Modelism - RHC Forum: Me 163 KOMET full GFK - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2

Me 163 KOMET full GFK Kit Peter Maissinger

#31 Useril este offline   stelu82 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1060
  • Inregistrat: 06-January 12
  • Gender:Male
  • Location:craiova dolj
  • Interests:mecanica auto, zborul de orice fel

Postat 06 January 2013 - 07:41 PM

Vezi postareaSORIN CAIUS, la 06 January 2013 - 06:44 PM, a spus:


Ori filmati sa se vada ca lumea ori mai bine nu va obositi.Timp pierdut bani aruncati.

Ciao Sorin

Va rog frumos sa va abtineti la comentarii inutile nu va place nu va uitati uitativa in alt topic sau veniti la Craiova si vedeti live si dupa aia criticile :angry2:
Fly safe, have fun. Measure three times, cut once. The man who makes no mistakes does not usually make anything.
0

#32 Useril este offline   stelu82 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1060
  • Inregistrat: 06-January 12
  • Gender:Male
  • Location:craiova dolj
  • Interests:mecanica auto, zborul de orice fel

Postat 06 January 2013 - 07:44 PM

modelul este un model scale care am avut placerea sal vedem la Balta si nici unul dintre noi nu cred ca a fost nemultumit este un spectacol Komet ul multa bafta faurutorului :drinks:
Fly safe, have fun. Measure three times, cut once. The man who makes no mistakes does not usually make anything.
0

#33 Useril este offline   SORIN CAIUS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2103
  • Inregistrat: 02-November 05
  • Gender:Male
  • Location:Arad
  • Interests:Avioane Ultrausoare, Planoare, Aeromodele , Heli

Postat 06 January 2013 - 08:16 PM

Daca dadeai vizualizare in fereastra separata youtube, HD si full screen se vedea mult mai bine.

Pai am incercat si nu a mers de aia ziceam ca nu se vede mai nimic.

Jucaria zbura fain dar nu se vedea.

Stelu @ printre altele: nu va uitati uitativa in alt topic sau veniti la Craiova @ , uitati-va, dupa aia putem sa invatam si sa zburam aeromodele fara sa venim la Craiova, e totusi destul de departe.


P.S. Fii boier si adu si tu un single malt, barem un Laprhroig micut de 35cl. Nici asta nu am inteles-o, da nu cred ca are de a face cu zborul.

Ciao Sorin
0

#34 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 06 January 2013 - 08:33 PM

Vezi postareaSORIN CAIUS, la 06 January 2013 - 08:16 PM, a spus:

... P.S. Fii boier si adu si tu un single malt, barem un Laprhroig micut de 35cl. Nici asta nu am inteles-o, da nu cred ca are de a face cu zborul.

Ciao Sorin


Vezi Nae, ti-am zis eu ca necesita instructiuni de folosire :)
... cu picioarele pe pamant ...
0

#35 Useril este offline   SORIN CAIUS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2103
  • Inregistrat: 02-November 05
  • Gender:Male
  • Location:Arad
  • Interests:Avioane Ultrausoare, Planoare, Aeromodele , Heli

Postat 06 January 2013 - 08:48 PM

Pai da dar poate mai bine traducere din limba olteneasca in limba romana, de exemplu:


modelul este un model scale care am avut placerea sal vedem la Balta si nici unul dintre noi nu cred ca a fost nemultumit este un spectacol Komet ul multa bafta faurutorului


Poti intelege totul de aici fara o traducere? sau cum zicea Renatoa fara instructiuni de folosire?

Acuma poate ca noi astia din partea de west a tarii care suntem mai aproape de vreo 7 capitale europene,gandim mai incet si invatam mai greu unele limbi .Da va intreb pe voi regatenilor sau moldovenilor voi intelegeti ceva din fraza de mai sus fara traducere?

Ciao Sorin
0

#36 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 06 January 2013 - 08:51 PM

Musai trebuie sa fie codata, ca Stefan Tiganas deja si-a anuntat intentia de a veni la Craiova, nu vrem pelerinaj.

http://en.wikipedia....oaig_distillery ;)
... cu picioarele pe pamant ...
0

#37 Useril este offline   stelu82 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1060
  • Inregistrat: 06-January 12
  • Gender:Male
  • Location:craiova dolj
  • Interests:mecanica auto, zborul de orice fel

Postat 06 January 2013 - 08:55 PM

Vezi postareaSORIN CAIUS, la 06 January 2013 - 08:48 PM, a spus:

Pai da dar poate mai bine traducere din limba olteneasca in limba romana, de exemplu:


modelul este un model scale care am avut placerea sal vedem la Balta si nici unul dintre noi nu cred ca a fost nemultumit este un spectacol Komet ul multa bafta faurutorului


Poti intelege totul de aici fara o traducere? sau cum zicea Renatoa fara instructiuni de folosire?

Acuma poate ca noi astia din partea de west a tarii care suntem mai aproape de vreo 7 capitale europene,gandim mai incet si invatam mai greu unele limbi .Da va intreb pe voi regatenilor sau moldovenilor voi intelegeti ceva din fraza de mai sus fara traducere?

Ciao Sorin

tinand cont ca sunteti in masura sa ma judecati (de obicei Moderatorii fac treaba asta ) eu imi cer doar scuze ca poluez topicul omului asa cum vorbesc si scriu eu OLTENESTE







NO COMMENT

Aceasta postare a fost editata de stelu82: 06 January 2013 - 08:55 PM

Fly safe, have fun. Measure three times, cut once. The man who makes no mistakes does not usually make anything.
0

#38 Useril este offline   SORIN CAIUS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2103
  • Inregistrat: 02-November 05
  • Gender:Male
  • Location:Arad
  • Interests:Avioane Ultrausoare, Planoare, Aeromodele , Heli

Postat 06 January 2013 - 10:48 PM

Vezi Nae, ti-am zis eu ca necesita instructiuni de folosire :)


Stelu nu trebuie sa te enervezi, trebuie asa cum spunea Renatoa ,doar sa ne dai instructiunile de folosire in limba romana, de ce facem atata caz din asta?


Ciao Sorin
0

#39 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 06 January 2013 - 10:49 PM

Va salut,
Multumesc inainte de toate Prietenilor care m-au sustinut pe camp iar filmarea lui Renatoa a fost chiar OK in conditiile in care, chiar pentru pilot, avionul este greu de urmarit.
Data viitoare ii voi chema pe cei de la Romanian Spotters, ca sa il fac fericit si pe nea Sorinel.
Apropos, nea Sorine, in limba Romana Vest (punct cardinal) se scrie cu V si nu cu W si mi-e greu sa cred ca doar ti-a scapat degetelul pe W in loc de V pe qwerty. Forma veche, cumva la misto a lui DAR se scrie DA'iar virgulele nu lipsesc nici ele de pe tastatura.
Cat despre Laphroaiag ce sa zic? E un single malt afumat mai bunicel decat rachia de banat cu iz de fumulet obtinut atunci cad se prinde un pic tescovina de fundul cazanelului.
Dar deh... mai aproape de cele 7 capitale europene nu inseamna si mai aproape de capitala bunului simt, bunului gust sau ... Mi te si inchipui cum, arogant, tugui si buzele atunci cand scrii "Ciao Sorin".
Cat despre bani, noi regatenii, preferam sa-i dam la lautari decat sa-i stivuim pe masa, sub nasucul primului vizitator, ca tine banateanule, in semn de mare mandrie!
Servus draga (Vilag) , si te rog nu-mi mai polua topicele atata timp cat nu mi-am permis sa te atac in vre-un fel.

Si acu' sa revenim la model:
1. Motorul a fost o pacoste. Datorita unui adaptor nou descentrat am schimbat de 2 ori axul. In final am pus unul de 4mm renuntand la originalul in trepte. dar am schimbat si adaptorul. Initial am crezut ca elicea este dezechilibrata dar n-a fost asa.
2. Am decis sa, dupa probe, sa montez doua deflectoare de curent care sa raceasca carcasa motorului pentru ca asa cum erau taiate fantele nu erau deloc eficiente.
Imagine atasata: DSCF0027.JPGImagine atasata: DSCF0029.JPG
3. Am adaugat carligul pentru sandou pentru ca nu am gasit nici o alta idee de a "apuca" modelul pentru lansarea din mana.
4. Am pornit cu un reflex up pe elevon de +5mm care s-a dovedit o mare greseala. Am citit prea multe posturi despre cele doua modele similare de la HET si HK si criticile cu privire la faptul ca aripile acestora nu aveau la capete wash out negativ sau pe limba lui Sorinel : capatul aripii nu avea unghi de incidenta negativ in timp ce la incastrare aripa ar fi avut unghi de incidenta pozitiv. Mare greseala. Pentru a zbura cat de cat orizontal Dirk a mutat trim-ul profundorului in asa fel incat reflex-ul sa devina 0. Am analizat ulterior aripa si spre deosebire de celelalte surate este chiar facuta corect. Cel mai probabil cel care a realizat pozitivul a vazut pe viu (in vre-un muzeu) avionul lui Lipisch.
5. Centrul de greutate optim s-a dovedit a fi la 98-100mm de la incastrarea aripii ci fuslajul:
Imagine atasata: DSCF0033.JPG
6. Unghiurile in plan orizontal ale axului motorului, masurate de unde se vede in poze (Sorinele nu le-am putut masura de pe axa acolo unde axa intersecteaza CG-ul).
Imagine atasata: DSCF0031.JPGImagine atasata: DSCF0032.JPG
7. La al doile zbor cabina a zburat pentru ca a "umflat-o" fuleul de aer. Am schimbat total solutia de fixare:
Imagine atasata: DSCF0034.JPG

Intr-un final modelul a zburat cu urmatoarele setari:
Profundor : + 11-12mm/ - 5-6mm
Eleroane: +/- 6mm
Delta mix
Dual rate : NU!
Expo: 40%
Greutatea totala a modelului cu accu de 2200/25 c/ 3s : 774g.
Lansare cu sandoul si pornit motorul dupa desprinderea de sandou.

Concluzii dupa cele 3 zboruri :
Modelul planeaza incredibil, dupa desprinderea de sandou planeaza fara a avea tendinta de a pica de bot.
Viteza estimata , in zbor orizontal , peste 200km/h. Modelul asa cum este vopsit este greu de urmarit in aer.
Aterizarea este super faina. Daca la aterizare modelul este adus aproape in limita de viteza este OK si nu topaie, daca este adus cu viteza mai mare are tendinta sa atinga solul cu patina dupa care sa se inalte din nou.

De maine voi incerca sa trag concluziile, sa sintetizez toate datele si setarile si sa creez un fisier PDF cu toate sabloanele utilizate pentru piesele din placaj si din fibra.
Multumesc inca o data Lui Dirk, Renato Stelu si ...
Ciao Sorin.... Pardon
Va saluta Nae.
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#40 Useril este offline   SORIN CAIUS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2103
  • Inregistrat: 02-November 05
  • Gender:Male
  • Location:Arad
  • Interests:Avioane Ultrausoare, Planoare, Aeromodele , Heli

Postat 07 January 2013 - 12:32 AM

Nae, oare tu te simti cu musca pe caciula?

Cred ca nu am zis nimic de avion ci doar de faptul ca nu se prea vedea filmarea.

De asemenea nu cred ca am zis ceva de tine asa ca nu vad rostul interventiei tale, dar daca vrei sa-mi spui nenea Sorin accept , am si varsta si cunostiintele necesare pentru ca tu sa ma poti apela asa.

Aradul nu este in Banat puiule , este in Crisana dar pana la urma tot acolo e, e foarte aproape, dar ai grija la navigatie cand zbori cu avionul,s-ar putea sa aterizezi aiurea.

Nu vad legatura cu banii la lautari, sau esti cumva acuma intr-un birt (carciuma) si dai bani la lautari? Eu ii tin la banca nu ii dau la lautari , nici nu ii tin pe masa si nici nu sunt banatean.

Nu sunt arogant, sunt sigur pe mine, dar cred ca tu esti obsesiv compulsiv, altfel nu interveneai intr-o discutie care nu te privea si in care nu am zis nimic de tine , nici macar nu am stiut ca pe la Craiova iti zic Nae,dar nici nu ma interesa, ai intrat cu sila in viata mea si eu nu accept asta.

In ceea ce priveste tuguiatul buzelor mi te inchipui acuma cand citesti postul , ca sa nu mai spun si altceva.

Referitor la potarile tale sunt destul de slabute.


4. Am pornit cu un reflex up pe elevon de +5mm care s-a dovedit o mare greseala. Am citit prea multe posturi despre cele doua modele similare de la HET si HK si criticile cu privire la faptul ca aripile acestora nu aveau la capete wash out negativ sau pe limba lui Sorinel : capatul aripii nu avea unghi de incidenta negativ in timp ce la incastrare aripa ar fi avut unghi de incidenta pozitiv. Mare greseala. Pentru a zbura cat de cat orizontal Dirk a mutat trim-ul profundorului in asa fel incat reflex-ul sa devina .

Poate nu stii , te rog sa pui mana pe carte, aripa are unghi de calaj la incastrare si la extremitati. Unghiul de incidenta e VARIABIL , pe cand ungihul de calaj e FIX
Unghiul de calaj e fix e stabilit din CONSTRUCTIE , unghiul de incidenta e variabil in zbor in functie de evolutia avionului.
La capatul aripii este un unghi de calaj mai mic ca la incastrare acest procedeu se numeste Torsiune Aerodinamica .
Daca la capatul aripii este un alt profil, diferit de profilul de la incastrare, (indiferent ca aripa este dreapta , trapezoidala sau eliptica) se numste Torsiune Geometrica.
In general la planoare performante dar si la avioane se combina ambele procedee, atat torsiune aerodinamica cat si torsiune geometrica, da de unde sa stii tu astea?
Daca iti mai spun si de numarul Reynolds si ca profilele alare dau randament la un anumit numar Reynolds :de la -pana la, in functie de profil te-am dezorientat total si te miri ca nu zboara sau cum zboara avionul.
Ai lacune serioase.
.

Am analizat ulterior aripa si spre deosebire de celelalte surate este chiar facuta corect. Cel mai probabil cel care a realizat pozitivul a vazut pe viu (in vre-un muzeu) avionul lui Lipisch.

GRESIT sigur aripa are profile diferite Difera numarul Reynolds vezi ca Habar nu ai ?Numarul Reynolds difera si in functie de profunzimea aripii.
5. Centrul de greutate optim s-a dovedit a fi la 98-100mm de la incastrarea aripii ci fuslajul:

CENTRUL DE GREUTATE SE DA DE LA BORDUL DE ATAC SPRE BORDUL DE SCURGERE IN PROCENTE DE OBICEI , NU DE LA INCASTRAREA ARIPII CU FUSLAJUL (FUSELAJUL) ESTI RAU INTENTIONAT VREI SA DEZINFORMEZI CITITORII
http://www.rhcforum.ro/uploads/monthly_01_2013/post-13959-0-66671000-1357504623_thumb.jpg

6. Unghiurile in plan orizontal ale axului motorului, masurate de unde se vede in poze (Sorinele nu le-am putut masura de pe axa acolo unde axa intersecteaza CG-ul).
http://www.rhcforum.ro/uploads/monthly_01_2013/post-13959-0-09319600-1357504736_thumb.jpghttp://www.rhcforum.ro/uploads/monthly_01_2013/post-13959-0-63799100-1357504766_thumb.jpg

Normal ca nu le-ai putut masura , chiar m-as fi mirat daca puteai sa le masori .
Ca sa le masori trebuie sa stii geometrie , iti mai trebuie un fir cu plumb, un raportor, linear, eventual subler, nu mai vorbim de alte scule mai complicate ca esti prea departe de 7 capitale europene si nu ai sti sa le folosesti.

Cu ceva timp in urma ti-am propus, total dezinteresat, sa te invat sa proiectezi si sa construiesti avioane dar ai refuzat .

Ori nu te credeai in stare sa inveti,ori credeai ca stii.

Asta seara TE-AI FACUT DE BACANIE CU CE AI DEBITAT, SE VEDE CLAR CA ESTI PE LANGA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dar acum nu te mai invat fiindca m-ai refuzat o data.

Se pare ca ai tu ceva cu mine, desi nu te-am deranjat cu nimic,probabil ca ma invidiezi ca sunt Mult Mai Pregatit Ca Tine, ca prea m-ai pomenit in seara asta.

Referitor la tescovina nu se face la noi , la noi se face vinars asa ii zice sau tuica si are 53-55 grade , e curata si multi straini au baut-o la mine acasa si au apreciat-o , ocazional le mai trimit cate o sticla si ei mie cate o sampanie sau cate un vin.

In rest cred ca vorbim degeaba am pus cu w ca sa se vada mai bine de unde sunt eu si unde esti tu,in plus tu esti din Craiova (deci mult mai departe de 7 capitale europene nu? ) , parca asa ziceai acuma te dezici de olteni si te dai regatean? Oricum esti acelasi, cu nimic mai bun indiferent de unde ai fi.



Daca mai vrei sa continuam polemica iti stau la dispozitie, dar sunt un adversar cam incomod, mai ales pentru tine.

Ciao, Nenea Sorin

P.S. Sunt Nenea Sorin doar pentru Nae
0

#41 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 07 January 2013 - 12:53 AM

Te salut nene Caius,
voi fi brief ca sa nu te obosesti sa citest, desi te-am rugat sa nu poluezi, nu ca scrii tampenii (ceea ce nu am sustinut niciodata) ci pur si simplu ca savantlicurile tale nu au valoare practica pe un model.
In ordine:
1. Pui sa-i spui cui vrei tu. Cred ca nu te-am jignit sau nu te-am luat peste picior.
2.Esti arogant iar trufia este un pacat capital. Ca esti sigur asta este OK si este treaba ta. Ai intrat cu picioarele pe topicul meu, poate ca este OK si asta dar atata timp cat incepi sa te certi pe thread-ul meu cu coforumistii , nu-i OK!
4. Torsiunea aerodinamica se poate face si folisind acelasi profil nu neaparat unul diferit, dar nu este utila. Stimabile restul teorii o putem dezvolta pe privat nu credca intereseaza pe cineva de pe aici. Incerc doar sa exprim ceva ce pot intelege si altii nu doar tu superdoctule!
5. Centrul de greutate in procente, nimic mai adevarat. Spunem-mi care este valoarea practica a unei astfel de afirmatii in cazul unui model pe care vrea sa si-l faca un neofit. Iti spun eu - zero barat.
6.La fel pentru unghiuri. Asta nu inseamna ca tu stii altii sunt pe langa.
7. La final polemica sa faci cu tine insuti, priveste-te in oglinda, in rest numai bine.
P.S, De invatat, invat de la oricine, inclusiv de la tine daca modul este constructiv, domnule inventator!
In rest ce scrie prin carti, nu este cazul sa decupezi si sa postezi le pot citi si singur.
Hai servus Vilag!
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#42 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 07 January 2013 - 04:16 AM

Este un model splendid, cu suflet si impregnat de istorie.
Felicitari constructorului si o adanca reverenta pilotului. Doar cine are talent dublat de multa, multa practica, poate aduce acasa, intact, acest model de vis.
Multa, multa bafta, mestere.
0

#43 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 07 January 2013 - 08:12 AM

Multumesc Dane.
Este greu de adus intact la sol datorita vizibilitatii in rest este incredibil de stabil.
Intr-un viitor apropiat va urma fratele la 1:4,5 facut de acelasi Peter.
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#44 Useril este offline   SORIN CAIUS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2103
  • Inregistrat: 02-November 05
  • Gender:Male
  • Location:Arad
  • Interests:Avioane Ultrausoare, Planoare, Aeromodele , Heli

Postat 07 January 2013 - 01:44 PM

Nae , iarasi te iei de mine, esti penibil.

Vrei sa te faci iarasi de ras ca azi noapte?

Nu ai vazut ca nu am zis nimic de tine de avion sau de cum zboara? ai sarit repede sa ma musti.

Si te-ai facut de ras cu elucubratiile tale .

Pune mana pe carte ca nu esti in clar cu torsiunea geometrica si cu torsiunea aerodinamica de Reynolds ce sa mai vorbim.

De ce dadeai si explicatii tehnice si faceai referire la numele meu? Am zis eu ceva de avionul tau? sau de cum zboara? nu stiu cred ca pana acum nu am schibat mai mult de 3 replici si alea nu au fost suparatoare.Ai tu ceva cu mine? nici nu ma cunosti , sper sa nici nu ne cunoastem ca cine site ce se mai intampla, cu comportamentul tau obsesiv compulsiv

Deoarece nu am timp de prostii nu am sa-ti mai raspund la postari, nu ma pot cobori la nivelul tau.


Ciao, Nenea Sorin
0

#45 Useril este offline   stelu82 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1060
  • Inregistrat: 06-January 12
  • Gender:Male
  • Location:craiova dolj
  • Interests:mecanica auto, zborul de orice fel

Postat 07 January 2013 - 05:36 PM

Vezi postareaSORIN CAIUS, la 07 January 2013 - 01:44 PM, a spus:



nu am sa-ti mai raspund la postari


Ciao, Nenea Sorin

Multumim frumos

Aceasta postare a fost editata de stelu82: 07 January 2013 - 05:38 PM

Fly safe, have fun. Measure three times, cut once. The man who makes no mistakes does not usually make anything.
0

#46 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 07 January 2013 - 10:04 PM

La final dupa un drum de peste 2000 km si vre-o 30 de ore de munca pot spune ca modelul a meritat efortul pe deplin.
Daca ar fi sa trag cateva concluzii m-as rezuma la a spune ca:
1. Modelul vine intr-o forma total neatractiva, ca model scos din matrita. Schema de culori este cea a modelelor revopsite in Anglia la sfarsitul lui 44 adica galben pe intrados si verde pe extrados.
Carlinga este in schimb clara si fara defecte. Din nefericire doar se pot ghici contururile ramei metalice ceea ce o face greu de vopsit.
2. Nu au existat nici un fel de piese de placaj, la pachet dar ma gandesc serios sa public pagina PDF cu template-urile.
3. Flex hinge-urile trebuie realizate cu atentie iar lungimea eleroanelor, este suficienta, asa cum am definit-o eu , dupa mai multe balbe.
4. Montarea servo-urilor creaza mici probleme si cere timp. Daca nu se folosesc servo-uri nano de cel putin 2 kg, cu angrenaje metal sau carbonita atunci cele mini se incadreaza cu greu dar sunt OK si mai iefine.

Echiparea pe care am folosit-o:
Motor 450H2218/3550Kv/500W de la Turnigy
Elice 5x5 APC speed
ESC Hi MOD 50A + BEC 3 A de la Hi Model
Accu 2200 mAh, 3 s
2xHs 82MG sau 2 x MPX Karbonite Nano Profi
Greutate 700-800g functie de ce se mai atarna in "cabina"
CG la 98-100mm de la incastrarea aripii cu fuselajul
Unghiuri motor masurate ca in thread-ul 42 cred.
Profundor : + 11-12mm/ - 5-6mm
Eleroane: +/- 6mm
Delta mix
Dual rate : NU!
Expo: 40%


Ce sa mai spun?
Ca modelul nu se adreseaza celor fara rabdare si celor care doresc un ARF. Ca mi-a venit sa-l fac sa zboare pe geam de cateva ori datorita lipsei oricaror informatii?
Nu , nu voi spune asa ceva nici in ruptul capului. Modelul a meritat efortul si fiecare banut pe care l-am investit!
Aaah... sa nu uit: nu m-as incumeta sa-l lansez din mana si ma gandesc deja la a-l achizitiona pe al doilea. Poate la scara 1:4,5.
Probabil ca va urma cel putin un up grade de culori. Poate ceva galben pe capetele eripilor. Cine stie?
Va salut si va multumesc pentru atentia acordata.
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#47 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 08 January 2013 - 01:33 PM

Nae, postez aici ca poate citesti mai des ca PM ;) si e oarecum on topic.

Uite un pont misto de pe un topic despre sandou deschis recent, o piesa de la magazine de pescuit, antirasucire ;)

http://www.totalfish...ru-p-15720.html
... cu picioarele pe pamant ...
0

#48 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 08 January 2013 - 02:39 PM

Merci Renatoa.
O mica carabina cu cupla (nici prea grea) metalica, cred ca face fata scopului.
Sunt cele de genul celor folosite la lesele pentru caini sau pisici.
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#49 Useril este offline   stelu82 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1060
  • Inregistrat: 06-January 12
  • Gender:Male
  • Location:craiova dolj
  • Interests:mecanica auto, zborul de orice fel

Postat 08 January 2013 - 09:21 PM

Vezi postareacomnean, la 08 January 2013 - 02:39 PM, a spus:

Merci Renatoa.
O mica carabina cu cupla (nici prea grea) metalica, cred ca face fata scopului.
Sunt cele de genul celor folosite la lesele pentru caini sau pisici.

sau de la vre-un breloc mai vechi

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: incheietoare-breloc.jpg

Fly safe, have fun. Measure three times, cut once. The man who makes no mistakes does not usually make anything.
0

#50 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 08 January 2013 - 09:33 PM

Un adevarat spetacol ... se merita unul mai mare


Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#51 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 08 January 2013 - 10:22 PM

Nae, dupa cum vezi, datul cu fum ajuta la multe... ;)
... cu picioarele pe pamant ...
0

#52 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 08 January 2013 - 11:53 PM

Salut RD,
Multumesc de filmulet.
Nu am vazut niciodata cele doua modele zburand dar se se pare ca sunt modelele lui Peter modificate.
Modelul la scara 1:4.5 l-am avut in mana. Peter vrea sa-l zboare electric (EDF) ca sa nu fie obligat sa-i strice prea mult design-ul original. Cei doi au adaugat cele doua prize de aer.
Cred sincer ca pentru inceput ar fi un excelent model jet pentru talica.
Just thinK: fara tren doar caruciorul, si poate o micuta rotita pe burtica in afara de bechie, usor , zburabil cu 80-100Nf.
Un model excelent zburator si in plus usor de adus la aterizare fara turbina deci practic no crash!
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#53 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 08 January 2013 - 11:57 PM

Fisier atasat  PARTS LOW RESOLUTION.pdf (219.92K)
Number of downloads: 89
Asa cum am promis , in incheiere (sau poate nu) fisierul PDF cu template-urile pieselor taiate de mine.
La printare , la page scaling se da NONE si se tipareste pe A4.
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#54 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 09 January 2013 - 09:08 AM

Vezi postareacomnean, la 08 January 2013 - 11:53 PM, a spus:

Salut RD,
Multumesc de filmulet.
Nu am vazut niciodata cele doua modele zburand dar se se pare ca sunt modelele lui Peter modificate.
Modelul la scara 1:4.5 l-am avut in mana. Peter vrea sa-l zboare electric (EDF) ca sa nu fie obligat sa-i strice prea mult design-ul original. Cei doi au adaugat cele doua prize de aer.
Cred sincer ca pentru inceput ar fi un excelent model jet pentru talica.
Just thinK: fara tren doar caruciorul, si poate o micuta rotita pe burtica in afara de bechie, usor , zburabil cu 80-100Nf.
Un model excelent zburator si in plus usor de adus la aterizare fara turbina deci practic no crash!



Multumesc tare mult de oferta , am mai gasit mesajul in alt topic dar am omis sa raspund .... din pacate la noi treaba merge prost de vre-o 2 ani si a cam atins punctul critic ... deci cu achizitiile o lasam pe linie moarta anul asta din pacate ...

Spor in noile proiecte ...
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#55 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 09 January 2013 - 09:21 AM

RD,
Pentru toti este o perioada grea dar cred ca pasiunea nu trebuie sa moara.
Mai mult, din putinul meu pot sa iti stau la dispozitie cu sfaturi si ajutor.
Pe Peter il cunosc si e boem face preturile dupa cumparator. Mai are si un superb DO 335 care nu este deloc greu de echipat fie si electric.
Ideea este sa faci curatenie prin zburatoarele care chiar nu-ti mai fac placere pentru a face loc proiectelor noi.
Sper sa nu te lasi.
"succesuri" in activitate.
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#56 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 13 January 2013 - 03:47 PM

Azi am fost un pic mai focusati, eu reusind sa urmaresc in permanenta zborul ganganiei, iar Nae finalizand cu o aterizare aproape perfecta.


... cu picioarele pe pamant ...
0

#57 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 13 January 2013 - 07:31 PM

Va salut,
Intre timp am incercat sa imbunatatesc vizibilitatea vopsind capatele aripilor pe intrados cu galben si un mare "V" pe extrados cu acelsi galben.
Imagine atasata: DSCF0028.JPG
Imagine atasata: DSCF0050.JPG
In zbor efectul este zero pentru galbenul de pe intradosul aripilor dar "V"-ul de pe extrados se vede destul de bine.
In filmuletul lui Renato se vede oul zburator "forjat" doar la 1/3 din motor pentru ca vizibilitatea datorita norilor era execrabila.
O alta constatare tine de acumulator. Unul din cele 2 accu care a fost omorat de Dirk saptamana trecuta a ramas fisiit si nu mai face mare lucru.
Cu 2200mAh 3 s 25C nu se poate zbura continuu in blana daca vrei sa mai recuperezi ceva din acumulator.
Stelica mi-a furnizat 3 celule 2700mAh de 65C dintr-un 6 s de la fadini dar nu am apucat sa-l folosesc. Principala observatie tine de cele 40g in plus. Daca vremea tine cu noi il voi incerca Duminica viitoare.
Oricum ii multumesc lui Renato pentru filmuletul net mai bun.
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#58 Useril este offline   stelu82 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1060
  • Inregistrat: 06-January 12
  • Gender:Male
  • Location:craiova dolj
  • Interests:mecanica auto, zborul de orice fel

Postat 14 January 2013 - 07:07 PM

da este un filmulet excelent
si cateva comentarii daca se poate :
L-am lansat din mana ,de fapt doar iam dat drumul ,si se comporta excelent cand vine la aterizare are acelesi comportament ca si un hotliner ,nu pot sa ma abtin sa spun ca mia dat emotii mari felicitari si asteptam pe cel mare .
o mica observatie: ca sa conduci acest model (vorbesc de cel la manse )tre sa fii expert Toata stima :drinks:
Fly safe, have fun. Measure three times, cut once. The man who makes no mistakes does not usually make anything.
0

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2

6 useri citesc topicul
0 membri, 6 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro