In acest week end DHL-ul mi-a facut bucuria cu thrust pipe-ul comandat de Dirk si cu o pereche de roti pneumatice de la Kavan. Daca diferenta de greutate este semnificativa probabil voi schimba rotile actuale.
Pentru a putea glis thrust pipe-ul in fuselaj a fost nevoie sa tai un cadru pe care l-am refact dupa acea sub forma unui cadru demonatbil. Sincer sa fiu nu cred ca era nevoie sa-l mai fac pentru ca structura este foarte rigida dar m-am gandi ca e mai bine asa pentru a descarca solicitarile de la lonjeroanele posterioare.
DSCF0032.JPG (23.76K)
Number of downloads: 30
Ulterior am decupat din placaj usor de 4mm cuzinetul spate al thrust pipe-ului si i-am lipit trei insertii de fibra de carbon la 120 deg drept patine pentru a usura alunecarea la dilatare.
DSCF0027.JPG (22.89K)
Number of downloads: 21
CUZINET.JPG (18.31K)
Number of downloads: 20
DSCF0028.JPG (20.15K)
Number of downloads: 24
Cam asa se vede turbina prin thrust pipe:
FROM THE PIPE.JPG (25.69K)
Number of downloads: 33
Si asa arata pe pozitie in fuselaj:
DSCF0029.JPG (150.13K)
Number of downloads: 40
Sunt multumit de faptul ca echipat cu turbina thrust pipe si tren fara fuselajele posterioare tot catre bot se inclina suspendat pe axa centrului de greutate.
Hi Dirk,
Thank you for the pipe.
Concerning hinges the new couple added stiffneted the doors very good. As wrote Fryday no chance to put pin hinges because the inside of my fuse it's diffrent of yours. On the back the gap in between the deck of the pneumatic retract and fuse border it's just 7mm and not deep enough.
Thanks for the support!