FW FLITZER sau prototipul nezburat KIT Peter Maissinger
#1
Postat 03 December 2012 - 11:35 PM
Pentru inceput , inainte de a descrie kit-ul voi enumera complicatiile pe care le incuba modelul in sine:
1. Lungime fuselajului este de 2.3m montat ceea ce il face aproape imposibil de transportat in conditii normale. Deci il voi face demontabil lucru care imi va complica viata.
2. Trenul de aterizare este complicat dpdv cinematica dar odata realizat este practic perfect pentru terenurile precaramenajate. La scara roata de bot va avea 90mm iar cele principale 150mm.
3. Pozitia centrului de greutate cere turbina cat mei spre CG si penalizeaza orice masa nejustificata spre coada datorita lungimii consolei.
Acestea fiind zise m-am apucat sa studiez putin planurile reconstituite:
Flitzer_cutaway01.jpg (236.19K)
Number of downloads: 178
Flitzer_gear01.gif (177.32K)
Number of downloads: 172
Flitzer_gear02.gif (20.7K)
Number of downloads: 139
Flitzer_gear03.gif (26.28K)
Number of downloads: 154
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
#2
Postat 03 December 2012 - 11:38 PM
Fisiere atasate
-
Flitzer_plans01.gif (48.95K)
Number of downloads: 94 -
Flitzer_plans02.gif (90.87K)
Number of downloads: 91 -
Flitzer_plans03.gif (30.98K)
Number of downloads: 81 -
Flitzer_plans04.gif (65.06K)
Number of downloads: 82 -
Flitzer_plans05.gif (98.08K)
Number of downloads: 76 -
PVII_cutaway01.gif (62.51K)
Number of downloads: 72 -
PVII_plans01a.gif (40.65K)
Number of downloads: 88
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
#3
Postat 03 December 2012 - 11:40 PM
Fisiere atasate
-
PVII_plans01b.gif (76.4K)
Number of downloads: 71 -
PVII_plans01c.gif (33.64K)
Number of downloads: 76 -
Flitzer_mockup_cp01.jpg (148.87K)
Number of downloads: 69 -
Flitzer_mockup_cp02.jpg (103.13K)
Number of downloads: 63 -
Flitzer_mockup_cp03.jpg (109.48K)
Number of downloads: 70
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
#4
Postat 03 December 2012 - 11:43 PM
Fisiere atasate
-
Flitzer_mockup_cp04.jpg (125.56K)
Number of downloads: 58 -
Flitzer_mockup_details01.jpg (128.47K)
Number of downloads: 56 -
Flitzer_mockup_details02.jpg (147.74K)
Number of downloads: 60 -
Flitzer_mockup_details03.jpg (96.98K)
Number of downloads: 60
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
#5
Postat 03 December 2012 - 11:52 PM
Flitzer_mockup_details04.jpg (117.91K)
Number of downloads: 61
Flitzer_mockup_details05.jpg (117.24K)
Number of downloads: 57
Flitzer_mockup_final_airintake01.jpg (82.1K)
Number of downloads: 61
Cam acestea sunt informatiile folosite la realizarea modelului. Cockpit-ul este inspirat de FW 190 si in kit sunt si cateva elemente scale, respectiv colimatorul, manetele cateva intrerupatoare si scaunul pilotului.
Anvergura este de 1.65m iar greutatea modelului gol sub 2 kg datorita faptului ca este 60-70% carbon si restul fibra de sticla.
Turbina ori va fi Raptorul meu care se intoarce de la Franke cu 220N dupa revizie si up date sau un Behotec de 120N.
Raptorul este prea mare, in mod normal modelul nu trebuie sa depaseasca 10kg.
Pentru inceput am demarat cu analiza solutiei de conectare a fuselajului/lor posterioare si instalarea servo-urilor pentru derive.
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
#6
Postat 05 December 2012 - 11:12 PM
M-am decis sa unesc fuselajul central cu partile posterioare cu o tija de carbon de 18mm si o teava de carbon de 20mm.
Servo-urile pentru derive sunt HD Power 1711MGapropos vor fi singurele despre care nu am feed back. Daca cineva le-a folosit va rog sa-mi comunicati parerile Dvs.
Derivele vor fi conectate cu servo-urile cu doua cabluri Sullivan cu capete filetate de M3.
Cea mai mare problema a fost realizarea suportilor demontabili. Daca nu vor merge voi baga hot glue sau epoxi ca doar nu o sa schimb servo-urile zilnic.
Dar cum pozele fac mai mult decat vorbele iata ce a iesit:
DSCF0085.JPG (17.13K)
Number of downloads: 127
DSCF0086.JPG (25.72K)
Number of downloads: 125
DSCF0087.JPG (19.95K)
Number of downloads: 118
DSCF0088.JPG (23.37K)
Number of downloads: 122
DSCF0091.JPG (20.65K)
Number of downloads: 133
DSCF0092.JPG (24.65K)
Number of downloads: 131
DSCF0093.JPG (21.21K)
Number of downloads: 119
DSCF0094.JPG (22.97K)
Number of downloads: 117
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
#7
Postat 06 December 2012 - 08:15 AM
o mica sugestie unde imbini coada rondelele de placaj nu sunt cam firave din stratificat credeti ca erea prea greu?
in rest mult mult spor la ce faceti acolo :hi:
#8
Postat 06 December 2012 - 08:31 AM
Luate separat discurile sunt firave dar dupa lipirea in interiorul fuselajului mai ales ca vor fi cate doua la 200-250mm distanta unul de celalat vor forma impreuna cu "coaja" un cheson foarte rezistent.
Daca mai iei in considerare ca si tubul de carbon va fi lipit pe centrul lor atunci iti poti completa imaginea cat de "teapana" este constructia.
In mod normal cred ca puteam utiliza si spuma de 30mm.
Solicitarea pe consola grinzii este combinata incovoiere cu torsiune si mai putin intindere (sau deloc). Intinderea ar fi periculoasa pentru smulgerea stratului de adeziv.
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
#9
Postat 11 December 2012 - 11:33 PM
Pozitionarea servomecanismelor mi-a dat mare bataie de cap datorita diametrului foarte mic al fuselajului.
Dezamagirea a venit atunci cand am descoperit ca suportii nu sunt suficient de rigizi si ca vor trebui lipiti de tuburile de carbon pe lateral.Nu-i nimic , servo-ulse poate da jos destul de usor pentru ca se pot accesa suruburile de prindere pe suporti (numai daca prevad si o mica gaurica pe axa surubului dinspre deriva).
Iata ce a iesit:
DSCF0105.JPG (138.45K)
Number of downloads: 133
DSCF0107.JPG (22.94K)
Number of downloads: 130
DSCF0108.JPG (16.59K)
Number of downloads: 129
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
#10
Postat 15 January 2013 - 12:05 AM
Am demarat cu aripile hatarat fiind sa le pregatesc pentru taierea franelor aerodinamice si instalarea eleroanelor.
Per ansamblu aceeasi calitate a la Peter. Imbinari cu nechituite dar solide si un aspect usor neingrijit pe bordul de atac cat si pe cel de fuga.
DSCF0030.JPG (17.4K)
Number of downloads: 77
DSCF0031.JPG (13.05K)
Number of downloads: 75
DSCF0032.JPG (14.59K)
Number of downloads: 73
DSCF0035.JPG (19.16K)
Number of downloads: 72
DSCF0028.JPG (14.82K)
Number of downloads: 64
Si un ansamblu cu eleroane si sloturi aerodinamice: DSCF0027.JPG (17.33K)
Number of downloads: 63
Dupa doua ore de chituila si finisare rezultatul se dovedeste foarte bun.
La inceput nu credeam ca sloturile se vor potrivi dar tratate cu atentie se potrivesc perfect.
DSCF0036.JPG (130.99K)
Number of downloads: 69
DSCF0037.JPG (21.16K)
Number of downloads: 80
De maine vor trece la realizarea nervurilor centrale pentru asamblarea sloturilor si probabil ca serialul va continua.
In paralel Dirk m-a ajutat cu montarea profundoarelor pe ampenajul orizontal si a si instalat servo-ul.
In acelasi timp voi incepe lucrul si la trenul de aterizare principal care va fi actionat cu un servo de vinci.
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
#11
Postat 16 January 2013 - 11:33 PM
DSCF0027.JPG (18.04K)
Number of downloads: 89
DSCF0028.JPG (17.38K)
Number of downloads: 67
DSCF0029.JPG (17.68K)
Number of downloads: 53
DSCF0030.JPG (19.54K)
Number of downloads: 67
Si rotile de 150mm:
DSCF0033.JPG (23K)
Number of downloads: 89
Nu intentionez sa echipez modelul cu frane pneumatice.
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
#12
Postat 20 January 2013 - 11:36 PM
Pentru axe am folosit tija de otel moale de 4mm si conducta de benzina de 6mm la exterior si 4.3mm la interior.
Port lagarele dinspre capetele aripilor le-am facut din placaj de 3 mm. Lungimea bucsilor este de 30mm, axele depasesc cu 15mm capatul eleronului.
DSCF0031.JPG (21.07K)
Number of downloads: 67 DSCF0033.JPG (21.74K)
Number of downloads: 63
DSCF0029.JPG (18.45K)
Number of downloads: 61
Si rezultatul cu cel de al doilea port lagar:
DSCF0039.JPG (23.62K)
Number of downloads: 61
Bucsa a fost randalinata si lipita cu rasina Poxipol.
Inspre incastrea aripii lagarul l-am taiat din textolit placat cu cupru. Datorita unghiului pe care-l face nervura aripii cu capatul eleronului, nu am putut folosi capatul nervurii pentru a fixa lagarul si am fost nevoit sa tai placaj de 4mm taiat si lipit sub unghiul potrivit, paralel cu capatul eleronului.
DSCF0036.JPG (18.08K)
Number of downloads: 75
Axul l-am taiat tot din aceasi tija de otel dar iese doar 8mm peste capatul eleronului.
DSCF0038.JPG (139.13K)
Number of downloads: 77 DSCF0040.JPG (18.62K)
Number of downloads: 62
DSCF0041.JPG (19.79K)
Number of downloads: 53 DSCF0042.JPG (20.2K)
Number of downloads: 55
DSCF0044.JPG (15.79K)
Number of downloads: 64
Rezultatul este foarte OK , fara jocuri si suficient de solid.
Urmeaza sa ma decid unde voi monta servo-ul pentru eleron.
Peter a conceput o decupare in nervura pentru a elimina solutia cu caseta si capac.
DSCF0043.JPG (19.31K)
Number of downloads: 75
Dezavantajul , montand echia chiar in capatul eleronului , ar fi aparitia momentului incovoietor care ar putea bloca eleronul in bucsa dinspe capatul aripii.
mai ma gandesc, s-ar putea ca solutia aleasa de Peter sa fie OK.
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
#13
Postat 21 January 2013 - 11:50 PM
Am casetat locasul cu balsa de 3mm pentru a nu intrerupe brutal structura, coaja fiind dealtfel foarte subtire.Coltarele pentru autofiletante sunt taiate din placaj de 6 mm stratificat (dur).
DSCF0028.JPG (144.85K)
Number of downloads: 63
DSCF0029.JPG (21.8K)
Number of downloads: 60
DSCF0027.JPG (17.34K)
Number of downloads: 63
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
#14
Postat 25 January 2013 - 11:00 PM
comnean, la 25 January 2013 - 10:59 PM, a spus:
SERVO IN.JPG (127.89K)
Number of downloads: 39
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
#15
Postat 28 January 2013 - 12:03 AM
In primul rand ne-am ocupat de aliniamentul fuselajelor posterioare, operatie de finete necesara pentru a evita problemele de transport si depozitare. Pana la urma lungimea totala a fuselajului este de 2.3m si anvergura de 1.74m. Se pare ca am gresit cand am afirmat ca scara este 1:6 , in realitate este undeva aproape de 1:5.
dar iata si cateva poze:
DSCF0027.JPG (21.97K)
Number of downloads: 98 DSCF0029.JPG (22.48K)
Number of downloads: 91 DSCF0031.JPG (22.68K)
Number of downloads: 97
Pentru a insera discurile din placaj, la fel ca in cazul fuelajelor posterioare am fost nevoiti sa decupam doua fante in fuselajul median pe intradosul aripilor.
La final din spate fuselajul semana cu o roaba.
DSCF0035.JPG (151.79K)
Number of downloads: 121
Cateva poze cu fuselajul asamblat:
DSCF0032.JPG (22.88K)
Number of downloads: 153 DSCF0033.JPG (25.58K)
Number of downloads: 176 DSCF0034.JPG (163.09K)
Number of downloads: 172
In acelasi timp am decis si solutia de montare a ampenajului orizontal pentru o usoara asamblare pe camp.
Astfel, in afara de doi "pini" din aluminiu, pe fiecare parte va fi amplasata cate o ureche de prindere.
Chiar daca vor apare doua mici gaurele pe extradosul ampenajului orizontal a fost singura solutie fezabila pe care am decis-o.
DSCF0037.JPG (17.36K)
Number of downloads: 147 DSCF0039.JPG (19.79K)
Number of downloads: 104
In interiorul stabilizatorului vertical se poate vedea deja si bucsa din capatul suprafetei de comanda, instalata inainte de rigidizare.
DSCF0038.JPG (19.86K)
Number of downloads: 106
Tot astazi am adus acasa un pilot mai vechi la scara 1:5 care va trebui sa capete o infatisare noua pentru ca este un pilot britanic si nu german.
Dar despre pilot alta data.
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
#16
Postat 28 January 2013 - 08:04 AM
incet incet se apropie de maiden,ce culoare va avea ? :drinks:
#17
Postat 28 January 2013 - 09:06 AM
Modelul nu a fost zburat niciodata. Practic nici nu a fost vopsit.S-au construit 3 mock up-uri pe care le-au gasit britanicii in diferite faze. Vampire-ul si Venom-ul de la De Havilland sunt evolutiile acestui proiect minunat.
Mock-up-urile au fost realizate in 43 si abandonate. Daca istoria lor s-ar fi schimbat probabil ca primeau camuflaje standard pentru cea de-a doua jumatate a anului 44, inceputul lui 45. Ma voi orienta, dar pentru ca avionul nu a fost niciodata zburat am libertatea de a decide cum vreau sa-l vopsesc.
Probabil mottled grey fuselajul RLM 02 ca baza, albastru deschis intradosul si camuflaj in nuante de verde si oliv pe extradosul aripilor. Postul de pilotaj este aproape identic cu cel de la FW 190 diferenta facand-o dispozitivul optic de vizare.
Vom vedea pe parcurs.
Abia astept sa fac un machetaj si cu noua Hammer de 130 N+ ca re va echipa modelul.
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
#18
Postat 03 February 2013 - 11:06 PM
In fine a iesit:
DSCF0034.JPG (15.43K)
Number of downloads: 67 DSCF0035.JPG (14.97K)
Number of downloads: 57
DSCF0033.JPG (132.32K)
Number of downloads: 51 DSCF0031.JPG (18.54K)
Number of downloads: 63
Si un detaliu cu joint box-ul fixat in ampenajul orizontal.
Mi-a mai ramas sa inchid cu 1-2 cadre usoare de spuma sau balsa ampenajele verticale si sa concep mecanismul de cuplare cu fuselajul.
Fisiere atasate
-
DSCF0027.JPG (22.88K)
Number of downloads: 75
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
#19
Postat 07 February 2013 - 11:30 PM
Astfel dupa mai multe scanari de profil si taieturi pe dosul palmelor am reusit sa inchid chesoanele din ampenajele verticale.
DSCF0028.JPG (14.32K)
Number of downloads: 56 DSCF0030.JPG (16.4K)
Number of downloads: 62
Am inchis si partea dinspre bordul de atac din ampenajul orizontal:
DSCF0029.JPG (16.97K)
Number of downloads: 67
Am decis si solutia de articulare a suprafetelor de control de pe ampenajele verticale.
Astfel am incastrat piulite in derive:
DSCF0034.JPG (24.19K)
Number of downloads: 63
Am montat lagarele inferioare pe fuselaj cu grija sa nu stric prea mult aspectul original:
DSCF0031.JPG (18.07K)
Number of downloads: 25
Articulatia se va inchide si regla cu cate un surub de M4 care va fi asigurat cu Loctite in piulita stfel incat sa nu se poata desface la fiecare rotatie.
Am taiat si echiile de comanda:
DSCF0031.JPG (18.07K)
Number of downloads: 25
In week end voi incerca sa schitez elementele de asamblare cu fuselajul median si sa fac un machetaj cu noua turbina.
Incerc s-o lungesc cat mai mult pana la momentul in care va trebui sa ma apuc de trenul principal pentru ca nu sunt foarte hotarat cum va arata in final.
Aceasta postare a fost editata de comnean: 07 February 2013 - 11:31 PM
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
#20
Postat 07 February 2013 - 11:32 PM
DSCF0035.JPG (143K)
Number of downloads: 59
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
#21
Postat 10 February 2013 - 11:37 PM
Noile echii:
DSCF0031.JPG (25.03K)
Number of downloads: 47
Mai mult dupa mai multe incercari am constatat ca intr-unul dintre cabluri tija de otel se misca in sertizare. Am realizat imediat pericolul, am dat o gaurica in sertizare si am bagat CA ultra thin la greu. Dupa aceea am purces la o mai buna sertizare. Poate le schimb dar nu este momentul acuma. In final la unghiurile alese si cu deflexia acceptabila a cablului suprafata de comanda a ampenajului vertical nu are joc si se misca precis.
O a doua provocare a fost realizarea sistemului de fixare blocare a fuselajului posterior pe fuselajul median:
DSCF0027.JPG (19.63K)
Number of downloads: 37 DSCF0028.JPG (19.01K)
Number of downloads: 35
DSCF0029.JPG (20.95K)
Number of downloads: 45
Si rezultatul final pe partea dinspre ampenajul vertical:
DSCF0034.JPG (145.71K)
Number of downloads: 60 DSCF0035.JPG (151.66K)
Number of downloads: 67
Cea mai complicata parte a proiectului va fi fixarea partii conjugate in interiorul fuselajului median. Operatia se va face cumva in orb.
Voi vedea....
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
#22
Postat 12 February 2013 - 12:23 AM
Din capul locului trebuie spus ca turbina este un SH cumparat dupa RK la EVO JEt.
Dupa aspect compresorul, si turbina au fost inlocuite iar timpul inregistrat de terminal este sub 7 minute.
Turbina este un Booster fabricat de EVO JET si este cotata la 130 N + (pe sigiliu este trecut 135N). Nu pot decat sa-i cred.
Turbina a venit cu urmatoarele:PCM, terminal, electrovalve, doua filtre, pompa, cabluri , bateria 2200mAh 20C originala (nici nu stiu daca mai e ceva de capul ei)manual si fara strecuratoarea de protectie. "Strecuratoarea" este adaptata de la un AC HAMMER.In mod normal strecuratorile in Germania se vand separat la 8-12Eur.
Cablul de interfata cu senzorii este neutilizabil datorita vechii probleme a mufelor de tip ALCATEL Telecom la care se rup piedicile. Nu-i nimic cabluri mai am cel putin doua din setul Raptorului.La test starterul functioneaza frumos dar pompa pare cam zgomotoasa. Nu-mi permit sa o tin mult pe sec asa ca voi vedea cu carburant cum se comporta.
Cateva poze:
DSCF0027.JPG (170.53K)
Number of downloads: 108 DSCF0028.JPG (19.86K)
Number of downloads: 123
DSCF0029.JPG (143.97K)
Number of downloads: 119
DSCF0030.JPG (35.84K)
Number of downloads: 109 DSCF0031.JPG (19.92K)
Number of downloads: 102
Urmeaza sa iau si thrust pipe-ul si cam asta e la capitolul echipare.
Intr-un alt thread voi discuta despre rezervorul de la GZ (Ghunter Zanetti) cu hopper incorporat.
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
#23
Postat 13 February 2013 - 09:17 AM
Turbina a pornit imediat fara cea mai mica ezitare, vecinii de casa ai lui Dirk au iesit pe la geamuri (era 8 seara) dar intr-un final totul a fost OK.
Pentru ca ma intriga in continuare starea turbinei am revenit cu cateva intrebari la vanzator (un francez). I-am spus ca turbina arata ca noua dar cablul de date arata vechi. L-am rugat sa-mi confirme daca a fost la RK.
Mi-a spus ca turbina nu a vazut nici un RK, este noua, a pornit-o de 2 ori intr-un model si a abandonat-o inapoi in cutie. Si totusi eram nelamurit cu cablul. Mi-a spus ca a avut mai multe jeturi la care a renuntat si a vandut jet-urile separat si turbinele separat. Cablul l-a luat de la alta din greseala. Inclusiv acumulatorul nu a fost utilizat vre-o data (cablurile sunt in continuare protejate la scurt fara mufa)
Omul s-a lasat de zburat jet-uri.
Am multumit frumos si mi-am vazut de treaba multumit ca m-am ales cu turbina noua.
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
#24
Postat 14 February 2013 - 11:40 PM
DSCF0027.JPG (130.52K)
Number of downloads: 50
Am finalizat si piesele de legatura cu fuselajul median.
DSCF0028.JPG (134.65K)
Number of downloads: 45 DSCF0029.JPG (18.08K)
Number of downloads: 45
Piesele au fost confectionate din placaj de mesteacan de 6mm in 6 straturi si fibra de sticla cuprata (placa de circuit) de 2.5mm.
Urmeaza sa aliniez fuselajele si sa montez piesele din fuselajul median pentru a incheia sistemul de fizxare al fuselajului posterior.
Mi-a dat de cap oricum!
Pe masura ce ma enerveaza constructia imi creste si pofta de a-l finaliza!
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
#25
Postat 15 February 2013 - 12:59 PM
#26
Postat 15 February 2013 - 01:56 PM
Esti invitat la zborul inaugural.
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
#27
Postat 15 February 2013 - 03:05 PM
#28
Postat 16 February 2013 - 12:24 PM
Am asezat si mufa MPX pentru fuselajul dreapta.
Daca mai trebuie sa pun ceva chiar nu stiu unde voi mai gasi loc.
DSCF0028.JPG (21.78K)
Number of downloads: 38 DSCF0029.JPG (19.99K)
Number of downloads: 32
DSCF0027.JPG (23.73K)
Number of downloads: 42 DSCF0030.JPG (156.31K)
Number of downloads: 49
DSCF0032.JPG (22.76K)
Number of downloads: 50
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
#29
Postat 19 February 2013 - 11:34 PM
Ca principiu am fixat cele doua parti cu suruburi inainte de lipirea in fuselaj si am insemnat pozitiile ecliselor si a gaurilor de trecere a suruburilor.
Am asamblat cele doua fuselaje posterioare cu ampenajul vertical, aducand totul pe pozitie. Am gaurit fuselajul median in dreptul ecliselor si am aplicat CA foarte subtire + activator astfel incat sa fixez pe pozitii piesele de blocare/fixare. Am gaurit fuselajul median in dreptul suruburilor conform semnelor facute in prealabil si am inceput sa desfac cu grija suruburile astfel incat sa nu misc piesele deja lipite provizoriu.
Surpriza a fost ca totul a fost OK si ca piesele sunt totusi paralele si culiseaza OK fara sa se impileze.
La final am purces la aplicarea de fibra de sticla, guseuri si muuuuult epoxi.
Totul a durat ceva timp.
Pentru a verifica rigiditatea structurii am asamblat pe rand cate un fuselaj posterior, am strans suruburile si am ridicat in aer fuselajul tinandu-l doar de fuselajul posterior. Am prins curaj si l-am agitat putin in aer. Atinut fara probleme.
gaurile in fuselaj sunt date astfel incat suruburile sa nu cada.
Pozele: DSCF0029.JPG (146.43K)
Number of downloads: 40 DSCF0030.JPG (21.1K)
Number of downloads: 41
DSCF0031.JPG (16.9K)
Number of downloads: 4 DSCF0031.JPG (16.9K)
Number of downloads: 4
DSCF0036.JPG (19.04K)
Number of downloads: 4 DSCF0036.JPG (19.04K)
Number of downloads: 4
Ni-a facut cu ochiul si John pilotul (caruia i-am adugat si un moustache) care se va transforma cu grija in Fritz sau Walter. Este exact 1:5 si ma scuteste de 200Eur chiar daca are bombeurile putin taiate.
Cel mai tare ma enerveaza pull over-ul pe gat tip marinarilor de pe submarine.
DSCF0038.JPG (18.93K)
Number of downloads: 45 DSCF0039.JPG (22.42K)
Number of downloads: 46
P.S. Mustata va dispare oricum.
Fisiere atasate
-
DSCF0034.JPG (17.21K)
Number of downloads: 38 -
DSCF0037.JPG (15.61K)
Number of downloads: 39
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
#30
Postat 20 February 2013 - 11:34 PM
Merge prea ineeeeet....
DSCF0028.JPG (26.84K)
Number of downloads: 37 DSCF0029.JPG (21.64K)
Number of downloads: 40
DSCF0030.JPG (129.74K)
Number of downloads: 36 DSCF0031.JPG (17.52K)
Number of downloads: 37
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION