Spacewalker 1/3 un clasic de la SIG
#31
Postat 13 March 2013 - 06:35 AM
Ce spuneti despre:
http://amr-rc.com/in...=1360&langue=en
?
#32
Postat 13 March 2013 - 07:00 AM
dan_mitea, la 13 March 2013 - 06:35 AM, a spus:
Ce spuneti despre:
http://amr-rc.com/in...=1360&langue=en
?
Eu zic ca acesta e mai bun: http://amr-rc.com/in...=1765&langue=en
#33
Postat 13 March 2013 - 07:08 AM
MUGUREL., la 13 March 2013 - 07:00 AM, a spus:
uitai ceva si nu a mai mers editul:
iar un boxer, pe acesta: http://amr-rc.com/in...=1766&langue=en
cred ca 150$ nu inseamna mare lucru daca doresti un lucru bun sau mai bun. Pe toate forumurile de la voi e bine cotat.
Spor
#34
Postat 13 March 2013 - 11:14 AM
Trebuie insa sa rezolvi si probleme logistice, te sfatuiesc din experienta sa le iei in calcul de pe-acum:
- unde va locui modelul. Are nevoie de o camera separata si dedicata (ca un copil). Ideea ca ziua locuieste pe pat, si noaptea il tii ca pe crocodil in vana, implica o familie foarte, foarte toleranta.
- cu ce il duci la zbor (teren). Are nevoie de o remorca proprie, sau cel putin de o masina in care sa incapa si el si tu. Daca iesi cu familia, transportul este mult mai laborios.....
- unde il zbori. In majoritate, locurile apte/sigure de zbor sunt departe si singuratice. Nu te gindi la parcari sau linga civilizatie.
Nu vreau sa te descurajez, doar sa te pregatesc de model mare.
#36
Postat 13 March 2013 - 06:45 PM
-Glow sau gaz? Repet ca, din pacate, nu pot merge la club atat de des, deci, pretul carburantului nu este primordial. Daca ma costa 10$ o sedinta de zbor si ma simt bine, as zice ca este ok. In plus motoarele pe metanol sunt mult mai usor de reglat si nu dau probleme de paraziti radio. Cele in patru timpi sunt si, cat de cat, economice. Am testat in simulator, multumesc mult Robert,
http://www3.towerhob...p?&I=LXPRL4&P=0
si mi-a placut. Singura ingrijorare ar fi pozitia orizontala. Nu stiu daca ii prieste.
- Un cilindru sau doi? As prefera un bicilindru, atat pentru vibratii mai mici, dar si pentru a evita pozitia cu bujia in jos. Mi-ar place:
http://www3.towerhob...p?&I=LXBY69&P=0
http://www.horizonho...-z-SAIE300TL#t2
dar este, un pic, cam scump pentru mine.
-Cat de mare sa fie motorul? Aici inima imi zice: ''bigger its better''. Dar ratiunea imi zice sa nu uit unde zbor. Chiar si in simulator se poate vedea ca un motor de 60cc, cu relantiul la minim, pe o pista dura, face ca modelul sa ruleze mult si bine la aterizare. Am vazut multe modele in aceasta situatie. Daca are probleme si relantiul este, un pic, mai mare...De aceea nu as pune un gaz mai mare de 40cc. Nici nu sunt un mare pilot, iar modelul este, cat de cat scale. Daca ar fi un cilindru si gaz ar fi, sa zicem:
http://www3.towerhob...p?&I=LXBCKA&P=0
Acesta:
http://www3.towerhob...p?&I=LXCVPX&P=0
este prea mare.
In definitiv, SIG recomanda Zenoah G38 pentru gaz. Este un motor mai greu si cu putere mai mica decat OS33.
Ce parere aveti?
Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 13 March 2013 - 06:50 PM
#37
Postat 13 March 2013 - 07:48 PM
#38
Postat 14 March 2013 - 06:14 AM
http://www3.towerhob...p?&I=LXCPZB&P=0
http://www3.towerhob...p?&I=LXCPZD&P=0
http://www3.towerhob...p?&I=LXXWA3&P=0
Parca imi face cu ochiul boxerul. Daca-i bal, atunci sa fie.
Ramane asa?
Multumesc frumos si multa, multa bafta.
#39
Postat 14 March 2013 - 07:06 AM
dan_mitea, la 14 March 2013 - 06:14 AM, a spus:
http://www3.towerhob...p?&I=LXCPZB&P=0
http://www3.towerhob...p?&I=LXCPZD&P=0
http://www3.towerhob...p?&I=LXXWA3&P=0
Parca imi face cu ochiul boxerul. Daca-i bal, atunci sa fie.
Ramane asa?
Multumesc frumos si multa, multa bafta.
Boxer! :drinks:
#41
Postat 14 March 2013 - 06:37 PM
Multumesc mult si, sa speram, ca totul va fi ok.
#42
Postat 17 March 2013 - 04:12 AM
#44
Postat 01 April 2013 - 02:33 AM
Stadiul de astazi:
Multa, multa bafta.
#45
Postat 06 April 2013 - 07:42 PM
Am mosmondit la bordul de fuga si la placarea eleronului pe intrados.
Bordul de fuga, chiar si la marimea asta, este in stilul SIG. Adica nu este o bagheta ci imbinarea a doua fasii din balsa, una de pe extrados si una de pe intrados.
Multa, multa bafta.,
Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 06 April 2013 - 07:42 PM
#46
Postat 13 April 2013 - 04:09 AM
PS. Sper sa fi scris bine...
Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 13 April 2013 - 04:09 AM
#47
Postat 14 April 2013 - 06:07 AM
Multa, multa bafta.
Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 14 April 2013 - 06:07 AM
#48
Postat 18 May 2013 - 06:08 PM
#49
Postat 23 May 2013 - 04:55 AM
Multa, multa bafta.
Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 23 May 2013 - 04:56 AM
#50
Postat 02 June 2013 - 08:48 PM
Rele: unghiul diedru a iesit de 4 grade si nu de 5 ca in plan. Intrebarea fundamentala este daca sa-l las asa sau sa frezez nervurile centrale. Parca l-as lasa asa, dar nu mi-ar strica si alte opinii.
In ultima fotografie se poate vedea diferenta intre ceea ce ar fi trebuit sa fie si ceea ce este.
Multa, multa bafta.
Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 02 June 2013 - 08:49 PM
#51
Postat 02 June 2013 - 08:56 PM
#52
Postat 02 June 2013 - 09:11 PM
#53
#54
Postat 03 June 2013 - 01:20 PM
Pentru a modifica diedrul, acum, nu vad decat doua optiuni, care nu ma incanta de loc. Una ar fi sa intercalez o nervura, din ceva lemn dur, care sa aibe fetele la 2 grade, dar nu prea am cum s-o fac. A doua ar fi sa frezez, din fiecare nervura centrala, cate un grad. Ar trebui sa fac un dispozitiv, ceva, pentru a face asta cu suficienta precizie.
In definitiv, pentru ca piticii oricum sunt in staza, intrebarea fundamentala ar fi: Modelul ramane la fel de prietenos si cu un diedru de 4 grade?
Va multumesc si va doresc multa, multa bafta.
#55
Postat 03 June 2013 - 03:57 PM
dan_mitea, la 03 June 2013 - 01:20 PM, a spus:
Cred ca e un model prietenos "din fire". Acum, marturisesc ca, la unele modele am avut greseli adevarate si chiar grave care, la un zbor cuminte nu se simt. Singura ocazie in care s-a simtit, a fost la un SU26 care era acrobat. Chiar si acolo, problema aparea in figuri acrobatice; la plimbare pe cer nu se simtea (deriva usor strimba). In concluzie, eu unul nu mi-as face griji dar lasa sa vezi ce zic si cei care se pricep mai bine la pilotat.
Mult spor
#56
Postat 03 June 2013 - 07:28 PM
Stai linistit . Ramane la fel de prietenos si la 4 grade .
Este chiar unghiul folosit la multe trainere acro cu aripa joasa si iti asigura destula stabilitate. :good:
Sub 2 grade incepe sa se apropie de un acrobat RC.
Numai bine
Aceasta postare a fost editata de Horja: 03 June 2013 - 07:28 PM
#57
Postat 04 June 2013 - 01:14 PM
Multumesc si multa, multa bafta, mesteri mari.
#58
Postat 09 June 2013 - 11:28 PM
Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 09 June 2013 - 11:31 PM
#59
Postat 09 June 2013 - 11:32 PM
#60
Postat 09 June 2013 - 11:38 PM
Multa, multa bafta.
Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 09 June 2013 - 11:40 PM