Postat 06 January 2013 - 06:24 PM
Concluzie: ambele modele cu anvergura de 1,8m se monteaza repede,sunt solid executate,volum mare la interior,permit o gama larga de motoare accesibile de pana in 1000 roni. Eu le-am supradotat,duble alimentari,placi distributie scumpe,acumulatori LiFe A123(mai mult decat trebuie).Normal la seria 140 e suficient un accu LiPo 2500-3000/7,4V,si un NimH 2500/4,8V la aprinderi si motoare de pana la 130EU, HobbyKing,gen RCGF 26(simplu si sigur).
Costurile la Marathon : model 1050
cu dotare medie motor 900
servo-board plus 6 servo 780
acumulatori 3 x LiPo 360
electronica/switchuri 160
costuri montaj 230 Total: 3800 roni 883 euro
receptor Fasst 617 320
Costurile la Giles 202: model 1100
cu dotare buna motor 1260
servo-board plus 6 servo 1980
electronica in plus 87
acumulatori LiPo Gens 340
costuri montaj 245
receptor Fasst Futaba 617 320 Total: 5332 roni 1240 euro
Intrebarea finala: merita abordata aceasta clasa? Raspuns: desi pare scumpa merita!
avioanele sunt destul de mari,frumoase,robuste,sigure.Apte pentru orice acrobatie,viteza de la 40 la 160km/h,zboara bine si pe turbulente.Din experienta primului Giles202 ,dupa 28 zboruri,la verificare,nu aveau elemente sau lipituri cu probleme.
Vi le recomand.Le gasiti la Phoenix Models .
Bine ca zboara si....insectele !