buc + 11x4,7 normal 2buc

Aceasta postare a fost editata de Laur73: 24 June 2010 - 07:45 PM

Fotografie Aeriana
0

#3 Useril este offline   Biciclistu 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 140
  • Inregistrat: 24-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:fotografie, motocross, bjj, chitara clasica, modelism, vinul rosu

Postat 24 June 2010 - 09:08 PM

Aproximarea mea haotica includea catraliciu, suport pentru camera, electronica de stabilizare, 4 motoare Turnigy 3548 cu escuri de 80A fiecare (am exagerat??), un sistem fpv (ca referinta am luat unul in 900MHz cu OSD de la RV), 3 baterii (2 mari pt motoare si una pt fpv), camera mea Sony cu hard disk, cuptoru cu microunde, masina de spalat si 5 elici :blush: Nu, scuze, stiam eu ca am calculat ceva in plus... mai scadem o elice :(
Serios, erorile de calcul deocamdata sunt maricele, nu stiu configuratia finala, dar am cumparat azi de la Hornbach materialele pentru schelet asa ca daca sambata ploua si nu pot iesi sa probez TRexu, ma bag la lucru manual si la finele zilei o sa urc pe cantar patraliciul fara electronica... Poate pe cantaru lu bunicu ca nu am cantar, dar sunt plin de formule matematice si chimice zilele astea, sigur inventez eu un cantar la disperare :rolleyes:
Fisier atasat  materiale.jpg (206.51K)
Number of downloads: 854


O sa studiez linkurile tale, iti multumesc ca m-ai bagat in seama. Si iti multumesc pentru ca "ai acceptat" functia de C.E.O. al pasiunii mele, de la ceea ce faci tu a pornit bucuria si entuziasmul meu (si cred ca si divortul de nevasta-mea)!
La multe filmari frumoase si sa ai mare succes in afacerea ta!!!
CELE MAI URATE AEROMODELE SUNT CELE CARE NU INCAP IN LIFT!
0

#4 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 25 June 2010 - 06:41 AM

Vezi postareaLaur73, la Jun 24 2010, 08:44 PM, a spus:



Unii au avut ghinion cu motorul asta, li s-a dezlipit baza dupa cateva zboruri, la 2 din 3.

Fisiere atasate


... cu picioarele pe pamant ...
0

#5 Useril este offline   Laur73 

  • fotograf aerian
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1855
  • Inregistrat: 26-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Filmari si fotografie aeriana

Postat 25 June 2010 - 06:43 AM

Nasol, tu ce recomanzi ?
Fotografie Aeriana
0

#6 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 25 June 2010 - 07:41 AM

Nimic, lipita baza la loc mai bine, motoarele sunt ok, doar controlul calitatii e cum e.
Constructiv asa e la toate motoarele care le-am vazut pana acum, adica lipita, nu am vazut suruburi nici la Graupner sau Roxxy.
... cu picioarele pe pamant ...
0

#7 Useril este offline   Ahernar 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 739
  • Inregistrat: 20-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 25 June 2010 - 07:44 AM

Nu o sa mearga niciodata un quad (tri) whatever , cu motoare mari , din acelasi motiv pentru care nu exista coaxiale direct drive mari - inertia rotorului face imposibila controlul . Singurul tri gigantic a fost construit pe baza a trei elicoptere obisnuite (HK450-uri) unite coada la coada. Controlul se facea via CP , prin servo-uri , nu prin variatia turatiei . Asta e o solutie eleganta si functionala dar din pacate crash-urile nu sunt deloc ieftine .Solutia cresterii sarcinii utile sta in marirea numarului de motoare - vezi ce am scris eu despre hibridul tri-hexa pe care o sa-l incerc in curand .
HK500GT ,EZGlider twin ,Mini Tricopter
0

#8 Useril este offline   Biciclistu 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 140
  • Inregistrat: 24-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:fotografie, motocross, bjj, chitara clasica, modelism, vinul rosu

Postat 25 June 2010 - 09:08 AM

Vezi postareaAhernar, la Jun 25 2010, 08:44 AM, a spus:

Nu o sa mearga niciodata un quad (tri) whatever , cu motoare mari , din acelasi motiv pentru care nu exista coaxiale direct drive mari - inertia rotorului face imposibila controlul .
...
Solutia cresterii sarcinii utile sta in marirea numarului de motoare - vezi ce am scris eu despre hibridul tri-hexa pe care o sa-l incerc in curand .


Uuuh, la asta nu m-am gandit. Undeva mi se parea mie ca exagerez cu motoarele alea dar plecasem de la calculul 6kg / 4 motoare = 1500gr sarcina, iar motorul numit de mine era cel mai ieftin cu puterea asta. Un calcul mai realist al greutatii finale rtf, complet incarcat, este totusi in jurul a 3, maxim 4Kg! Iar pentru timp de zbor ma multumesc cu 10-15 minute. Asta inseamna ca motorul indicat de Laur mi s-ar putea potrivi?
CELE MAI URATE AEROMODELE SUNT CELE CARE NU INCAP IN LIFT!
0

#9 Useril este offline   fanero 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 201
  • Inregistrat: 12-January 07
  • Gender:Male
  • Location:Simeria

Postat 25 June 2010 - 10:21 AM

Dar de combinatia asta, ce zici?
Motor -http://www.hobbyking...er_Eq:_AXi_2826
ESC -http://www.hobbyking...peed_Controller
0

#10 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 25 June 2010 - 10:35 AM

Nu exagerati putin in alegerea ESC-urilor ?
Al meu de 1kg papa in hover 12A per total, deci 4A pe brat. Plus ca ESC-ul e in bataia elicii... e rece tot timpul.
Motorul dupa cifre pare ok, atat timp cat Ahernar nu are dreptate ce a scris mai sus.
Faptul ca acolo ESC-ul recomandat este 60A este irelevant, acela este cazul cand ii pui elice de 14*8 si tine singur in hover un avion de 2.5kg, pe un copter va lucra mult mai relaxat.

Aceasta postare a fost editata de renatoa: 25 June 2010 - 10:40 AM

... cu picioarele pe pamant ...
0

#11 Useril este offline   Biciclistu 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 140
  • Inregistrat: 24-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:fotografie, motocross, bjj, chitara clasica, modelism, vinul rosu

Postat 26 June 2010 - 10:36 PM

Vezi postareafanero, la Jun 25 2010, 11:21 AM, a spus:



Pai zic ca este exact motorul de care pomeneam si eu mai sus, "Turnigy 3548", doar ca eu prevazusem un esc de 80A ca nu e cu mult mai scump si... sa fie, ca elvetienii aia din HK n-au avut prezenta obligatorie la orele de precizie! Trebuie sa recunosc insa ca Ahenar are sens, dar nu stim cat de mare este "mare", cam pe unde crapa echilibrul?
Am fost la un atelier sa-mi taie tabla si betele dar sunt numai jumatate multumit. Betele au iesit perfect insa tabla mi-a taiat-o putin stramb si mi-e teama ca dupa ce corectez din pila una din ele nu va mai fi patrat perfect ci 250x248 :unsure:... dar din avion nu se va observa!
Fisier atasat  1step.jpg (170.53K)
Number of downloads: 803
CELE MAI URATE AEROMODELE SUNT CELE CARE NU INCAP IN LIFT!
0

#12 Useril este offline   Biciclistu 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 140
  • Inregistrat: 24-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:fotografie, motocross, bjj, chitara clasica, modelism, vinul rosu

Postat 27 June 2010 - 08:19 PM

Am prins cateva ore si am mesterit putin:

1. M-am gandit sa pun cauciuc intre tije si platforme sa mai atenuez vibratiile transmise de motoare
Fisier atasat  cauciuc.jpg (150.11K)
Number of downloads: 714

2. Din aceleasi considerente saibele sunt cu cauciuc
Fisier atasat  saibe.jpg (125.23K)
Number of downloads: 664

3. Nu am cantar dar comparat cu o sticla de 2L cu apa eram clar mai usor. Am decis sa mai fac totusi niste gauri sa mai elimin cateva grame. Sunt si utilitare in cazul cand niste fire de jos vor trebui sa treaca sus, sau viceversa. Voi reteza si suruburile...
Fisier atasat  gauri.jpg (173.46K)
Number of downloads: 189
CELE MAI URATE AEROMODELE SUNT CELE CARE NU INCAP IN LIFT!
0

#13 Useril este offline   Biciclistu 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 140
  • Inregistrat: 24-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:fotografie, motocross, bjj, chitara clasica, modelism, vinul rosu

Postat 27 June 2010 - 08:26 PM

Pana ma voi hotara asupra motoarelor voi construi si picioarele + cadrul pentru camera. Am gasit in Brico un burete siliconic care se pune la geam pentru etansare. Este moale si foarte elastic asa ca m-am decis sa-l pun intre cadrul camerei si camera, poate chiar in dublustrat.
Fisier atasat  burete.jpg (170.18K)
Number of downloads: 209

Dupa cum ziceam (si ma temeam), presim ca voi trece binisor de 2Kg cu tot cu motoare si electronica de zbor, poate chiar de 3... Cadrul cu aparatul impreuna vor avea max 1Kg, iar daca punem si bateriile... hmmm, zicea cineva ca exagerez cu 6Kg? Poate ca da, dar din nefericire NU CU MULT :D
CELE MAI URATE AEROMODELE SUNT CELE CARE NU INCAP IN LIFT!
0

#14 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 27 June 2010 - 08:50 PM

Asta din cauza ca ce faci acolo e ceva monstruos...
Totul e supradimensionat fara nici o noima... vrei sa faci tanc sau ceva care zboara?
Pe ce criteriu ai ales tevile alea? De ce patrate si nu U? De ce nu folosesti suruburi de plastic?
Crezi ca lemnul nu e destul de nobil pentru asemenea sarcina?
Exista in tot "designul" tau cel mai mic calcul de rezistenta? Adica ceva de genul "care ar fi cea mai subtire/usoara bara care sa imi reziste la o sarcina de ...grame cu o torsiune maxima de ..mm? Sau, hai nu calcul, macar comparatie?
Uite de exemplu cum am facut eu: la praktiker am luat initial la ochi 3 profile U de Al in jur de 10*15mm si 3 de pin in jurul valorii de 20*10mm. M-am dus la o suprafata care imi permitea sa fac aceste test si am prins cele 6 bare astfel incat sa stea 50 cm in aer. Pe urma am suspendat de fiecare o sticla de suc de 500 grame care o adusesem cu mine special in acest scop. Am masurat la toate 6 cu cat s-au incovoiat cand am suspendat de ele sticla. Pe urma am cantarit pe fiecare sa vad cate grame are pe metru liniar. Si in final am ales, dar macar am facut-o in cunostiinta de cauza...
La un tricopter complet echipat care in final este 1kg gata de zbor, doar cadrul (de lemn) este 250 grame. La cat crezi ca vei ajunge daca numai cadrul actual este in jur de 2kg?
Daca tot nu ai apucat sa bagi bani in electronica, parerea mea este sa faci o pauza si sa te gandesti daca nu ar fi mai bine sa iei ceva gata facut, cum ar fi asta de exemplu: http://www.electronicarc.com/catalogo/prod...products_id=502
Poti cara cu el 500 grame, suficient pentru camera aia din poza.
Renunta la fantezia cu dslr-ul, nu am vazut pana acum un dslr pus pe un copter, si daca alti nu o fac, probabil ca au un rezon...
... cu picioarele pe pamant ...
0

#15 Useril este offline   Biciclistu 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 140
  • Inregistrat: 24-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:fotografie, motocross, bjj, chitara clasica, modelism, vinul rosu

Postat 27 June 2010 - 09:17 PM

Oarecum am testat toate profilele subtiri de aluminiu pe care le-am gasit. Chiar am cumparat din (aproape) fiecare si le-am testat si mai bine acasa.
In magazin le-am indoit din mana si am renuntat sa pun in cos tot ce flutura ca nuiaua. Am luat profil U de 7x8, teava patrata de 10x10 si 15x15, teava rotunda de 5 si 10, platband de 15 si cornier de 10x15, toate de 1 metru. Acasa le-aam taiat pe jumatate si am fixat un capat pe masa. La capatul celalalt am atarnat o sticla cu 2L apa in sacosa (tinta mea era sa ridic 6Kg MAX, deci 1,5Kg pe fiecare tija). Toate au avut curbura mai putin teava rotunda de 10 si teava patrata de 15. Teava patrata se aseaza mai bine decat cea rotunda asa ca a ramas.
Tabla de aluminiu e foarte usoara in ciuda aparentelor, din foto nu se poate spune. Daca luam mai usoara/subtire se indoia si nu mai tinea betele drepte...
Suruburi de plastic am cautat 2 zile la toate magazinele de profil, nu exista!!!
Si totusi, cate aparate electrice de 3, 4, 5 sau 6+ Kg exista si zboara? Nu stiu unde este echilibrul de care vorbea Ahenar sau daca pot sa il calculez... Daca trebuie, renunt la o placa si cand voi gasi suruburi de plastic le schimb. Si totusi, nu am cantar, nu am spus ca are 2Kg cadrul meu ci ca era sensibil mai usor decat o sticla de 2L... apoi i-am mai facut gauri si i-am taiat suruburile.
Pana acum am investit f putin, mai mult suflet. Daca comand electronicile si nu zboara, modific cadrul, dar de ce ma descurajezi sa renunt?

Aceasta postare a fost editata de Biciclistu: 27 June 2010 - 09:22 PM

CELE MAI URATE AEROMODELE SUNT CELE CARE NU INCAP IN LIFT!
0

#16 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 27 June 2010 - 09:35 PM

Ceva nu se leaga... Teava de 15*15 are cam 120 gr/metru daca imi aduc eu aminte bine, sper sa nu confund cu U de 10*15.
Cat de lungi sunt bratele tale si cat poate sa aiba placa centrala de ai depasit deja un kg ?
Suruburi de plastic sunt la toate magazinele de modelism de profil. Si doua ajung, nu trebuie 3.
Ai vazut ca toate cadrele care arata cat de cat profi sunt decupate in interior la greu de ajung sa arate a dantela? Totul pe ideea de a il face cat mai usor, aici nu trebuie sa fie solid, cand va pica oricum nu va mai conta cat de solid e...
Nu te descurajez, dar ce faci tu nu "imi suna" si vreau sa te indrum catre ceva verificat. Oricum, vei avea si acolo de montat destul, si mult mai ieftin nu vei iesi, ai facut un calcul la cat se ridica electronica la solutia ta, care nici nu mi-e clar care e in final... ce controler vei folosi?
Noi toti care am facut tricoptere am mers pe o reteta sigura, daca am improvizat ceva a fost in niste limite, a fost mai mult o alegere de materiale adaptata la ce se gasea pe piata locala, decat inovatii. Dumneata ai vreun model ?

Ne intrebi pe noi daca exista "aparate electrice" de ... kg? Eu nu am vazut nici un copter de 3kg auw, poti sa imi arati unul? sau ti-ai propus sa verifici personal de ce nu a aparut inca asa ceva ?

Aceasta postare a fost editata de renatoa: 27 June 2010 - 09:44 PM

... cu picioarele pe pamant ...
0

#17 Useril este offline   Biciclistu 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 140
  • Inregistrat: 24-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:fotografie, motocross, bjj, chitara clasica, modelism, vinul rosu

Postat 27 June 2010 - 10:21 PM

Well... aaaa, hmmmm, nu am nici un raspuns :D Nu sunt (2-3-4-6-8)coptere de 3+ Kg???
Sa incerc sa tin pasul cu intrebarile:
-bratele au cate 500mm fiecare iar placile au cate 250x250x2 fiecare
-suruburi de plastic am cautat la Hornbach, Brico si Dedeman
-da, am observat ca absolut toti incearca sa reduca greutatea si nu cred ca datorita modei. Am intuit insa ca e vorba de o relatie intre greutate, durata zborului si nr de baterii la bord. Pana sa-mi spuna Ahenar ca exista o limita a puterii motoarelor am crezut ca 4 motoare mai puternice si un pack zdravan de baterii rezolva problema greutatii
-nu mi-am propus sa pun tabla aceea pt ramforsare in caz de cutremur, dar oricare alta mai subtire de aluminiu flendurea ca hartia si nu tinea betele drepte, iar mai subtire din otel era mult mai grea
-pana nu stiu exact cate grame are, orice apreciere a mea este fara valoare

O sa scot un rand de suruburi, ai dreptate, 3 sunt prea multe. Voi mai cauta suruburi de plastic. Si cred ca betele ar sta fixe si numai cu o singura tabla, o sa incerc. Oricum voi pune si picioare care vor intari oarecum stabilitatea. De asemeni poate mai pot da niste gauri sa fac din branza mea un svaitzer veritabil :D

Man, iti mai spun o data: ridici prea sus si prea repede bariera, deja ma certi fiindca nu am mers pe aceleasi sine ca tine. Habar nu ai cat apreciez corecturile, dar ia-ma domol si cu tact, ca sunt si eu mic, nu ma desfiinta din prima. Sarumana de ajutor!!!!!!!!!
CELE MAI URATE AEROMODELE SUNT CELE CARE NU INCAP IN LIFT!
0

#18 Useril este offline   marcelmarius9 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 159
  • Inregistrat: 03-September 08
  • Gender:Male
  • Location:ALEXANDRIA

Postat 27 June 2010 - 11:18 PM

http://www.youtube.c...h?v=y27ISQslsV8
0

#19 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8326
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 27 June 2010 - 11:35 PM

Sa nu va ambalati, topicul e interesant, sper sa iasa ceva care zboara - asteptam in continuare poze si filme.

Un tricopter care duce si mai mult:
http://www.youtube.com/watch?v=-XL321CsDU0...feature=related
Stefan
0

#20 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 28 June 2010 - 06:25 AM

Nu, nu ne ambalam de loc :) eu jos aici rolul de devil's advocate, ca sa verific cat de tare e shfortza biciclistului :)
Chiar nu vreau sa mergi deloc la fel ca mine, dar bariera tu esti cel care o ridici, incercand din start ceva foarte dificil.
Chiar crezi ca o camera compacta nu ar ajunge pentru inceput?
... cu picioarele pe pamant ...
0

#21 Useril este offline   Biciclistu 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 140
  • Inregistrat: 24-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:fotografie, motocross, bjj, chitara clasica, modelism, vinul rosu

Postat 28 June 2010 - 09:11 AM

Nu doar ca ajunge dar e chiar mai buna, voiam insa sa folosesc ceea ce am, ca o sa inceapa neavasta-mea iar "pai de ce ai cumparat-o daca nu e buna si vrei alta???" :)
Am decis insa dupa linistea si intelepciunea noptii sa fac niste modificari, deoarece STIU ca ai dreptate, iar aici EU eram avocatul diavolului sustinand (de fapt sperand) ca totusi poate zbura...
-cumpar un GoPro Hero de aici
-renunt la o tabla, una singura sper sa fie suficient de rezistenta si sa nu se indoaie in zbor
-o sa testez si niste plexi in loc de tabla, desi nu cred ca e cu mult mai usor...
-voi folosi bagheta aluminiu in "U" de 10x7 sau teava patrata de 10x10 mai scurta (distanta intre rotoare sa fie de 800), mai fac niste teste pana decid
-suruburi, piulite, saibe din plastic, clar (aveti idee unde gasesc?)
-urmaresc ca la final cadrul catraliciului + cadrul camerei + motoare + electronica + baterii sa NU depaseasca 2 - 2,5 Kg top

Toate bune
CELE MAI URATE AEROMODELE SUNT CELE CARE NU INCAP IN LIFT!
0

#22 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 28 June 2010 - 09:33 AM

Renunta la table si foloseste placaj ! sau sticlotextolit de 2mm.
Am scris azi dimineata in topicul de tricopter ca am avut ieri o cazatura de la 10-15m inaltime. Nu a avut nimic !
Si in nici un caz numai pe o parte, musai pe ambele parti, dar cea de jos poate fi oricat de mica incat sa cuprinda cele 3 gauri centrale. Nu cele exterioare ! Daca nu ai cel putin un surub asigurat pe ambele parti, bratul se va torsiona si va reteza surubul.

U 10*7 este prea putin, mai ales ca are "carnea" de 1mm.

Daca insisti pe brat din aluminiu ia ori 10*10 patrat, ori cel mai mic U cu grosimea de 1.5mm musai. Cred ca este 13.5*10 sau pe acolo. Doar ca in testele care le-am descris la magazin, am fost putin rau si am mers cu apasare mai departe decat sticla de 500g, si U-ul s-a indoit, fara sa mai revina. Pinul de 20*10 isi revine dupa o apasare similara la care Al ramane indoit :)
Daca as avea posibilitati de prelucrare CNC as face ceva din placa fibra de sticla de 2mm, pare materialul ideal... dar nu am :)
Cam ca acesta, sau acesta sau quad-ul lui Laur.

Aceasta postare a fost editata de renatoa: 28 June 2010 - 09:37 AM

... cu picioarele pe pamant ...
0

#23 Useril este offline   bogdyys 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 531
  • Inregistrat: 20-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 28 June 2010 - 12:34 PM

De putut se poate,uite aici exemplu cu dslr pe el,si inca cu unul bun http://www.youtube.com/watch?v=xT0hbLRlTGo...player_embedded
Estimez eu asa la ochi o sarcina pe el in momentul filmarii de 1.5-1.6 kg minim,si sper sa te inspire dimensiunile lui,nu ai nevoie de "monstrul" gandit de tine.



FOREVER YOUNG.......
0

#24 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 28 June 2010 - 12:56 PM

Poate va dau o idee. Va mai aduceti aminte de Albatrosul din Robur cuceritorul de Jules Verne? Aeronava plina de elici? Elicile erau puse in varful unor catarge. Ar fi o solutie mai stabila....sau nu?
0

#25 Useril este offline   Biciclistu 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 140
  • Inregistrat: 24-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:fotografie, motocross, bjj, chitara clasica, modelism, vinul rosu

Postat 28 June 2010 - 02:20 PM

Un pionier in catralice de pe rcgroups zicea ca stabilitatea creste o data cu departarea elicilor si cu subtierea bratelor... Despre inaltarea lor pe catarge nu am gasit ceva concret dar de fapt traduc asta prin coborarea centrului de greutate. Asa ceva am avut si eu in cap, mai departe urmad ca tot ce se va monta sa se faca sub burta balaurului. Dar opresc putin lucrul pentru documentatii mai amanuntite, e clar ca nu pot ridica nici 3-4 Kg cu usurinta. Nu stiu sa calculez punctul unde se rupe echilibrul de care pomenea Ahenar, adica de la ce putere a motoarelor ansamblul de 4 incepe sa fie necontrolabil?
CELE MAI URATE AEROMODELE SUNT CELE CARE NU INCAP IN LIFT!
0

#26 Useril este offline   Biciclistu 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 140
  • Inregistrat: 24-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:fotografie, motocross, bjj, chitara clasica, modelism, vinul rosu

Postat 28 June 2010 - 03:28 PM

Aici, de pe la sec 30, se vad tevile care par identice cu ale mele... dar asta este un sexycopter :unsure:
CELE MAI URATE AEROMODELE SUNT CELE CARE NU INCAP IN LIFT!
0

#27 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 28 June 2010 - 03:38 PM

Vezi postareaBiciclistu, la Jun 28 2010, 03:20 PM, a spus:

...Nu stiu sa calculez punctul unde se rupe echilibrul de care pomenea Ahenar, adica de la ce putere a motoarelor ansamblul de 4 incepe sa fie necontrolabil?


Nu e numai de motoare, ci si de ESC-uri...
De ex daca un Turnigy Plush de 30A, arhisuficient dupa mine, reactioneaza dupa 137msec, iar altul dupa 490msec, cred ca va fi o diferenta... intr-o jumatate de secunda e cu cracii in sus...
Si ma tem ca timpul asta este cu atat mai mare cu cat e ESC-ul mai destept... prea multe setari, prea multe decizii si de munca pentru procesor.
Cu ocazia testelor astea, s-a mai demolat si mitul ca gyro-urile ar trebui sa fie in mod digital, ca sa pompeze in ESC cat mai multi fps. Pai daca sunt in standard, cu frame de 20msec, pana reactioneaza un ESC fruntas trec 6 frame-uri PPM.

Vezi postareaBiciclistu, la Jun 28 2010, 03:20 PM, a spus:

Aici, de pe la sec 30, se vad tevile care par identice cu ale mele... dar asta este un sexycopter

Si nici cele 3 kile de carat nu se vad :unsure:

Aceasta postare a fost editata de renatoa: 28 June 2010 - 03:41 PM

... cu picioarele pe pamant ...
0

#28 Useril este offline   Biciclistu 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 140
  • Inregistrat: 24-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:fotografie, motocross, bjj, chitara clasica, modelism, vinul rosu

Postat 28 June 2010 - 10:15 PM

Ha ha ha... iata ca am slabit si in seara asta cantaresc SUB 400g, cel mai probabil in jur de 300-350g. Acu de cine mai razi? http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif :D
Fisier atasat  cauciuc.jpg (124.4K)
Number of downloads: 202

Tabla principala (care va sta jos) a devenit de 175mm iar cea de intarire (de sus) de numai 125mm.
Fisier atasat  spate.jpg (163.31K)
Number of downloads: 213

Au mai aparut si niste decupaje si mi se pare ca si in tabla mica ar mai fi loc.
Fisier atasat  fata.jpg (156.98K)
Number of downloads: 233

Am redus tijele cu aprox 60mm din fiecare iar acum distanta intre 2 capete opuse este de 950mm - deci cred ca se mai poate reduce pana pe la 800 cum am vazut eu in filmele americane. Daca fac rost de suruburi de plastic si mai scurtez tevile cu 75mm fiecare zic ca scad sub 300g SIGUR!!!
Dar e urat cu spume, am taiat tabla cu pendularul pana a crapat piesa care tine panza, apoi am continuat cu flexul. Nu e cea mai dreapta din lume desi am mai corectat din pila. L-am comparat cu o sticla de plastic de Tedy de 400ml, plina cu apa. Tuturor (am fost si la vecini sa intreb) ni s-a parut mai grea sticla decat "steaua" - ca ma intreba un vecin daca ma pregatesc de colinde...
Ramane de vazut cat vor cantari picioarele cu cadrul foto, trebuie sa apelam iar la putul gandirii spre disperarea lui Renato :ph34r: :D

Aceasta postare a fost editata de Biciclistu: 28 June 2010 - 10:18 PM

CELE MAI URATE AEROMODELE SUNT CELE CARE NU INCAP IN LIFT!
0

#29 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 29 June 2010 - 02:56 PM

Degeaba incerci figuri din astea, ca eu tot te iubesc... Doar ca incerc sa te aduc pe calea cea buna...
Asta e ultima incercare, daca nici dupa ce il vezi pe asta nu iti pica falca si mai continui cu flexul... inseamna ca nu ai pic de suflet.

http://www.globe-flight.com/FPV-Quadrokopt...EEKER-Q4-600-V2

Numai cate optiuni de culori si fitze aia colo si tot merita banii aia... sa vezi ce sorcova imi trag...
Eu oricum m-am hotarat, dau comanda, dar il fac tot trico, si un bratz il tin de rezerva.

Aceasta postare a fost editata de renatoa: 29 June 2010 - 02:58 PM

... cu picioarele pe pamant ...
0

#30 Useril este offline   Biciclistu 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 140
  • Inregistrat: 24-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:fotografie, motocross, bjj, chitara clasica, modelism, vinul rosu

Postat 29 June 2010 - 04:28 PM

Mda, dragut, dar si 200+ euro.. si baietii astia au cateva body-uri (tri,quadro, octo.. si foto) interesante, unele chiar ieftine. E scris in pasareasca dar faceti clic in meniul din stanga sub HAUBEN pe Kamerahalter si Rahmen. In plus, daca am un cadru final patralici + foto de max 500gr eu calculez ca motoarele + electronica + bateriile + camera de filmat nu vor trece de 1500gr, asa ca la 2kg rtf e zburabil.
Ai totusi si tu dreptatea ta, frumos mai deseneaza americanii astia, oare nu avem ateliere care "traforeaza" asa cu laser sau apa si pe meleagurile mioritei?
CELE MAI URATE AEROMODELE SUNT CELE CARE NU INCAP IN LIFT!
0

Arata acest topic


  • 6 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro