FW FLITZER sau prototipul nezburat KIT Peter Maissinger
#91
Postat 24 April 2013 - 11:08 PM
air intake.JPG (144.76K)
Number of downloads: 38
dupa care m-am chitit pe aranjat trapele trenului principal . Am impartit trapele principale pentru a evita orice contact cu solul la aterizare si pentru a scadea turbulentele la aterizare. Cu timer-ul am posibiltatea de a alege secventa : deschidere+ escamotare tren + inchidere trape mici. La retragerea trenului secventa este identica.
main gear split.JPG (140.69K)
Number of downloads: 35
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
#92
Postat 25 April 2013 - 08:31 AM
comnean, la 24 April 2013 - 12:59 PM, a spus:
Multumesc pentru oferta , este de mare ajutor . Poate pe viitor am putea sa ne vedem , adica sa va facem o vizita .
[quote name='comnean' timestamp='1366837684' post='650709']
Dupa ce m-a nervat Gicosu de toti nervii cu proiectul lui (inca o data succes si sper sa am si unul din matrita lui)
Cu siguranta veti avea o coaja , macheta va fi cu toate detaliile .
Spor la lucru
George
#93
Postat 25 April 2013 - 12:21 PM
Multumesc mult.
Din pacate oerecum Dirk a parasit Romania la inceputul lui martie dar prieteniile trainice nu se sterg asa de usor. Ne-am facut un plan de a ne intalni in fiecare an macar odata la Model City in Cehia pentru zbor.
Inca de la inceput am decis ca trebuie sa facem si noi un IAR 99 dar sunt de-a dreptul fericit ca cineva a avut ideea asta si ca o pune in practica. Sunt onorat sa te ajut la trenul de aterizare.
Apropos ce anvergura va avea bestia?
Pe cand un thread cu jet-ul?
Bafta in continuare!
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
#95
Postat 26 April 2013 - 02:34 PM
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
#97
Postat 28 April 2013 - 09:08 AM
comnean, la 24 April 2013 - 11:08 PM, a spus:
air intake.JPG
dupa care m-am chitit pe aranjat trapele trenului principal . Am impartit trapele principale pentru a evita orice contact cu solul la aterizare si pentru a scadea turbulentele la aterizare. Cu timer-ul am posibiltatea de a alege secventa : deschidere+ escamotare tren + inchidere trape mici. La retragerea trenului secventa este identica.
main gear split.JPG
super frumos imi place cum se inchide ......urmaresc zilnic topicul ...numai hai hai ca vine vara si e nevoie de galagie pe cerurile Romaniei....apropo ti-am trimis PM
#98
Postat 28 April 2013 - 10:50 PM
DSCF0027.JPG (27.72K)
Number of downloads: 42 DSCF0028.JPG (28.17K)
Number of downloads: 40
DSCF0029.JPG (31.31K)
Number of downloads: 48 DSCF0030.JPG (153.37K)
Number of downloads: 51
DSCF0032.JPG (20.55K)
Number of downloads: 51 DSCF0033.JPG (156.03K)
Number of downloads: 16
Mi-aduc aminte ca atunci cand am plecat cu pasaroiul de la Peter acesta mi-a aruncat peste umar sa nu uit sa profilez trapele atunci cand le asamblez. Nici nu stie cat am injurat zilele acestea pana am reusit sa le dau forma potrivita. Am fost nevoit sa adaug si cate o nervura profilata pentru a pastra forma curbata.
Iata ce a ieesit:
DSCF0031.JPG (21.99K)
Number of downloads: 45 DSCF0033.JPG (156.03K)
Number of downloads: 16
Am reusit sa programez si secventa de deschidere inchidere:
La coborarea trenului: trapele trenului din fata raman deschise, trapele mici de pe trenul principal se deschid, trenul coboara deschizand si trapele mari iar dupa 9 secunde trapele mici se inchid la loc. Sper sa fie OK si pentru trape si pentru tren. garda la sol sub burtica - doar 75mm. , sper sa fie OK!.
Fisiere atasate
-
DSCF0034.JPG (22.27K)
Number of downloads: 49
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
#99
Postat 01 May 2013 - 11:26 PM
Number of downloads: 16Dupa ultimele zile chiar patimite la serviciu mi-am facut timp sa termin de profilat trapele si sa fac trimarea la inchidere astfel incat interstitiile sa fie egale si cat mai mici.
http://youtu.be/cAwRCKKR-ac
Si cateva poze:
DSCF0027.JPG (32.71K)
Number of downloads: 17 DSCF0028.JPG (20.93K)
Number of downloads: 12
DSCF0033.JPG (147.24K)
Number of downloads: 16 DSCF0034.JPG (141.99K)
Number of downloads: 12
DSCF0033.JPG (147.24K)
Number of downloads: 16Dupa ultimele zile chiar patimite la serviciu mi-am facut timp sa termin de profilat trapele si sa fac trimarea la inchidere astfel incat interstitiile sa fie egale si cat mai mici.
http://youtu.be/cAwRCKKR-ac
Si cateva poze:
DSCF0027.JPG (32.71K)
Number of downloads: 17 DSCF0028.JPG (20.93K)
Number of downloads: 12
DSCF0033.JPG (147.24K)
Number of downloads: 16 DSCF0034.JPG (141.99K)
Number of downloads: 12
DSCF0033.JPG (147.24K)
Number of downloads: 16Dupa ultimele zile chiar patimite la serviciu mi-am facut timp sa termin de profilat trapele si sa fac trimarea la inchidere astfel incat interstitiile sa fie egale si cat mai mici.
http://youtu.be/cAwRCKKR-ac
Si cateva poze:
DSCF0027.JPG (32.71K)
Number of downloads: 17 DSCF0028.JPG (20.93K)
Number of downloads: 12
DSCF0033.JPG (147.24K)
Number of downloads: 16 DSCF0034.JPG (141.99K)
Number of downloads: 12
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
#100
Postat 01 May 2013 - 11:27 PM
Number of downloads: 16Dupa ultimele zile chiar patimite la serviciu mi-am facut timp sa termin de profilat trapele si sa fac trimarea la inchidere astfel incat interstitiile sa fie egale si cat mai mici.
http://youtu.be/cAwRCKKR-ac
Si cateva poze:
DSCF0027.JPG (32.71K)
Number of downloads: 17 DSCF0028.JPG (20.93K)
Number of downloads: 12
DSCF0033.JPG (147.24K)
Number of downloads: 16 DSCF0034.JPG (141.99K)
Number of downloads: 12
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
#101
Postat 02 May 2013 - 07:52 AM
Fuselaj cu rezervoare + tren principal + trape fata cu servo + valva de aer + trape tren principal si servo+ electronic deck = 5800g
Tren fata cu servo directie = 120g
Turbina echipata = 1700
Aripi+ ampenaj+fuselaje = 2100
Alte acareturi, joining pipes etc = 875
Accu = 700
Total estimat fara vopsea si cockpit = 11193g
Se pare ca la primele estimari am evaluat in plus trapele trenului principal si actionarile. Practic a iesit mai usor decat ma asteptam.
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
#102
Postat 04 May 2013 - 10:21 PM
M-am decis sa-l vopsesc cu totul montat la interior dar cu toate circuitele pneumatice si de carburant obturate pentru a evita orice contaminare.
Iata ce a iesit pana acuma:
DSCF0027.JPG (186.57K)
Number of downloads: 52 DSCF0028.JPG (185K)
Number of downloads: 52
Am reusit sa trag toate cablurile prin treimea de aripa care este atasata fuselajului.
DSCF0029.JPG (25.48K)
Number of downloads: 54
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
#103
Postat 10 May 2013 - 07:45 AM
Noi(eu cu Stelica) am pregatit terenul , asa ca weekend-ul ce urmeaza putem zbura.
SBACH 342- Pilot RC-DLE30
YAK 54 -Pilot RC-DLE30
KATANA 120 -DLE30
#104
Postat 10 May 2013 - 12:12 PM
datorita presiunii timpului nu am mai avut timp sa pun nimic. Am terminat aproape cupola, lucrez la jamba de fata si ma pregatesc de vopsit.
Asa cum stii pe 18 vreau sa plec (cu Stelica?) la Model City pentru maiden.Probabil ca voi mai lucra si acolo o zi la reglaje si CG. Mi-as dori sa poti veni cu noi dar asta ar insemna 2 masini. Nici nu stiu ce sa zic!
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
#105
Postat 10 May 2013 - 12:25 PM
Asa ca ramane sa-l vad la zbor , luna viitoare. Poate pana atunci vor pleca si "chiriasii" actuali de pe aerodrom.
Nu cred ca le prieste mirosul de kerosen ars si zgomotul scos de turbina ta.http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/good.gif
Ne vedem maine!
SBACH 342- Pilot RC-DLE30
YAK 54 -Pilot RC-DLE30
KATANA 120 -DLE30
#106
Postat 11 May 2013 - 08:44 PM
What a pity that you are not able to come to Modelcity :( (if I reed it right)
It would have been nice to meet you to there. So we need to get it done later.
We will have a flight for you as well
#108
Postat 12 May 2013 - 05:45 AM
dirkcim, la 11 May 2013 - 08:44 PM, a spus:
What a pity that you are not able to come to Modelcity :( (if I reed it right)
It would have been nice to meet you to there. So we need to get it done later.
We will have a flight for you as well
Hi Dirk,
Unfortunately I can not go there. I wish I could be there with you guys. Maybe next time I can come.
Have fun and drink a beer for mehttp://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/drinks.gif.
PS. Have a safe trip everyone and take care of the precious cargohttp://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/good.gif
SBACH 342- Pilot RC-DLE30
YAK 54 -Pilot RC-DLE30
KATANA 120 -DLE30
#109
Postat 12 May 2013 - 09:25 PM
2013-05-12 20.18.35.jpg (18.85K)
Number of downloads: 92 2013-05-12 20.18.48.jpg (17.69K)
Number of downloads: 90 2013-05-12 20.19.11.jpg (24.32K)
Number of downloads: 93
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
#110
Postat 12 May 2013 - 11:12 PM
I will have the cockpit with me :rolleyes:
Aceasta postare a fost editata de dirkcim: 12 May 2013 - 11:13 PM
#111
Postat 13 May 2013 - 07:10 AM
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
#112
Postat 13 May 2013 - 10:45 AM
you know, if you lie ones you are not automatical an meteorologist :pardon:
#114
Postat 22 May 2013 - 09:11 PM
La ateriyare are nevoie de viteya altfel face ce vrea el.
Scuyati ortografia dar scriu de pe o tastatura germana si mi e greu sa gasesc caracterele.
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
#115
Postat 30 May 2013 - 11:41 PM
Incerc sa recuperez si un filmulet facut cu un telefon mobil.
Pe scurt: 19-21.05 pierdut timpul cu modificarea din temelii a trenului de fata. Unghiul de incidenta era prea mare si putea crea probleme. In acelasi timp am resetat de cel putin 5 ori sincronizatorul secvential de tren si am schimbat 5 servo la trape in mai multe etape.
Intr-un final pe 22 am facut maidan-ul cu ajutorul lui Dirk si am constatat amandoi ca: aterizarea este dificila datorita turbulentelor de la trapele trenului principal iar franele destabilizeaza avionul la modul barbar. Am decis sa nu mai folosec franele pana nu creez cateva gauri in ele si pana nu imtroduc inca un stabilizator pe coada.
Practic pe panta de coborare , dupa ultimul viraj de aproach are nevoie de 2/3 gaz ca sa fie cat de cat stabil.
In total am facut 5 zboruri, unul cu o aterizare in balarii dar din fericire nu s-a intamplat nimic grav.
Am decis sa continui modificarile pana in Octombrie cand sper sa ma intorc la Model City. Pana atunci sper sa fie totul OK.
Ultimele teste de escamotare: P1050411.JPG (32.91K)
Number of downloads: 80
Primele teste de rulaj: IMG_1902.jpg (17.36K)
Number of downloads: 68 IMG_1903.jpg (21.29K)
Number of downloads: 69
Pe cer inainte de aterizare: P1050410.JPG (14.89K)
Number of downloads: 73
Dupa al treilea zbor cu Gunther Zanetti si Peter Maissinger: IMG_1901.jpg (17.93K)
Number of downloads: 75
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
#116
Postat 31 May 2013 - 05:58 AM
#117
Postat 31 May 2013 - 08:16 AM
Oricum mai este ceva de lucru la model!
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
#118
Postat 31 May 2013 - 08:33 AM
George
#119
Postat 31 May 2013 - 10:36 AM
Abia acuma incepe fine tuning-ul (gyro suplimentar, schimbare solutie inchidere trape tren fata, organizarea matelor electrice, etc...) vopsitul si echipatul cock-pitului
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
#120
Postat 31 May 2013 - 10:47 AM