Modelism - RHC Forum: Modelismul modern = FPV/AP ? - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 8 Pagini +
  • « Prima
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Modelismul modern = FPV/AP ?

#151 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 17 December 2012 - 05:22 PM

Vezi postareastiganas, la 17 December 2012 - 04:51 PM, a spus:

Voi chiar va ambalati. Oricum au fost 100 si de posturi OK.

Sa ne vedem cu bine pe camp. Eu am devenit curios, cand o fi cald, daca ramane invitatia valabila, o sa fac o vizita sa vad mai de aproape cum e cu FPV-ul.

Sa va uitati peste postarile din linkurile de mai sus de la Valteras si Pricop, merita.


Eu unul nu ma ambalez, asa ne cunoatem si noi mai bine .
Doar in cadru protocolar cu libaj adecvat smokingului oamenii se abtin.

Topicul a fost bun, posibil sa fie in continuare .
Am invatat si eu lucruri noi, inclusiv am ajuns sa ma cunosc mai bine ( iubitor de OTV, ahtiat dupa stiri, agramat.. )
FPV-ul este echivalent in senzatii si trairii cu zborul 1:1 si chiar peste ..
Nu este ilegal deci se poate practica lejer si fara griji.
Simulatorul este echivalent cu .. da nu mai spun ca e rusinos.
Deci .. e de bine.
aaa inca ceva .... si decat sa pui P.S. inainte de semnatura asa nefiind corect, mai bine amesteci ideile ca oricum nu le citeste nimeni decat printre randuri si stric functie de fesu cu interesu .. asa ca .. prosopu pe cap si .... vant la .. pupa !


P.S.

lui Maverick

P.S. la P.S.

gandesc

P.S. la P.S. la P.S.

da asa gandesc io ..

P.S. la P.S. la .....

mai greu .. deci ... nu mai scriu ca ma uit la .. OTV ! poate maine ... ca vreau sa vad si reluarea si e tarziu rau de tot ..

Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 17 December 2012 - 05:26 PM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#152 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8306
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 17 December 2012 - 07:23 PM

Vezi postareamr2day, la 17 December 2012 - 03:38 AM, a spus:

Nu stiu altii cum sunt, insa pentru mine FPV-ul e fascinatia prezentei omului in interiorul unui robot. E un trup artificial, un avatar in care ma transpun si care-mi permite sa experimentez realitatea intr-un fel inaccesibil cu alte mijloace. Cu nimic altceva nu poti sa zbori in felul in care o faci cu un aeromodel FPV. Cu nimic altceva nu poti sa te repezi in picaj la verticala de-a lungul unei cascade, sa urmaresti apa care cade. Cu nimic altceva nu poti sa zbori la rasul bolovanilor, cu 100 la ora, in albia unui torent. Sau, in cazul unui multirotor, cu nimic altceva nu poti sa intri intr-o cladire pe fereastra, zburand, fara sa omori pe nimeni. Incercati chestiile astea cu un avion 1:1. Nu merge nici cu elicopterul, deltaplanul, parapanta, parasuta sau wingsuit-ul :)
E adevarat ca, din pacate, inca n-avem curometru, adica nu simtim acceleratiile exercitate asupra modelului de miscarile pe cele trei axe. Trebuie sa compensam mental aceasta pierdere, orientandu-ne numai dupa indicii vizuale si, in cazul fericit in care tx-ul video are si microfon, auditive. Dar e un exercitiu bun. La inceput, cand puneam ochelarii la ochi, pur si simplu nu intelegeam nimic din ceea ce vedeam. Dezorientarea era cumplita. Prima incercare de zbor cu ochelarii s-a soldat cu prabusirea si distrugerea modelului la o distanta de 1 km de locul decolarii, pentru ca nu mi-am dat seama cand am intors 180 de grade si am continuat virajul in mod arbitrar, si n-am inteles nici ce e soseaua aia care se vedea in imagine, si unde ducea, desi era langa mine. Adica n-am inteles nici macar ca era o sosea. Fortat de disperare si de frica de a ma dezorienta, am inceput sa studiez pe Google Earth locurile de zbor si sa-mi fac planuri si trasee in functie de ce puncte de reper mi se pareau mai usor de vazut prin camera. Si asa am descoperit cum arata de fapt locurile. Bucurestiul. Bucegii. Piatra Craiului. Raurile Ialomita si Mostistea. Cat de mare e si ce forma are Brasovul. Ca Sighisoara incape pe campul de la CET Vest. Numarul de zboruri imaginare pe Google Earth l-a depasit cu mult pe cel de zboruri reale. In felul asta geografia Romaniei a devenit mult mai interesanta decat mi-a fost vreodata.

Poate o sa avem in viitor, si curometru, sau macar un surogat. Niste accelerometre montate pe avion sa transmita acceleratiile unor motorase care vibreaza si pe care sa ni le lipim cu scoci de fund. Cine stie. Oricum, FPV-ul NU are rolul, nici pretentia, de a inlocui zborul 1:1. Nici pomeneala de asa ceva. Sunt chestii diferite. Mi-ar placea sa zbor 1:1 daca as avea ocazia.
Cred ca asistam la inceputurile FPV-ului si ca acesta se va dezvolta in moduri greu de imaginat acum, si care vor implica si alte simturi. Iar calitatea transmisiei video va deveni mult mai buna decat acum, poate chiar in lungimi de unda pe care nu le percepem in mod natural, ceva asemanator cu modul in care vad pasarile tetracromate, soimii de exemplu. Eu imi imaginez deja niste dispozitive laser minuscule care-ti baleiaza retina si formeaza direct, fara mijlocirea unor ecrane, imagini cu aceeasi rezolutie cu care vedem in mod natural. Si niste tx-uri cat o boaba de fasole care sa transmita acele imagini.

Cat despre "pilotajul violent" de la CET Vest de care pomeneste Florinelu, povestea e urmatoarea: eu eram obisnuit sa smucesc avionul, sa fac viraje foarte stranse, sa pic la verticala si sa-l redresez brusc la rasul solului, pentru ca manevrele astea imi provocau mai multa satisfactie cand pilotam la vedere. Insa cand am inceput FPV, genul asta de miscari sporea dezorientarea. Florinelu m-a invatat ce inseamna sa ai "degete de aur", sa faci miscari cursive, sa nu inclini avionul prea tare. Brusc, "fiara" s-a transformat intr-un animal docil, orizontul n-a mai sarit in toate partile, cerul n-a mai alternat cu pamantul ca in filmele romanesti cand moare personajul, si am avut mai mult timp sa inteleg pozitia avionului fata de pamant, orizont, repere. Plus, am invavat ca cea mai pretioasa dintre indicatiile OSD-ului e viteza, nu sageata home. Asta dupa ce am intrat in stall de nenumarate ori, si era sa prabusesc si avionul Florinelului pentru ca am incercat sa-l ridic fara sa-i dau si motor :)


Eu zic sa incheiem aici topicul. Imi pare rau ca mr2day a fost suparat. Pledoaria lui pentru FPV imi place mult.

Sa ne vedem cu bine veseli pe camp.
0

#153 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19171
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 17 December 2012 - 07:37 PM

In sfarsit v-ati prins... ma refer la ce a ingrosat Stefan mai sus.
Dupa ce observasem asta intai in simulator, si anume ca in cockpit mode crashuiesc mult mai putin decat cand priveam avionul din exterior, am constatat-o si in practica la primele zboruri: FPV-ul te face mai bun pilot !

Ah, si in poemul de mai sus lipseste o faza: aterizarea !
Mmm, aterizarile FPV... ce deliciu... ma mir ca nu a scris nimeni pana acum... si ce simplu sunt de facut... pai in pilotajul RC clasic numai alinierea cu pista si e chinul de pe lume...
... cu picioarele pe pamant ...
0

#154 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 17 December 2012 - 07:50 PM

Vezi postarearenatoa, la 17 December 2012 - 07:37 PM, a spus:

In sfarsit v-ati prins... ma refer la ce a ingrosat Stefan mai sus.
Dupa ce observasem asta intai in simulator, si anume ca in cockpit mode crashuiesc mult mai putin decat cand priveam avionul din exterior, am constatat-o si in practica la primele zboruri: FPV-ul te face mai bun pilot !

Ah, si in poemul de mai sus lipseste o faza: aterizarea !
Mmm, aterizarile FPV... ce deliciu... ma mir ca nu a scris nimeni pana acum... si ce simplu sunt de facut... pai in pilotajul RC clasic numai alinierea cu pista si e chinul de pe lume...



( e Publicitate la OTV si profit putin ) - corect.


Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 17 December 2012 - 07:52 PM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#155 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19171
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 17 December 2012 - 08:06 PM

Bine ales exemplul, chiar daca se termina cum se termina, dupa cum observi pilotul se amuza...
Dar ar trebui sa remarci precizia alinierii, exact ce spuneam... Daca te pun sa nimeresti o poarta de teren de fotbal aterizand clasic, crezi ca reusesti ?
Asta e, noi astia care am facut-o deja "first person" suntem baieti veseli, nu ca morocanosii de pe margine :p

Aceasta postare a fost editata de renatoa: 17 December 2012 - 08:08 PM

... cu picioarele pe pamant ...
0

#156 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 17 December 2012 - 09:18 PM

Vezi postarearenatoa, la 17 December 2012 - 08:06 PM, a spus:

Bine ales exemplul, chiar daca se termina cum se termina, dupa cum observi pilotul se amuza...
Dar ar trebui sa remarci precizia alinierii, exact ce spuneam... Daca te pun sa nimeresti o poarta de teren de fotbal aterizand clasic, crezi ca reusesti ?
Asta e, noi astia care am facut-o deja "first person" suntem baieti veseli, nu ca morocanosii de pe margine :p



Poarta de teren de fotbal ? .. printre craci iti dau !

P.S.

a fost publicitate .. profit putin ...
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#157 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19171
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 19 December 2012 - 12:46 PM

Uite o chestie aparuta recent.. ce iti permite FPV-ul fara sa te "curometru" pe tine...


... cu picioarele pe pamant ...
0

#158 Useril este offline   mr2day 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 14
  • Inregistrat: 06-July 11

Postat 19 December 2012 - 01:25 PM

Vezi postarearenatoa, la 19 December 2012 - 12:46 PM, a spus:

Uite o chestie aparuta recent.. ce iti permite FPV-ul fara sa te "curometru" pe tine...




Asta poti sa faci si pe calculator. E doar o masturbare trista. Postezi din astea pentru ca ai interese comerciale, vrei sa ne vinzi chestii. Tot nu vad unde e placerea sa pilotezi un multicopter din asta pe-acolo. Nu e mai interesant pe un camp, sa vezi modelul cum ridica praful si se da peste cap? Asta nu e aeromodelism. Aeromodelism inseamna sa stai in bucatarie sa dai la smirghel. Sa zbori pe un maidan in spatele blocurilor.
0

#159 Useril este offline   draude80 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 273
  • Inregistrat: 25-August 09
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Interests:Aero, FPV

Postat 19 December 2012 - 02:22 PM

Daca poti creea peisaje pe calculator de o asemenea calitate inseamna ca ai ceva materie cenusie si at nu critici fpv-ul.
Inseamna ca ai imaginatie si vrei sa cunosti domenii si senzatii noi.

Oare cei de la NASA cand trimit sonde sau roboti pe marte sunt in cautare de ,,masturbare trista''?
Daca toata viata mergi pe principiul ,,asa se face'' si nu incerci sa descoperi lucruri noi at nu critica pe altii!!


Este ultima postare pe acest subiect....cand vad atata prostie dorinta balcanica de conflict incep sa cred ca mai exista,
si altceva pe langa homo sapiens........


Un an mai bun si nu mai scrieti in CV-uri ,,open mind'' ca este greu in romanica!
0

#160 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19171
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 19 December 2012 - 02:41 PM

Cica pregatesc o lege sa interzica FPV-ul pentru cei care nu simt ironia...

Draude, mai citeste odata post-ul lui mr2day !
Si scoate naibii din CV partea aia cu open... :p
... cu picioarele pe pamant ...
0

#161 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 19 December 2012 - 03:00 PM

Vezi postareadraude80, la 19 December 2012 - 02:22 PM, a spus:

Daca poti creea peisaje pe calculator de o asemenea calitate inseamna ca ai ceva materie cenusie si at nu critici fpv-ul.
Inseamna ca ai imaginatie si vrei sa cunosti domenii si senzatii noi.

Oare cei de la NASA cand trimit sonde sau roboti pe marte sunt in cautare de ,,masturbare trista''?
Daca toata viata mergi pe principiul ,,asa se face'' si nu incerci sa descoperi lucruri noi at nu critica pe altii!!


Este ultima postare pe acest subiect....cand vad atata prostie dorinta balcanica de conflict incep sa cred ca mai exista,
si altceva pe langa homo sapiens........


Un an mai bun si nu mai scrieti in CV-uri ,,open mind'' ca este greu in romanica!


Nu te pripii si nu judeca gresit ... cum m-au judecat si pe mine altii ..

Mr2day a uitat sa puna textul intre " .. " .. era de fapt o replica acida pe post de concluzie la discutiile de pana acum pe forum : pro sau contra FPV - ului ... el este pro .

Daca modelism este doar cel ce se traforeaza in bucatarie.. nu stiu pentru ca nu traforez .. nici nu ma pricep nu ca nu mi-as dori cel mai scale cu putinta aeromodel .. cu tren retractabil, cu lumini, arme, bombe, pilot, cockpit si multe altele ..

Probabil datorita pasiunii pentru un anumit tip de aeromodel a fiecaruia s-a exagerat putin mai mult, fiecare incercand sa isi laude precum cioara puiul ... de fapt toti puii sunt frumosi in felul lor doar ca fiecare isi indrageste "puiul" propriu motiv pentru care nu e recomandat sa bagi altuia pe gat puiul tau - simplu ..

Daca insisti dai de unul care mine care te va enerva .. ca sa iti treaca insistatul .. nu din alt motiv ..

Uite doua tipuri de zbor, aeromodel, indemanare, deprindere .. pasiune .. Mie imi place .. da va las sa ghiciti ;




si


Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 19 December 2012 - 03:02 PM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#162 Useril este offline   worms 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1345
  • Inregistrat: 20-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Piatra Neamt

Postat 19 December 2012 - 03:06 PM

Vezi postarearenatoa, la 19 December 2012 - 12:46 PM, a spus:

Uite o chestie aparuta recent.. ce iti permite FPV-ul fara sa te "curometru" pe tine...



dom' Renato, vrei sa ne vinzi ceva quaduri de alea ? :D ,asta e fpv-ul pe care-l visez dar pe moment ma multumesc mai cu o poza de bloc, mai un copac si cand am sa ma simt pregatit spiritual la fel am sa fac si eu :) .
daca vrei sa simti "curometrul" cum te apasa faci un fpv frumos cu funjetul :)


Aceasta postare a fost editata de worms: 19 December 2012 - 03:08 PM

0

#163 Useril este offline   Mihai Oprescu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 666
  • Inregistrat: 03-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Campulung Muscel
  • Interests:Aero

Postat 19 December 2012 - 03:18 PM

tot cu DJI NAZA & GPS - misto !
0

#164 Useril este offline   Dragos Avramescu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 528
  • Inregistrat: 01-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Tineretului
  • Interests:Schi, aeromodelism

Postat 19 December 2012 - 03:33 PM

Constat ca nu toata lumea a inteles cum este cu 'curometrul'. Nu are legatura cu 'morcovul'. Curometrul nu se refera la frica si/sau adrenalina, ci la acceleratii (g-uri).
Cred ca un altivario sonor poate inlocui pana la un punct curometrul...
0

#165 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 19 December 2012 - 03:40 PM

Cu FPV-ul eu am inteles : este foarte multa provocare in realizarea echipamentului electronic si trebuiesc cunostinte serioase nu doar sa lipeseti doua sarme .. asta daca vrei sa parcurgi distante si nu doar sa treci gardul curtii vecinei ..

Despre placerea zborului .. aici intervine chestia subiectiva .. daca nu ai un echipament video serios o sa vezi cu purici .. ca sa se vada ca in filmul postat de Renato .. cristal .. trebuie ceva mai serios .. cred ca nu ma pricep .

Admirarea unor astfel de peisaje la T.V. sau live .. e chestia cu subiectivismul ..

Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 19 December 2012 - 03:41 PM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#166 Useril este offline   SORIN CAIUS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2100
  • Inregistrat: 02-November 05
  • Gender:Male
  • Location:Arad
  • Interests:Avioane Ultrausoare, Planoare, Aeromodele , Heli

Postat 19 December 2012 - 04:37 PM

Da oare harnasamentul ala nu e cam greu ?cred ca da fiindca tipul parea cam obosit la sfarsit.Pai daca pilotezi asa nu mai trebuis sa mergi la sala ca faci conditie fizica carand in spate echipamentul.
Dupa cateva ore de zbor s-ar putea sa simti ceva si la curometru.
Io mi-as face un pupitru cu un fotoliu sa stau mai comod, macar ca intr-un ultrusor daca nu mai comod.

Ciao Sorin
0

#167 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8306
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 19 December 2012 - 04:40 PM

Eu credeam ca Donatas Paužuolis o fi ceva neam de italian dar de fapt este lituanian.

http://www.pauzuolis...uzuolis-history

uite asa mai afli cate ceva.


Vezi postareaREAL DESIGN, la 19 December 2012 - 03:00 PM, a spus:



0

#168 Useril este offline   SORIN CAIUS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2100
  • Inregistrat: 02-November 05
  • Gender:Male
  • Location:Arad
  • Interests:Avioane Ultrausoare, Planoare, Aeromodele , Heli

Postat 19 December 2012 - 04:45 PM

Stefan asta chiar face aeromodelism mi-ar placea sa stiu si eu macar pe jumatate ca el la zbor.
Si eu am crezut la inceput ce e ceva italian da dupa ce se termina filmul mai e unul cu Svetlana care face acrobatie 1:1 ala e si mai fain.


Ciao Sorin
0

#169 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 19 December 2012 - 04:45 PM

Vezi postareaSORIN CAIUS, la 19 December 2012 - 04:37 PM, a spus:

Da oare harnasamentul ala nu e cam greu ?cred ca da fiindca tipul parea cam obosit la sfarsit.Pai daca pilotezi asa nu mai trebuis sa mergi la sala ca faci conditie fizica carand in spate echipamentul.
Dupa cateva ore de zbor s-ar putea sa simti ceva si la curometru.
Io mi-as face un pupitru cu un fotoliu sa stau mai comod, macar ca intr-un ultrusor daca nu mai comod.

Ciao Sorin


Nici pilotul nu e micut si pricajit .. a fost optiunea lui harnasamentul ca sa aiba Joystick si mansa " gaz "
Altfel poti cumpara un MIG cand mai caseaza armata si iti aranjezi cockpit-ul .. numa ca nu te poti deplasa cu el
acolo unde natura iti pune pe tava minunile ei .. doar sa le culegi .. cu privirea sau cu FPV-ul ..

Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 19 December 2012 - 04:49 PM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#170 Useril este offline   SORIN CAIUS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2100
  • Inregistrat: 02-November 05
  • Gender:Male
  • Location:Arad
  • Interests:Avioane Ultrausoare, Planoare, Aeromodele , Heli

Postat 19 December 2012 - 06:22 PM

Pai da cu FPV ul te deplasezi?
0

#171 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 19 December 2012 - 06:51 PM

Vezi postareaSORIN CAIUS, la 19 December 2012 - 06:22 PM, a spus:

Pai da cu FPV ul te deplasezi?

Pai da .. caci daca vrei sa admiri serpentinele din Transfagarasean, piramidele din Egipt sau cascada Niagara trebuie musai sa ajungi macar in preajma lor.
Daca reusesti performanta direct din fata blocului sau din garaj o sa devina .............. invidios Renato si ori se lasa de sportul asta ori va gasi un echipament imbatabil mult mai ieftin confectionat pe un CNC de 1000 USD ..

Referitor la Donatas .. eu ma multumesc si cu 10 % din ce stie el sa faca ... meserias ca multi altii ....

Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 19 December 2012 - 06:53 PM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#172 Useril este offline   SORIN CAIUS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2100
  • Inregistrat: 02-November 05
  • Gender:Male
  • Location:Arad
  • Interests:Avioane Ultrausoare, Planoare, Aeromodele , Heli

Postat 19 December 2012 - 07:09 PM

Real Design esti chiar modest daca te multumesti cu 10% .Eu as vrea 50% macar, ca vreo 15-20 % cred ca stiu.

Da Renatoa vinde CNC uri ?chiar as fi curios ca poate m-ar interesa si pe mine una care sa-mi frezeze elici de ultrausoare da una performanta nu sa frece 2 zile pe o elice si daca se poate in 4 axe (de fapt obligatoriu)

Ciao Sorin
0

#173 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19171
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 19 December 2012 - 07:10 PM

Vezi postareaREAL DESIGN, la 19 December 2012 - 06:51 PM, a spus:

Pai da .. caci daca vrei sa admiri serpentinele din Transfagarasean, piramidele din Egipt sau cascada Niagara trebuie musai sa ajungi macar in preajma lor.
Daca reusesti performanta direct din fata blocului sau din garaj o sa devina .............. invidios Renato si ori se lasa de sportul asta ori va gasi un echipament imbatabil mult mai ieftin confectionat pe un CNC de 1000 USD ..

Referitor la Donatas .. eu ma multumesc si cu 10 % din ce stie el sa faca ... meserias ca multi altii ....


Vezi, poate si aici e un shpil... dumneata admiri si "ne sinucizi" cu acrobatlle astea din care nu faci decat 10%, pe cand unii dintre noi sunt deja la nivel mondial... costin si florinelu au la paritate cu un elvetian recordul mondial de distanta la clasa respectiva de echipamente.
Nu te obosi sa intrebi de ce federatie e omologat, de a noastra, ne ajunge.

Si apropo de comparatia cu 1:1, recordmenul mondial, un spaniol, cu 110km dus + intorsul, e pilot de linie si isi planifica zborurile corespunzator, asta apropo de securitate.
Deci omul dupa ce zboara 1:1 norma intreaga, tot mai vrea distractie FPV extra... cam ciudat, nu ?

Sorin, nu vand inca nici un CNC, e din alt topic :) ma tachineaza nea Gigi.

Aceasta postare a fost editata de renatoa: 19 December 2012 - 07:11 PM

... cu picioarele pe pamant ...
0

#174 Useril este offline   SORIN CAIUS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2100
  • Inregistrat: 02-November 05
  • Gender:Male
  • Location:Arad
  • Interests:Avioane Ultrausoare, Planoare, Aeromodele , Heli

Postat 19 December 2012 - 07:25 PM

Renatoa, e bine ca nu-mi faci concurenta la CNC uri (mi-a venit inima la loc ca deja sunt prea multi concurenti) ca eu cu un amic facem si din astea am facut vreo 4 pana acuma.

Ciao Sorin
0

#175 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 19 December 2012 - 07:25 PM

Vezi postarearenatoa, la 19 December 2012 - 07:10 PM, a spus:

Vezi, poate si aici e un shpil... dumneata admiri si "ne sinucizi" cu acrobatlle astea din care nu faci decat 10%, pe cand unii dintre noi sunt deja la nivel mondial... costin si florinelu au la paritate cu un elvetian recordul mondial de distanta la clasa respectiva de echipamente.
Nu te obosi sa intrebi de ce federatie e omologat, de a noastra, ne ajunge.

Si apropo de comparatia cu 1:1, recordmenul mondial, un spaniol, cu 110km dus + intorsul, e pilot de linie si isi planifica zborurile corespunzator, asta apropo de securitate.
Deci omul dupa ce zboara 1:1 norma intreaga, tot mai vrea distractie FPV extra... cam ciudat, nu ?

Sorin, nu vand inca nici un CNC, e din alt topic :) ma tachineaza nea Gigi.


Nu am contestat nimic .. este o performanta si bravo celor care au realizat performanta ..
Mie nu imi spune altceva decat ca e o performanta ca si a unuia care a scris biblia pe boabe de orez
sau a celui care a trecut inot Canalul Manecii .. si mai stiu de unul care a mancat un autoturism bucata
cu bucata in mai multi ani.

Aceasta performanta de care spui e pur tehnica , tine de abilitati electronice .. soft, ... clar de exceptie pentru unul ca mine insa posibil pentru cineva care
lucreaza pentru .. sa spunam armata si produce echipamente pentru avioane fara pilot sa fie o banalitate ca orice
face fiecare dintre noi la serviciu .

In rest .. ce pot spune .. nu incanta priviri, nu genereaza strigate de uimire , nu aduna copilasi si bunici la astfel de manifestatii aeromodelistice ... dar ca sa nu fiu inteles gresit inca a nu stiu cata oara PROPUN :

- sa nu se mai organizeze la anul NICI o intrunire .. nici Sanpetru, nici Rapa, nici Adunati, nici , nici .. .

O facem FPV - ajungem fiecare la fiecare si ne facem bezele la camera .. sau ne hlizim cu gura pana la urechi .. dupa posibilitati ..

Ce spui ?

P.S.

Nu renunt la p.s orice ar fi ..

" - Tataie, tataie.. de ce am venit ca nu vad nimic ?
- Eee tataie, Mita mea e la Craiova ! "

Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 19 December 2012 - 07:30 PM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#176 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19171
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 19 December 2012 - 07:44 PM

Si sa zbori ca musca beata ce performanta este? nah... daca vrei sa fiu la fel de rau pe cat esti considerand tot ce ai enumerat doar niste performante tehnice...
Pai la tine totul se reduce la cat de repede si precis misti betele ? Pai exact asta este activitatea prin excelenta asimilata simulatoarelor ! Se pare ca singura diferenta fata de evolutia reala este ca nu te aplauda copilasii si bunicii, aspect foarte important pentru acest hobby, se pare...
Cand ai stat ultima oara 2 ore sus, musiu? Obligat sa stai la bete chiar daca te ... pe tine, ca nu poti lasa avionul de capul lui ? Asta tine doar de tehnica, sau mai implica si rabdare, disciplina, nervi neuzati si multe altele.
... cu picioarele pe pamant ...
0

#177 Useril este offline   SORIN CAIUS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2100
  • Inregistrat: 02-November 05
  • Gender:Male
  • Location:Arad
  • Interests:Avioane Ultrausoare, Planoare, Aeromodele , Heli

Postat 19 December 2012 - 07:44 PM

Da nu se vad bezelele ca nu filmeaza numai aparatul de zbor, nici macar bezelele nu le putem vedea , deranjant.

Ciao Sorin
0

#178 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8306
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 19 December 2012 - 07:51 PM

E uite ca subiectul a redevenit interesant.

- spaniolul care a facut 110 Km dus si intors. Mai tare decat recordul FPV care tine (cum spune si Gigi) de echipament (fara doar si poate o performanta) este performanta planoristica. Omul a planat cea mai mare parte a calatoriei, motorul a fost folosit doar sporadic.
Foarte tare. Recordul de zbor cu planorul crosscountry apartine lui Jow Wurt si este de 140 mile. Facut cu un planor pur, fara motor, fara aterizari, fara FPV (a trecut cu masina si prin pasaje timp in care planorul a fost fara legatura radio)
http://www.google.co...355534169,d.bGE

- costin si florinelu - am citit zborurile lor si intradevar este o performanta. Intrebarea care mi-a incoltit este:
- dupa 500m cand oricum nu mai vezi modelul mai are vreo importanta ca zbori la 2km sau la 10km ? Adica odata ce zbori FPV (peste un peisaj oarecare de campie romana) e la fel fie ca esti aproape fie ca esti departe. E adevarat ca departe echipamentul conteaza si aici intervine partea palpitanta de mestereala.

Pace voua. Misto e ca renato, printre cei mai vechi si actvi FPVisti (as zice chiar misionar in domeniu) nu a fost jignit, suparat, infuriat de acest topic.
0

#179 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8306
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 19 December 2012 - 07:58 PM

Nu fiti naivi. Asa cum a zbura un elicopter pe simulator nu e la fel cu al zbura in realitate oricat de bun ar fi simulatorul nici a zbura un avion FPV nu e la fel cu al zbura in simulator.

O fi ecranul ca de simulator dar avionul e real si zboara ca unul real nu ca unul din simulator.
0

#180 Useril este offline   SORIN CAIUS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2100
  • Inregistrat: 02-November 05
  • Gender:Male
  • Location:Arad
  • Interests:Avioane Ultrausoare, Planoare, Aeromodele , Heli

Postat 19 December 2012 - 08:15 PM

Nu am stiut ca Renatoa e FPV ist, am crezut ca e doar cu statiile ,dar e de treaba. Asa cum ai spus eu fac cu planorul 200 de mile oricand (nu 140) daca ma anterenez cateva zile ei ce ziceti?
Problema e ca sotia mea (tanara frumoasa si devreme acasa )face tot posibilul sa nu mai zbor 1: 1 sau cat mai putin daca se poate deloc. Asa ca poate ar fi bine sa ma apuc si eu de FPV .
Dar daca ma apuc imi propun 400 Km de zbor (in prima faza) cu 200 km/h viteza,transmisie directa a filmarii, posibilitatea de a modifica traseul de zbor in timpul zborului,din orice punct se intrerupe comunicarea modelul trebuie sa stie sa vina acasa singur (optional sa aterizeze singur).
Motor termic de preferinta 4 timpi consuma mai putin
Ce ziceti ? Se poate?Eu zic ca da dar o sa coste ceva.Primesc sfaturi (si finantare daca e cineva dispus da cred ca e mai greu).
Se mai baga cineva?

Ciao Sorin

P.S.eu daca incep ceva nu renunt pana nu realizez ce mi-am propus.
0

Arata acest topic


  • 8 Pagini +
  • « Prima
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

9 useri citesc topicul
0 membri, 9 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro