Spacewalker 1/3 un clasic de la SIG
#1
Postat 23 December 2012 - 02:53 AM
Eu ii multumesc frumos pentru osteneala:
http://www.sigmfg.co...ale_20Models_01
Ramane sa gasesc solutii la mici probleme, precum, spatiul in atelier si marimea masinii... detalii.
Sarbatori fericite, multa sanatate, modele de vis, tot ceea ce va doriti si, bineinteles, multa, multa bafta, mesteri mari.
#2
Postat 23 December 2012 - 07:13 AM
Sa nu uit :ce taaare e chitul abia astept evolutia Mestere bafta multa :good:
#3
Postat 23 December 2012 - 11:00 PM
Modele FPV
Piper-Wot4
Modelare 3D
Modele pt.simulator - RealFlight :
LazyBee;SpeedyBee;Aurora Scimitar;Sbach 342;BV 141;Heptad
#4
Postat 24 December 2012 - 09:15 AM
dan_mitea, la 23 December 2012 - 02:53 AM, a spus:
Eu ii multumesc frumos pentru osteneala:
http://www.sigmfg.co...ale_20Models_01
Ramane sa gasesc solutii la mici probleme, precum, spatiul in atelier si marimea masinii... detalii.
Sarbatori fericite, multa sanatate, modele de vis, tot ceea ce va doriti si, bineinteles, multa, multa bafta, mesteri mari.
Sa te bucuri cat mai mult de cadoul mosului,SARBATORI FERICITE alaturi de familie.
LA MULTI ANI!
#7
Postat 25 December 2012 - 07:39 PM
Sarbatori fricite, mesteri mari si, multa, multa bafta.
#8
Postat 25 December 2012 - 07:48 PM
dan_mitea, la 25 December 2012 - 07:39 PM, a spus:
Sarbatori fricite, mesteri mari si, multa, multa bafta.
BENZINAR da da :yahoo:
#10
Postat 27 December 2012 - 08:43 PM
navigator, la 26 December 2012 - 09:11 AM, a spus:
Sarbatori fericite!
Multumesc mult de tot pentru urari. Profit de ocazie sa ti le intorc si sa las cateva linii necompletate. Acolo, te rog, sa treci tu ceea ce iti doresti.
La cele doua probleme nu vreau sa ma gandesc. Am adoptat politica strutului.
Despre motor, adevarul este ca, din pacate, nu zbor foarte mult. In acest moment nu este prioritar costul combustibilului. Oscilez intre:
http://www3.towerhob...p?&I=LXPRL4&P=0
si:
http://www3.towerhob...p?&I=LXBCKA&P=0
OS-ul de pe Astro-Hog ma umple de fericire. Porneste imediat, toarce cu un sunet divin si nici nu mananca mult. El face ca balanta sa se incline, cel putin acum, in favoarea fratiorului mai mare.
Bineinteles ca discutia ramane deschisa si ca astept, cu mult interes, opiniile voastre.
Tot ceea ce va doriti si multa, multa bafta.
Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 27 December 2012 - 08:46 PM
#11
Postat 27 December 2012 - 09:01 PM
eu astept cu nerabdare sa desfaceti kitul si sa ne aratati macar cateva poze
Multa multa bafta Mestere :drinks:
#12
Postat 28 December 2012 - 09:06 AM
stelu82, la 27 December 2012 - 09:01 PM, a spus:
eu astept cu nerabdare sa desfaceti kitul si sa ne aratati macar cateva poze
Multa multa bafta Mestere :drinks:
Multumesc frumos pentru interes.
Cam asa arata cutia desfacuta:
Multa, multa bafta, mesteri mari.
Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 28 December 2012 - 09:08 AM
#13
Postat 03 February 2013 - 03:01 AM
Toata dupa-amiaza am aranjat prin atelier pentru a face loc.
Aveti cateva fotografii: cu o parte din cele necesare aripior, cu ceva sectiuni, cu o parte din materiale, cu hardware-ul si cu piesele din aluminiu care leaga cele trei parti ale aripilor.
Multa, multa bafta.
Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 03 February 2013 - 03:02 AM
#14
Postat 03 February 2013 - 03:02 AM
Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 03 February 2013 - 03:03 AM
#15
Postat 03 February 2013 - 08:51 AM
#16
Postat 03 February 2013 - 06:56 PM
As vedea, dar mai este timp pentru gandire, trei optiuni:
-bucati din balsa cu gauri pentru a ghida suruburile. Ar rezolva si sustinerea foliei in zona gaurilor. Vreau sa te asigur ca nu as fi lasat folia nesustinuta. Am pitici puternici care se opun. Chiar si la albinuta am mesterit ceva:
http://www.rhcforum....post__p__624837
-o rama din balsa. In caz de necesitate se taie folia.
-niste capacele, in genul celor de la servo-uri, cu gaurile respective care se scot in caz de nevoie.
In cazul suruburilor in aluminiu, sunt, ceva, mai optimist. Materialul pare un dural iar suruburile imperiale au pasul mai mare decat cele metrice. In cazul in care as strica un filet, pot sa filetez cu urmatoarea dimensiune.
Multumesc, inca o data si sper sa nu ma ocolesti cu sfaturile si observatiile.
Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 03 February 2013 - 06:57 PM
#17
Postat 25 February 2013 - 03:51 AM
Aveti o fotografie cu momentul magic pentru mine, cand prind pe plansa de lucru prima piesa. In cazul de fata un longeron.
Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 25 February 2013 - 03:53 AM
#19
Postat 26 February 2013 - 02:24 PM
O intrebare, daca nu este cu banat. La un motor in 4T, sa zicem:
http://www3.towerhob...p?&I=LXPRL4&P=0
conteza pozitia de functionare? As putea sa-l montez orizontal? In acest caz cum ramane cu uleiul care se aduna in carter?
Multumesc anticipat.
Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 26 February 2013 - 02:25 PM
#20
Postat 26 February 2013 - 04:11 PM
Cum ti se par dublurile nervurilor din zona de prindere a trenului? Cred ca ar trebui sa le schimbi cu un placaj mai bun si sa le decupezi dupa forma nervurii, stanta cu care au fost taiate e cam departe de ceea ce trebuie sa fie.
#21
Postat 26 February 2013 - 07:42 PM
In privinta motorului. Sunt de acord ca o supramotorizare este buna, dar, la clubul meu, pista este micuta si inconjurata de copaci. Plus pilotul, adica eu, care este departe de a fi as. Am trait si am vazut la multi, modele supramotorizate care, cu motorul la ralenti, erau, pur si simplu incapabile sa reduca suficient viteza pentru aterizare. In plus, nenea SIG zice ca pentru motor glow 4T sa punem intre 1,8 si 3ic.
http://www.sigmfg.co...ale_20Models_01
Pareri?
Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 26 February 2013 - 07:45 PM
#22
Postat 26 February 2013 - 09:31 PM
#23
Postat 27 February 2013 - 02:01 PM
Te rog sa-mi spui, pana la urma, cat consuma la 7 minute de zbor? Cum eliminai uleiul acumulat in motor?
Multa, multa bafta.
#24
Postat 04 March 2013 - 05:46 AM
#25
Postat 04 March 2013 - 04:07 PM
dan_mitea, la 27 February 2013 - 02:01 PM, a spus:
Te rog sa-mi spui, pana la urma, cat consuma la 7 minute de zbor? Cum eliminai uleiul acumulat in motor?
Multa, multa bafta.
La fiecare zbor umpleam rezerevorul de 500 ml . Zburam maxim 10 minute si la aterizare aveam ceva in rezervor , vreo 70 - 100 ml . Uleiul acumulat in motor stiu ca se elimina printr-o gaurica in carter care ramane libera . Cam de vreo doua ori pe sezon desfaceam capacelele de la supape si le curatam .
Arata bine de tot aripa , spor la lucru .
George
#26
Postat 09 March 2013 - 03:39 AM
Astazi, bunul meu prieten Pccdtk, mi-a facut un cadou cu totul deosebit. Mi-a scalat Spacewalker-ul din G6.5 la dimensiunile celui de la SIG. M-a autorizat sa va dau modelul. Trebuie sa-i schimbati extensia in rfx.
Azi noapte am inceput sa ma joc cu diverse motorizari. Prima a fost FS 200 4T cu elice 20X8. Am avut o comportare destul de fasneata si un consum de 10 oz la 6min si 48s de zbor. Valori similare cu ale lui Gicosu.
Am mai testat Zenoah 38 cu elice de 18X6, motor recomandat de SIG si OS 300 4T Twin cu elice 22X8. Consumul a fost infernal: 11oz la 3 min de zbor si s-a miscat mai rau ca cel de 200. Mai testez.
Multumesc, mult de tot, Pccdtk, pentru posibilitatile nebanuite, inca, al modelului virtual.
Multa, multa bafta.
Fisiere atasate
-
Spacewalker_1_3_a_AV.txt (29.09K)
Number of downloads: 279
Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 09 March 2013 - 03:40 AM
#27
Postat 10 March 2013 - 07:28 AM
Multa, multa bafta.
Fisiere atasate
-
Spacewalker Robert OS200 20X8_AV.txt (44.43K)
Number of downloads: 283
#29
Postat 11 March 2013 - 06:22 PM
http://www.sigmfg.co...ale_20Models_01
Sau aici:
http://www.greathobb...prod_id=SIGRC61
Sunt sigur ca sunt magazine si prin Europa care distribuie SIG.
Multa, multa bafta.
#30
Postat 12 March 2013 - 06:14 AM