Kerosen in loc de nitrometan opinii
#1
Postat 22 December 2012 - 12:35 AM
---------------------------------
Aero: Spacewalker, Zaggy, Ultron, Sonic Low Wing(Termic), HK Bixler, Nemuritoru(Termic)
---------------------------------
Tx: Turnigy 9X
----------------------------------------------
#2
Postat 22 December 2012 - 04:05 AM
- la motoarele cu autoaprindere, deci cele fara bujie incandescenta, se folosesc petrol lampant (kerosen), ulei mineral si eter etilic, in parti egale.
- la cele cu aprindere prin bujie incandescenta se folosesc alcool metilic, ulei si nitro.
Multa, multa bafta.
#3
Postat 22 December 2012 - 06:52 AM
dan_mitea, la 22 December 2012 - 04:05 AM, a spus:
- la motoarele cu autoaprindere, deci cele fara bujie incandescenta, se folosesc petrol lampant (kerosen), ulei mineral si eter etilic, in parti egale.
Am si eu un motor rusesc MK-17 de pe vremuri si parca mergea cu ceva petrol lampant.As vrea sa il pornesc dar ce fel de ulei mineral trebuie si de unde,idem pentru eter etilic..
#4
Postat 22 December 2012 - 06:59 AM
Multa, multa bafta.
#5
Postat 22 December 2012 - 11:10 AM
R3dD3vil, la 22 December 2012 - 12:35 AM, a spus:
kerosen+ulei ricin+eter etilic in parti egale numai la motoare Diesel cu aprindere prin compresie
La motoarele cu bujie daca bagi kerosen nu se va aprinde never.
Se foloseste kerosen si la motoarele cu turbina la jeturi acolo fiind o flacara intretinuta prin injectie de kerosen ce invarte turbina
Alte inventii nu exista sau inca nu am auzit eu
:good: :pardon:
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
#6
Postat 22 December 2012 - 11:19 AM
#7
Postat 22 December 2012 - 11:30 AM
Nu poate fi folosit la motoare pe benzina si nici la motoare pe metanol.
Se poate folosi la motoare Diesel Cu Aprindere Prin Compresie erau mai de mult tor felul de 1-1,5-2,5 cm3 acum nu am mai vazut.
Aveti grija cu cherosenul e toxic deoarece se baga in el niste solutii sa nu inghete pe la 10000 de metri nu merge nici la gargara nici pe par cum faceau cei mai in varsta cu petrol.
Ciao Sorin
#8
Postat 22 December 2012 - 12:02 PM
#10
Postat 22 December 2012 - 02:45 PM
---------------------------------
Aero: Spacewalker, Zaggy, Ultron, Sonic Low Wing(Termic), HK Bixler, Nemuritoru(Termic)
---------------------------------
Tx: Turnigy 9X
----------------------------------------------
#11
Postat 22 December 2012 - 08:03 PM
laur58, la 22 December 2012 - 12:02 PM, a spus:
dan_mitea, la 22 December 2012 - 04:05 AM, a spus:
- la motoarele cu autoaprindere, deci cele fara bujie incandescenta, se folosesc petrol lampant (kerosen), ulei mineral si eter etilic, in parti egale.
- la cele cu aprindere prin bujie incandescenta se folosesc alcool metilic, ulei si nitro.
Multa, multa bafta.
Cele 33% de ulei, pot fi, doar ulei de ricin, jumatate-jumatate ricin si ulei mineral sau, daca nu vrei sa cureti mult dupa pornire, nu vrei performanta maxima si nu faci, decat o incercare, doar ulei mineral.
Multa, multa bafta.
Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 22 December 2012 - 08:03 PM
#12
Postat 23 December 2012 - 02:46 PM
Ciao Sorin
#13
Postat 05 January 2013 - 01:43 PM
Asta sa ne aducem aminte de ETA Elite de 3,5cmc de la coase....
PS - atentie la utilizarea kerosenului la lampa - mie mi s-a aprins una cu totul. E drept era petrol T1. Cine l-a consumat stie ce e ala!...si eu am halit cateva tone, probabil cateva sute....