Am si eu aceasi configuratie, o zbor de ceva timp.
Nu e nevoie de Loctite, stau bine suruburile dar necesita verificare la 2-3 sedinte de zbor, eu am gasit partial desfacute, jumatate de tura cate 1-2 suruburi. Daca le blochezi, nu iti va fi prea bine cand va trebui sa schimbi ceva.
Ce altceva mai trebuia avut grija... dar mi-ai luat-o inainte cu asamblarea... as fi facut o copie dupa placa centrala :clapping: Nu ma refer pe hartie, ci luat un patrat de 11x11cm de simplu placat de la magazinele de electronice, si cu un dremel/proxxon si o mana dibace, intr-o jumatate de ora nu ai ce face. Date gaurile de prindere brate si controller, cu 3mm prin suprapunere cu originalul, apot taiat un patrat si retezate colturile la 45 grade, unde vin bratele, cu disc abraziv, si gata. Nici o gaura de usurare ! Mai bine 15-20 grame in plus decat... o sa vedeti in poza :)
In urma unei discutii avuta in topicul "quadrocopter", care a adunat toate of-urile noastre pana la infiintarea acestui sub-forum, am zis sa vad cat de rezistent este acest cadru in conditii putin mai aproape de realitate decat cele din filmuletz-ul DJI, fiind totusi vorba si de fabricanti diferiti.
Asa ca l-am supus la diverse tipuri de aruncari :), nu de la inaltime foarte mare, aprox 10m, etajul 3-4 al unui bloc, dar incarcat la greutatea unui RTF, de 1kg.
Si... se rupe :)
Ce anume, depinde cum cade. Voi reveni cu poze, nu il acum acum la indemana, intentionam sa fac un topic separat, dar cred ca merge aici.
O a doua schimbare care o consider obligatorie este scurtarea axelor. Cu ele lasate asa lungi nici o echilibrare nu te va ajuta ca la o anumita turatie, diferita de la motor la motor, sa nu ai o intrare in rezonanta, care nu cred ca ii face bine de loc.
O poti face fie prin taierea cu un disc abraziv, fie prin impingerea in jos a axelor cu o presa, esentialul este ca montura elicii sa ajunga sa se sprijine pe clopot si sa nu stea suspendata in aer pe ax liber.
Cei care vor lua in viitor acest kit, le recomand sa ia din start si noile adaptoare elice, direct pe clopot. acestea:
http://rctimer.com/i...45&productname=
Nu in ultimul rand, cred ca ar fi necesar un tren de aterizare minimal, ca sa nu se forteze imbinarea la centru, unde este greutatea bateriei, cand se aterizeaza pe cele 4 piciare din capul bratelor.
Un tren de aterizare de 450, la un pret rezonabil, ca acesta:
http://phoenixmodels...141-p-1660.html , isi face treaba mau mult decat suficient, facand ca socul aterizarii sa se transmita in lungul suruburilor care prind bratele de placa inferioara, nu ca in cazul in care aterizezi pe picioarele exterioare, bateria va apasa la mijloc pe placa centrala inferioara, care in timp va duce la iesirea bucselor de alama infipite on bratele de plastic, probabil la cald. Si asta mi s-a intamplat :) O impingere la loc combinata cu o picatura de CA le rezolva, dar folosirea unui tren de aterizare central are eficienta mai mare, pentru ca nici macar nu mai apar fortele care sa duca la solicitarea de iesire din plastic a acelor bucse.
... cu picioarele pe pamant ...