May 2005 ...Rapa Rosie best fun meeting!
#4
Postat 02 May 2005 - 06:04 PM
si tu si fractu si bogdan .venim ,venim ,uite acu incarc masina......
io m-am dat azi pe calugareni de am rupt norii!!
doar cativa avionari restu grataristi!!
vreme superba.(a venit gicosu cu un biplan meseriasch!)
poze poate pun maine.
#8
Postat 08 May 2005 - 12:37 PM
Imagini atasate
#9
Postat 08 May 2005 - 07:57 PM
o sa postez ceva mai multe poze azi avand in vedere ca ma cam las de forum si modelism pentru 3 saptamani http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/sad.gif ,dar nu am ce face!!
deci ziua de azi pe clinceni (pacat totusi eu vroiam sa fiu inca la rapa)
AcroJohn
Imagini atasate
#10
Postat 08 May 2005 - 07:59 PM
Men la mansa.....si ditamai bortosu!! http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/biggrin.gif
Imagini atasate
#17
Postat 08 May 2005 - 08:10 PM
avertisment:urmatoarele 6 poze pot fi privite numai de cei care nu sufera de afectiuni cardiace!!
autorul pozelor nu-si asuma nici o responsabilitate in caz de neplaceri cauzate!!
in poza un avionash ! (sau modelash)
Imagini atasate
#22
Postat 08 May 2005 - 08:16 PM
in full motor (avion ancorat bine in pamant cu cablu de otel si piron) doi oameni abia reuseau sa-l tina pe loc tinandu-l de aripi.se ridica efectiv de la sol pe loc.
ce vreti si voi acu ....motorul trage doar 40 de kg http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/wacko.gif
Imagini atasate
Aceasta postare a fost editata de SILVIU66: 08 May 2005 - 08:19 PM
#24
Postat 09 May 2005 - 09:46 AM
poza e facuta de Matei.
Sa vedeti cum decoleaza, zboara si mai ales cum aterizeaza, intr-un mare fel...
Imagini atasate
Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
#25
Postat 09 May 2005 - 09:48 AM
Imagini atasate
Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
#26
Postat 10 May 2005 - 09:27 PM
Am facut primele zboruri de test cu "micutul" de 20Kg .Manel s-a ocupat cu tehnica de masuratoare a vitezei (folosind un GPS ) montata in model,iar Bogdan cu altimetru .Dupa primul zbor de acomodare si trimaj ,a urmat unul de masurat viteza max. in linie dreapta orizontala care a fost de 227 Km/h ,iar inaltimea maxima nu s-a putut lua (probabil fuselajul absorbea prea mult din semnal si peste 300m receptorul altimetrului nu mai primea semnal suficient.
Impresiile de zbor le voi lasa la aprecierea asistentei din motive de subiectivitate. Pentru mine a fost o reusita totala ,cu atingerea obiectivelor pt. care a fost proiectat si executat .
#27
Postat 10 May 2005 - 09:38 PM
su-26, la 10 May 2005, 21:27, a spus:
Am facut primele zboruri de test cu "micutul" de 20Kg .Manel s-a ocupat cu tehnica de masuratoare a vitezei (folosind un GPS ) montata in model,iar Bogdan cu altimetru .Dupa primul zbor de acomodare si trimaj ,a urmat unul de masurat viteza max. in linie dreapta orizontala care a fost de 227 Km/h ,iar inaltimea maxima nu s-a putut lua (probabil fuselajul absorbea prea mult din semnal si peste 300m receptorul altimetrului nu mai primea semnal suficient.
Impresiile de zbor le voi lasa la aprecierea asistentei din motive de subiectivitate. Pentru mine a fost o reusita totala ,cu atingerea obiectivelor pt. care a fost proiectat si executat .
Super realizare SU-26
Dar eu ca mandru ielectronist nu pot sa nu imi bag nasul :lol: apropo de altimetru.. nu se putea masura cu GPS-ul inaltimea? din moment ce l-ati folosit pt masurarea vitezei.
Si inca o mica intrebare cum receptionati datele? se salvau si le vedeati la aterizare sau prin radio?
Sanatate si spor la toate!
#28
Postat 11 May 2005 - 09:23 AM
GPS-ul (un Geko de la Garmin) nu tinea minte altitudinea, numai viteza maxima.
Altimetrul folosit a fost unul mic (nu neaparat modest)pentru modelism, care functioneaza in general bine (in Elapor nu sunt probleme), dar acum se pare ca a fost ecranat de fibra de sticla din care e facut fuselajul sau nu a emis suficient de puternic ca semnalele lui sa treaca si prin buretele in care l-am invelit. Poate spun prostii... Oricum, la verticala prindeam semnalul, iar cand se indeparta modelul il pierdeam. Nu e o problema tehnica, deoarece a functionat in planorul meu la cca 350m si la distante mult mai mari.
Altimetrul strange datele si le transmite in pachete la 0,5-1 sec. unui traductor la sol, care afiseaza altitudinea fata de nivelul de referinta (sol). Dupa cum functioneaza, are o capsula care traduce in semnal presiunea atmosferica.
In rest, modelul e super beton; cand il vezi zburand, iti tremura si chilotii de emotie! http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/ohmy.gif
Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
#29
Postat 11 May 2005 - 09:48 AM
Multam de raspunsuri, si eu ma gandeam sa fac bazaconii de astea pt caricioplanele mele, ele imi ies mai bine decat avionashele. Pe astea din urma o sa le cumpar ca nu le am cu ierodinamica.. mama ce il invidiez pe SU-26 ca a reusit sa construiasca pasarila ala, jos palaria!
#30
Postat 12 May 2005 - 08:59 PM
su-26, la 10 May 2005, 21:27, a spus:
Am facut primele zboruri de test cu "micutul" de 20Kg .Manel s-a ocupat cu tehnica de masuratoare a vitezei (folosind un GPS ) montata in model,iar Bogdan cu altimetru .
si o poza pentru amarati n-ati facut si voi? :lol: