Modelism - RHC Forum: Team Associated B44.1/B44.2 - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

Team Associated B44.1/B44.2 Despre masinuta Evaluare topic: -----

#1 Useril este offline   rama 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 315
  • Inregistrat: 25-February 11
  • Gender:Male

Postat 23 December 2012 - 09:42 PM

Salutare.

Astazi am bagat si eu ture pt prima data cu B44.1 . Am si reusit sa stric ceva dar nu este o problema , l-am reparat instant !

Cu toate astea mi-am dat seama ca Buggy nu este Truck. Truck este bun pt incepatori il poti da de toti peretii rezista, rezista, rezista , etc.

Asadar am intrat in lumea suruburilor imperiale pe care nu le are nimeni disponibile. Am constatat si faptul ca desi est imperial totul pe ea piulitele sunt de 4 metric. Adica surubul care prinde amortizorul de tower are o piulita pe care scrie 4-40 dar care este de 4 cu 40 threads pe inch. Asa timpenie nu am mai pomenit.

In fine . Cred ca ori le trec pe metric (ca doar este acelasi surub nu ma intereseaza pe mine threads per inch) ai lor.

intrebarea mea pt posesori este :

- ce piese sa am la inemana , ce este most likely sa se pocneasca si ar fi bine sa am la mine?

Lista mea de shopping este :

- Motor de 5.5 pt ca vad ca 10.5 este prea lent :) si nu ma mai incurc cu 8.5
- Front tower thick de 4 mm ca exista si este cu 4 USD mai scump deic merita
- Shock caps pt ca vad ca de fiecare data cand se rastoarna se loveste in front tower si in shock caps alea de plastic (sa iau de aluminiu ???) . De ce nu au facut caroseria cu 5 mm mai inalta sa loveasca in ea la raspturnare nu am inteles chiar este o chestie simpla.Vad ca nici Proline Bulldog nu este suficeint de mare sa pice in ea. Asa ca punem mana si cumparam front tower.
- Front - Anti roll bar

Sa mai adaug ? Fuzete , brate ce mai pica la un incepator ??
Nu ma rastorn eu chiar asa des dar nici nu pot sa zic ca am zi fara sa ma rastorn de hai sa zic 10 ori/zi.
Team Associated SC10 4x4 Factory Team
Team Losi 22SCT
Team Durango DEX210 v2
Mini Z MR03
0

#2 Useril este offline   EugenS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1262
  • Inregistrat: 08-February 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 23 December 2012 - 10:04 PM

Grija mare cu motorul de 5,5T.
Tentatia vitezei este foarte mare dar trecerea de la 25000 RPM la 45000 RPM, sau de la 280 W la 500 W, mi se pare cam brusca si foarte mare.
Iti recomand un motor intermediar - 6,5T cca 38000 RPM sau chiar 7,5T la "doar" 34000 RPM

Succes
The 5 P's theory : Proper Preparation Prevents Poor Performance.
0

#3 Useril este offline   rama 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 315
  • Inregistrat: 25-February 11
  • Gender:Male

Postat 23 December 2012 - 10:16 PM

Asa este insa daca rupe norii il mai "domolesc" din ESC.
In fine cert este ca nu sunt eu inca capabil sa il controlez cu motorul actual, insa am zis shoppng list. Asata nu inseamna ca daca maine am motorul poimanine il si montez pe masina.

Am vazut ca baietii se dau cu 7.5 fara probleme . motorul cred ca este cea mai mica problema. Pt ca daca schimb motorul trebuie si alte pack-uri SAMD. Asta era insa numai o idee restul ?
Team Associated SC10 4x4 Factory Team
Team Losi 22SCT
Team Durango DEX210 v2
Mini Z MR03
0

#4 Useril este offline   ToX 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1245
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 23 December 2012 - 10:25 PM

Stai potolit cu motorul de 5.5, in cazul in care nu iti trece incearca touring pentru motorul asta sau mai bine mai umbla la pinioane la motorul de 10,5 care eu zic ca e suficient.
Cand o sa controlezi masina cu motorul de 10,5 poti incerca un 8,5 sau chiar 7,5.
La lista de cumparaturi pune bascule de fata,si plasticele cu bile de la partea inferioara a amortizorului(denumirea pretentioasa ball end, daca nu ma insel).
Daca totusi nu iti trece cu motorul ala de 5.5 tripleaza cantitatea de bascule de pe lista, si cantitatea de tower-shock fata.
0

#5 Useril este offline   Alfa 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 706
  • Inregistrat: 03-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 24 December 2012 - 11:16 AM

Avand in vedere ca aceasta masina imi este f cunoscuta o sa completez lista cu ce spun TOX dupa cum urmeaza:

-pinion de atac si coroana dif (sunt prinele care se uzeaza, mai ales pe mocheta si motoare puternice)
-cacpacele de amortizor ( se pot rupe la impact puternic)
-tija fata cu ball end!
-capacel sustinere arc (se pierde in general cand se rupe tija..capacul etc..)
-setul de bascule fata.. da e f important.
-towerul fata e bine sa-l ai are dreptate tox.

Eu ma dau cu 7,5 si zic ca este suficient(crede-ma e f rapid), mai ales pentru tine. Nu uita ca-ti trebuie si un esc cu timing (tekin sau mamba max pro).Bateriile e bine sa fie cu un 35C minim.

..eu zic ca masina e f ok si pentru incepatori si pentru raceri.

Aceasta postare a fost editata de Alfa: 24 December 2012 - 11:17 AM

Favourite racing class:
electric: buggy 2wd,4wd & SC 1:10 off-road
nitro: 1/8 truggy,buggy


CSTA Bucuresti

“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
― Mario Andretti
0

#6 Useril este offline   Uzzy 

  • MORENA DIN BELSUG!
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 951
  • Inregistrat: 15-January 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Militari
  • Interests:ai laic motosicli...

Postat 24 December 2012 - 11:40 AM

Hai sa ma bag si eu in seama...

1. Motor: - de 2 iesiri (adica de 2 saptamani) am schimbat combo-ul ala Flux cu un Mamba max pro si un tekin redline de 7.5. Din optiunile esc-ului mai merge marita puterea motorului cu inca vreo 35% fata de cum este setat acum. Sti si tu cum merge a mea, ai vazut-o. Eu la skillul pe care il am nu ma simt in stare sa dau la maxim in 7.5-ul asta. Deci din pct. meu de vedere un 5.5 ar fi SF.

2. Piese: - Tox si Alfa stiu buggy-urile astea pe dinafara, eu nu o sa-ti fac o lista de piese o sa-ti spun strict ce am rupt eu la ea de cand o am :)
- tija amortizor fata - se vinde la bucata si e scumpa
- capac amortizor fata - set de 4 bucati, sunt ieftine
- bascule fata - 3 bucati - pereche, ieftine
- "pivotul" de la amortizor, bucata unde se face prinderea amortizorului in bascula, sau cum zic cei de mai sus ball end - set de 4 , ieftine
- tower-ul spate (am constatat ieri ca s-a fisurat) - la bucata, scump

Oricum, ca sa fi 100% sigur ca ai piese poti lua inca un roller SH, pentru ca de fiecare data cand ai o piesa sau 2 sau 3 de rezerva si e sa rupi ceva, vei rupe ceva ce nu ai :D
Racing - Because Football, Baseball, Bowling & Golf, only require ONE BALL
-Yokomo BD7

Club
C.S.T.A. Bucuresti
M.D.T. - Militari Durango Team
0

#7 Useril este offline   rama 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 315
  • Inregistrat: 25-February 11
  • Gender:Male

Postat 24 December 2012 - 05:16 PM

Da . Multumesc pt raspunsuri , asa este se pare ca se cam rupe masina asta, in mainile unui incepator.

Ideea cu Roller-ul nu este rea cred ca merita sa am unul de rezerva. Pana una alta cred ca secretul este sa ma invat eu cu masina ca sa nu o fac bucati nu sa umblu cu punga de piese. Si probabil asa cum facea Ovidiu voi avea 2 masini pt concurs.

Sa ajung eu insa sa nu ma fac de ras la concurs mai intaii pentru ca Buggy am vazut ca este o clasa "meseriasa".

Cu motorul o las mai moale voi "stoarce" totul din asta pe care il am ( mai ales ca este un motor ce suporta timig ) ba chiar are niste gauri in carcasa pentru a modifica timig-ul .

Cu siguranta piesele de de care ziceti voi cunst consumabile si am sa fac cumva sa am la indemana.

Pana una alta ne vedem pe mocheta pt ca simt ca problema este la mine in "mana" atata vreme cat ne alearga Bogdanut cu 2WD de ne ies ochii.
Team Associated SC10 4x4 Factory Team
Team Losi 22SCT
Team Durango DEX210 v2
Mini Z MR03
0

#8 Useril este offline   kinderu56 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 857
  • Inregistrat: 12-February 10
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti

Postat 24 December 2012 - 06:23 PM

basculele fata sa fie primele pe care le cumperi :yahoo:
Team associated b44
team associated sc10 4x4
team associated tc4
X Factory X-6 Squared
ofna titan deluxe
PS: fara bautura viata e pustiu "secretu lui bachus"

0723652247
0

#9 Useril este offline   Alfa 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 706
  • Inregistrat: 03-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 24 December 2012 - 06:45 PM

Mai acum ce vrei...Bogdanut are 20 de ani de experienta in RC....iti dai seama ca e un pilot care impune respect si atentie de fiecare data.

Aceasta postare a fost editata de Alfa: 24 December 2012 - 06:45 PM

Favourite racing class:
electric: buggy 2wd,4wd & SC 1:10 off-road
nitro: 1/8 truggy,buggy


CSTA Bucuresti

“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
― Mario Andretti
0

#10 Useril este offline   Uzzy 

  • MORENA DIN BELSUG!
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 951
  • Inregistrat: 15-January 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Militari
  • Interests:ai laic motosicli...

Postat 14 March 2013 - 08:56 PM

Chiar nu e nimeni care sa ne impartasasca o parere despre b44.2? Ceva atuuri sau dezavantaje? Ma refer la cineva care a mers cu ambele modele nu cineva care a citit forumuri externe :)

Ovidiu?!? ne faci un review cand ai ceva timp? :)
Racing - Because Football, Baseball, Bowling & Golf, only require ONE BALL
-Yokomo BD7

Club
C.S.T.A. Bucuresti
M.D.T. - Militari Durango Team
0

#11 Useril este offline   ovidiugm 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1031
  • Inregistrat: 02-September 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 15 March 2013 - 02:00 AM

B44.2 este mai mult o evolutie, nu o revolutie, in sensul ca perfectioneaza si rafineaza o platforma deja existenta, B44.1. Personal am fost multumit si de modelul B44.1 (dar trebuie tinut cont si de faptul ca sunt un fan declarat Team Associated, oricum).

Fata de modelul B44.1, noul B44.2 se echilibreaza mai bine, si este mai agil pe curbe deoarece centralizeaza masele, avand sasiul un pic mai ingust. Nu am apucat sa merg cu el pe piste de pamant, l-am rulat doar pe mocheta pana acum, dar amortizoarele Big Bore lipesc masina mai bine de sol, amortizand mai bine aterizarile. In teorie, si pe piste denivelate ar trebui sa se comporte mai bine. Sasiul usor lungit ajuta pe denivelari, de asemenea. Ca si la modelul vechi, capacelele amortizoarelor au surub de aerisire, facand foarte simpla umplerea si obtinerea unui rebound identic la toate patru amortizoarele.
Sincer, foarte mult mi-a placut suportul de LiPo, care acum permite schimbul bateriilor foarte foarte repede. La concursurile unde incarcarea acumulatorilor se face in saculeti de protectie, timpul castigat cu prinderea rapida este foarte mare.
Suportul de LiPo permite acum inclusiv doua pozitii distincte ale acumulatorilor, spre fata sau spate, pentru a distribui greutatea dupa cum se doreste.

Desi modelul vine cu hex-uri de 12mm pe spate, nu le-am montat, deoarece am multe seturi de roti cu jante cu pin, standardul vechi. Din fericire compatibilitatea este pastrata si se pot folosi si seturile cu pin fara problema.

Basculele fata au fost reproiectate, fiind acum mai rezistente.

Daca pana acum reglajul slipperului era critic (ori patina, ori strangeai maxim si implicit riscai sa distrugi spurul sau diferentialele), acum se foloseste noul sistem VTS cu 3 pad-uri, care se incinge mult mai putin si nu isi modifica aderenta pe parcursul mansei, deci nu trebuie strans asa de tare ca cel vechi.

Din pacate cei de la Associated au considerat ca masina nu va fi rulata niciodata pe piste cu pietre, bolovani si mai stiu eu ce obstacole extreme, asa ca pachetul nu mai contine undertray, ci o folie de protectie de sasiu. Drept pentru care mi-am comandat caroseria ProLine Bulldog pentru B44.2, ce include si un undertray. Cel vechi de B44.1 nu se potriveste, si nici caroseriile vechi nu se potrivesc, din cauza sasiului diferit.

Transmisia modelului e aceeasi, dar acum kit-ul contine mai multe distantiere pentru diff, impingand mai mult coroana in pinionul de atac. N-am avut probleme cu nimic de prin transmisie. De fapt singura problema cu modelul a fost o bascula spate rupta, dupa o incursiune prin niste spaliere care s-au incapatanat sa nu se dea la o parte :).

Un mic detaliu pe care eu personal nu l-am simtit necesar dar a placut multora, este cover-ul pentru spur, care nu mai permite cablurilor sa vina in contact cu dintii acestuia.

Singurul upgrade pe care l-as considera necesar ar fi setul de cupe RPM Heavy Duty care costa cam 13-14 lei, pentru ca cele stoc tind sa sara de pe pivoti la impact mai puternic. Probabil pentru pilotii care merg impecabil nici acest upgrade nu este necesar, dar deoarece eu nu sunt la acest nivel le-am instalat chiar de la inceput, pentru a fi asigurat.

O mare parte din piese sunt compatibile cu modelele anterioare, am avut placuta surpriza sa descopar ca pot folosi cam 80-85% din stocul meu vechi de piese, fara a fi nevoie de investitii suplimentare.

Dupa parerea mea, as putea sa rezum in felul urmator:

Plusuri:
  • Sasiu ingustat si lungit
  • Amortizoare Big Bore
  • Towere reproiectate
  • Bascule fata mai rezistente
  • Prinderi rapide LiPo, cu posibilitatea pozitionarii acumulatorului fata/spate
  • Slipper VTS in trei paduri
  • Cover pentru spur
  • Compatibilitate piese cu B44 si B44.1

Minusuri:
  • Folie protectie sasiu in loc de undertray


Concluzie: tinand cont ca modelul a fost lansat la pret identic cu cel anterior, pentru oricine ar vrea sa isi ia acum un buggy 4WD alegerea ar fi simpla, chiar n-ar avea de ce sa cumpere modelul vechi. Insa pentru un posesor de B44.1 decizia e un pic mai dificila, practic daca masina nu este exploatata la limita diferentele sunt insesizabile. Eu personal nu am cumparat noul model pentru ca as fi simtit ca cel vechi ma tine in urma si ca merg eu mai bine decat poate masina, ci pentru ca imi place marca :). Upgrade-ul la Big Bore insa merita, iar daca s-ar cumpara amortizoarele separat (eventual si towerele ca sa nu atinga amortizoarele in towerele vechi) ar costa poate chiar mai mult decat diferenta de la un B44.1 second la un B44.2 nou, asa ca iar, achizitia modelului nou ar fi justificata chiar si pentru un posesor de B44.1.
Masinute de jucarie. Pe bani adevarati.
0

#12 Useril este offline   Kata4 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 258
  • Inregistrat: 25-April 10

Postat 15 March 2013 - 07:41 AM

Un minireview excelent ....multumim Ovidiu.
0

#13 Useril este offline   Uzzy 

  • MORENA DIN BELSUG!
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 951
  • Inregistrat: 15-January 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Militari
  • Interests:ai laic motosicli...

Postat 15 March 2013 - 09:19 AM

Daca inserai si 2-3 poze, puteai sa-l dai la revista :D

Multumim Ovidiu! :drinks:
Racing - Because Football, Baseball, Bowling & Golf, only require ONE BALL
-Yokomo BD7

Club
C.S.T.A. Bucuresti
M.D.T. - Militari Durango Team
0

#14 Useril este offline   calinblitz 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 16
  • Inregistrat: 07-May 13

Postat 23 May 2020 - 10:23 PM

Piese pentru B44.2 se mai gasesc pe undeva?
0

#15 Useril este offline   sandrei 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1510
  • Inregistrat: 16-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj

Postat 16 July 2020 - 11:42 AM

Salutare, masina este foarte veche (undeva prin 2012-2013 lansata), sunt slabe sanse sa gasesti componente, insa cel mai avizat in materie de TEAM ASSO este magazinul FX din Mures, unde poate ai noroc sa mai gasesti produse ramase si uitate in stoc si pt modelul tau.

TEAM DURANGO DESC210 2WD
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T

Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM

0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1


Raspuns rapid

  

3 useri citesc topicul
0 membri, 3 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro